Antrekk - Wear to perform

Antrekk - Wear to perform

Outdoor specialist. Ontdek ons aanbod skikleding, technische en luxe outdoor kleding en sportieve fashion. Europese topmerken!

Geschikte kleding en een goede uitrusting dragen bij aan de perfecte sportbeleving. Bij Antrekk bent u hiervoor aan het juiste adres. Wij richten ons hoofdzakelijk op Europese kwaliteitsproducten van leveranciers die op een verantwoorde wijze hun artikelen produceren. Een voorbeeld hiervan is de thermo ondergoed van Sensor Activewear.

Naast de technische outdoor- en skikleding biedt Antrekk ook modieuze en warme winterkleding. Voor een trendy winterlook heeft Antrekk de 'Noorse trui' geïntroduceerd. De truien zijn warm en gemaakt van hoge kwaliteit merino wol met windstoppers. Naast de truien biedt Antrekk nog fijn gebreide mutsen met gore-tex, merino wol en fleece. De luxe mutsen en beanies van Kama & Deers versierd met Swarovski kristallen zijn een ware aanwinst in het assortiment van Antrekk. Tot slot levert Antrekk nog een aantal bekende merken, waaronder Comfyballs boxershorts, Direct Alpine skikleding, Sziols sportbrillen, Kama Fashion & Function, Skinners en Tilak.

Met de outdoor kleding en uitrusting van Antrekk haalt u het beste uit uzelf, we wensen u veel plezier met uw aankopen. Heeft u vragen over Antrekk of onze producten, neem gerust contact op, wij staan u graag te woord!

Antrekk - Wear to Perform.

De zekerheden van https://www.antrekk.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019