Lindenhoutseweg 57 A
6545AH Nijmegen
+31647944955

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

C. Janssen-Essers beoordeelde op 2018-02-22

Heel erg tevreden! Binnen 2 dagen al in huis: TOP!!!!

christel beoordeelde op 2018-02-17

zeer tevreden ,vlugge levering en de prijzen zijn ook zeer gunstig!

Hanny beoordeelde op 2018-02-04

Het verzenden van 1 slipje in een doos vond ik raar. Waarom niet in een enveloppe en als briefpost versturen? De verzendkosten zijn dan ook lager...... Misschien is het een optie als een klant hiervoor kan kiezen?
Verder ben ik erg tevreden over DDO

Bestelproces

Reactie van Dutch Designers Outlet ®:
Hallo Hanny,

Bedankt voor je feedback en veel genoegen met jouw aankopen. Dat we geen briefpost aanbieden is een bewuste keuze; deze kunnen we namelijk niet goed traceren/verzekeren. Het nakomen van een juiste levering is iets wat wij belangrijk vinden. Het bezorgen van een pakket in een pick-up shop is trouwens net zo 'duur' als een brievenbuspakketje en is dan ook verzekerd bij verlies.

Max Kraus beoordeelde op 2018-02-02

Heel tevreden snel geleverd en schoon en netjes.

Bestelproces