Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Dutch Designers Outlet ®

Lindenhoutseweg 57 A
6545AH Nijmegen
Dit is geen bezoekadres
+31243773103
KvK 09086520

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Dutch Designers Outlet ®

Gemiddelde beoordeling

9,3

166 beoordelingen

Beoordeling van klanten

94%

1%

5%

2019
Dutch Designers Outlet ®

Cynthia van der Rijt beoordeelde op 2019-04-17

Snelle levering, mooie prijzen, goede service

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Dutch Designers Outlet ®

Anita Schep beoordeelde op 2019-04-09

Goede en snelle levering!
De bh's zijn van goede kwaliteit en niet duur!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Dutch Designers Outlet ®

Marja Van Pareren beoordeelde op 2019-04-04

Snelle verzending duidelijke site

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Dutch Designers Outlet ®

Veronique van Lith beoordeelde op 2019-04-03

Snelle verzending, de lingerie zat mooi verpakt, kwaliteitsartikelen en goede service!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Dutch Designers Outlet ®

Tess beoordeelde op 2019-04-03

Goede prijs en prima service!

Dutch Designers Outlet ®

Yera Ende beoordeelde op 2019-03-27

Erg tevreden met mijn bestelling bij Dutch Designers Outlet. Vlotte levering en prima kwaliteit. Bij retouren betaal je zelf de verzendkosten en duurt het ongeveer twee weken voordat de terugbetaling is afgehandeld. Dit gaat dus precies zoals in de voorwaarden. Prima geregeld dus.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Dutch Designers Outlet ®

Ceulemans Nicole beoordeelde op 2019-03-27

Zeer snelle afhandeling van je bestelling . Vandaag besteld morgen je bestelling aan huis. Zeer mooie producten van goede kwaliteit tegen een zeer scherpe prijs . Echt een aanrader

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Dutch Designers Outlet ®

Marian beoordeelde op 2019-03-26

Mijn ervaring tot op heden: snelle leveringen, leuke prijzen en actievoordelen, goede kwaliteit en ook belangrijk: retourneren geen probleem.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Dutch Designers Outlet ®

Joke Slieker-Vogels beoordeelde op 2019-03-26

Heel tevreden en snel in huis

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Dutch Designers Outlet ®

Anita Muller beoordeelde op 2019-03-25

Al ruim 10 jaar klant; dat zegt toch wel genoeg denk ik ?!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Dutch Designers Outlet ®

Annelies Hack beoordeelde op 2019-03-25

Mooie lingerie..netjes op tijd en goed verpakt geleverd. Hoop dat het retourneren net zo soepel gaat.! 1 bh paste minder goed.

Dutch Designers Outlet ®

Veronica beoordeelde op 2019-03-19

Na jarenlang trouwe klant te zijn, ontzettend slecht behandeld door de klantenservice.

Vanuit Dutch Designers Outlet geen bericht ontvangen dat de zending verzonden was , terwijl dit wel aangegeven staat in de bestellingsmail dat je deze hoort te krijgen. Tevens geen briefje in de brievenbus van DPD ontvangen. Waardoor ik geen weet had dat de zending klaar lag bij een dpd punt.

Toen ik naging waar mijn zending was kreeg ik van Dutch Designers Outlet bericht terug dat ik de zending diezelfde dag nog kon ophalen bij het DPD punt. Waarbij ik aangaf dat ik nooit bericht had gehad dat de zending verzonden was. (Nee, ook niet in mijn spambox) Ik ben eerder weggegaan vanuit mijn werk zodat ik op tijd kon zijn bij dit DPD punt. Kom ik daar aan, is mijn pakket er niet. Hoor ik een dag later van Dutch Designers Outlet dat de zending al retour is gestuurd en dat ik de zending wel kan krijgen zolang ik de verzendkosten wederom betaal!

Dit terwijl zij mij nooit hebben aangegeven dat de zending verzonden is, een belofte die zij maken en DPD nooit een briefje in de brievenbus heeft gedaan. Daarbij wordt mij gezegd dat ik de zending nog kan ophalen, terwijl dit helemaal niet het geval is. Daarbij krijg je zeer respectloze antwoorden terug vanuit de klantenservice.

Nu alsnog retourkosten moeten betalen om mijn geld terug te kunnen krijgen.

