Produktiestraat 19 A

Mystery shopper

Lees
waarom

Deborah Schrijvers beoordeelde op 2019-06-22

Altijd leuk een gepersonaliseerde boodschap te ontvangen

Peter klaster beoordeelde op 2019-06-21

Snel en goed zoals het hoort

Cindy Van deurzen beoordeelde op 2019-06-17

Goede communicatie, uitstekende kwaliteit, mooie verpakt.

Dimitri Schonenberg beoordeelde op 2019-06-17

We hebben Woensdag besteld, en de week daarop donderdag ontvangen. Natuurlijk hebben we besteld vanuit Belgïe, wat de vertraging verklaart. Dat gezegd hebbende, een tracking nummer had leuk geweest, alsook andere Nederlandse bedrijven gebruiken Postnl, en deze werkt toch sneller dan de reguliere post. :-)

Femke K beoordeelde op 2019-06-16

Mooie spullen. Snelle levering.

P. v.d. Driessche beoordeelde op 2019-06-08

Alles volgens afspraak, verzorgde verpakking, goede communicatie

Ina Crezee beoordeelde op 2019-06-06

Prima en overzichtelijke webshop en snelle levering....alleen de laatste keer kreeg ik bericht dat m'n bestelling was verzonden maar na een week had ik nog niets binnen. Even gebeld naar Soshin en ze verstuurden het meteen dezelfde dag opnieuw! Topservice!!

Hannah Veldman beoordeelde op 2019-06-03

1 panty was gelijk kapot bij het aantrekken :( hoop niet dat het bij de ander ook zo is..

Minnie Middelberg beoordeelde op 2019-06-02

snelle levering n artikel was super!!

Janneke beoordeelde op 2019-06-02

Verkeerd artikel geleverd,
Na contact bijna direct reactie met de mededeling dat alsnog het juiste GRATIS werd geleverd/verstuurd en ik het verkeerde artikel kon ik GRATIS houden.

Kortom een super service die je nog maar zelden zo tegen kom.

Zal dan ook zeker vaker een bestelling bij SOSHIN plaatsen.

H beoordeelde op 2019-06-01

Esther Van Gent beoordeelde op 2019-06-01

Erg tevreden. Goede omschrijving van de producten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering en netjes verpakt met handgeschreven boodschap erbij.

Ayla Faber beoordeelde op 2019-05-31

Supper goede kwaliteit...voor een goeie prijs en snel geleverd

Kim van Nistelrooij beoordeelde op 2019-05-30

Zeer fijne pantys, ontzettend zacht goed verpakt met een heel fijn briefje erin

Karin beoordeelde op 2019-05-26

Een tevreden klant

Joke Verkuyl beoordeelde op 2019-05-25

Al vaak besteld bij Soshin en nog nooit teleurgesteld. Mooie artikelen en uitstekende kwaliteit.

Margareth Greuter beoordeelde op 2019-05-25

Top

J.H. Keizer beoordeelde op 2019-05-24

Uitstekende kwaliteit en snelle levering. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Rene Geervliet beoordeelde op 2019-05-24

Er werd snel geleverd en in de verpakking zat nog een kortingbon voor een volgende bestelling...

C van der Luyt beoordeelde op 2019-05-23

Goeie communicatie, snel geleverd, netjes verzorgd en goed verpakt. Zeer tevreden.