Lindegracht 43
8441GK Heerenveen

Patrick Van den Akker beoordeelde op 2019-04-20

SOJ beoordeelde op 2019-04-13

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding. Twijfel over een artikel is weggenomen door de telefonische uitleg van het bedrijf, hebben ze op een nette manier opgelost.

Beste SOJ,

Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat we alles op een fijne manier hebben kunnen uitspreken en dat je beoordeling zelfs nog positief is bijgesteld.

Graag tot een volgende keer bij Euphoria!

Peter Hopmans beoordeelde op 2019-04-09

Mmt De lange beoordeelde op 2019-04-07

Super goed en aardig

Bert beoordeelde op 2019-04-03

Snelle levering , netjes discreet verpakt

Reactie van Euphoria:
'Glad to help'! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Bert.

A. Lamers beoordeelde op 2019-04-02

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Fijn dat het bevallen is bij Euphoria.

Pierre Dassen beoordeelde op 2019-03-30

Reactie van Euphoria:
5 van dezelfde. Yahtzee! Bedankt Pierre. Graag tot een volgende keer.

Carla Van Der Worp beoordeelde op 2019-03-28

Reactie van Euphoria:
4/5 - Daar doen we het voor hoor. Fijn dat je ervaring positief was. Graag tot een volgende keer bij Euphoria.

Jeanette Cats beoordeelde op 2019-03-28

Goed produkt past perfect en snelle levering

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor je beoordeling van Euphoria. Graag tot een volgende keer!

Angelique Vredeveld beoordeelde op 2019-03-28

Reactie van Euphoria:
4/5 - lijkt me prima! Bedankt voor het delen Angelique en graag tot ziens.

Lizzy beoordeelde op 2019-03-25

Via de chatdienst kreeg ik vrijwel direct antwoord op mijn vragen, en wel op een persoonlijke manier. Zo was het net of ik in de winkel was. De doos met mijn bestelling kwam de volgende dag met wederom een persoonlijke boodschap daarbij. Prettig.
Ik kan deze winkel zeker aanbevelen. Leuk dat het een onafhankelijke onderneming is. Fijn om te weten dat ik deze winkel zo een beetje steun.

Beste Lizzy,

Fijn dat je zo'n uitgebreide review hebt geplaatst. We helpen iedereen altijd graag. Of dat nou in de winkel of online is. Leuk dat je onze onderneming wilt steunen. We zien je graag weer terugkomen.

Bas Nieuwenhuis beoordeelde op 2019-03-21

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring!

MR beoordeelde op 2019-03-20

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring!

Maartje Berkheij beoordeelde op 2019-03-19

Ik heb mijn bestelling netjes op tijd gekregen. Er zat zelfs een leuk persoonlijk berichtje bij.

Beste Maartje,

Daar doen we het voor. Fijn dat alles naar wens is gegaan. Hopelijk tot ziens bij Euphoria.

Tom Van Laar beoordeelde op 2019-03-16

Uitstekend product en service

Reactie van Euphoria:
Fijn dat alles naar wens is! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. :)

Mandy van Walsteijn beoordeelde op 2019-03-13

Reactie van Euphoria:
Wow, 5 sterren. Daar doen we het voor! Fijn dat je tevreden bent en fijn dat je dit wilde delen. Graag tot ziens!

Ciska Timmerman beoordeelde op 2019-03-11

Reactie van Euphoria:
Fijn dat je ervaring positief was Ciska. Graag tot een volgende keer bij Euphoria!

Caythy Bremer beoordeelde op 2019-03-08

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring :) We zien je graag weer terug!

Elske van den Doel beoordeelde op 2019-03-07

Een product dat ik besteld had, bleek defect. Ik werd vriendelijk, efficiënt en snel geholpen. Binnen de kortste keren had ik een vervangend product in huis! Bedankt Euphoria voor de goede service!

Beste Elske,

Bedankt voor het delen van je ervaring. Altijd vervelend wanneer iets defect is / gaat. Ik hoop dat je veel plezier hebt van je nieuwe product! Graag tot een volgende keer!

M Delorme beoordeelde op 2019-03-06

Beste M,
Heel erg bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Fijn dat het positief was en natuurlijk graag tot ziens bij Euphoria.