Ridderzwam 167

monique altman beoordeelde op 2019-06-15

Pieter van der burgt beoordeelde op 2019-06-14

Nvt

Ben van den Bos beoordeelde op 2019-06-14

Snelle levering en duidelijke site. Je wordt goed op de hoogte gehouden inzake jouw bestelling.

Yvonne Janssen beoordeelde op 2019-06-14

willem verhoef beoordeelde op 2019-06-13

goede service , duurde alleen nog al even voor afspraak voor monteur.
telefonisch bereikbaar soms moeilijk

Jaap Kooi beoordeelde op 2019-06-12

Heel tevreden over het telefonisch contact, per mail en de levering !!
Een goede indruk van dit bedrijf en kan het aanbevelen .

C Kroon beoordeelde op 2019-06-12

Ilona beoordeelde op 2019-06-12

Heel tevreden, besteld en zelf een leverdatum kiezen. Top. Afzuigkap ziet er mooi uit, zoals omschreven.

Niek Sloot beoordeelde op 2019-06-12

Makkelijke site, snelle levering

Sander Jansen beoordeelde op 2019-06-11

Henk Lamain beoordeelde op 2019-06-09

levering volgens afspraak, geen op/aanmerkingen. Moet de kap nog installeren, maar zie er goed en degelijk uit

Bert-Jan Haverkamp beoordeelde op 2019-06-09

sander rumping beoordeelde op 2019-06-06

Rocco Buddingh beoordeelde op 2019-06-06

Goed apparaat

Arend Fijnvandraat beoordeelde op 2019-06-05

Heel tevreden, had een witte afzuigkap besteld. Mijn vrouw vond achteraf een zwarte toch mooier. Kon deze nog dezelfde dag omruilen.

Hendrik Steenhouwer beoordeelde op 2019-06-05

Goed product goede levering

FTR van de Werff beoordeelde op 2019-06-05

Bezorging is goed verlopen. Allen het volgen van hetr product functioneeerde niet, daar tijden niet werden aangepast bv. bezorging vindt plaats tussen 08.00 en 16.00. Hier kan ik niets mee.
Over de toestand van het geleverde product zelf kan ik nog niets zeggen, daar dit nog niet is uitgepakt.
Product wordt eerst oip dag van installatie (vr. 28 juni 2019) uitgepakt.

Jaco de Ruiter beoordeelde op 2019-06-05