Weegbree 70
8446 SC HEERENVEEN

7,3

DVDA beoordeelde op 2019-04-27

Prettige boxers en goede service

Kees beoordeelde op 2019-02-17

Had een bestelling ontvangen. Was echter de verkeerde maat. Gebeld, teruggestuurd en twee dagen de juiste maat ontvangen. Top service!
En nog belangrijker: het zit super comfortabel!

Helmes beoordeelde op 2019-01-10

krijg het niet besteld door de beoordeling

Reactie van Antrekk - Wear to perform:
Beste Helmes, zou u het nogmaals willen proberen. We ontvangen dagelijks vele bestellingen en er zijn geen problemen met de webwinkelkeur beoordeling pop ups.
Succes en alvast bedankt.
Het Antrekk team