Lindegracht 43
8441GK Heerenveen

Jaap de Leeuw van Weenen beoordeelde op 2018-06-10

Prima. Snelle levering.

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. We zijn blij dat alles goed bevallen is en hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Euphoria.

Sven Hoogervorst beoordeelde op 2018-06-01

Prima en persoonlijke service. Denken met je mee. Correcte en op-tijd-levering.

Reactie van Euphoria:
Fijn om te lezen :) Bedankt voor het delen! En natuurlijk zien we je graag opnieuw bij Euphoria.

Jos Ulijn beoordeelde op 2018-05-27

Reactie van Euphoria:
Fijn dat je ervaring zo positief is. Nog fijner dat je dat wilde delen met de buitenwereld. Graag tot ziens bij Euphoria :)

Marleen Tigchelaar beoordeelde op 2018-05-24

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het plaatsen van je positieve review. Dat wordt zeer op prijs gesteld. Graag tot ziens bij Euphoria!

Asje beoordeelde op 2018-05-22

goede en snelle levering en goede service

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je positieve review. Wordt zeer op prijs gesteld en we zijn blij dat je 100% tevreden bent. Graag tot ziens!

Stefan Schut beoordeelde op 2018-05-22

Beste Stefan,

Bedankt voor het plaatsen van je review. Fijn dat je ervaring zo positief is. Graag tot ziens bij Euphoria :)

MB beoordeelde op 2018-05-20

Reactie van Euphoria:
Bedankt dat je de tijd nam om je ervaring te delen. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat we de full-score mogen ontvangen. We zien je graag opnieuw bij Euphoria.

Astrid Van den Boom beoordeelde op 2018-05-19

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je ervaring en je positieve review! Fijn dat alles naar wens was. Graag tot een volgende keer bij Euphoria.

Veronique vd Berg beoordeelde op 2018-05-04

De producten zijn prima en de medewerkers in de winkel zijn vriendelijk en behulpzaam.

Reactie van Euphoria:
Hoppa! Vijf sterren! Dat vinden we leuk :) Fijn dat je tevreden bent en ook heel fijn dat je je ervaring wilde delen. Graag tot ziens bij Euphoria

Sandra Vos beoordeelde op 2018-04-20

Goede site, met goede uitleg. snelle levering. Product in orde.

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het plaatsen van je ervaring. Fijn dat die positief was! Graag tot ziens bij Euphoria.

laura beoordeelde op 2018-03-28

Heel tevreden, goede deal, snel in huis 1-2 dagen.

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Fijn dat je tevreden bent. Graag tot ziens bij Euphoria!

Jeroem Marks beoordeelde op 2018-03-28

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je ervaring. Jij blij = wij blij

Martine beoordeelde op 2018-03-12

Goede service!

Beste Martine,

Je moet nog steeds even wachten op het laatste deel van je bestelling, maar toch al zo positief. Fijn om te zien dat je ondanks dat zo tevreden bent! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en ik hoop je weer opnieuw te mogen verwelkom op onze webshop of in de winkel.

Lennart de Vries beoordeelde op 2018-03-07

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor je zeer positieve feedback Lennart. Goed voor ons op te weten dat je tevreden bent, maar ook voor nieuwe klanten uiteraard. Graag tot ziens bij Euphoria.

Jose Rodenburg beoordeelde op 2018-03-03

Snelle correcte levering

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor je positieve feedback. Ik ben blij dat je tevreden bent over de service. Ik hoop je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij Euphoria.

marlon mohunlol beoordeelde op 2018-02-28

Goede service en snelle levering...

Beste Marlon,

Blij om te lezen dat je tevreden bent! Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring met Euphoria. Goed voor ons om te weten, maar natuurlijk ook voor toekomstige klanten.

Graag tot ziens bij Euphoria!

Cees van Baalen beoordeelde op 2018-02-23

Mijn vragen direct beantwoord. Op basis van mijn bestelling is advies over alternatieven gegeven die erg zinvol waren.
Prettige afhandeling. Voelt discreet en betrouwbaar.

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je zeer positieve feedback. Ik ben blij dat je zo tevreden bent! Daar doen we het tenslotte voor. Graag tot ziens bij Euphoria.

j.r. de boer beoordeelde op 2018-02-20

was niet op voorraad (had vermeld moeten worden) maar alsnog na geleverd

Beste J.R. de Boer,

Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Nogmaals onze excuses voor de onjuiste communicatie over de levertijd. Ik ben blij dat je tevreden bent met het verdere verloop van je bestelling. En bedankt voor het delen van je ervaring, dat wordt zeer gewaardeerd. Ik zie je in de toekomst graag opnieuw bij Euphoria.

A. Stremler beoordeelde op 2018-02-19

Beste A.,

Bedankt voor het delen van je ervaring met Euphoria. We zijn blij dat je ervaring positief is. Graag tot ziens bij Euphoria.

Bas vossenberg beoordeelde op 2018-02-15

er goed bevallen
Duurde even voor de bestelling er was, maar was maatwerk
leuke persoonlijke noot erbij!
aanrader!

Beste Bas,

Nogmaals heel erg bedankt voor je bestelling, maar ook voor het plaatsen van je beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de afhandeling. We hopen je graag weer te mogen verwelkomen in onze webshop.