de Richter 23
7916RX Elim

carin van leeuwen beoordeelde op 2018-02-05

snelle bezorging, uitstekend verpakt, kortom hele goede service. haarkammen zijn ook hele goede kwaliteit. super!

Hanna beoordeelde op 2018-02-05

Ben wel tevreden, bestelde 2 diadeems die werden snel geleverd. De producten zien er in het echt kleiner uit dan op de foto dat viel tegen. Op 1 of andere manier passen ze wel😊

liesbeth beoordeelde op 2018-02-05

snel, wel kleiner dan verwacht door grote foto

Karin beoordeelde op 2018-02-02

Heel tevreden! Snelle levering!

Alie Mennink beoordeelde op 2017-12-29

Ik ben zeer tevreden. Goudhaartje is de enige bij wie ik die kleine bananenklemmen voor mijn moeder kan bestellen. Vlak voor de Kerstdagen besteld en direct na de Kerstdagen ontvangen. Klasse!

Iris beoordeelde op 2017-12-28

Ik ben niet tevreden. Ik had curlies besteld voor mijn bruiloft maar die kwamen pas na de bruiloft binnen terwijl ik mijn bestelling op tijd had geplaatst en het was ook nog eens een brievenbuspakketje. Daarnaast zat er meteen al een diamantje van de curlies los toen ik het uitpakte.

Reactie van Goudhaartje:
Bedankt voor de feedback. Wat jammer dat u niet tevreden bent over de bestelling. De bestelling is op tijd verzonden maar het is afhankelijk van PostNL wanneer deze daadwerkelijk wordt geleverd. Mogelijk heeft de verzending vertraging opgelopen door de december drukte bij PostNL? Wanneer producten door de brievenbus kunnen, worden deze per brievenbuspost verzonden. Hier hebben wij bewust voor gekozen om zo de verzendkosten en productprijzen voor de klant laag te kunnen houden. Wat betreft het defecte product, waarschijnlijk is dat tijdens de verzending gebeurt, op moment van verzending was het product nog in orde. U kunt het product retourneren en dan ontvangt u het aankoopbedrag retour. Graag horen wij van u terug of dit voor u een goede oplossing is via info@goudhaartje.nl Alvast bedankt!

D beoordeelde op 2017-12-25

Alles perfect !

Carol beoordeelde op 2017-12-18

Veel keus en snel geleverd!

Liz Bollema w beoordeelde op 2017-12-05

Goed assortiment en snelle levering

Marjolein beoordeelde op 2017-11-30

Heel tevreden, snel contact met de klantenservice.

Kim beoordeelde op 2017-11-28

Snel bezorgd en prima producten

Miranda verstappen beoordeelde op 2017-11-28

Snelle service en zeer leuk die kleine attentie erbij

Buppie beoordeelde op 2017-11-15

Zeer snelle levering van exact wat ik bestelde, fantastisch.

Marloes beoordeelde op 2017-11-15

Prima webshop, snelle levering en mooie producten. Er zat zelfs een briefje bij met een klein cadeautje.

C.E. beoordeelde op 2017-11-14

Leuke artikelen, prima verzorging van de bestelling

Simone beoordeelde op 2017-11-13

Snelle levering!

Ing beoordeelde op 2017-11-08

keurig ingepakt en snelle levering!
Al met al goede service

Monique beoordeelde op 2017-11-03

Snelle levering en een mooi product!

Sandra beoordeelde op 2017-10-29

Snel geleverd, goed verpakt en mooi product!

Kim beoordeelde op 2017-10-29

Snel geleverd; geen klachten.