Lange Geere 6
4331LX Middelburg

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Anoniem beoordeelde op 2018-05-20

Overzichtelijke presentatie. Correcte benadering bij niet leverbaar zijn

V. Mourik beoordeelde op 2018-04-29

Mooie buitenkaars geshopt die erg leuk ingepakt was.

Anoniem beoordeelde op 2018-03-30

Uitstekende klantgerichtheid en service.

Floor beoordeelde op 2018-03-11

Mooie prodcuten, leuk persoonlijk verpakt. Zeker een aanrader!

Inge de Kreek beoordeelde op 2018-03-07

Goede service en op een leuke, persoonlijke manier bezorgd.

Mirjam beoordeelde op 2018-02-26

Prima & snelle service

Manon beoordeelde op 2018-02-21

Heel goed! Mooie producten en snelle levering.

Anoniem beoordeelde op 2018-02-05

Mooie producten voor een leuke prijs, leuk handgeschreven kaartje ontvangen bij de bestelling.

Anoniem beoordeelde op 2018-02-01

Snel geleverd. Mooi product en redelijk goede prijs. Bij bezorging rook de verpakking wel sterk naar nicotine, weet niet of dat afkomstig is door bezorger of bedrijf.

Anoniem beoordeelde op 2018-01-08

??

Asha beoordeelde op 2017-12-25

Via Facebook een vraag gesteld en kreeg snel antwoord. Werd goed en vriendelijk geholpen.Mooie spullen, goede kwaliteit! Snel verzonden en met een leuk persoonlijk kaartje erbij :) Heel met mijn aankopen!

Anoniem beoordeelde op 2017-12-02

Goede service, kwaliteit van de artikelen ziet er goed uit, moeten we nog ervaren. Persoonlijke benadering door kaartje bij de bestelling is top

Anoniem beoordeelde op 2017-11-13

Leuke accessoires voor leuke prijzen, een aanrader voor de feestdagen of zomaar om iets aparts te kopen, heel attent een zelfgeschreven kaartje erbij. Online bestellen maar de vriendelijkheid en service van een echte winkel. Top!

Anoniem beoordeelde op 2017-11-07

Snelle servicePersoonlijkGoed verpakt

Mia beoordeelde op 2017-11-06

Perfect snel geleverd en goed verpakt

Anoniem beoordeelde op 2017-10-20

Snelle reactie en netjes verzorgdLeuke producten voor een leuke prijs

Anoniem beoordeelde op 2017-10-06

De service was super en de producten ook. Zeker een aanrader.

Esther beoordeelde op 2017-10-02

Leuk assortiment, snelle levering.

Annelies Blok beoordeelde op 2017-09-18

snelle levering en erg klantvriendelijk.