Marsstraat 45
2024GA Haarlem

J.P. Visser beoordeelde op 2019-02-19

Prima artikel voor een goede prijs en snel geleverd.

Anouk Delemarre beoordeelde op 2019-02-06

Goed verlopen en bij vragen steeds een vriendelijk antwoord 😊

Reactie van Dromenvanger Kopen:
Beste Anouk, dank voor je mooie beoordeling en de prettige communicatie was geheel wederzijds! We wensen je prettige dromen toe ;-)

Marina Hagers beoordeelde op 2019-02-06

Jessica bosma beoordeelde op 2019-02-04

Kristel Smets beoordeelde op 2019-02-03

Eibertje Koele beoordeelde op 2019-01-31

Ton Lataster beoordeelde op 2019-01-30

Voordeel:veel keuze,snelle keurige levering. Nadeel: te veel keuze.

Reactie van Dromenvanger Kopen:
Beste Ton, dank voor je prachtige beoordeling. Ik moet je helaas mededelen dat we het nadeel niet gaan oplossen ;-)

Edwin Van loon beoordeelde op 2019-01-27

Uitstekend heb heerlijkgeslapen top👍

Reactie van Dromenvanger Kopen:
Hi Edwin, dank voor je mooie beoordeling en fijn dat je er zo goed van slaapt!

John Versleijen beoordeelde op 2019-01-26

Jos Banse beoordeelde op 2019-01-25

MOOIE DROMENVANGER

Reactie van Dromenvanger Kopen:
Beste Jos, goed om te zien dat je tevreden bent! Dank voor je beoordeling.

Bob De Beer beoordeelde op 2019-01-24

Het duurde even voor hij binnen was, maar dat kan best aan het postbezorgbedrijf liggen. Verder voldeed het aan de verwachting.

Reactie van Dromenvanger Kopen:
Beste Bob, als aangegeven lag het inderdaad bij Post nl. Gelukkig heb je nu door het (te) snelle herzenden van onze kant 2 exemplaren voor de prijs van 1!!

Ingrid Ter Hoeve beoordeelde op 2019-01-23

Lisa-Claire Maksimovic beoordeelde op 2019-01-21

Lara van Nugteren beoordeelde op 2019-01-18

Product was bij bezorging niet helemaal intact. Dit werd echter heel vlot en correct opgelost. Erg mooie dromenvanger ook!

Reactie van Dromenvanger Kopen:
Beste Lara, dat ging inderdaad niet in 1 keer goed helaas! Blij dat je tevreden bent met hoe we dit opgelost hebben ;-)

Sanne Gerdez beoordeelde op 2019-01-17

Vinanda Been beoordeelde op 2019-01-17

Mijn dromenvanger was helaas defect aangekomen, waarschijnlijk tijdens de zending gebeurd.
Ik heb binnen 24 uur mijn geld netjes terug gestort gekregen, vervolgens kon ik opnieuw een nieuwe dromenvanger bestellen.
Super service!!! Hele mooie dromenvanger!! Nogmaals bedankt!

Reactie van Dromenvanger Kopen:
Beste Vivanda, helaas kwam jouw artikel kapot aan. Dit gebeurd eigenlijk praktisch nooit maar ook Post NL is niet onfeilbaar. Gelukkig hebben we dat, samen met jou, snel op weten te lossen door binnen 24 uur jouw geld terug te storten. En gelukkig ging het bij de tweede dromenvanger wel goed ;-)

Henk Truyens beoordeelde op 2019-01-15

Snelle en correcte aflevering

Reactie van Dromenvanger Kopen:
Beste Henk, dank voor je mooie beoordeling en goed om te zien dat je tevreden bent!

Anneke Kuenen beoordeelde op 2019-01-14

Snelle levering en netjes verpakt met leuk cadeautje erbij :)

Reactie van Dromenvanger Kopen:
Beste Anneke, dank voor je prachtige beoordeling en fijn dat je het cadeautje op prijs stelt ;-)

a doornbos beoordeelde op 2019-01-13

Leuk en mooi om ergens aan te hangen. Ziet er vol uit

Reactie van Dromenvanger Kopen:
Beste, dank voor je mooie beoordeling en blij dat je er tevreden mee bent!

Rita Van Langenhove beoordeelde op 2019-01-12

Super snelle levering, zeer mooie dromenvanger. Heel erg tevreden!!!

Reactie van Dromenvanger Kopen:
Beste Rita, fijn dat de postbode zo snel bij je was en blij dat je zo tevreden bent! Dank ook dat je dat even wilde delen ;-)