Lindegracht 43

Koen Jordens beoordeelde op 2019-08-18

Patrick Nijborg beoordeelde op 2019-08-16

R Hordijk beoordeelde op 2019-08-13

Anoniem beoordeelde op 2019-08-10

Attente service. Verkoper belde mij direct terug omdat er bij mijn bestelling iets onduidelijk was. Erg attent.

Locusta beoordeelde op 2019-08-08

Luc Sanctobin beoordeelde op 2019-08-03

Alles liep zoals verwacht. de bestelde producten voldoen aan de verwachtingen.

E Bron beoordeelde op 2019-08-02

Iris Merks beoordeelde op 2019-07-31

Marion Roos beoordeelde op 2019-07-05

A. beoordeelde op 2019-07-01

Vraag van mij meer dan prima opgelost. Top!

Hans Bellens beoordeelde op 2019-07-01

Randy Groot beoordeelde op 2019-07-01

Gewoon goed!👍

Jelle Wagenaar beoordeelde op 2019-06-24

Snelle levering, en vragen worden uitstekend beantwoord!! Top winkel!

Onbekend beoordeelde op 2019-06-21

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor je beoordeling 'Onbekend'! Fijn dat het gelukt is om jezelf anoniem te maken en veel plezier met je aankoop. Graag tot een volgende keer!

Klaske Visser beoordeelde op 2019-06-20

Reactie van Euphoria:
5 van dezelfde... Yahtzee! Bedankt voor je positieve feedback Klaske.

Anne beoordeelde op 2019-06-17

Snel en discreet bezorgd. Top! Echt een aanrader! Groetjes voor Mark!

Hoi Anne,

Groetjes terug! En bedankt voor het delen van je positieve ervaring.

Cockring lover beoordeelde op 2019-06-10

Mooie donut cockring van mr.b gekocht en deze zit superlekker,draag hem dag en nacht..goede en snelle levering van Euphoria... van mijn een dikke 10

Reactie van Euphoria:
En voor jou ook een dikke 10 voor het delen van je positieve ervaring! Graag tot een volgende keer!

Oeds Stienstra beoordeelde op 2019-06-04

Snelle discrete levering .
Erg leuk persoonlijk geschreven briefje bij de bestelling

Reactie van Euphoria:
Fijn dat je ervaring positief was. Bedankt voor het delen en graag tot ziens!

jean ceulemans beoordeelde op 2019-05-31

Reactie van Euphoria:
Fijn dat je ervaring goed was. Bedankt voor het delen!

Geesje Baan beoordeelde op 2019-05-27

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring. Graag tot ziens!