De Stroekeld 4b

9,1

Google Plus/Places - 9,6

Lars beoordeelde op 2019-05-10

Koos beoordeelde op 2019-05-04

Prima service,goede levering alleen duurde het wat langer dan verwacht i.v.m de paasdagen.
voor de rest zeer tevreden.

Reactie van Buitenkampioen:
Dank voor je complimenten! Veel plezier met je producten.

Mariska beoordeelde op 2019-05-03

Prima contact met verkoopafdeling en transporteur. Bouwtekening/handleiding te weinig gedetailleerd. Onderdelen niet duidelijk benoemd en soms ook anders op paklijst en tekening. Geen uitleg hoe funderingsbalken en stormankers bevestigt moeten worden.

Reactie van Buitenkampioen:
Goed om te horen dat je tevreden bent over de verkoop en het transport. We zullen je kritiekpuntjes wat betreft de handleiding meenemen voor in de toekomst, dankjewel.

Michelle beoordeelde op 2019-05-03

Reageerd snel en beantwoord ook via de whatsapp !

Dank voor berichtje!

Marvin beoordeelde op 2019-05-01

Goed geholpen door Jesse, en een snelle levering zoals was aangegeven!

Reactie van Buitenkampioen:
Fijn om te horen dat je goed bent geholpen. Dank voor je review.

G. Duursma beoordeelde op 2019-05-01

Petra beoordeelde op 2019-05-01

Snelle levering, woensdagmiddag besteld en vrijdagochtend werd mijn supermooie loungeset geleverd, net voor het mooie Paasweekend. Ook de prijs was scherp!

Reactie van Buitenkampioen:
Veel plezier met je nieuwe loungeset! En dank voor het delen van je ervaring.

Frans beoordeelde op 2019-04-28

Besteld een zweefparasol. Helaas geen bericht van wanneer levering,derhalve niet thuis bij eerste levering. Doos was zwaar beschadigd, voetstap op parasol en er miste een onderdeel dat na reclamatie een week later alsnog is geleverd. Dat was prima service maar verpakking en communicatie over levering kan beter

Reactie van Buitenkampioen:
Fijn dat het alsnog is goedgekomen Frans. We zullen even contact opnemen met de transporteur over de beschadigde doos. Dank voor het delen van je ervaring!

Alex beoordeelde op 2019-04-26

De ervaring met de verkoper was prima, echter de kwaliteit van het materiaal van de overkapping was zeer slecht. Veel van de balken zijn zwaar beschimmeld en de stelverhoging van de betonpoeren waren van dusdanig slechte kwaliteit dat ik 1 betonpoer en 3 nieuwe stelverhogers heb moeten kopen. De stelverhogers waren scheef gelast, de nieuwe die ik bij Pontmeijer heb gekocht waren van beduidend betere kwaliteit. Daarnaast is de bouwtekening duidelijk tot op bepaalde hoogte en zijn de extra's zoals de dak singlets niet compleet, hier mis ik de kopspijkers waarmee ze vastgezet dienen te worden.
De levering was eerst ook nog kwijt maar dat lag aan de transporteur.

Goedemiddag Alex,

Jammer om te horen dat er wat problemen zijn, en goed om te horen dat je wel tevreden bent met onze klantenservice. Dit soort problemen - waarbij er iets mis is met het product - lossen we graag op. Het is dan wel handig om ons hierover te informeren voordat je eventueel ergens anders nieuwe producten koopt. Op die manier krijgen wij dan ook de kans om het recht te zetten. We wensen je in ieder geval veel plezier met je nieuwe overkapping. Fijn weekend!

Anneleen beoordeelde op 2019-04-24

S de Haan beoordeelde op 2019-04-20

👍🏻

Richard beoordeelde op 2019-04-19

Prima product

Dank voor je reactie!

Roos beoordeelde op 2019-04-11

Er stond nergens vermeld wanneer ze kwamen leveren. Toen ze voor de deur stonden was er dus niemand thuis. Dan gaan ze je bellen met de vraag of ze het gewoon voor de deur kunnen zetten. Dat overvalt ons waardoor er zonder na te denken ja wordt gezegd. Dit slaat nergens op! Het had gewoon gestolen kunnen worden. Laat voortaan even weten wanneer jullie komen en een tip: nooit meer durven vragen om het gewoon onbeheerd achter te laten.

Reactie van Buitenkampioen:
Jammer om te horen Roos. De transporteur belt normaal gesproken van tevoren om de levering nauwkeurig af te stemmen. Blijkbaar is dit niet gebeurd, we gaan proberen te achterhalen hoe dat komt.

Astrid beoordeelde op 2019-04-10

Heel snel en netjes op tijd afgeleverd!!

Reactie van Buitenkampioen:
Goed om te horen, bedankt!

Ine beoordeelde op 2019-04-08

Goed telefonisch contact. Goede ,zoals besproken, levering van het tuinhuis

Reactie van Buitenkampioen:
Goed om te horen, dankjewel!

Maykel beoordeelde op 2019-04-05

Zonder gekheid, beste service in jaren. Snelle reacties op vragen, er word meegedacht. Echt een aanrader

Reactie van Buitenkampioen:
Haha, bedankt voor je waardering. Super.

Alma beoordeelde op 2019-04-03

Ik ben heel tevreden over kwaliteit en vriendelijk levering - jammer dat het evens lang heeft moeten duren. Ik twijfel niet om nog iets bij jullie te bestellen later. Vriendelijk groetjes

Reactie van Buitenkampioen:
Transport naar België duurt inderdaad gemiddeld een paar dagen langer. Dank voor je geduld, en hartelijk dank voor je positieve feedback!

Miriam beoordeelde op 2019-04-01

Johan beoordeelde op 2019-04-01

Sander beoordeelde op 2019-03-25

Ik werd keurig te woord gestaan door Jesse. Levering volgens afspraak. Netjes afgeleverd. Mooi tuinhuis!

Dank voor je compliment!