Industrieweg 7
3738 JW Maartensdijk
0346 218111

Mw Donkelaar beoordeelde op 2017-02-02

Al jaren klant bij de Wiltfang en wij zijn nog nooit teleur gesteld. Ook als er iets mis is doen ze er van alles aan een goede oplossing te vinden..

machteld beoordeelde op 2017-01-29

goed gereedschap dat een mensenleven meegaat! snelle service, duidelijke info, kortom een (web)winkel die naadloos aansluit bij mijn opvattingen over "hoe het behoort te gaan".

Guud's BuitenGoed beoordeelde op 2017-01-28

Altijd persoonlijke en goede service bij De Wiltfang. Het Sneeboer gereedschap is een topper in de tuin; het spreekwoord "Goed gereedschap is het halve werk" gaat zeer vaak op! En bij gebreken wordt alles altijd keurig netjes, kosteloos en snel afgehandeld.

Cor de Jong beoordeelde op 2017-01-27

Sinds 2015 bestel ik gereedschap bij de Wiltfang. Het gereedschap is van een zeer goede kwaliteit ligt goed in de hand echt super. Heb de winkels als eens bezocht, vriendelijk behulpzame medewerkers en verstand van de producten.

fam de Haas beoordeelde op 2017-01-27

Zeer snelle levering van kwalitatief hoogwaardige tuinartikelen.
Mooie duurzame spullen waar wij iedere keer weer heel blij van worden.
Onze favoriete (online)winkel!

Marijke Kluiters beoordeelde op 2017-01-27

Goede informatie en ruime keuze .
Goed verzorgd en bezorgd.

Familie Goumare beoordeelde op 2017-01-06

We kopen al vele jaren bij de Wiltfang. “Niet de goedkoopste, wel de beste” is wat wij vaak zeggen. Zo kochten we hier twee jaar achtereen een sproeilans. Op onverklaarbare wijze lag de lans die we het laatst kochten ineens met een gebroken binnenwerk op de werkbank. Ik heb de Wiltfang gemaild en gevraagd of ik dat binnenwerk los kon bestellen. Dat kon niet. Het bleek één gegoten geheel te zijn. Vervelend. Ik kreeg een mail terug dat de Wiltfang bij de leverancier had nagevraagd hoe dit nu kon. Het betreffende bedrijf wist dit ook niet. Maar tot onze verrassing koppelde de Wiltfang hieraan de mededeling dat we op coulancegronden een nieuwe zouden ontvangen. Dit hadden we nog nooit mee gemaakt. We hebben beslist geen aandelen in dit bedrijf maar deze reactie van de Wiltfang is wel heel erg te prijzen! Hulde.

Familie Goumare beoordeelde op 2017-01-04

Reeds vele jaren kopen wij artikelen bij de Wiltfang. “Niet de goedkoopste, wel de beste”, zeggen wij altijd. Zo kochten wij er een aluminium plateauladder waar we heel veel plezier van hebben. Maar ook twee sproeilansen. Van één ervan brak op onverklaarbare wijze het plastic binnenwerk doormidden. De Wiltfang gaf desgevraagd aan dat daar geen vervangingsonderdelen voor leverbaar zijn. Maar voegde er aan toe dat zij na overleg met de leverancier gratis een nieuwe zouden leveren. Inmiddels is deze ook al onderweg naar ons. We waren in positieve zin erg verwonderd. Wát een coulance! Daar kunnen de nodige bedrijven een voorbeeld aan nemen. En neem van ons aan : wij hebben er geen belang bij dit weer te geven. We vinden domweg dat als we zó behandeld worden door een bedrijf, we hen daarvoor ook de credits willen geven!

Yvonne beoordeelde op 2016-09-12

De Wiltfang vervuld vele dromen als je een praktisch buitenmens bent en van de natuur houdt.
De kwaliteit van de producten zijn goed en veel keus.
De sneeboer lijkt duur maar een echte aanrader als je goed , stevig en handig tuingereedschap wilt. Ik heb in mijn leven al heel wat gereedschap versleten in mijn grote moestuin, boomgaard en rond huis.
Sinds ik jaren geleden de Wiltfang ontdekt heb ben ik een zeer tevreden en trouwe klant.
De sneeboer is de eerste generatie gereedschappen die ik aanschaf die hun naam ook waar maken!
Ouderwetse degelijkheid.
De klantvriendelijkheid van de Wiltfang is op de tuinbeurzen (in Heks waar ik 2 maal per jaar kom), via internet en telefonisch, altijd heel prettig en behulpzaam.
Goede service , snelle duidelijke afhandeling.
De wiltfang met zijn uitgebreide assortiment kan en wil ik niet meer missen.
Dank jullie wel en dat we nog lang van jullie "winkel" mogen genieten.
Een dik tevreden klant :)

