Aalsmeerderweg 283-20
1432CN Aalsmeer

Google Plus/Places - 10,0

Harry Snijders beoordeelde op 2018-02-18

Snelle service goede prijs kwaliteit verhouding

Andre Mombarg beoordeelde op 2018-02-18

zeer goed verpakt bestellen was duidelijk afrekenen goed..na dat ik had besteld werd ik gebeld ik was mijn huisnummer vergeten
te vermelden. Daarom deze beoordeling van uitstekend.

Saskia Burgering beoordeelde op 2018-02-17

Snelle levering, goede producten en een goede prijs. Prima bedrijf!!

Voerhandel Keizer beoordeelde op 2018-02-17

altijd komt het prima voor elkaar. wij zijn tevreden.

Raymond Geraads beoordeelde op 2018-02-17

Prima product en op tijd bezorgd. Wel in een oude doos vol gaten.

Reactie van De Baroen:
Om het milieu te sparen, hergebruiken wij verzenddozen. Bestellingen worden altijd in onbeschadigde dozen verzonden. Een enkele keer gebeurt het dat bij de handling door de vervoerder schade aan de doos optreed. Als de inhoud ook beschadigd is horen wij dat graag, u mag de spullen dan retour sturen waarna wij de beschadigde producten zullen vervangen.

Mike van der Laarse beoordeelde op 2018-02-16

goed advies en altijd alles op voorraad.

M.a. Kapteijn beoordeelde op 2018-02-13

Tevreden. Netjes verpakt en snel bezorgd

H. Huyskamp beoordeelde op 2018-02-12

klant vriendelijk en behulpzaam,geeft goed adfvies

Alfred Kok beoordeelde op 2018-02-12

Uitstekende kwaliteit en dito service.

Anita Baljet beoordeelde op 2018-02-09

Altijd vriendelijk en heel goede service en advies. Goede producten en veel keus. Voor een vergeetachtig mens als ik vind ik de voerherinnering geweldig. Zo heb ik altijd genoeg voer in huis.

albert peppel beoordeelde op 2018-02-09

prima goede spullen snel verzonden

J. Lakerveld beoordeelde op 2018-02-09

Wij hadden een doos Acticid bij de Baroen besteld. Werden keurig op de hoogte gehouden hoe het met de zending stond. Was kwijt maar dezelfde dag toch nog een mailtje dat het net binnen gekomen was. Dat was nét voor het weekeinde. Zou op maandag op de post gaan. Op dinsdag keurig bezorgd.
Hulde voor de manier waarop men ons op de hoogte heeft gehouden.

Thea Kamping beoordeelde op 2018-02-08

Snel uitgebreid abtwoord.
En vriendelijk.

Loredana Thijssen beoordeelde op 2018-02-05

Heel tevreden. Bestelling zat netjes verpakt in een prachtige doos en de losse verpakkingen waren ook heel goed.
Levering was ook snel. Niets op aan te merken.

Marleen Kruiger beoordeelde op 2018-02-03

Goede en Snelle service!!

Dave Gobes beoordeelde op 2018-02-03

Snelle service

Bianca Jansen beoordeelde op 2018-02-01

Prima producten. Keurig op tij gekeverd. Vind alleen de webside niet zo toegankelijk

Petra Prie beoordeelde op 2018-01-29

Super service! Bij vragen een snel en duidelijk antwoord.

Christophe Bervoets beoordeelde op 2018-01-28

Telkens weer een correcte en snelle levering!

Adri Laloli beoordeelde op 2018-01-28

Altijd voer op voorraad klantvriendelijk kan altijd wat vragen en heeft tijd voor de klant