Lindegracht 43
8441GK Heerenveen

Jordy Smids beoordeelde op 2019-02-14

Eric beoordeelde op 2019-02-13

Snel geleverd, goede communicatie.

JAW Schepens beoordeelde op 2019-02-11

M Douglas beoordeelde op 2019-02-11

Discreet en snelle levering

Gwenny De ruyter beoordeelde op 2019-02-02

Zeer vlotte levering

Paul Janssen beoordeelde op 2019-01-29

Snelle levering met een persoonlijk tintje! Erg goed

Peter van Veenendaal beoordeelde op 2019-01-28

Goede levering. Discreet, verzorgt

T. beoordeelde op 2019-01-21

Ben geweldig geholpen aan de telefoon toen ik de verkeerde maat had besteld bij een product. Kon mijn vragen kwijt en kreeg goed advies! Zeer klantvriendelijke service en product zelf was ook binnen een dag binnen! Absolute aanrader!

Bert Kramer beoordeelde op 2019-01-18

Overzichtelijke site met snelle afhandeling van de order en alles is netjes verpakt aangeleverd. Volgende keer weer hier bestellen. Top!!

André Mesker beoordeelde op 2019-01-17

Snelle levering met een sympathieke notitie op de orderbon. Dikke prima! :-)

H beoordeelde op 2019-01-12

Zeer tevreden, snelle levering en uitstekende persoonlijke service

Vincent Molleman beoordeelde op 2019-01-10

Jackie beoordeelde op 2019-01-05

Zo’n zelfgeschreven briefje erbij, dan ben ik om!

Bram Molenaar beoordeelde op 2019-01-03

sylvie AerGom Sadec beoordeelde op 2018-12-29

John Förster beoordeelde op 2018-12-25

Alex Rusting beoordeelde op 2018-12-25

Mmt De lange beoordeelde op 2018-12-21

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Dat wordt zowel door ons als potentieel nieuwe klanten zeer gewaardeerd. Graag tot een volgende keer bij Euphoria.

Mike Duivenbode beoordeelde op 2018-12-20

Reactie van Euphoria:
Hoppa, 5 dikke sterren van Mike. Daar doen we het voor. Fijn om te zien dat je ervaring positief was. Graag tot ziens bij Euphoria!

Linda Noorman beoordeelde op 2018-12-19

heb iets besteld wat heel persoonlijk wordt behandeld

Reactie van Euphoria:
Beste Linda, fijn om te zien dat je ervaring zo positief is. We proberen op onze eigen manier het online shoppen wat persoonlijker te maken - fijn dat ook jij dat weet te waarderen. Bedankt voor het delen van je ervaring en graag tot een volgende keer bij Euphoria!