De Stroekeld 4b
+31 (0)548 547 914

9,0

Google Plus/Places - 9,8

Kirsten beoordeelde op 2019-06-20

Super tevreden met de adviezen van Jesse. En ook zeer tevreden met de reactie snelheid van beantwoorden van mijn emails en de levering van de blokhut.

Reactie van Buitenkampioen:
Dank voor je leuke review Kirsten! Veel plezier met de blokhut :)

Rogier beoordeelde op 2019-06-20

Goed advies en prettige communicatie. Levering exact volgens afspraakšŸ‘

Reactie van Buitenkampioen:
Hallo Rogier, bedankt voor je mooie compliment! Goed om te horen :)

Sabrina beoordeelde op 2019-06-19

Op de website staat dit schuurtje afgebeeld met een petrol kleur. Bij binnenkomst blijkt de schuur gewoon blank hout te zijn. Erg jammer en misstanden verstandig om de afbeelding aan te passen.

Reactie van Buitenkampioen:
Hallo Sabrina, misschien is dat inderdaad niet duidelijk genoeg aangegeven. Dank voor je eerlijke feedback!

Remy beoordeelde op 2019-06-19

De medewerkers zijn erg vriendelijk en kunnen alle vragen goed beantwoorden. Alles is duidelijk en transparant en er wordt de tijd genomen om alles in goede banen te leiden. Mocht iemand iets bestellen zou ik Buitenkampioen zeker adviseren. Jesse heeft ook vragen beantwoord tijdens de opbouw van het tuinhuis.

Reactie van Buitenkampioen:
Hallo Remy, thanks voor het delen van je ervaring. We zijn blij om te horen dat je ons zou adviseren!

Mariette beoordeelde op 2019-06-19

Service van Jesse en bezorging door Ralph waren top! Blokhut zelf moet (door ons) nog in elkaar gezet worden, maar ook daar heb ik alle vertrouwen in

Reactie van Buitenkampioen:
Dank voor je feedback en mooie complimenten! Succes met opbouwen :)

Ron beoordeelde op 2019-06-13

Product conform afspraak geleverd.

Goed om te horen :)

Joyce beoordeelde op 2019-06-13

Wilhelm beoordeelde op 2019-06-13

Ed & Gerda beoordeelde op 2019-06-12

Contact met Jesse was heel goed, Minder was de transporteur kwam niet zoals afgesproken en aan een Dainville huisje was veel niet goed gezaagd en aan de andere alleen de nokbalk geen goede inkepingen. Jammer

Reactie van Buitenkampioen:
Goed om te horen dat het contact met ons naar tevredenheid is verlopen. We vinden het wel jammer dat de transporteur en inkepingen niet okƩ waren. Natuurlijk willen we problemen met (de afwerking van) het hout graag oplossen, hoewel je ons hiervoor dan wel de kans moet geven, bijvoorbeeld door nalevering. Dit was echter niet jullie keuze. Veel plezier met de tuinhuisjes.

Fred beoordeelde op 2019-06-12

Goede offerte met mooie prijs ontvangen. Tijdens het leverproces goed geïnformeerd, geen vraag was teveel. Levering was buiten de schuld van Buitenkampioen niet helemaal op tijd, maar ook daar hebben we een oplossing voor gevonden waardoor wij eea volgens planning konden laten verlopen.

Inmiddels staat de schuur en voldoet aan onze verwachtingen. Fijn dat we hem in de grondverf besteld hebben daarmee heeft hij geen last van de regen waar we nu op getrakteerd worden.

Reactie van Buitenkampioen:
Hallo Fred! Dank voor je uitgebreide en mooie review. Fijn dat het uiteindelijk allemaal goed is gekomen. We zijn blij dat de schuur aan je verwachtingen voldoet, mooi zo :)

Sjoerd beoordeelde op 2019-05-30

Jesse is een top verkoper, denkt mee ne intzorgt je. Dank voor de samenwerking Jesse

Reactie van Buitenkampioen:
Haha, dankjewel Sjoerd! Leuk om te horen.

Karen beoordeelde op 2019-05-29

Op kantoor geweest en prima geholpen.blokhut is op tijd geleverd.
Keurig en netjes geholpen.

Reactie van Buitenkampioen:
Fijn dat je tevreden bent Karen!

Theo beoordeelde op 2019-05-27

Mertens Betty beoordeelde op 2019-05-27

Bestelling plaatsen ging vlot
Snelle reactie. Bestelling betaald
Nu je e-mail stuurt wanneer ze mijn blokhut gaan leveren. Komt er geen reactie.
Beetje teleurgesteld. Hoop toch dat het snel geleverd word .

Hallo Betty,

Dank voor het delen van je ervaring. We hebben gereageerd op je mail van deze ochtend (binnen enkele uren). Jullie blokhut wordt waarschijnlijk deze week geleverd in Belgiƫ, 1.5 tot 2 weken na bestelling.

Annika beoordeelde op 2019-05-24

Bestellen is erg simpel en snel reactie als je een vraag stelt via de chat

Reactie van Buitenkampioen:
Goed om te horen, dankjewel!

Karin beoordeelde op 2019-05-19

Anja beoordeelde op 2019-05-17

Alles is keurig netjes en snel bezorgd en afgehandeld.
En er is goed advies gegeven

Reactie van Buitenkampioen:
Dat is mooi om te horen, bedankt!

Sylvie beoordeelde op 2019-05-16

Vragen werden snel en correct beantwoord er werd goed met me mee gedacht!

Reactie van Buitenkampioen:
Bedankt voor het delen van je ervaring!

Cees beoordeelde op 2019-05-16

Commercieel gedreven medewerkers maar absoluut niet dwingend goed gezellig gesprek met nuttige informatie

Reactie van Buitenkampioen:
Bedankt voor het delen van je review en mooie compliment!

H.Pinkster beoordeelde op 2019-05-11

Bestelling wat ik heb gedaan is nog niet binnen. Heb nog wel gevraagd wanneer het Transport plaats zouden vinden omdat ik dit graag wil weten i.v.m de ziekte van mijn vrouw dat ik hier rekening mee kan houden. Buiten kampioen zou er voor mij achter aan gaan, maar jammer dat ik nog niks van hun heb gehoord. Dus weet ik nog van niets afwachten dus. Verder is volgens mij alles goed geregeld

Reactie van Buitenkampioen:
Fijn dat je het goed gereld vindt. We hebben je inmiddels een mail gestuurd met verdere info over de levering!