Sint Martinusstraat 32 32
1611 BB Bovenkarspel

8,7

Anoniem beoordeelde op 2018-07-11

Eddie beoordeelde op 2018-07-09

Goed product, vlot geleverd.

Leo Van Haaren beoordeelde op 2018-06-27

Ik heb als goed ervaren goede website

arnout stam beoordeelde op 2018-06-14

ongelooflijk snel geleverd.

Anoniem beoordeelde op 2018-06-08

Anoniem beoordeelde op 2018-06-04

Anoniem beoordeelde op 2018-06-02

Michelle beoordeelde op 2018-05-27

Ik hebbverschillende plugs bestelt, de fox tail zijn in 1 woord prachtig, zien er goed uit en goede kwaliteit erg mooi en ook lekker lang. De vibrende plug is goed sterk vibrerend maar is nog al noisy, wat een probleem zou kunnen zijn als je er mee buiten gaat, mijn hele piknick tafel trilt mee hihi.
Verder zijn ze van goed materiaal en soepel in te brengen. Ben er erg blij mee.

Anoniem beoordeelde op 2018-05-20

noel beoordeelde op 2018-05-19

goede len snelle levering, snel antwoord buj vraag aan helpdesknoel

Bart beoordeelde op 2018-05-18

Fantastische winkel, hele goede klantenservice.

Anoniem beoordeelde op 2018-05-16

Anoniem beoordeelde op 2018-05-14

Anoniem beoordeelde op 2018-04-27

Harriet van Lienden beoordeelde op 2018-04-25

Snelle levering alleen had ik niet verwacht dat het pakketje bij de buren afgeleverd werd het is discreet verpakt gelukkig.
Alleen op de site stond dat als je niet thuis bent het pakketje niet bij de buren afgeleverd zou worden. Ik dacht nog dat is fijn omdat ik hier net een week op mijn nieuwe adres woon en mijn buren nog niet goed ken.

Reactie van Buttplugwebshop.nl:
Hallo,

Vervelend voor u dat uw pakketje is afgegeven bij de buren.
Wij hebben de afspraak met PostNL dat dit NIET mag gebeuren.
Uiteraard zullen we PostNL en de koerier hierop aanspreken.

Excuus voor het ongemak!

Anoniem beoordeelde op 2018-04-23

Wouter klaassen beoordeelde op 2018-04-18

Zeer slecht. Heb een bestelling van 230euro geplaats, zou de volgende dag geleverd kunnen worden maar na een week nog helemaal niks, ook niet of die in backorder of in behandeling is. Er word ook al 2 keer niet op mijn voicemail-bericht gereageerd.

Reactie van Buttplugwebshop.nl:
We hebben de klant inmiddels per email op de hoogte gesteld.
Vanwege een telefoonstoring zijn we inderdaad enkele dagen telefonisch onbereikbaar geweest. Echter worden emails ALTIJD binnen 24- uur (werkdagen) beantwoord.

We hebben de klant gemeld dat zijn bestelling de dag na bestelling gewoon is geleverd bij de door hem aangegeven afhaallocatie.

P.s. problemen worden door ons altijd netjes opgelost. Dit hebben we bij deze klant ook aangegeven.

Pien beoordeelde op 2018-04-09

Snelle en discrete levering! Groot assortiment.

Bart beoordeelde op 2018-04-09

Zeer tevreden. Vaker besteld en tot nu toe éénmaal een verkeerd product gekregen (niet de schuld van de webshop). Dit probleem hebben zij zeer spoedig en professioneel opgelost.

Anoniem beoordeelde op 2018-04-07