Sisalstraat 23
8281 JJ Genemuiden
038 2022304

Fleur beoordeelde op 2019-05-29

Zeer tevreden! Vakkundige mensen en niet te beroerd om ons meerdere keren te woord te staan. Waar vind je dat tegenwoordig nog... uitmuntende service!

Karina Timmermans beoordeelde op 2019-05-29

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding en mooie kwalitatief goede vloerkleden.

Debbie beoordeelde op 2019-05-29

De enige (web) winkel waar ik een betaalbare, mooi groot vloerkleed kon vinden.

Ellen de Graaf beoordeelde op 2019-05-29

Heel fijn dat je dmv de toegestuurde stalen een hele goede keuze kan maken. Het gekozen karpet wordt vervolgens snel en netjes afgeleverd.

J. Arends beoordeelde op 2019-05-29

Een vloerkleed besteld bij webkarpet. Snel geleverd en voor een zeer redelijke prijs en om te zien kwaliteit. Echt een aanrader voor iedereen die zoiets zoekt wij zijn uitermate tevreden. De kamer is met aankoop bij wabkarpet veranderd voor ons gevoel in een paradijsje. Bedankt daar voor zeer tevreden klanten en wij komen zeer zeker weer terug

J.J. Majoor beoordeelde op 2019-05-29

Het fijne van webkarpet is dat je stalen kunt bestellen om te zien van wat voor materiaal het gemaakt is. Als je advies wilt zijn ze makkelijk te bereiken en deskundig. Het jammere is alleen dat ze geen schoonmaak service hebben om een keer je karpet uit te kunnen laten kloppen en schoon laten maken. Misschien een tip.

Fam. Laan beoordeelde op 2019-05-29

Ruime keus, vooral fijn dat je maatwerk kunt opgeven en eerst stalen kunt opvragen.
Snel reactie op vragen via de mail.

Carla tamboer beoordeelde op 2019-05-29

Mooie vloerkleden ... prima prijs en lekker snel in huis

Els Kok van Zanten beoordeelde op 2019-05-29

Voor de zoveelste keer een mooi kleed en de precieze kleur. De aflevering weer super gelopen....Ben er blij mee....vriendelijk bedankt..

Willeke de Bever beoordeelde op 2019-05-29

Super snelle levering ! Zeer goede kwaliteit en lage prijzen ! Uitmuntend šŸ‘Aanrader voor familie en kennissen !

Hennie verstallen beoordeelde op 2019-05-29

Goede kwaliteit en snel leverbaar we hebben het kleed 4 jaar maar het ziet er nog als nieuw uit we konden nergens bij ons een rond kleed krijgen en bij we karpet volop keuze.
Hennie verstallen

robyne beoordeelde op 2019-05-29

prima service en snelle levering

Yolanda Sjouke beoordeelde op 2019-05-29

Super service snelle levering en goede kwaliteit

Denise beoordeelde op 2019-05-29

Super tevreden! Uitstekende kwaliteit en super snelle maar ook uiteraard een nette levering van het vloerkleed.

Hermien beoordeelde op 2019-05-29

Goede service en uitstekende kwaliteit. Al 2 keer een kleed besteld!!

Geesje beoordeelde op 2019-05-29

Zeer goed geadviseerd over de randafwerking.
Kleed is volledig naar wens

ben.opstra beoordeelde op 2019-05-29

Uitstekende levering en een kwaliteits product

J Balvers beoordeelde op 2019-05-29

Goede service, prijs kwaliteit verhouding en snelle levering

Els Van Bruggen beoordeelde op 2019-05-29

Zeer tevreden over mijn bestelde kleed, de kleur is perfect, en heerlijk zacht en warm aan je voeten, ook erg fijn dat je een afwijkende maat kunt bestellen

C Peeters beoordeelde op 2019-05-29

Had al eerder een vloerkleed besteld
Maar eerst gekeken wat het was
Toch snel tweede besteld
Ik heb nu half jaar Mn vloerkleed
Ben er heel tevreden mee
Heb een ondertapijt laten maken anti slip
Met rand afwerking
Ik kan er tegen schoppen het vloerkleed gaat geen millimeter op zij
Idiaal kan je ook niet vallen dus raad het 200 procent aan