Oosterveldsingel 19 R 1

Pegah Behgandom beoordeelde op 2019-07-15

Goede service.
CreaPoint bedankt!

Reactie van CreaPoint:
Telefonisch contact gehad met mevrouw. Mevrouw had via de mail een witte cijfer 2 30 cm. aangegeven te willen bestellen. Helaas is door ons niet goed gezien dat ze een witte wou hebben waardoor wij op voorhand een teleurstelling hadden kunnen voorkomen. De 30 cm variant letters en cijfers zijn namelijk in het bruin verkrijgbaar in tegenstelling tot de letters van 12 cm en 20 cm uit ons assortiment die wel wit zijn. Door ons nog onbekende reden zijn de eerdere mails die wij erover gestuurd hebben bij mevrouw niet goed aangekomen. Telefonisch is aangegeven dat het probleem snel verholpen kan worden door het cijfer eerst met gesso (witte primer) te behandelen alvorens deze verder af te werken. Dan krijgt u het zelfde effect als de witte letters en cijfers van 12 cm. en 20 cm (die met gesso al voorbewerkt zijn).

CreaPoint | Marcia

Veerle Smets beoordeelde op 2019-07-12

CC Waleveld beoordeelde op 2019-07-11

doosjes besteld voor Diamond steentjes en bij 1 doosje sloot de deksel niet.
Contact gehad met CreaPoint is keurig opgelost. Krijg nieuw doosje. TOP !

Reactie van CreaPoint:
Mevrouw vanochtend telefonisch gesproken en na overleg werd voor ons duidelijk dat één van de dekseltjes van een rijtje van 4 doosjes niet goed afsluit. Wij sturen mevrouw ter vervanging een nieuw deel toe zodat ze de opbergdoos weer naar tevredenheid kan gebruiken.

CreaPoint | Marcia

Christine Boomaars beoordeelde op 2019-07-08

Jacqueline 't Hart beoordeelde op 2019-07-08

Wilma Jansen beoordeelde op 2019-07-06

Goed ontvangen

Hanny vd Plaats beoordeelde op 2019-07-05

Goeie en snelle levering , toppie

Arnold Harreman beoordeelde op 2019-07-04

Tiny Winters beoordeelde op 2019-07-04

Bestelling en betaling lopen heel vlot en het artikel is van goede kwaliteit,

Joke Stokkers beoordeelde op 2019-07-04

Heel tevreden, snel geleverd

Wilma Vermeer beoordeelde op 2019-07-02

Snelle levering en prima produkt👍👍👍

Elvie Eerdekens beoordeelde op 2019-06-30

Snelle en vlotte bestelling en levering

Mathilda Tissink Kalkwarf beoordeelde op 2019-06-28

Lenie Huitema-Berk beoordeelde op 2019-06-26

Ik ben tevreden over de service en snelle levering!

Yvonne Meesters beoordeelde op 2019-06-26

M Bosua beoordeelde op 2019-06-25