Lindenhoutseweg 57 A
6545AH Nijmegen
+31243773103

B beoordeelde op 2018-12-12

Goede kwaliteit, zeer snelle levering.

Mathilde Groothedde beoordeelde op 2018-12-10

Ik ben erg tevreden over Dutch Designers Outlet. Het pakketje was snel in huis, ondanks black friday. Daarnaast lijken de BH's van goede kwaliteit. Top service!

Catharina beoordeelde op 2018-12-03

Super tevreden zoals altijd !! Met een leuke extra korting de spulletjes besteld die al op mijn verlanglijstje stonden. Gisterenavond laat besteld en nu al onderweg..Heel snel !!

Irene Jansen beoordeelde op 2018-12-03

Het was helemaal geweldig. Ik bestel daar meer het is altijd al goed maar ik had nu een fout gemaakt maar de dames achter de telefoon hebben het zo vriendelijk aardig in orde gemaakt een dikke 10.

Francis beoordeelde op 2018-12-02

Ik heb een perfect zittend setje van sapp. Maar vond het wel lastig en koste veel tijd om ook een setje te vinden .
De setjes staan niet gekoppeld. Maar verder prima op tijd geleverd snel zelfs. En netjes verpakt top

Mieke beoordeelde op 2018-11-28

Ik heb al verschillende bestellingen gedaan bij Dutch Designers Outlet. Mooie spullen, snelle levering, zeer verzorgde pakjes en uitstekende communicatie. Één keer een zending retour gestuurd ivm verkeerde maat. Ook bij de retourzending werd ik goed geïnformeerd over de status en het aankoop bedrag werd snel weer terug gestort.

annie beckers beoordeelde op 2018-11-28

Goede kwaliteit lage prijzen zeer aanbevolen

Marga De Koning Kanon beoordeelde op 2018-11-28

Fijne BH. Goede bezorging.
Marga.

Jan kramer beoordeelde op 2018-11-28

Word keurig afgehandeld

Jurre Westhoff beoordeelde op 2018-11-26

Mooi assortiment en een snelle levering!

Dorien De Jong beoordeelde op 2018-11-24

Prima levering
Mooie BH

Arlette beoordeelde op 2018-11-18

Ieder keer als ik mijn lingerie bestel heb ik het binnen de kortste keren in huis. Fijn in vloeipapier en met aandacht ingepakt. Handig is de paklijst die is gecontroleerd. En als iets onverhoopt niet op voorraad is krijg ik direct bericht. Wat een feestje om bij jullie te bestellen. Prachtige kleding, goede maatvoering en erg makkelijk te retourneren. Al gebeurt dat laatste zelden.

Tas van Nas beoordeelde op 2018-11-17

Prima site, goede levering, keurig op tijd in huis. Erg blij met de producten.

Roland beoordeelde op 2018-11-16

Vandaag is mijn bestelling bezorgd. Keurig verpakt en super snel geleverd. Direct gepast. SUPER BLIJ MEE. Bedankt voor de snelle service. Bestel zeker snel weer bij jullie. 👍🏻👍🏻

Laura Agelink beoordeelde op 2018-11-16

Vandaag mijn bestelling binnen gekregen en ontzettend tevreden!
Goede kwaliteit, past perfect en precies zoals op de foto.
Ik zal hier zeker vaker winkelen!

natasja beckers beoordeelde op 2018-11-16

Ben gewoon tevreden

Laura Reininga beoordeelde op 2018-11-09

Goede prijzen snelle levering

mira Heezen beoordeelde op 2018-11-09

Tevreden over de bestelling, leuk ingepakt, het was redelijk snel in huis en alles was in orde.

mia claes beoordeelde op 2018-11-08

Anita Muller beoordeelde op 2018-11-07

Snelle levering, goeie service. Ik ben al jaren klant en altijd tevreden.