Sisalstraat 23
8281 JJ Genemuiden
038 2022304

Jan Rotterdam beoordeelde op 2019-08-28

Duidelijke bestelprocedure. Snelle leveringl duidelijke informatie over levertijd. Attente bezorgdiensten.

Sam beoordeelde op 2019-08-27

Duidelijke website. Kleed zoals bedoeld. Keurig geleverd.

Lisbeth Meyen beoordeelde op 2019-08-26

Zeer tevreden, kwaliteitsvol tapijt

Groot beoordeelde op 2019-08-26

Mooi product voor mooie prijs. Snel geleverd en hoed verpakt kortom blij mee

Greetje van Rijen beoordeelde op 2019-08-25

Tevreden het karpet werd mooi op tijd geleverd.
Zeer trvreden er mee.

Lenie Smit beoordeelde op 2019-08-23

Karpet besteld. Prima levering maar een nare smaak aan overgehouden. Het bleek dat wij een op maat kleed hadden besteld. In onze gedachte is een kleed van 200x300 een standaard maat. Wel hadden wij een slipvaste laag laten aanbrengen en een andere andere afwerking. Maar niet begrepen dat dit bij maatwerk wordt gerekend. Omdat het kleed niet aan onze verwachtingen voldeed willen we hem retourneren. Dit kan nu dus niet. Fluiten naar onze centen dus.

Nancy beoordeelde op 2019-08-22

Gewoon Top! Niks op aan te merken, op tijd geleverd, tapijt de juiste maat (op maat laten maken), gewenste kwaliteit!

Linda beoordeelde op 2019-08-22

Snelle levering.
Ook een heel mooi vloerkleed.
Was alleen minder grof van structuur dan ik dacht.

Sanne beoordeelde op 2019-08-22

Prettig dat we eerst de stalen en vervolgens de daadwerkelijke maatwerk tapijten konden bestellen. Snelle service, goede afwerking.

P.lieuw beoordeelde op 2019-08-22

Mooi vloerkleed, snel geleverd, Prijs/kwaliteit is prima. Wij zullen zeker weer wat kopen bij webkarpet.nl

Erwin van geldet beoordeelde op 2019-08-21

Een goed kwalitiht karpet. Mooi geweven. En 1 nette afwerking. Op tijd geleverd.
En in alle maten verkrijgbaar.

E Casant beoordeelde op 2019-08-21

Heel tevreden

Letty beoordeelde op 2019-08-21

Mooi kleed. Ruime keuze, ook in afwerking en maat. Vriendelijke klantenservice.

Lx beoordeelde op 2019-08-21

Snelle levering , wel jammer dat dpd maar 1 maal langskomt .het was best een eindje lopen met groot kleed.lx

Patricia beoordeelde op 2019-08-20

Goede communicatie, snel geleverd!

K. Lemmen beoordeelde op 2019-08-19

Snel contact na de bestelling over vertraging i.v.m. vakantie , maar vlotte levering nadien.

Natasja beoordeelde op 2019-08-19

Super snel, ondanks de vakantie !! Erg blij met het kleed.

Berber beoordeelde op 2019-08-19

de levering was een dag later dan aanvankelijk vermeld was. Op zich is dat niet erg, maar we hoorden niks en moesten extra maatregelen nemen voor de volgende dag.....

Mieke Maas beoordeelde op 2019-08-19

Hallo beste mensen, de kwaliteit is goed en voelt lekker zacht aan mijn voeten, wat belangrijk is in de badkamer.
1 Minpuntje is dat er weinig witte draadjes tussen 't bruine vloerkleed zitten, ziet er n beetje saai uit.
Verder n best kleed voor n mooi prijsje.

Willeke Koster beoordeelde op 2019-08-19

Nette afhandeling! Keurig!