Purmerenderweg 187

Mystery shopper

Lees
waarom

Marcel Leechburch Auwers beoordeelde op 2019-05-09

De website is duidelijk. De bestelling komt vlot aan. Ik heb een aantal e-mails ontvangen rond de verwachte aanbieding van het pakje. En leuk is dat er een handgeschreven kaartje bij de bestelling zit, voor een persoonlijke touch.

Erik Overman beoordeelde op 2019-05-06

Persoonlijk kaartje bij de bestelling. Snelle levering: dag vertraging was te wijten aan Post NL. Ik blijf shirts bestellen bij BB-Chum.

Hans de Ruiter beoordeelde op 2019-05-05

Via een buurman geattendeerd op jullie site en was meteen verkocht. Bestelling geplaatst en snel geleverd. Prima (eerste) overhemd en er volgen er waarschijnlijk nog meer. Klasse!

Jan DE VLIEGER beoordeelde op 2019-05-02

Zoals steeds weer een perfecte fit , en met een handgeschreven kaartje erbij. Excellente service !

Corine De Boer beoordeelde op 2019-05-02

Bestelling snel geleverd.
Product voldeed aan volkomen aan verwachting.
En dan het pakketje op zich, het is gewoon een feestje om het product uit te pakken. Prachtig!!

Bennie Peters beoordeelde op 2019-05-02

Hele mooie shirts. Goede kwaliteit. Unieke shirts, je ziet er bijna nooit iemand me lopen. Snelle service en levering. Altijd persoonlijke noot bij de bestelling.
Op vragen krijg je altijd heel snel antwoord. Voor mij de site waar ik mijn overhemden koop.

Arie van Rijswijk beoordeelde op 2019-05-01

Na plaatsing bestelling vlotte levering, shirt zoals altijd verpakt met een strik erom en persoonlijke aandacht door handgeschreven kaartje : kortom TOP

Hans Vringer beoordeelde op 2019-04-28

keurig netjes, goede kwaliteit. omruilen geen probleem helemaal top!!

W.M.F. Goedhart beoordeelde op 2019-04-26

Goed

Jan Kerkhof beoordeelde op 2019-04-24

tophemden en super snel geleverd

jan van Esch beoordeelde op 2019-04-23

geleverd zoals beloofd, heldere informatie

Harrie Blankers beoordeelde op 2019-04-17

Snelle afhandeling, en goed verpakt en leuk dat er een handgeschreven kaart in zat.
Mvg Harrie Blankers

Monique beoordeelde op 2019-04-16

Snelle levering en mooi verpakt. Gewoon een cadeautješŸ˜Šwat je dan wel gewoon moet betalenšŸ˜‰. Maar echt tevreden!

Jurgen Mulderij beoordeelde op 2019-04-16

Product was op tijd en de persoonlijke benadering spreekt mij erg aan. En ik vind het geweldige overhemden

Marga Wolthuis beoordeelde op 2019-04-16

evenals de voorgaande 3 overhemden, is deze ook weer superleuk!
Is inmiddels onderweg naar onze zoon in Sydney.

belinda wahlen beoordeelde op 2019-04-08

prachtig overhemd, snel geleverd

Ben Bolink beoordeelde op 2019-04-08

Mooi verpakt met een persoonlijke noot.

Mie beoordeelde op 2019-04-07

Zeer tevreden Belgische klant!
Mooie kwaliteit en mouwen zijn lang genoeg!!!!
Nu heeft mijn man tenminste coole hemden waarvan, de mouwen lang genoeg zijn en het hemd ook mooi aansluit.Dit was tot heden steeds een probleem bij andere hemden.
We zijn gered :)

Pakket kwam ook snel aan
Welbedankt Peggy en Martijn en tot zo

Harry Bakker beoordeelde op 2019-04-01

Weer een prachtig shirt altijd verpakt met de persoonlijke touch!

Thea Alberts beoordeelde op 2019-04-01

Prima service.Vandaag besteld en dan kun je het pakje met postnl overmorgen in huis hebben. Altijd een persoonlijk briefje met de hand geschreven erbij.