Sint Martinusstraat 32 32
1611 BB Bovenkarspel

9,0

Pien beoordeelde op 2018-04-09

Snelle en discrete levering! Groot assortiment.

Bart beoordeelde op 2018-04-09

Zeer tevreden. Vaker besteld en tot nu toe éénmaal een verkeerd product gekregen (niet de schuld van de webshop). Dit probleem hebben zij zeer spoedig en professioneel opgelost.

René beoordeelde op 2018-04-04

Snelle levering in avond besteld volgende dag in huis. Duidelijke website. Afmetingen staan er bij. Prijs kwaliteitverhouding is prima

rob beoordeelde op 2018-03-25

ruime sortering en keurig op tijd geleverd ga er zeker vaker nog wat kopen

Anoniem beoordeelde op 2018-03-04

Iets groter dan verwacht maar past perfect, vrouwlief vind het iets minder als ik haar hard neem met deze plug maar hij rekt de boel lekker op waardoor anaal beter en makkelijker gaat.

Chica beoordeelde op 2018-03-02

Perfect geleverd en nergens goedkoper

Pat beoordeelde op 2018-02-27

Super geil speeltje

Ewoud W. beoordeelde op 2018-02-23

Snel geleverd.

G de Valk beoordeelde op 2018-01-19

Berichten van de webhop kwamen in mijn spam box terecht, dit had ik niet in de gaten.
Ik heb daarover na drie dagen gemaild via contact pagina van de webshop en later gebeld maar daarop geen reactie gekregen.
Er is met mij gecommuniseerd nadat ik een zeer slechte beoordeling heb gegeven, daarin werd ik op de spam box gewezen.
Communicatie als reply op deze mails werden wel opgepikt.

Reactie van Buttplugwebshop.nl:
We hebben ook geen email of whatsapp bericht van u ontvangen. Tevens weten we niet wie u bent en dus ook niet over welke bestelling dit gaat. Indien u ons een bericht stuurt dan lossen we uw probleem (zoals we altijd doen) z.s.m. en netjes op!

Eddy beoordeelde op 2018-01-07

Bestelgemak en levertermijn ... alles gewoon top

Vermeersch beoordeelde op 2017-12-24

Heel tevreden over levering en prijs /kwaliteit product
Alvast een aanrader

Michelle Stuur beoordeelde op 2017-11-17

Heb zaterdag bestelt en PostNL kwam dinsdag avond bezorgen, product is erg ooi en top kwaliteit vooral degene met de Diamond is sexy, deze is goed zichtbaar.

Petra beoordeelde op 2017-10-29

Heel te vreden, dinsdag besteld (betaling via After Pay) en woensdag al in huis. Prima product, precies zoals in de omschrijving. Langere tijd dragen gaat prima zolang je maar iets draagt dat ervoor zorgt dat het ‘in blijft’. De buttplug is om zo los te dragen ietsje aan de zware kant kwa gewicht maar dat is net wat je prettig vind. Let er wel op dat als je deze buitens huis draagt, dit wél zichtbaar is door de gewone spijkerbroek heen (je ziet van achteren door het glazen materiaal een bobbel/rand die er niet hoort te zitten). Ook kun je hier prima bij gaan zitten op een reguliere stoel voor langere tijd. Na een poosje zul je merken dat er vanuit je darmen regelmatig uitduwende opwellingen komen maar die ebben ook weer weg. Ik ben blij met deze buttplug. Een genot op zich. Voor velerlei situaties te gebruiken. Een echte aanrader.

Thies beoordeelde op 2017-10-04

volgende dag al in huis

Marcel Brokling beoordeelde op 2017-09-26

Zeer vlotte levering, prima producten!!

Stef beoordeelde op 2017-09-25

Zeer tevreden.
Goede verpakking.
Fijn product.
We zijn er blij mee.

Appie beoordeelde op 2017-09-19

De bestelling werd de dag er na al geleverd, maar jammer genoeg vooraf geen track en trace code ontvangen. Ik was dus niet thuis toen ze het pakketje kwamen bezorgen. Vond ik wel jammer.

Bert beoordeelde op 2017-09-11

Super snelle sevice

R.Prins beoordeelde op 2017-08-19

Alles prima in orde. Product is precies volgens de beschrijving en werd op tijd geleverd.

Marieke Hoofdman beoordeelde op 2017-08-05

Product kwam op tijd en was precies zoals omschreven. Zeer tevreden.