Vinkenveld 7

KiyOh 7490 9,0
Trustpilot 1178 5,5

Anoniem beoordeelde op 2015-08-10

Lianne beoordeelde op 2015-08-10

behulpzaam, vlotte service, mooi resultaat!

Peter beoordeelde op 2015-08-10

Duidelijk en snel

Niels beoordeelde op 2015-08-10

snelle levering, artikelen makkelijk te vinden! zo blijven door gaan

john beoordeelde op 2015-08-10

geen negatieven punten

Bas beoordeelde op 2015-08-10

Anoniem beoordeelde op 2015-08-09

duidelijkheid, snelheid prijs

Willie beoordeelde op 2015-08-08

Snelle levering , prijs kwaliteit is uitstekend. Bij het bestellen zou het fijn zijn als je gewoon alle letters en aantallen zou kunnen invullen en dan pas toevoegen , in plaats van een letter in het winkelwagentje zetten en dan het aantal invullen en dan weer terug voor andere letters. Ik heb geen kritiek want zo als het nu is werkt het ook maar zou makkelijker zij.

Marco beoordeelde op 2015-08-08

snel, accuraat, vriendelijk en een goed product.

vinnie beoordeelde op 2015-08-07

Snelle levering en erg goeie stickers..

klaas beoordeelde op 2015-08-07

Geen.

Demi beoordeelde op 2015-08-07

Snelle goede levering!

Anoniem beoordeelde op 2015-08-07

Perfect.

Snelle leverling en goeie service

jessy beoordeelde op 2015-08-07

Dikke 10 geen

Rammie beoordeelde op 2015-08-07

rags2riches beoordeelde op 2015-08-07

Dirk beoordeelde op 2015-08-07

snelle service stickers nauwkeuriger knippen. stickerbeeld parallelaan snijranden dus

Henry beoordeelde op 2015-08-07

Snelle levering en geweldig product. voor wat betreft mijn ervaring geen verbeter punten , gewoon zo doorgaan.

Cora beoordeelde op 2015-08-06

Vriendel7jk en vlot geholpen

Rob beoordeelde op 2015-08-06

Snelle levering en goed verpakt,niet beschadigd door transport.