Venenweg 16

Adrianus van Geffen beoordeelde op 2018-12-17

Keurige nette verzending.
Perfect

M. Guijt beoordeelde op 2018-12-11

Top. Door PostNL was de post vertraagd ivm black friday. Dag voor sinterklaas opnieuw verstuurd door 24winkelen, zodat ik op tijd mijn cadeaus had. Na anderhalve week kwam het eerste pakketje aan, die ik kosteloos kon retourneren. Ik vind het een topservice!

Bijstra beoordeelde op 2018-12-10

Goede service, alleen een beetje jammer dat ik het produkten eerst bij Bol had besteld en ik het produkt bij hen voor 50% minder zag staan.. er kon op dat punt niks geregeld worden... bij Bol teruggestuurd en weer opnieuw besteld bij 24winkelen. Een beetje jammer dat er niks geregeld kon worden...

Rene Lambert beoordeelde op 2018-12-10

Gerrit Schorfhaar beoordeelde op 2018-12-07

Alles naar wens

Jack Haan beoordeelde op 2018-12-06

👍

P Duijvelshoff beoordeelde op 2018-11-29

Charles Faes beoordeelde op 2018-11-27

Duidelijke productomschrijving op website, prijs/kwaliteit in een zeer concurrentiële verhouding, goede communicatie, snelle levering,... zijn de troeven van 24winkelen.nl. Doe zo voort... !

Gert-Jan beoordeelde op 2018-11-27

Gijs Witteveen beoordeelde op 2018-11-26

jan ijsseldijjk beoordeelde op 2018-11-20

Tino Watteny beoordeelde op 2018-11-20

Bestelling was niet volledig maar dit werd snel opgelost.

Roel Roolvink beoordeelde op 2018-11-19

Levering van de 4 bestelde producten was goed.
Alleen 2 ervan ontbreken de schroefjes voor het batterijvakje dicht te schroeven.
Heb er zelf maar 2 ingezet, terug sturen voor z'n klein voorval loont niet, maar is niet zoals het hoort.

Patrick Rots beoordeelde op 2018-11-17

super snel geleverd en goedkoop

J.j.c Peeters beoordeelde op 2018-11-14

Snel levering

Ravel beoordeelde op 2018-11-09

Goed product en goedkoper dan bij concurrenten , ga zo door zou ik zegge :)

B. Borg beoordeelde op 2018-11-08

Snelle levering en makkelijk te bestellen

ruth zalm beoordeelde op 2018-11-06

Van Zalk beoordeelde op 2018-11-01

Marielle Kremer beoordeelde op 2018-10-29

Nette levering en je wordt via de mail netjes op de hoogte gehouden over de status van je bestelling