Wold 2526
8225 BK Lelystad

9,9

Marie-kristina beoordeelde op 2017-10-17

Het is netjes verstuurd en de producten goed verpakt heerlijke thee ben er gek op!!!

Erwin beoordeelde op 2017-10-13

De levertijd was zoals vermeld op de site en de producten werden goed verpakt geleverd. Alles voldeed aan de verwachtingen.

Debby beoordeelde op 2017-09-11

Netjes afgeleverd en mooie producten.

Ingrid van der Hagen beoordeelde op 2017-08-31

Heerlijke thee, mooi en goed verpakt, vers en snel in huis.

marielle beoordeelde op 2017-07-03

gevonden via google, heerlijke thee en snelle service met een klein extraatje

A.J.I. vd Velden beoordeelde op 2017-06-06

Kwam deze winkel via Google tegen en na wat rondneuzen diverse proef zakjes met thee besteld.
Na er een paar geproefd te hebben zal ik zeker vaker bestellen, erg lekker.

leny G beoordeelde op 2017-06-04

Het lijkt een wat duurdere winkel maar.......de inhoud was het waard en de ontvanger van dit geschenk was er erg blij mee.

Piet Klaas beoordeelde op 2017-05-28

Duidelijke communicatie, snel geleverd met zelfs een extraatje :)

Gees B. beoordeelde op 2017-05-12

We hebben als thee amateurs een tiental proefzakjes besteld. De theeën zijn heerlijk, het is een genot om s avonds een theetje uit te proberen. Binnenkort bestellen we onze favorieten in een grote portie.

Daisy Bovens beoordeelde op 2017-05-08

Geweldig! Leuke producten, relatieve prijzen, goede kwaliteit en een snelle afhandeling! Bestelde producten zo in huis. Fijn, ik kon snel genieten van een heerlijk kopje thee!

Lisette beoordeelde op 2017-05-08

Snelle afhandeling, zeer netjes verpakt en heerlijke theesoorten. Erg leuk de proefzakjes bij de bestelling!

M van Dam beoordeelde op 2017-04-24

Duidelijk snel

Venema beoordeelde op 2017-04-03

Snelle levering, keurig verpakt, extra samples, handgeschreven Bedankkaartje. Gemiddelde prijzen ten opzichte van concurrenten. Top dus

Sandra beoordeelde op 2017-04-03

Snelle levering, veel keuze, lekkere thee met goed advies hoe je het best de thee kan bereiden, goed verzorgde levering met een handgeschreven kaartje. Top.

Wim Telleman beoordeelde op 2017-04-01

Netjes en snel geleverd. Keurig verpakt. Net kaartje erbij. Kan niet beter.

Sjoerd beoordeelde op 2017-03-27

Snelle levering, goed verpakt en lekkere thee. Ook staan er duidelijke labels op de producten.

Maja Kursten beoordeelde op 2017-03-27

Heel netjes op tijd geleverd, fijn verpakt zodat het door de brievenbus past. En nog een zakje om een andere smaak te proberen. Top!!

Jacqueline beoordeelde op 2017-03-21

Goede en snelle levering

Petra van Lent beoordeelde op 2017-03-14

Goede kwaliteit thee en snel geleverd.

Alien Groenenberg beoordeelde op 2017-03-07

Via google op deze site terecht gekomen. Nog nooit van bepaalde soorten thee gehoord! Maar erg leuk om zo uit te proberen. Nette service en snel antwoord. Top!