Raadhuisplein 31
2914 KM Nieuwerkerk a/d IJssel

WS den Bode beoordeelde op 2019-08-04

Snel verwerkt en bezorgd. Kan wel wat minder verpakkingsmateriaal gebruiken!

Linda Colijn beoordeelde op 2019-08-02

Pakket is afgeleverd bij verkeerde huisnr. Het goede nr stond in de bestelling. Ik denk omdat de straatnaam volledig vermeld stond. Deze was waarsch. te lang waardoor het laatste cijfer weg is gevallen.
Gelukkig hadden de bewoners het pakket bewaard. En onrdekte ik de fout.

Reactie van Ihobby:
Geachte mevrouw Colijn,

Excuses voor het ongemak. Fijn dat u dit aangeeft. Adresstickers worden automatisch gegenereerd. We zullen hier een aanpassing op doen. We hopen dat u veel creatief plezier heeft van uw bestelling.

Team iHobby

Annelies Peirs beoordeelde op 2019-08-02

Vlotte en correct levering

job adams beoordeelde op 2019-07-29

levering via gls, postnl zou beter zijn

Wanda van Woggelum beoordeelde op 2019-07-29

Goed verpakt. Snelle service.

M.T. van Gemert beoordeelde op 2019-07-29

Alles keurig bezorgd en snel.

jan de Bruijn beoordeelde op 2019-07-23

correcte levering, zowel wat product en inhoud van de verpakking,de prijs en ( belangrijk) de vooropgestelde levertermijn. Daarom: uitstekend !

Maaike beoordeelde op 2019-07-23

Netjes verpakt en het product ziet er goed uit. Bezorging via GLS heeft overigens niet mijn voorkeur omdat dat vaak wat langer duurt (donderdagavond besteld, maandag in huis), maar ik had geen haast dit keer.

Irene van Dijk beoordeelde op 2019-07-20

Op tijd bezorgd, goed verpakt.

Bert Caekelbergh beoordeelde op 2019-07-11

Snelle levering. Degelijke artikelen.

Nancy Bradwolff beoordeelde op 2019-07-09

Helaas was bij mijn eerste bestelling 2 flesje spray leeggelopen. Hierdoor zat het vegan papier helemaal onder de spray. Ik heb meteen gebeld en ze wilde het complete bedrag terug storten. Dat was niet nodig, want de rest van de bestelling kon ik schoon maken. Het papier en de twee flesje hebben ze opnieuw verstuurd. Me helemaal happy!!!! Snel geleverd en wat een super service!!!! Niet eens een discussie meteen een geweldige oplossing. Vind het natuurlijk vervelend voor hun, zij moeten net zo goed alles weer betalen.

Monique Koopman beoordeelde op 2019-07-08

mooie producten voor een goede prijs. Snelle service

Amber Kierpensteijn beoordeelde op 2019-07-05

Wel een heel grote doos voor een klein item. Hij kon maar net door de brievenbus. Een gewateerde enveloppe was beter geweest.

Deborah Hol beoordeelde op 2019-07-01

bestelling snel en netjes ingepakt thuisgebracht. En ze hebben hele leuke producten.

Herman Heirman beoordeelde op 2019-06-28

Heel tevreden over product en service. Een echte aanrader!

Evy Schoofs beoordeelde op 2019-06-27

Franka Riesmeijer beoordeelde op 2019-06-27

Via bol.com was het anderhalf keer zo duur. Goed product, snel geleverd.

Liesbeth de Vries-Haan beoordeelde op 2019-06-20

Snel geleverd en een deel is al ingebruik

Maria Palmans beoordeelde op 2019-06-20

Snelle levering en alles was heel goed verpakt zodat er geen beschadiging kon op treden.

Isolde Strubbe beoordeelde op 2019-06-16

Ik heb reeds enkele dagen geleden een mail met foto's gestuurd. 6 van de 24 potjes zijn beschadigd. Er zijn overal brokken van.

Reactie van Ihobby:
Geachte mevrouw Strubbe,

Wij vinden het heel vervelend dat u kapotte artikelen heeft ontvangen en willen u graag nieuwe toesturen. Uit uw beoordeling blijkt dat u ons foto's heeft gemaild van kapotte artikelen. Helaas hebben wij uw foto's niet ontvangen. Heeft u dit gemaild naar klantenservice@ihobby.nl? U kunt ons ook bellen op +31 180 393 533

Graag lossen wij dit met u op.

Met creatieve groet,
iHobby Klantenservice