Oosterveldsingel 19 R 1
7558PJ Hengelo

9,0

Ria Huyzers beoordeelde op 2019-09-11

Snel ,prima spullen ,goed verpakt.

M. de Jong beoordeelde op 2019-09-09

Ik wordt goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Heb al vaker besteld hier, bevalt me goed. Vlotte levering ook!

Tina Gressens beoordeelde op 2019-09-07

Danielle Pannekoek beoordeelde op 2019-09-05

Marlie Zeetsen beoordeelde op 2019-09-05

Connie Menting beoordeelde op 2019-09-04

Prima en snelle bezorging.

C.R. De Waal beoordeelde op 2019-09-03

Hillie Veltenaar beoordeelde op 2019-09-03

Snel en netjes ontvangen

C.A Bloemendaal Geesink beoordeelde op 2019-09-03

Yolande Huybrechts beoordeelde op 2019-09-02

ik heb veel steentjes die aan elkaar plakken . Ze zijn moeilijk van elkaar los te maken. De tekening was heel mooi

Iena Plantenberg beoordeelde op 2019-09-02

zeer ruime keus, super snelle levering

A. Beetsma beoordeelde op 2019-09-02

KEURIG NETJES VERPAKT

N Berrevoets beoordeelde op 2019-08-29

Na klacht over de bestelling, een heel nieuw pakket gekregen.
Absoluut top.!!

Marloes veldhuis beoordeelde op 2019-08-28

Prima op de hoogte gehouden van bestelproces. Snel geleverd, netjes verpakt. Zeer tevreden

Ineke Beijleveldt beoordeelde op 2019-08-28

Hanneke reitsma beoordeelde op 2019-08-26

Trijn Haan beoordeelde op 2019-08-26

Snelle levering ,product voldoet aan mijn wensen.
zeer goedkoop.

Lynn Burke beoordeelde op 2019-08-25

ik heb het nooit meer gekregen erg jammer

Reactie van CreaPoint:
Beste Lynn,

Wij hebben afgelopen periode geprobeerd u alsnog te pakken te krijgen. Helaas is dit niet gelukt.
Wij hebben ook geen reactie meer van u mogen ontvangen via mail of telefoon. Dat vinden we erg jammer want op deze manier kunnen wij het niet voor u oplossen.

CreaPoint | Marcia

ingrid de wit beoordeelde op 2019-08-24

Mieke Verhulst beoordeelde op 2019-08-23

Alles is prima bij deze verkoper! Snelle verzending, mooie artikelen!
Aanrader!
10/10