Marsstraat 45

Laura Verduijn beoordeelde op 2019-08-16

Samantha de la Parra beoordeelde op 2019-08-14

Marjon Van der Schaaf beoordeelde op 2019-08-13

Kay Morriën beoordeelde op 2019-08-11

Snelle bestelling, mooi product.

Sendy De lange beoordeelde op 2019-08-09

Geertje Alleblas beoordeelde op 2019-08-09

Willie de Jong beoordeelde op 2019-08-07

Mats Houtvester beoordeelde op 2019-08-03

Vrijdags besteld,de volgende ochtend in huis. Kleinzoon helemaal gelukkig met zijn prachtige dromenvanger!

Marissa Bisscheroux beoordeelde op 2019-08-02

Fleur van Rooyen- Verbrugh beoordeelde op 2019-08-02

Snel ontvangen en ziet er mooi uit!

Ilona beoordeelde op 2019-07-30

Hannah Berendsen beoordeelde op 2019-07-28

marlies de wit beoordeelde op 2019-07-27

Ik had er ook iets bij geschreven te hebben omdat ik de dromenvanger cadeau deed, zodat de ontvanger wist van wie en waarom, dit was niet overgekomen en er stond dus niets bij vermeld.

Reactie van Dromenvanger Kopen:
Beste Marlies, dank voor uw beoordeling. Wij kunnen hier helaas helemaal niks mee. Wij zijn een webwinkel en bieden geen inpakservice aan. Wellicht had u van te voren even contact met ons kunnen zoeken middels een eenvoudig emailtje in plaats van nu een slechte beoordeling te plaatsen.

Mvg Team Dromevangerkopen.

Sheriva Groot beoordeelde op 2019-07-24

Jacqueline Gast beoordeelde op 2019-07-23

Waren al twee kraaltjes stuk in de verpakking

Joyce Mekkering beoordeelde op 2019-07-22

Snel geleverd prima

Lisa Tijsseling beoordeelde op 2019-07-21

Iris Dings beoordeelde op 2019-07-21

Het product is precies zoals op de website beschreven wordt en snel geleverd door de brievenbus. Heel tevreden over!

SABRINA COLPAERT beoordeelde op 2019-07-19