Aalsmeerderweg 283-20
1432CN Aalsmeer

Google Plus/Places - 10,0

Sandra Spreng beoordeelde op 2018-06-19

Tevreden over de service. Overzichtelijke site en snel geleverd.

Charlotte Alderden beoordeelde op 2018-06-17

E Vrij beoordeelde op 2018-06-15

Op tijd en een goede service

Fleur van Bronkhorst beoordeelde op 2018-06-15

Super goede kwaliteit spullen voor mijn konijn gehaald. Hele aardige dame. Ik ga zeer zeker weer bestellen.

WALTER GELDOF beoordeelde op 2018-06-15

Pakket is goed aangekomen. Verpakking had iets steviger mogen zijn. Opmerkingen werden vermeld op de verpakking.

Renata Posthuma beoordeelde op 2018-06-11

Ik heb goede uitleg gekregen over hoe alles werkt op de site en wat de mogelijkheden zijn mbt leveren of afhalen

Stef Huizenga beoordeelde op 2018-06-11

Ditta Principaal beoordeelde op 2018-06-10

Heel tevreden! Super snel geleverd :)

Angelique Gresnich beoordeelde op 2018-06-10

A.T. Noordzij beoordeelde op 2018-06-08

Al jaren mogen we genieten van de geweldige service en kennis die de Baroen te bieden heeft.

Akkie Willemsma beoordeelde op 2018-06-08

Product was mooi op tijd binnen

Jos Lemans beoordeelde op 2018-06-08

Prima telefonische service mag mijn bestelling. Bestelde product netjes bezorgd. Prima

Thea Kamping beoordeelde op 2018-06-08

Jessica Hesseling beoordeelde op 2018-06-08

Goed verpakt
Redelijke prijs

John Plomp beoordeelde op 2018-06-06

jolanda meijer beoordeelde op 2018-06-05

Vind dat het altijd netjes en snel verzonden word ,je krijgt keurig je track en tracé en ze hebben goede producten 👍

Anko Haar beoordeelde op 2018-06-04

E. Koopman beoordeelde op 2018-06-04

Hannie Elst beoordeelde op 2018-06-04

ben pas een paar dagen bezig en heb nu al het gevoel dat ze er op reageert. ik heb een kat met een bacterie in haar bloed dus haar darmen zijn niet in orde. ga zeker er mee door.heb nog 18 katten en denk dat ik die Diatom aan allemaal ga geven.geweldig.

Alexandra Helders beoordeelde op 2018-06-03

Altijd zeer te vreden over de snelheid van levering en kwaliteit van de baroen producten