Belachelijk. Ik koop hier nooit meer.

Inmiddels reactie verkregen waarbij zij zeggen te zien dat ik de e-mails wél heb ontvangen en tevens te hebben geopend. Het moet niet gekker worden. Graag ontvang ik deze ‘bewijzen’ op mijn e-mailadres van zowel het bewijs van de email dat de zending verzonden is alsmede het bewijs dat deze geopend zou zijn door mij.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces

Reactie van Dutch Designers Outlet ®:
Beste Veronica,

Onze excuses als wij respectloos over zijn gekomen in ons schrijven, dat is niet de bedoeling. Ik kan in ons systeem terug zien dat onze notificatiemailtjes wél zijn verzonden en ook zijn geopend, maar dat niet ter discussie. Het probleem zit hem volgens mij meer in het (niet) ontvangen van het pakket.

DPD doet één leverpoging, als deze niet succesvol is geweest mogen zij het pakket bij een parcelshop afgeven. Tot dusverre lijkt alles in orde te zijn verlopen. Helaas kan ik niet zien welke e-mailbevestigingen DPD heeft verzonden, maar ik kan me niet voorstellen dat zij een enkel e-mail adres uit het geautomatiseerde systeem halen waardoor die niet aan
u zouden zijn verzonden. Het zijn juist die e-mailtjes die veel informatie verstrekken over de levering en locatie van een pakket.

Dat een chauffeur een briefje in de brievenbus zou moeten achter laten omdat hij u niet thuis trof, daar ben ik het mee eens. De chauffeur zal stellig beweren dit te hebben gedaan waardoor dat een zinloze discussie word én bovendien niets oplost. Behalve dit als klacht bij DPD neerleggen, kan ik er helaas niet zo veel mee.

Nadat een pakket 6 dagen op een pakketpunt ligt (6 mrt geleverd), wordt deze door het pakketshop aan ons retour gestuurd (14 mrt). Dat hele traject is niet kosteloos:

€ 4,95 voor het verzenden naar u.
€ 4,95 voor het retour ontvangen van het pakket.
€ 4,95 voor het eventueel opnieuw verzenden naar u.

Wij hebben de eerste verzendkosten reeds op ons genomen. Om het pakket alsnog te ontvangen vragen wij (alle klanten) de 'nieuwe' verzendkosten zelf te dragen, als 'verzachting' nemen wij de retourkosten voor onze rekening. Vinden wij al een redelijk gebaar. Bij het annuleren van de bestelling (een keuze die iedere klant krijgt) zijn wij genoodzaakt die retourkosten wél door te berekenen.

Ondanks we via deze weg niet tot een oplossing komen, hoop ik dat u wel meer begrip heeft voor de situatie. Helaas hebben wij deze niet kunnen voorzien.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Dutch Designers Outlet
Dutch Designers Outlet ®

Ingrid Post beoordeelde op 2019-03-18

Lekker voordelig en snelle levering.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Dutch Designers Outlet ®

Toke van der Voort beoordeelde op 2019-03-14

Goed , fijn en duidelijk contact telefonische over me bestelling.
Blij met me keuze.

Dutch Designers Outlet ®

Armanda Roewen beoordeelde op 2019-03-13

Producten snel geleverd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Dutch Designers Outlet ®

Florence Knutzen-Hissink beoordeelde op 2019-03-07

Ben enorm tevreden

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Dutch Designers Outlet ®

sandra paquay beoordeelde op 2019-03-07

Snelle service en zeer goede kwaliteit zo als gewoonlijk!
Ik heb al gehad dat het model niet was wat ik had verwacht en ook toen een zeer correcte afhandeling.
Ik ben een zeer tevreden vaste klant geworden.

Dutch Designers Outlet ®

Cora Bauer beoordeelde op 2019-03-04

Heel te vrede met mijn aankoop bij Dutch designers outlet

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Dutch Designers Outlet ®

Maaike Huisman beoordeelde op 2019-03-03

Snelle levering.. ook retour en omruilen liep voorspoedig.

Dutch Designers Outlet ®

Peter Prins beoordeelde op 2019-03-03

Het zit goed. Het past goed. Het staat heel leuk. Zeer tevreden.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.