Aalsmeerderweg 283-20
1432CN Aalsmeer

Google Plus/Places - 9,6

E.C Homborg beoordeelde op 2018-12-09

Snelle levering en goede service

Rob Ossewaarde beoordeelde op 2018-12-09

Goede prijs en goed product.

yolanthe ree beoordeelde op 2018-12-09

Prima! Kruiden waren snel in huis en zijn van goede kwaliteit.

Melissa Verschuren beoordeelde op 2018-12-08

J.G.N. Kuipers beoordeelde op 2018-12-08

Goed en snel.

Dominique Wesdorp beoordeelde op 2018-12-06

Prima, alles in orde!

ciel kool beoordeelde op 2018-12-06

Prima bezorging maar wel veel takjes tussen de pitten!

Anita Baljet beoordeelde op 2018-12-06

Mitchel Hoek beoordeelde op 2018-12-06

Hele goede service en mooie verpakkingen met duidelijke uitleg/beschrijving

Laura Beunk beoordeelde op 2018-12-05

Zeer uitgebreid assortiment, goede beschrijvingen overal bij. Keurig verpakt, alles netjes gelabeld en op dezelfde manier. Producten allemaal van hele goede kwaliteit. Levering keurig. Bij vragen krijg je een heel uitgebreid en vakkundig advies.

Eva Kramer beoordeelde op 2018-12-04

Goede service en goede producten

Jacqueline Versteegen beoordeelde op 2018-12-04

Weer zeer snel geleverd en zonder dat ik er wat van gezegd heb zat er een extra zakje met fenegriek bij omdat bij de vorige bestelling het zakje open was. Goede service en goede producten.

Sandra Linde beoordeelde op 2018-12-03

Snelle service en alles netjes verpakt ook de beschrijving en datum op ieder zakje is super
De volgende x bestel ik zeker weer bij jullie
Gr sandra

Jolanda Groenewoud beoordeelde op 2018-12-02