Lindenhoutseweg 57 A
6545AH Nijmegen
+31243773103

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

MM Blonk beoordeelde op 2018-04-13

Zeer tevreden .donderdag gebeld kon me niet aanmelden ..fijn geholpen nadat ik kon inloggen mijn bestelling gedaan en betaald en de volgende dag alles in goede orde ontvangen. Toppie👍

Wouter beoordeelde op 2018-04-11

2 maal hier wat besteld helemaal super. Mooie aanbiedingen, leuke merken en goede service.

Piet van Dijken beoordeelde op 2018-04-03

Heel erg tevreden, 5 mooie SAPPH MEN shorts gescoord voor een perfecte prijs. Goede afhandeling en snelle levering. Ben zeer tevreden.

Anita beoordeelde op 2018-03-28

Een bh die op de foto een hele andere indruk wekt dan de realiteit. Dit was ook niet in de tekst terug te vinden maar wordt aangegeven als ik verhaal ga halen. Ddoutlet neemt echter geen verantwoording waardoor ik pakje op eigen kosten terug moet sturen. Pakje is vermist, dd outlet reageert niet meer en ik ben mijn geld kwijt.

Reactie van Dutch Designers Outlet ®:
Beste Anita,

Bedankt voor uw review. Misschien niet de mooiste, maar wel een leerzame. Ik heb helaas niets over u in ons systeem kunnen vinden (ik weet immers alleen uw voornaam en kom daarmee geen 'klachten' tegen in onze e-mail). Kunt u mij een order nummer vertellen zodat ik wat specifieker in het systeem kan graven?

Als er misverstanden zijn proberen wij die natuurlijk naar alle redelijkheid op te lossen; u heeft een fout/afwijkend artikel ontvangen, uw pakje is vermist en u moet een pakje op eigen rekening terugsturen? Ik mis iets...

In het geval van een vermist pakket (van ons naar u) kunnen wij altijd aanspraak doen op onze verzekering. In een worst case scenario wordt het bestedingsbedrag gewoon terugbetaald.

Laten we kijken naar een oplossing. Ik hoor graag van u.

Dutch Designers Outlet

Ilona beoordeelde op 2018-03-27

Heel tevreden ik had mijn lingerie snel in huis, de kwaliteit is mooi en goed en de klantenservice is ook zeer vriendelijk

Chantal beoordeelde op 2018-03-25

Ik heb wederom weer mijn lingerie besteld bij Dutch designers Outlet. Altijd snel geleverd en netjes verpakt. mooie lingerie tegen een aangename prijs. Volop keuze . Ga zo door , ik geef jullie een dikke 10.

Anoniem beoordeelde op 2018-03-16

Snelle verzending en goed verpakt, zeker een aanrader om in de toekomst nog eens te bestellen. Ook naar Belgie zeer snelle verzending, echt een aanrader.

Pamela beoordeelde op 2018-03-15

Snelle service, goede verpakking en de producten zijn tot volle tevredenheid. Goede pasvorm!

ILYA beoordeelde op 2018-03-05

SUPER TEVREDEN

Leidy beoordeelde op 2018-03-03

Ik heb inmiddels al een viertal keren diverse dingen besteld, naar volle tevredenheid. Ook eenmaal een retourzending gedaan, omdat het natuurlijk altijd een keertje kan voorkomen dat je wat besteld wat anders uitvalt dan je verwacht. Ik ben supertevreden over het hele traject vanaf bestelling, melding wanneer pakket bezorgd wordt, inhoud en verpakking tot en met info en retourzending en geld terugontvangen. Echt een aanrader!

Juliet beoordeelde op 2018-03-02

Volgende dag al geleverd en supernetjes verpakt. Goede communicatie en lage prijzen. Erg tevreden.

C. Janssen-Essers beoordeelde op 2018-02-22

Heel erg tevreden! Binnen 2 dagen al in huis: TOP!!!!

christel beoordeelde op 2018-02-17

zeer tevreden ,vlugge levering en de prijzen zijn ook zeer gunstig!

Hanny beoordeelde op 2018-02-04

Het verzenden van 1 slipje in een doos vond ik raar. Waarom niet in een enveloppe en als briefpost versturen? De verzendkosten zijn dan ook lager...... Misschien is het een optie als een klant hiervoor kan kiezen?
Verder ben ik erg tevreden over DDO

Reactie van Dutch Designers Outlet ®:
Hallo Hanny,

Bedankt voor je feedback en veel genoegen met jouw aankopen. Dat we geen briefpost aanbieden is een bewuste keuze; deze kunnen we namelijk niet goed traceren/verzekeren. Het nakomen van een juiste levering is iets wat wij belangrijk vinden. Het bezorgen van een pakket in een pick-up shop is trouwens net zo 'duur' als een brievenbuspakketje en is dan ook verzekerd bij verlies.

Max Kraus beoordeelde op 2018-02-02

Heel tevreden snel geleverd en schoon en netjes.