Lindenhoutseweg 57 A
6545AH Nijmegen
+31243773103

Joyce Berger beoordeelde op 2019-02-13

Snelle levering. Goede verpakking. Product exact zoals verwacht. Goede prijzen. Heel erg tevreden. Meteen een tweede bestelling geplaatst! Dank!

Jetske Nijman beoordeelde op 2019-02-11

Snel geleverd, goed product voor lage prijs

Jitka Havlikova beoordeelde op 2019-02-08

Snelle levering,grote asortiment, ben aal jaren klant!

Marjan Vergay beoordeelde op 2019-02-07

Gewoon goed.
En heel snel binnen,.

Tinne Sels beoordeelde op 2019-02-07

Tevreden

Christa in de Eng beoordeelde op 2019-02-05

De bh's waren snel geleverd en de verpakking zag er erg goed uit. een aanrader voor iedereen.

Sabine H. beoordeelde op 2019-01-28

Ik ben al even klant bij Dutch Designers Outlet en steeds krijg ik mooi verzorgde bestellingen thuis. Ze zijn gewoon top! Een goede prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader dus. SH 👍

Irene Franssen beoordeelde op 2019-01-25

Heel tevreden. Bestelling snel in huis. Duidelijke website. Vaak goede aanbiedingen.

Carolien beoordeelde op 2019-01-16

Onlangs een super leuke bikini gekocht van Lingadore. Helaas na amper drie keer dragen komt de beugel eruit.

Helaas vindt de klantenservice dat dit mijn eigen schuld is omdat de bikini te groot of te klein zou zijn waardoor de beugel eruit kan schieten of zelfs breken. Echter is de bikini niet te klein of te groot, hij zit als gegoten. Op de vraag of het zou kunnen dat er een foutje o.i.d. in de bikini zou kunnen zitten werd niet gereageerd.

Ik was heel tevreden over de winkel tot ik werd afgewimpeld door de klantenservice na mijn verzoek tot omruilen van bovenstukje. Ik zal hier niet nog een bestelling plaatsen

M-T beoordeelde op 2019-01-14

Prettig contact met klantenservice. Snelle verzending. Uitstekend product.

Isabelle Bril beoordeelde op 2019-01-11

Heel erg tevreden over de perfecte service, alles netjes verpakt, supermakkelijk en betaalbaar !

marian hamers beoordeelde op 2019-01-07

wederom is alles goed passend en mooi zoals het er uitziet !!!!
levering is ook altijd perfect

anne-marie De Launoit beoordeelde op 2019-01-07

Uitstekend aanbod, elke keer snelle levering EN wanneer er een probleem is met de leverancier wordt dit in 1 dag opgelost door de super efficiënte medewerkers. Gewoon top !

Ellen beoordeelde op 2019-01-07

Erg tevreden, eenvoudig bestellen, snel geleverd met duidelijke updates van de status van bestelling via mail.

Joke Popma beoordeelde op 2019-01-07

Snelle levering. Mooie BH's.
1 bh valt helaas groter.

Wendy van Broekhoven beoordeelde op 2019-01-04

Al meerdere keren besteld. Altijd tevreden geweest. Helaas is er iets misgegaan bij de bezorging. Gelijk gemaild. 24 uur later nog steeds bekendheid wat er mis gegaan en ook geen oplossing. Heb ook niet het gevoel dat er echt actie wordt ondernomen. Voorstel om opnieuw te leveren, kan niet. Is een bestelling met een behoorlijk bedrag wat met iDeal is betaald. Momenteel zwaar teleurgesteld.

Reactie van Dutch Designers Outlet ®:
Beste Wendy,

Jammer dat u het gevoel heeft dat er geen actie wordt ondernomen. Het tegenovergestelde is waar en onze vervoerder is gisteren (kort na uw schrijven gemaild) op de hoogte gebracht van de situatie en gevraagd het pakket alsnog bij u te bezorgen, u bent in deze mailwisseling meegenomen (ik zal mijn collega van de logistieke afdeling vragen de mail nog eens aan u te sturen).

We kunnen inderdaad niet opnieuw leveren. Dit heeft niets met de bestelwaarde te maken, wel onze voorraad. Het pakket wat reeds bezorgd is op het pakketpunt zal dus bij u bezorgd moeten worden en wij doen ons best om dit zonder onze tussenkomst te realiseren.

Dutch Designers Outlet

misja de meyer beoordeelde op 2019-01-03

BLIJ BLIJ BLIJ!!!! Zeer snelle levering.
Mijn ondergoed past perfect.
Kan deze site aan iedereen aanbevelen.
TOP!!!

Ilse Mouwen beoordeelde op 2019-01-02

Goede service, helaas was de BH niet “mijn model” snelle terug betaling!

Linda beoordeelde op 2018-12-30

Zoals elke keer ontving ik mijn bestelling netjes verpakt en zeer vlot, ondanks de feestdagen. Mooie artikelen van goede merken en aantrekkelijk geprijsd! Hartelijk dank!

Carine Ameye beoordeelde op 2018-12-30

correcte levering alle artikels aanwezig zeer tevreden