Zilverdistel 11
3068 NT Rotterdam

9,9

Anne-Marie beoordeelde op 2017-12-11

Super tevreden, na een vraag krijg je snel reactie en ze denken goed met je mee. Wij hadden een pakketje besteld voor in de kerstpakketten en iedereen was er erg blij mee

Judith beoordeelde op 2017-12-04

Snelle levering en de ontvanger was zeer verrast met haar cadeau,was heel leuk ingepakt!

Linda beoordeelde op 2017-11-27

Super levering! Leuk dat er twee gratis zakjes thee bij zaten om te proberen :-)

Een tevreden klant beoordeelde op 2017-11-24

Heerlijke thee besteld, de webshop is duidelijk en de thee was snel geleverd. Wat een leuke verrassing een gratis proefzakje sinterklaas thee! En het handgeschreven kaartje waarin mij veel plezier met de thee werd gewenst maakte het helemaal af. Top, ik bestel snel weer.

W.Bergmans beoordeelde op 2017-11-24

Vlugge levering en veel keuze

Ronald beoordeelde op 2017-11-16

Heb de theebloemen cadeau gedaan voor een verjaardag.

Kreeg als respons dat het heel leuk en lekker was.
(Heb zelf het produkt niet gezien).
Ook een cadeau blik erbij besteld.

Super! En makkelijk

Andrea beoordeelde op 2017-11-11

Veel keus, proefzakjes erbij, keurig ingepakt en heel snel geleverd.

Wendy beoordeelde op 2017-11-06

Heerlijke theetjes veel keus! En super die proefzakjes voor wispelturige mensen zoals ik die iedere keer weer iets anders wil drinken 😉. En mijn zoontje van 10 vind ze ook heerlijk

Carla beoordeelde op 2017-10-26

Theecadeau set Marigold besteld.
Was in leuk cadeaufolie verpakt. Goed verpakt voor transport en inderdaad de volgende dag geleverd. Zeer tevreden dus !

Eric Dekkers beoordeelde op 2017-10-19

Snel en goed, uitgebreid aanbod

Marie-kristina beoordeelde op 2017-10-17

Het is netjes verstuurd en de producten goed verpakt heerlijke thee ben er gek op!!!

Erwin beoordeelde op 2017-10-13

De levertijd was zoals vermeld op de site en de producten werden goed verpakt geleverd. Alles voldeed aan de verwachtingen.

Debby beoordeelde op 2017-09-11

Netjes afgeleverd en mooie producten.

Ingrid van der Hagen beoordeelde op 2017-08-31

Heerlijke thee, mooi en goed verpakt, vers en snel in huis.

marielle beoordeelde op 2017-07-03

gevonden via google, heerlijke thee en snelle service met een klein extraatje

A.J.I. vd Velden beoordeelde op 2017-06-06

Kwam deze winkel via Google tegen en na wat rondneuzen diverse proef zakjes met thee besteld.
Na er een paar geproefd te hebben zal ik zeker vaker bestellen, erg lekker.

leny G beoordeelde op 2017-06-04

Het lijkt een wat duurdere winkel maar.......de inhoud was het waard en de ontvanger van dit geschenk was er erg blij mee.

Piet Klaas beoordeelde op 2017-05-28

Duidelijke communicatie, snel geleverd met zelfs een extraatje :)

Gees B. beoordeelde op 2017-05-12

We hebben als thee amateurs een tiental proefzakjes besteld. De theeën zijn heerlijk, het is een genot om s avonds een theetje uit te proberen. Binnenkort bestellen we onze favorieten in een grote portie.

Daisy Bovens beoordeelde op 2017-05-08

Geweldig! Leuke producten, relatieve prijzen, goede kwaliteit en een snelle afhandeling! Bestelde producten zo in huis. Fijn, ik kon snel genieten van een heerlijk kopje thee!