Protonstraat 9a
9743AL Groningen
050 211 2964

Trustpilot 2 7,7

Corien van der Gugten beoordeelde op 2019-06-12

Super snel geleverd en een kaartje met een handgeschreven bedankje voor het plaatsen van de bestelling, dit gebaar geeft een fijn gevoel van verbinding, mensen met hart voor hun werk en producten ❤️

E.V. beoordeelde op 2019-06-12

Snel en compleet.

Carla Ploeger beoordeelde op 2019-06-11

krijg de keus waar ik het bezorgd wil hebben of af wil halen. snelle verzending. wordt gelukkig niet overdreven in plastic verpakt

Carel beoordeelde op 2019-06-08

Duidelijke en overzichtelijke website,Uiterst vriendelijk aan de telefoon, goed verpakt en snelle levering

Jenneke Uithol beoordeelde op 2019-06-06

Heel tevreden!

Hadda Kgoulati beoordeelde op 2019-06-06

Snelle duidelijke service

Carla beoordeelde op 2019-06-05

Heel tevreden, bestelling snel in huis. Begeleidend persoonlijk briefje ,komt zeer klantvriendelijk over.

Michael Pigmans beoordeelde op 2019-06-05

Volgens afspraak met een leuke persoonlijke noot

Gitta van Helvoort beoordeelde op 2019-06-05

Prima product

marijke werkman beoordeelde op 2019-06-05

Snelle service, goede prijs

Astrid Verschuren beoordeelde op 2019-06-04

Perfect geleverd

Ananda Hotting beoordeelde op 2019-06-04

Super service!
Pipet van flesje deed het niet en kreeg een nieuwe toegestuurd.
Mijn dank daar voor!

Fred Stolte beoordeelde op 2019-06-04

Vlotte verzending, goede prijs, fijn product!

Carlo De Landtsheer beoordeelde op 2019-06-03

Dit is de Spirulina die ik zocht. Prijs/kwaliteit ook heel goed. De bestelling kwam iets later dan voorzien, maar wel nog dezelfde dag, dus geen nood.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Carlo, wat super om te lezen dat je bij ons hebt kunnen vinden wat je zocht. Mocht je nog tips voor ons hebben, dan mag je dat gerust laten weten natuurlijk! Bedankt voor de mooie beoordeling. Groetjes Annet.

Patricia Corvers beoordeelde op 2019-06-03

Snelle levering, nog een persoonlijk handgeschreven kaartje erbij helemaal super

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Patricia, bedankt voor je fantastische review. Wat goed om te horen dat alles naar wens was. Heel fijn dat je het kaartje zo waardeert. Groetjes Annet.

David Tamonob beoordeelde op 2019-06-03

Snelle bezorging en tevreden over de kwaliteit van het product.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo David, bedankt voor je prachtige beoordeling! Wij vinden het erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Nog een hele mooie dag gewenst. Groetjes Annet.

Jeffrey Alem beoordeelde op 2019-06-01

Snel levering.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Jeffrey, bedankt voor je prachtige beoordeling! Wij vinden het erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Nog een hele mooie dag gewenst. Groetjes Annet.

patrick bourgonje beoordeelde op 2019-05-31

Goede prijs-kwaliteitverhouding, snelle levering en duidelijke site

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Patrick, hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om zo'n mooie beoordeling achter te laten! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze prijs kwaliteit verhouding en snelle levering. Groetjes Annet.

LIOR HORST beoordeelde op 2019-05-30

Te duur

Beste Lior,
Bedankt voor je review.
We doen ons best de prijzen zo voordelig mogelijk te houden helaas is dit niet altijd haalbaar.
Ik wil je bedanken voor je feedback en je een hele fijne dag toe wensen.
Groetjes Annet.

Anita beoordeelde op 2019-05-30

Prima.Alles goed.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Anita, wat geweldig om te lezen dat je alles als goed hebt ervaren. Bedankt voor je fantastische beoordeling. Groetjes Annet.