Oosterveldsingel 19 R 1
7558PJ Hengelo

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,1

Edith den Breejen beoordeelde op 2019-05-20

Ik ben heel erg tevreden met de bestelde artikelen voor decoupage. Ik kan altijd weer er naar uitkijken als ik besteld heb en kan dan weer nar hartenlust hobbyen.

Assortiment

In goede orde ontvangen.

Ria Kieft beoordeelde op 2019-05-17

Evelyn Valk beoordeelde op 2019-05-16

W.P.M. van Veldhoven beoordeelde op 2019-05-15

Geweldig, snelle levering, genoeg informatie bestelling

Inja De Kock beoordeelde op 2019-05-15

sienie gerritsen beoordeelde op 2019-05-15

nou bij andere saits van damondpaitings zit alles er hoe je niet appert bij te bestellen zoals pennetje wax en het schudbakkje

Reactie van CreaPoint:
Wij hebben mevrouw al via prive-mail benaderd en uitgelegd waarom wij de basisset niet standaard erbij leveren.

Helaas heeft mevrouw bij het uitzoeken van haar diamond painting over het hoofd gezien (dat wij op onze website aangeven) dat de basisset er niet standaard bij zit. Ook op de bijgeleverde handleiding staat dit nog een keer duidelijk vermeld.

Op onze website, bij de meest gestelde vragen leggen wij dit nog een keer uit:
Waarom bieden jullie de diamond painting niet als complete set aan?

Wij beiden je graag een diamond painting op maat aan. Uit ervaring weten wij dat als wij de basisset er standaard bij doen deze vaak, na meerdere diamond paintings, achter in de kast belanden. U betaald dus voor iets wat u eigenlijk niet gebruikt. Dat vinden wij niet nodig. Daarom kan je bij ons alleen de diamond painting kopen of kiezen uit de verschillende mogelijkheden om je diamond painting compleet te maken. Dit zijn de zogenaamde bundels die bij elke diamond painting onder aan de pagina te vinden zijn.

CreaPoint | Marcia `

D.J. Nijhof beoordeelde op 2019-05-15

Shirin Pustjens beoordeelde op 2019-05-14

Decopatch letters en papier gekocht. Zeer tevreden over de kwaliteit van de producten en de snelle levering.

Assortiment

L Driessen beoordeelde op 2019-05-02

Hanny vd Plaats beoordeelde op 2019-04-30

M. Pankratz beoordeelde op 2019-04-25

Sandra Van wessel beoordeelde op 2019-04-25

Heel tevreden , de bestelling geplaatst en de volgende dag binnen ondanks de drukte van Pasen !