Boerendijk 18
9511PE Gieterveen
0599 647826

Jan van der Wulp beoordeelde op 2019-08-17

Een mooi product. Nette afhandeling. Heldere communicatie. Keurig verpakt ter voorkoming van beschadiging.
Top.

Syta beoordeelde op 2019-08-15

Snelle levering, persoonlijk kaartje erbij en netjes (en duurzaam) verpakt.

Johan Maijs beoordeelde op 2019-08-15

leuke artikelen, correcte afwikkeling.

Poppi beoordeelde op 2019-08-12

Heel tevreden, fijne webwinkel met goede spullen. Online betalen werkt prima, met een bevestiging dat je betaling is aangekomen. Ook zeker tevreden omdat een webwinkel met duurzaamheid als uitgangspunt ook zo duurzaam mogelijk verpakt en verzendt, met aandacht voor de ontvanger en bezorger. Had ik al gezegd dat Handig Goed ook echt heel handige, duurzame spullen verkoopt. Allerminst kopen als je echt (n)iets nodig hebt!

Jack de Groot beoordeelde op 2019-08-12

Het bestelde vlug geleverd ondanks dat het vakantie tijd is en duidelijk en goed afgehandeld

Lya den Ouden beoordeelde op 2019-08-10

Een middeleeuwse duimgieter, fantastisch dat dat nog bestaat

Willy Blaauwijkel-Boorsma beoordeelde op 2019-08-10

Zeer tevreden, alles netjes verpakt en snel geleverd.

Marieke Kaaij beoordeelde op 2019-08-10

Is goed hoor maar toch een beetje te klein voor mijn was.
Groet m kaaij

A. van de Crommert beoordeelde op 2019-08-08

Snel en duidelijk.

Karin Hofhuis beoordeelde op 2019-08-08

Keurige en snelle bezorging ! Ook leuk dat er een persoonlijk handgeschreven briefje bij zat.

Elsbeth Simmelink-Overbosch beoordeelde op 2019-08-08

Goede service de producten zijn goed heb groene Marseille zeep en baking soda gekocht

Elly van Nieuwenhoven beoordeelde op 2019-08-08

Heel tevreden! 2 glazen wespenvangers gekocht bij Handig Goed. Werden snel geleverd, was met zorg ingepakt en een persoonlijk briefje bij de bestelling. Wat attent!

David van der Kellen beoordeelde op 2019-08-08

makkelijk bestellen, snelle levering en een goed product

Ans Lentjes beoordeelde op 2019-08-07

Snelle en correcte levering .En een handgeschreven bedankje erg leuk.

Joannie Gernler beoordeelde op 2019-08-07

Fijn dat er een persoonlijke reactie kwam, zowel voor als na verxending. Vriendelijk.

els van der lande-berger beoordeelde op 2019-08-05

Zeer vlotte reactie op mijn bestelling. Toezending met persoonlijke aandacht. Vriendelijk briefje!
Helaas i.p.v. spiraal met wierookgeur, citronella. Maar à la!

Reactie van Handig Goed:
Hallo Els, fijn dat de bestelling goed is ontvangen. En tja er moet natuurlijk wel citronella in zitten om muggen af te schrikken.... Ook al is de geur niet overheersend, het zit er wel in en is ook te ruiken. Je mag natuurlijk retourneren, kijk dan even op https://www.handiggoed.nl/retourneren/ voor de voorwaarden.

IB beoordeelde op 2019-08-02

Ik was op zoek naar een echt stevige vliegenmepper die niet na 3x meppen tot gort geslagen is.
Gevonden, deze heeft een mooi plekje veroverd thuis. Kwalitatief goed, stevig, Snel geleverd. Niets anders dan lof.

Frederick Lievens beoordeelde op 2019-08-02

Aangenaam is het woord. Duidelijke website en opvolgingsmails en een vriendelijk woordje bij de snelle levering.
Ecologische verpakking!
Heel tevreden.

M Meijer beoordeelde op 2019-08-02

Snel in huis met een persoonlijk briefje erbij. Toppie

L Vrielink beoordeelde op 2019-07-28

Alles ging zoals het hoort te gaan. Snelle afwikkeling, keurig verpakt en mooie spullen.