Zilverdistel 11
3068 NT Rotterdam

Mij beoordeelde op 2018-06-04

Heerlijke thee en geweldige service

Christina beoordeelde op 2018-06-04

Zeer tevreden. Lekkere thee en snelle levering. Ik blijf zeker bij jullie bestellen!

Dot beoordeelde op 2018-05-04

Lekkere thee en snelle levering

Ester beoordeelde op 2018-04-23

Snelle levering, mooi produkt!!

Jennifer beoordeelde op 2018-04-13

Mooi product, wel latere levering dan aangegeven op de site

Reactie van Theeje:
Beste Jennifer,

Bedankt voor de mooie review en feedback.

Uw pakket is wel op tijd door ons verzonden. De latere levering heeft te maken dat bij de eerste bezorgpoging op 29-03-2018 niemand aanwezig was. Op 30-03-2018 is een tweede poging gedaan en uiteindelijk is uw pakket bij de buren afgeleverd.

Hartelijke theegroet,

Peter Houterman beoordeelde op 2018-03-26

Mooie en duidelijke webshop, goede producten en snelle levering.
Super!

Laura beoordeelde op 2018-03-19

Snel geleverd, ruim assortiment, goed verpakt, zag er mooi uit en rook lekker. Heb het als cadeautje gegeven dus niet geproefd. Erg leuk dat je er ook een een bakje bij kan kopen om het leuk weg te geven. En niet duur!

Frits spreeuwers beoordeelde op 2018-03-09

Heerlijke thee. Prima verzorging. Snelle levering. Nog meer? Ja! Lekker genieten van de zwarte thee.

Naomie beoordeelde op 2018-03-01

Snelle levering & goed ingepakt. Zeer tevreden!

Rita beoordeelde op 2018-02-13

Goede service, snelle levering, netjes ingepakt cadeau en heerlijke thee

Marcel beoordeelde op 2018-02-05

Erg duidelijke en overzichtelijke website.
Bestelling was makkelijk geplaatst en werd de volgende dag al bezorgd. Jammer genoeg is de theepot niet heel overgekomen. Meteen contact gezocht via e-mail en kreeg al vrij snel een bericht terug dat er een vervangende theepot opgestuurd zou worden. Goede service!

Vos beoordeelde op 2018-01-30

Geweldig hebben me zelfs nog gebeld om te vragen of er een kaartje van felicitatie bij mocht en werd met netjes verzorgd zoals afgesproken. Onze dochter was erg blij met haar kado.

Wendy Oppersma beoordeelde op 2018-01-29

Super tevreden! Heerlijke thee en goed verpakt en snelle bezorging!

Linsey beoordeelde op 2018-01-15

Snel binnen en leuke/lekkere producten!

Wim Schievers beoordeelde op 2017-12-28

Super pakketje, mooi verpakt en snelle levering. Super...

Sil beoordeelde op 2017-12-22

In één woord: Perfect!

Marielle beoordeelde op 2017-12-19

Snelle levering en altijd een proefzakje meegeleverd.

Anne-Marie beoordeelde op 2017-12-11

Super tevreden, na een vraag krijg je snel reactie en ze denken goed met je mee. Wij hadden een pakketje besteld voor in de kerstpakketten en iedereen was er erg blij mee

Judith beoordeelde op 2017-12-04

Snelle levering en de ontvanger was zeer verrast met haar cadeau,was heel leuk ingepakt!

Linda beoordeelde op 2017-11-27

Super levering! Leuk dat er twee gratis zakjes thee bij zaten om te proberen :-)