Marsstraat 45
2024GA Haarlem

Mirjam van Leusden beoordeelde op 2019-06-24

Aangezien ik spoed had met de bestelling ivm bruiloft zoon, hebben ze ondanks hun vakantie de dromenvanger toch erg snel verstuurd. Hij is overigens prachtig, nu hopen dat hij zijn werk gaat doen 😏

J Agterhof beoordeelde op 2019-06-22

Hetty de Leijer beoordeelde op 2019-06-22

Monique Moelard beoordeelde op 2019-06-22

Je betaald geen verzendkosten en we hadden de dromenvanger sneller dan verwacht. Wat een service. En voor zo'n mooie dromenvanger was-ie zeker niet duur!

agnes van der meulen beoordeelde op 2019-06-04

Petra Gayral beoordeelde op 2019-06-02

roelf rosman beoordeelde op 2019-05-31

mooi boven bed

Manon Nordkamp beoordeelde op 2019-05-26

Super mooie kwalitatieve dromenvangers.

Wij hadden er eerder al een besteld voor onze dochter en nu hebben we de tweede op komst en uiteraard hebben wij weer bij jullie besteld om ook voor hem een dromenvanger te kopen.

Ook deze is in het echt nog mooier dan op de website, en snel met brievenbuspost geleverd.

Groeten Manon

Eliza Velthuizen beoordeelde op 2019-05-25

Het product voldoet aan mijn verwachtingen en snel geleverd. Super leuk dat er een klein armbandje bij zat : )

Marga Zuiderveld beoordeelde op 2019-05-23

Monique Daemen beoordeelde op 2019-05-22

Zoals beloofd de dag na de bestelling gratis thuis geleverd.

lieke van ninhuijs beoordeelde op 2019-05-20

Daniëlle Bakker beoordeelde op 2019-05-13

Jacq beoordeelde op 2019-05-11

Bowy Toren beoordeelde op 2019-05-09

Snelle bezorging. Dochter dolblij met d’r mooie dromenvanger en leuk geluksarmbandje als extra kadootje!

Reactie van Dromenvanger Kopen:
Dank voor de mooie beoordeling, fijn dat alles naar wens is en dat je het cadeautje op prijs stelt ;-)

Zoet beoordeelde op 2019-05-07

Makkelijk bestellen, veel keus en snel in huis

Troeska Hendriks beoordeelde op 2019-05-06

Lotte Doorneweert beoordeelde op 2019-05-04

Han beoordeelde op 2019-05-01

Supersnelle levering.
Dromenvangers zijn van uitstekende kwaliteit, nóg mooier dan op de foto's.

Ingrid millar-verboom beoordeelde op 2019-05-01