Oosterveldsingel 19 R 1
7558PJ Hengelo

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Christy Westerhoff beoordeelde op 2019-03-18

Heel tevreden, mailtjes van bevestiging, verzending en aankomst van het pakje Met track en trace nummer.
Prima verpakking inclusief verpakkingsmateriaal. Heel blij met deze website.

Esther Snippe beoordeelde op 2019-03-18

Marion beoordeelde op 2019-03-18

Prima! 👍🏻

Annieta Bakker beoordeelde op 2019-03-15

Ank van Baal beoordeelde op 2019-03-14

Hele goede service snel bestelling geleverd in prima conditie

Henriette Breukers beoordeelde op 2019-03-13

Snelle levering, mooi produkt

Karin Kuhn beoordeelde op 2019-03-11

Kruidbos beoordeelde op 2019-03-07

Prettige communicatie. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. Ik ben dik tevreden. Mooi decopatch papier van goede kwaliteit. Fijn materiaal om mee te werken. Zeker een aanrader!

Tonny Bol beoordeelde op 2019-03-06

Binnen de kortste keren had ik mijn bestelling in huis, keurig verpakt!

sandra Leentvaar beoordeelde op 2019-03-06

Jan Kwakkel beoordeelde op 2019-03-06

Rieki van de Wiel beoordeelde op 2019-03-05

Reactie van CreaPoint:
Meerdere keren geprobeerd de klant te bereiken zowel telefonisch als via mail. Maar wij hebben helaas (nog) geen reactie terug mogen ontvangen om verheldering waarom mevrouw niet tevreden is. Hierdoor is er voor ons tot op heden niet de mogelijkheid geweest om voor mevrouw een oplossing voor het evt. probleem aan te dragen.

Mocht er iets niet goed zijn aan het ontvangen product of de levering dan horen wij dat heel graag zodat wij samen kunnen kijken naar een passende oplossing. U kunt ons daarvoor altijd mailen naar info@creapoint.nl. Wij reageren meestal binnen 24 uur.

Marcia - CreaPoint

Aaf Stuiver-Klaster beoordeelde op 2019-02-28

Monique Van Meel beoordeelde op 2019-02-28

Zeer snelle levering van de diamond painting.

Marijke beoordeelde op 2019-02-14

Zeer tevreden, mooie materialen en prachtige kleuren. Kom zeker terug!