Zilverdistel 11
3068 NT Rotterdam

Ruth beoordeelde op 2018-12-08

snelle levering, veel keuze in theesmaken, mooie verpakkingen om sado te doen en gratis proefzakjes bij levering

Jella beoordeelde op 2018-12-07

Super veel keus, uitleg bij diverse soorten thee
1 thee was niet op voorraad, kreeg echter wel alternatief voor andere soort thee. Mailtje gestuurd met de vraag om het bedrag die ik tegoed had terug te sturen, na enkele dagen ontvangen! Heel duidelijke en overzichtelijk site. Heel tevreden, ik bestel zeker nog! ❤️

Jansma beoordeelde op 2018-12-07

Theepakket gekocht ivm relatiegeschenken. 5 gekocht maar er waren er maar 4 op voorraad. Dus 4 gekocht en 1 andere met de vraag ofdat je ze die ene nog eventueel bij konden maken indien mogelijk. Zo gezegd zo gedaan. Volgende dag keurig thuis geleverd en klanten zijn er erg blij mee. Zeker aanrader.

Gaby beoordeelde op 2018-11-23

Zeer tevreden, leuke cadeautjes, goed verpakt , lekkere thee.

Dorothe Engels beoordeelde op 2018-10-26

Super snelle en prima levering

Lisanne beoordeelde op 2018-10-26

Ruim assortiment, ook leuke dingen om cadeau te doen. Snelle levertijd, netjes ingepakt en erg leuk dat er altijd een proefzakje thee bij zit.

Willy Bergmans beoordeelde op 2018-10-01

Heel mooie produkten,ik heb al vaker besteld en ben zeer tevreden oa snelle levering goede service maar vooral de heerlijke smaken

Masha beoordeelde op 2018-09-10

Snelle levertijd en ruime keus!

J. Keizer beoordeelde op 2018-07-24

Veel keus. Goede en snelle levering.

Marga beoordeelde op 2018-06-27

Prima service !

Tessa beoordeelde op 2018-06-21

Snelle levering. Goed en snel geholpen. Kwaliteit thee is erg goed! En erg leuk om de proefjes te mogen ontvangen. Zo heb ik weer een nieuwe smaak thee voor op mijn wenslijstje. Hier zal ik vaker bestellen.

Mij beoordeelde op 2018-06-04

Heerlijke thee en geweldige service

Christina beoordeelde op 2018-06-04

Zeer tevreden. Lekkere thee en snelle levering. Ik blijf zeker bij jullie bestellen!

Dot beoordeelde op 2018-05-04

Lekkere thee en snelle levering

Ester beoordeelde op 2018-04-23

Snelle levering, mooi produkt!!

Jennifer beoordeelde op 2018-04-13

Mooi product, wel latere levering dan aangegeven op de site

Reactie van Theeje:
Beste Jennifer,

Bedankt voor de mooie review en feedback.

Uw pakket is wel op tijd door ons verzonden. De latere levering heeft te maken dat bij de eerste bezorgpoging op 29-03-2018 niemand aanwezig was. Op 30-03-2018 is een tweede poging gedaan en uiteindelijk is uw pakket bij de buren afgeleverd.

Hartelijke theegroet,

Peter Houterman beoordeelde op 2018-03-26

Mooie en duidelijke webshop, goede producten en snelle levering.
Super!

Laura beoordeelde op 2018-03-19

Snel geleverd, ruim assortiment, goed verpakt, zag er mooi uit en rook lekker. Heb het als cadeautje gegeven dus niet geproefd. Erg leuk dat je er ook een een bakje bij kan kopen om het leuk weg te geven. En niet duur!

Frits spreeuwers beoordeelde op 2018-03-09

Heerlijke thee. Prima verzorging. Snelle levering. Nog meer? Ja! Lekker genieten van de zwarte thee.

Naomie beoordeelde op 2018-03-01

Snelle levering & goed ingepakt. Zeer tevreden!