Wester Vlaerdinge 14
1704MS Heerhugowaard

9,9

Peter beoordeelde op 2016-06-16

Per e-mail contact gehad omdat het een laatste moment aankoop was. Dezelfde dag nog in huis, topservice.

Beste Peter,
Dank u wel voor uw beoordeling, goed om te horen dat u tevreden bent met onze service.

Jason van Merrienboer beoordeelde op 2016-06-03

Zending was optijd verzonden, helaas was PostNL het pakketje kwijt. Ben goed en snel geholpen door Baby-Gift. Heel mooi cadeau kunnen geven!

Reactie van Baby-Gift:
Beste Jason, bedankt voor uw beoordeling. Helaas hebben wij geen grip op de PostNL. Goed om te horen dat u tevreden bent over de service van Baby-Gift en dat u een mooi cadeau heeft kunnen geven.

Sarah beoordeelde op 2016-04-13

Zeer goede producten en van goede kwaliteiten. Snel thuis bezorgd. Iedereen aan te raden.

Bianca beoordeelde op 2016-03-30

Wat een top bedrijf! Ik wilde graag tasjes laten bedrukken met ons logo erop. Deze zijn ontzettend snel en heel netjes bedrukt!!! Nogmaals erg bedankt! Zeker een aanrader!

Reactie van Baby-Gift:
Beste Bianca, bedankt voor uw beoordeling! Goed om te horen dat ook onze zakelijke klanten tevreden zijn met onze producten en service.

Rachel beoordeelde op 2016-03-30

Wat ben ik blij met deze website. Deze ondernemer verdient een pluim! De website is duidelijk, maar vooral wat een snelheid van levering. Ik had nooit gedacht, dat mijn order die ik op woensdagavond heb geplaatst en ook nog gepersonaliseerd is (geborduurd) zo snel bezorgd kon worden bij de ontvanger. Namelijk 2 dagen later op vrijdag. De ouders van het kindje waren ook erg happy met het kado. Ik kom zeker terug op deze website!

brenda beoordeelde op 2016-02-21

Snelle levering! Mooie zachte kwaliteit (ik heb een handdoek besteld en een bijpassend washandje). De naam wordt er heel netjes op geborduurd. Een echte aanrader dus voor een origineel kraamcadeau.

Reactie van Baby-Gift:
Beste Brenda, dank u wel voor uw beoordeling! Goed om te lezen dat u blij bent met uw bestelde kraamcadeau. Veel plezier met het geven!

Zilla van Laar beoordeelde op 2016-02-17

Goeie kwaliteit en het aanbrengen vd naam (knuffeldoekje met geborduurde naam)Was mooi en strak gedaan...zeer tevreden. Aanrader voor leuke kraamkadootjes. Vandaag besteld volgende dag in huis.

Reactie van Baby-Gift:
Beste Zilla, dank u wel voor uw beoordeling! Veel plezier met het geven van uw kraamcadeau!

Joke van Rijn beoordeelde op 2016-02-16

Leuk om kado te geven, snelle levering en goede kwaliteit.

jacquelien beoordeelde op 2016-02-14

Fijne website met mooie kraamkado's snelle levering.

Marianne Vd sterren beoordeelde op 2015-12-12

Bedankt voor het rose badjasje met naam. Snel geleverd en keurig verpakt.

Ellen de Jong beoordeelde op 2015-11-21

Een geborduurde handdoek en schattige pietenmutsjes besteld. Op tijd en mooi ingepakt geleverd gekregen! Helemaal top :)

Reactie van Baby-Gift:
Beste Ellen, dank u wel voor de beroordeling! Goed om te horen!

Marisca beoordeelde op 2015-09-17

Ik heb super leuke kraam cadeautjes gehad die afkomstig zijn van Baby-gift.
Ben er super blij mee! En mijn dochtertje ook

Reactie van Baby-Gift:
Leuk om te horen Marisca! Dank je wel voor de beoordeling! Veel plezier met de kraamcadeautjes en geniet van je dochtertje.

Leanne Verhoek-Stigter beoordeelde op 2015-09-07

Inmiddels heb ik al een aantal keren via deze webshop besteld. Echt een super snelle service met een hele goede kwaliteit voor een goed betaalde prijs.

Nu hebben we weer een kleintje in de familie gekregen, dus ik ga snel weer een nieuwe bestelling plaatsen!

Groetjes,

Leanne

Francina beoordeelde op 2015-08-26

Mooie producten en snelle service. Heel fijn als je een leuk en origineel kraamcadeau zoekt. Zelf heb ik een slabbetje, spuugdoek en knuffel met naam. Deze laatste is de favoriete knuffel van mijn zoon. En helemaal handig voor op het kinderdagverblijf dat zijn naam er op staat. Ook fijn dat ik een badcape die ik had liggen kon laten borduren. Kortom een fijn bedrijf met een goede service. Een echte aanrader!

Deedee beoordeelde op 2015-08-25

Super snelle service! Net een bestelling geplaatst en verwachte leertijd 2 dagen helemaal top! Ben zeer tevreden over de hulp die je krijgt en de leuke spullen die je kan bestellen! Helemaal geweldig!

MH beoordeelde op 2015-08-16

Snelle levering, goeie kwaliteit!! Ziet er mooi uit!!

Jager beoordeelde op 2015-08-05

Ik heb een luiermotor besteld en is na twee dagen al geleverd en ik ben er heel blij mee.....en de kersverse ouders zullen ook zeker erg verrast zijn ...geweldige service .
Bedankt Baby-Gift

Roelie Delfsma beoordeelde op 2015-08-02

Heel mooi, goede kwaliteit en snelle levering en heel leuk om kado te doen. Ook de ontvangers van het kado waren heel enthousiast!

Nathalie beoordeelde op 2015-07-31

Goede en snelle service. Mooie, grote slab mogen ontvangen met naam erop geborduurd.
Super blij mee!!

Esther Stoop beoordeelde op 2015-07-13

Ik heb handdoeken besteld voor de juffen ..
Super snelle levering en mooie kleuren vd handdoek en borduursel...