Ridderzwam 167

Erik Molema beoordeelde op 2019-04-17

Danny Hélant Muller beoordeelde op 2019-04-16

Heel tevreden, uitstekende service

V Oudshoorn beoordeelde op 2019-04-15

Een bestelde afzuigkap werd met gebroken glas afgeleverd.
Direct contact gezocht met de klantenservice van Cendo en een wisselafspraak ingepland om de afzuigkap om te wisselen.
Dag daarna toch maar de afzuigkap afgebeld omdat mijn partner geen vertrouwen meer had in een afzuigkap met een glazen plaat.
Afzuigkap is afgehaald op de afgesproken dag en het geld is keurig teruggestort op mijn rekening.

MMJ Hendriks beoordeelde op 2019-04-13

Goede service en levering op afspraak. Helaas past de afzuigkap niet maar hoop dat dit naar tevredenheid word opgelost.

J Berghuis beoordeelde op 2019-04-13

Goede en snelle reacties op mijn vragen bij de aankoop van onze keramische kookplaat. Snelle levering van product.

Vincent Vergouwen beoordeelde op 2019-04-13

Jacqueline beoordeelde op 2019-04-13

Snelle levering, met als extraatje de samen met de dampkap bestelde koolstoffilter al gemonteerd. Prima toestel, wel zeer luid op de hoogste stand, maar die is niet echt nodig, dus al bij al heel tevreden met deze aankoop!

Jacob Piet beoordeelde op 2019-04-10

Zeer goede spullen
En goedevoorlichtinh

Desislava Mussche beoordeelde op 2019-04-10

Heel tevreden. De afzuigkap gekocht en Flex Inductie Kookplaat . Geweldig . Ik ben zo blij . Alle twee werken meer dan geweldig. En de cervices is ook perfect

Abraham Brons beoordeelde op 2019-04-10

Product besteld volgende morgen vroeg in huis

Paul Schouten beoordeelde op 2019-04-10

Wij zijn heel erg tevreden over Cendo. De vraag die wij hadden werd binnen 10 minuten telefonisch afgehandeld. Ook toen wij nog een vraag hadden toen het apparaat al geleverd was, werd direct beantwoord. Wij raden Cendo zeker aan!

Matyar Shadman beoordeelde op 2019-04-10

Goed product, klantenservice uitstekend.

ovidiu balaj beoordeelde op 2019-04-07

heel tevreden

W.H den Ouden beoordeelde op 2019-04-07

Prima service, snel antwoord per mail. En toen bleek dat DHL er een puinhoop van gemaakt had met de bestelling, is er heel snel en goed een oplossing gekomen.

Fam. Pehlivan beoordeelde op 2019-04-07

Meedenkers met uitstekende service, aanrader!

Dave Short beoordeelde op 2019-04-06

Heel tevreden. Bestelling was dag na order bevestiging binnen. De afzuig kap hangt al en is hartstikke mooi. Alleen met deze raad ik aan een afstandbediening bij te bestellen. De touch toets zijn moelijk te zien en de glas word snel vies met finger afdrukkeningen. 👍

Karel Jongerling beoordeelde op 2019-04-04

Hulpvaardig, meedenken, advies geven, e-mail beantwoord binnen een kwartier, terug bellen op afgesproken tijd, geweldige afzuigkap, energie A+

Anja Mols beoordeelde op 2019-04-04

Snel en goed contact. Hele fijne kookplaat. Goede service/installatie. Werkt heel fijn. Zijn erg tevreden!

Peter Martens beoordeelde op 2019-04-04

Ben tevreden was op tijd geleverd en wat ik besteld heb ziet er prima uit

K Krouwels beoordeelde op 2019-04-04

Kan eigenlijk nog geen definitief oordeel geven aangezien de kookplaat volgende week geïnstalleerd wordt.
Wel maar dat heb ik al telefonisch gemeld dat het pakket gehavend en door DHL opnieuw dicht geplakt werd bezorgd.
Dit kwam waarschijnlijk omdat bij Cendo de doos is opengemaakt om de perilex stekker erbij te doen en daarna niet goed weer dicht geplakt. Na samen met de DHL bezorger de kookplaat te hebben gecontroleerd heb ik de plaat in ontvangst genomen.