CreaPoint
CreaPoint.nl lekker creatief bezig!

Wij zijn een webwinkel gespecialiseerd op het gebied van decoupage. Decoupage is een techniek die al heel lang bestaat. Het is een techniek waarbij je heel makkelijk met behulp van kwast, papier en speciale lijm en vernis objecten kan verfraaien of vernieuwen waardoor het een heel andere uitstraling krijgt of er weer als nieuw uitziet. Al vanaf 1 september 2015 bieden wij alle materialen en benodigdheden aan om deze techniek toe te kunnen passen. Inmiddels hebben wij ons assortiment dan ook flink uitgebreid. Wist je dat wij al meer dan 400 verschillende designs decoupage papier in ons assortiment hebben? Ook de dieren, opbergdozen en de vele andere objecten van papier-maché zijn vaak direct al uit eigen voorraad leverbaar. De kleinere dieren zijn vooral een succes voor kinderfeestjes! Maar ook voor Pasen, carnaval, Kerst en andere Home Decoration kunt u goed bij ons terecht om zelf de mooiste creaties te maken. Het is erg leuk om te zien dat klanten tevreden zijn en ons steeds beter en vaker weten te vinden voor hun hobby-materialen.

"Een webwinkel met leuke, inspirerende & creatieve hobbymaterialen van o.a. het merk Decopatch. Geschikt voor jong en oud!"

Diamond paintings:
Naast alle decoupage artikelen hebben wij ook een ruim assortiment full diamond paintings direct uit voorraad leverbaar. Dit is een hobby die steeds populairder wordt in Nederland. Diamond painting houdt in dat je op een canvasdoek, die al voorbedrukt is en voorzien van een lijmlaag, hele kleine steentjes op patroon legt. Deze vierkante steentjes zijn facet geslepen en als het licht er op schijnt dan schittert dat als kleine diamantjes.

Schilderen op nummer:
Ondertussen hebben wij ook kant-en-klare sets schilderen op nummer aan ons assortiment toegevoegd. Met deze mooie afbeeldingen maak je zelf de mooiste kunst voor aan de muur!

Ben je benieuwd en wil je een keer lekker creatief bezig zijn, kom dan eens shoppen bij CreaPoint!

Mocht er een artikel niet op voorraad zijn, neem dan gerust contact met ons op zodat wij je verder kunnen helpen.

Met creatieve groet,
Marcia - CreaPoint

Decopatch, diamond Painting, schilderen op nummer

De zekerheden van https://www.creapoint.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019