Haverkampweg 30

Kon niet beter

Richard Pits beoordeelde op 2019-03-03

Zorgvuldig en netjes geregeld

Ron beoordeelde op 2019-02-25

Na mijn bestelling op de site werd ik goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.
De akrapovic was perfect verpakt met duidelijke montage handleiding. Ik zou zeker motordempers.nl aanbevelen en er zeker nog eens bestellen.

Chris Heylen beoordeelde op 2019-02-20

tevreden. vragen heel snel beantwoord. donderdag besteld dinsdag in Belgie geleverd. Wel geen informatie waar het pakket zich bevond en de dag van levering.

ferdinand eilers beoordeelde op 2019-02-17

Ik ben zeer tevreden over de service van motordempers.
Snelle correcte afhandeling.

Ben Palmen beoordeelde op 2019-02-08

Goede service, duidelijke informatie mbt status van de bestelling.

Andreas Kisser beoordeelde op 2019-02-08

Top war alles Super!!

Rik Joha beoordeelde op 2019-02-08

Mooi product, goede updates van de bezorg/productie stand. 👍🏻

DJ Hendrix beoordeelde op 2019-01-29

Snelle service, top bedrijf!

Jan Kampschreur beoordeelde op 2018-12-21

Goede communicatie, eerlijk advies

Lennard Wijns beoordeelde op 2018-11-24

Heel tevreden. Ik had de uitlaat na bestelling zeer snel in huis mede dankzij de goede hulp van motordempers. Echt een aanrader. Hartelijk dank.

Fabian van der Vossen beoordeelde op 2018-11-24

goede service scherpe prijs

B. Hendriks beoordeelde op 2018-11-24

Top Motordemper

kurt theunissen beoordeelde op 2018-11-24

Super

Hmh Nieuwland beoordeelde op 2018-10-03

Goede service en snel en correcte 👍

Erik Dieleman beoordeelde op 2018-09-25

Tevreden, netjes geleverd.

Karen Souvereyns beoordeelde op 2018-09-23

Zeer uitstekende service! Ken zelf weinig van uitlaten maar wou onze moto toch wat leuker laten klinken, en had een uitlaat gekozen waarvan ik niet wist of deze wel straatlegaal was. Toen ik dit navroeg zeiden ze me dat deze niet straatlegaal was, en stelden ze andere uitlaten (wel gekeurd) aan me voor. Ik kreeg een lange mail met veel uitleg en wel 10 verschillende links naar straatlegale opties. Veel uitlaten had ik nog niet op de website zien staan onder mijn model! Al mijn vragen werden uitgebreid beantwoord. Levering ging ook vlot, met oog voor detail!
PRIMA website. UITSTEKENDE (al dan niet de beste dat ik ooit ben tegengekomen!) service! SUPER levering. En bovenal, een HYPERCOOLE uitlaat!
Dankuwel Motordempers!

Emyl beoordeelde op 2018-09-11

Snelle correcte afhandeling.
Direct contact mogelijk waardoor er duidelijkheid gegeven kan worden omtrent bijvoorbeeld voorraadinfo en specs.

Sam Meijer beoordeelde op 2018-09-09

Doordat het vakantie was de levertijd vrij lang, maar ze stellen de koper uitstekend op de hoogte! Goed bedrijf en wellicht voor de herhaling vatbaar in de toekomst!

Marcelo Copra beoordeelde op 2018-09-09

Goed en betrouwbaar snelle reactie!