Aalsmeerderweg 283-20
1432CN Aalsmeer

Google Plus/Places - 9,4

Sandra Linde beoordeelde op 2019-04-20

Snel binnen goede producten super! Ook superfijn dat er alsnig een beschrijving bij staat topbedrijf

Aline Boer beoordeelde op 2019-04-20

Zeer snelle levering.

Bruno Van Damme beoordeelde op 2019-04-19

Jorinde Zaal beoordeelde op 2019-04-19

Prima telefonisch te woord gestaan voor advies. Snel geleverd.

Maja beoordeelde op 2019-04-18

Zeer tevreden over de levering en de brokjes!

ruben oosterlijnck beoordeelde op 2019-04-15

iemand beoordeelde op 2019-04-15

Er is goed meegedacht met de bestelde producten:
er was een product dat niet gelijk geleverd kon worden, dat werd netjes aangegeven. Van de bestelde producten wilden wij er toch 1 per direct geleverd krijgen, maar omdat dat niet strookte met de verzending/kosten is er weer contact geweest en besloten 1 product te laten vervallen en echt gelijk geld retour ontvangen! Het andere product was zeer netjes en snel geleverd!

Aurora Neelen beoordeelde op 2019-04-14

Heel snel geleverd en goede kwaliteit

Renata Forlingieri beoordeelde op 2019-04-13

Snelle levering.

Lea Slikker beoordeelde op 2019-04-13

Bonice Elst beoordeelde op 2019-04-12

Product werd de volgende dag al bezorgd, ideaal.

Martine Huurman beoordeelde op 2019-04-11

Altijd prima service, 👍🏻

J. Tres beoordeelde op 2019-04-11

Prima verpakt en zeer goede kwaliteit.

Guido Kruit beoordeelde op 2019-04-11

Binnen de webshop was het even zoeken naar de verlangde producten, maar uitvoeren van bestelling en de levering waren uitstekend.

Walter Willig beoordeelde op 2019-04-11

Snel en correct...

Olga Witzenburg beoordeelde op 2019-04-08

Florus Pruntel beoordeelde op 2019-04-08

Cindy Boer beoordeelde op 2019-04-08

Snelle levering, goed verpakt.. Top service

Rob Westen beoordeelde op 2019-04-07

Selina Daamen beoordeelde op 2019-04-06