Marsstraat 45
2024GA Haarlem

Daniëlle Van der Laan beoordeelde op 2019-04-15

Noelia Martinez Espinar beoordeelde op 2019-04-09

Sonja beoordeelde op 2019-04-08

Eenvoudig bestellen, snelle levering en product in perfecte staat!

Reactie van Dromenvanger Kopen:
Beste Sonja, dank voor je mooie beoordeling en blij dat je in je nopjes bent ;-)

Adje Vervest beoordeelde op 2019-04-05

Perfect.

Fenna Simons beoordeelde op 2019-04-04

Snelle levering, maar helaas matige kwaliteit, niet netjes afgewerkt, draadjes hingen los

Reactie van Dromenvanger Kopen:
Beste Fenna, wij zien jouw beoordeling en gaan graag met je in gesprek over een oplossing. Losse draadjes is absoluut niet acceptabel en niet de kwaliteit die we wensen uit te leveren! Wil je ons even een mailtje sturen op info[at]dromenvangerkopen.nl?

H de Graaf beoordeelde op 2019-04-02

Johanna Wiersum beoordeelde op 2019-04-01

Fijne artikelen tegen een goede prijs!

Reactie van Dromenvanger Kopen:
Hoi Johanna, dank voor jouw mooie compliment!

Janny Meppelink beoordeelde op 2019-04-01

Leuke dromenvanger, vlotte levering.
Kleinzoon was er heel blij mee, hoop dat hij nu ook van zijn nachtmerries af is.

Reactie van Dromenvanger Kopen:
Beste Janny, dank voor jouw mooie beoordeling. Wij hopen met je mee!

Esther Brouwer beoordeelde op 2019-03-30

Steven Bluyssen beoordeelde op 2019-03-30

Joke Keijenberg beoordeelde op 2019-03-29

Snelle afhandeling en prima product

Reactie van Dromenvanger Kopen:
Beste Joke, dank voor het delen van jouw ervaring, en goed om te zien dat alles naar tevredenheid verlopen is!

Kim Van Moeseke beoordeelde op 2019-03-29

Jeannette Van Dijk beoordeelde op 2019-03-28

hilde beoordeelde op 2019-03-27

goede artikelen ontvangen en snel geleverd. prima.

Reactie van Dromenvanger Kopen:
Beste Hilde, dank voor je prachtige beoordeling!

Cora Veer beoordeelde op 2019-03-27

Snelle levering en de dromenvanger was zoals was afgebeeld!

Liesbeth Keirse beoordeelde op 2019-03-26

J Bol beoordeelde op 2019-03-22

Had helaas zelf een foutje gemaakt dat dat het was om zelf te maken, maar hij is erg leuk, had alleen iets groter verwacht

Marion Donkers beoordeelde op 2019-03-21

Genney beoordeelde op 2019-03-19

Prima geregeld, besteld, snel bezorgt en super mooie kwaliteit.

Reactie van Dromenvanger Kopen:
Beste Genney, dank voor je prachtige beoordeling. En blij om te zien dat je de kwaliteit op prijs stelt. Daar werken wij elke dag hard aan

Patricia De Jager beoordeelde op 2019-03-19