Lindenhoutseweg 57 A
6545AH Nijmegen
+31243773103

minke kolthof beoordeelde op 2018-10-15

Erg tevreden. Snelle levering.

Richard Boerhof beoordeelde op 2018-10-12

heel erg goed

Quiran De Cloet beoordeelde op 2018-10-09

Super!

cnygdomain.cn beoordeelde op 2018-10-06

De ontdekking van het jaar wat mij betreft! Alles wat ik tot nu toe besteld heb overtreft mijn verwachting! Fantastische kwaliteit , pasvorm en prijs-kwaliteitsverhouding. Kortom; ik ben er helemaal blij mee!

Mirek Pniewski beoordeelde op 2018-10-05

top

patricia loete beoordeelde op 2018-10-03

Prachtige lingerie

a.vrolijks beoordeelde op 2018-10-01

Goede snelle service, ik had alleen niet de juiste Bh besteld push up.Dat zit niet comfortabel de sluiting is erg breed met 3 haakjes op een rij. Heb ooit eerder een soft BH van Royal Lounge yunkie gekocht in een winkel in Tiel. Deze zat perfect.Winkel bestaat niet meer en kan helaas nergens een zelfde soort BH vinden.
Helaas heb ik de bestelling bij jullie retour gezonden.Ik wacht nu op terug betaling,ook dat zal goed komen.

Devos beoordeelde op 2018-09-30

Vlugge levering. Spijtig genoeg moet je de retour-kosten zelf betalen.

Irene Mulder beoordeelde op 2018-09-30

zeer snelle levering en goed verpakt.
Erg tevreden!

manon beoordeelde op 2018-09-26

snelle levering en super mooie setjes blij mee

Nel Jansen beoordeelde op 2018-09-25

Heel tevreden. Ook een vraag die ik had werd snel en vriendelijk beantwoord. De bestelling werd snel geleverd.

Wil Janse beoordeelde op 2018-09-25

Gewoon via google gezocht naar Elbrina BH's en kwam bij Dutch Designers Outlet te recht. Wat ik zocht was in voorraad en super blij 'Meteen vier BH's besteld en binnen een dag waren ze thuis bezorgd. Bedankt voor de super service

Wilma Hartman beoordeelde op 2018-09-24

Goede producten! Snelle levering!

Joy-Chou yeh beoordeelde op 2018-09-21

Voor de eerste keer is dit goed verwerkt en in goede orde bezorgd. Mooie boxershorts goed passend. merk Sapph dit is mijn favoriete merk en niet te vergeten van micro stof, soepel,glad en lekker zittend. Ook de website is keurig en duidelijk.

Miranda beoordeelde op 2018-09-20

Ben al jaren klant en met veel plezier ;)
Bestellen en alles is zo in huis en ruilen ook geen probleem. Worden altijd netjes geholpen
Thanks ;) Miranda de Vos

mia doornik-aalbers beoordeelde op 2018-09-20

de bestelling is zeer correct en snel afgehandeld

Jeannette de Jong beoordeelde op 2018-09-15

Zeer tevreden!

Katia De Busschere beoordeelde op 2018-09-13

Snelle service en perfecte goederen ! Ik ben een tevreden klant !

Marjan Versteyne beoordeelde op 2018-09-12

Mooie bh, prijs heel redelijk, goede pasvorm

anneke de ruddere beoordeelde op 2018-09-09

goede kwaliteit...mooie prijs!