Janine Oelrich beoordeelde op 2016-09-08

Goedemiddag, wilde laten weten dat we de bestelde dakgoot borstels in no-time in huis hadden (woensdag besteld, maandagochtend afgeleverd in midden Frankrijk).
Petje af voor de vlotte levering. En het advies van te voren.
Plaatsen is heel makkelijk en snel. 12 meter in de geïntegreerde veranda goot geschoven. In totaal ongeveer 1,5 uur wek. De meeste tijd zit 'm in het schoonmaken van de goot en het verplaarsen van de ladder. Verder is het schuiven en neerleggen van de rolborstel een fluitje van een cent. Een aanrader om de dakgoot te beschermen tegen bladeren.

Geert en carine Deceuninck Tielt Belgie beoordeelde op 2016-08-26

Super tevreden met ons buitenkacheltje, iedereen die het ziet is wild onthousiast.
Snelle en correcte levering
TOP

G. J. beoordeelde op 2016-08-19

Zeer correcte communicatie. De Wiltfang tuinslang is van een hoge kwaliteit, ben daar zeer tevreden over. Verder was er een onderdeel niet meer leverbaar, maar Wiltfang heeft de moeite genomen, hem gevonden en gratis nagezonden. WAT een SERVICE! Dit is 5 ***** sterren kwaliteit. Aanrader!

Willem Klaver beoordeelde op 2016-08-16

Eerlijke duurzame producten met advies op maat.

Roel van Norel beoordeelde op 2016-08-15

Geweldig assortiment. Ik ben al jaren fan. De gereedschappen zoals mijn spade, hark en handgereedschappen zien er na 10 jaar nog prachtig uit, net als de houten plukladder waarmee ik met veel plezier fruit pluk en snoei. De stokzaag met steel van 6,3 meter is mijn favoriete product. Veilig op de grond en toch hoog kunnen snoeien. Helaas had ik al een kas anders had ik zeker een kas van De Wiltfang aangeschaft. De handschoenen worden door iedereen in huis met veel plezier gebruikt.

H. van Medenbach beoordeelde op 2016-08-07

Ik koos voor Matig, omdat de Wiltfang een weliswaar een mooi sortiment heeft, maar verhoudingsgewijs buitensporig duur is. Kocht daar bijv. een messing koppelstuk voor de tuinslang met ingebouwde (kunststof) waterstop en dat functioneert na 1x gebruik van geen kanten. Het 3x (!) goedkopere kunststoffen Gardena koppelstuk dat ik er elders voor in de plaats kocht functioneert na vele malen gebruik nog steeds perfect, al ziet het er minder gelikt uit. Ook andere tuinspullen van overeenkomstig merk en type koop je bij andere goede zaken vaak goedkoper. De peperduredure tuinslang die ik er kocht zou niet knikken, maar daar klopt niets van en dat is in het gebruik irritant.
De fysieke winkel in Maartensdijk is echter een lust voor elke gereedschap-liefhebber en de advisering is er goed.

J. Rozema beoordeelde op 2016-08-05

Grote voorraad, deskundig advies

helemaal blij beoordeelde op 2016-08-05

Een goed online advies over het aan de kopen artikelen en vervolgens krijg je degelijke producten waar je echt blij van wordt als je ze hebt en gebruikt. Verder een snelle levering in een degelijke verpakking .

Jan de Graaf beoordeelde op 2016-07-30

Al zo'n 10 jaar bekend met De Wiltfang. Bedrijf met solide en mooi tuingereedschap. Echt een 'merk' geworden. Vroeger de winkel in Laren en nu nog steeds (en uitgebreider) de showroom in Maartensdijk is altijd leuk om te bezoeken en het 'echt' te zien. Al geeft deze website ook veel productinformatie (dat zie je wel eens anders) zodat je online ook een goede keuze kunt maken. En het is een prettige website om door heen te navigeren.

Merel de Groot beoordeelde op 2016-07-08

Ik was op zoek naar ecologische verf maar wist niet goed welke te kiezen. Via de handige hulp pop-up heb ik goed advies gekregen over de verschillende toepassingen van de verschillende soorten verf die ze hadden. Mooi resultaat nu met de UULA kookverf behaald.

E van Dam beoordeelde op 2016-06-30

Makkelijke te navigeren website, snel antwoord op emails en leveringen gaan ook snel. Bovenal fantastische producten!

2016