Lindegracht 43
8441GK Heerenveen

Iris Canninga beoordeelde op 2018-12-14

Monique Oostveen beoordeelde op 2018-12-13

Goede kwaliteit van de spullen. Verkopers zijn vriendelijk en behulpzaam. En hebben verstand van zaken.

Sander van Hoorn beoordeelde op 2018-12-04

Roderick Van duinen beoordeelde op 2018-12-04

Edwin Relker beoordeelde op 2018-12-01

Heel tevreden over de correcte levering. Persoonlijke boodschap zat erbij en enkele gratis samples.

Bram Heemink beoordeelde op 2018-11-19

Beste Bram,

Bedankt voor het delen van je ervaring. Helaas was er een artikel van jouw bestelling niet op voorraad. We doen altijd ons best dit te voorkomen - maar dat lukt niet altijd. Tot overmaat van ramp konden we de verwachte levertijd voor het artikel ook niet waarmaken. Ik snap dan ook heel goed dat je zeker geen 4 of 5 sterren wilt geven.

Ik hoop je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij Euphoria. Ik weet zeker dat een volgende ervaring met Euphoria beter zal zijn.

Fedde Visser beoordeelde op 2018-11-13

Bestelling is via de snelste manier binnen gekomen. Prima service.

Beste Fedde,

Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Jij blij = wij blij. We hopen je binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen op onze webshop. Graag tot ziens!

Han Graaf de beoordeelde op 2018-11-13

Beste Han,

Fijn dat je zo tevreden bent. Wij zijn zeer blij met de 4 sterren: een prima score. Fijn dat je jouw ervaring wilde delen. Graag tot een volgende keer bij Euphoria.

Dineke Dekker beoordeelde op 2018-11-13

Vriendelijk klantvriendelijk prima
Volg zelf graag Luna van climaximaal. Nl
Leuk om is te horen hoe een ander het ervaart zij vertelde waar je kon bestellen prima gegaan
Groeten Dineke

Beste Dineke,

Wij volgen Luna ook al jaren. Leuk om nog een volger te mogen helpen aan de leukste en beste producten! Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Fijn dat je ervaring zo positief was. Graag tot een volgende keer bij Euphoria - we helpen je graag!

E Vrenegoor beoordeelde op 2018-11-11

Reactie van Euphoria:
Hoppa! Full-Score. Daar doen het voor! (dat rijmt)
Bedankt voor het plaatsen van je ervaring. Fijn voor ons allemaal dat het zo positief was. Graag tot een volgende keer bij Euphoria!

Mark Hermans beoordeelde op 2018-11-10

Hi Mark,

Een 5-sterren beoordeling. Dat doet ons deugd - een tevreden klant! Bedankt voor het delen en graag tot ziens!

Peter Cox beoordeelde op 2018-11-07

Beste Peter,

Fijn dat je de ervaring met Euphoria zo positief vond. Bedankt voor het delen van je beoordeling en uiteraard graag tot ziens bij Euphoria.

Geeke Pouw beoordeelde op 2018-11-06

Bestelling snel in huis!

Hi Geeke,

Fijn dat we je zo snel hebben kunnen helpen en dat je zo tevreden was met je shopervaring bij Euphoria. Ook fijn is dat je dit wilde delen met ons en de buitenwereld. Ik hoop je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in onze (online) winkel!

Jolanda Visser beoordeelde op 2018-10-20

Goede service, je mag alles vragen. En een nette discrete erg vriendelijke eigenaar!

Beste Jolanda,

Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Fijn dat alles naar wens is geweest. Graag tot ziens bij Euphoria.

Linda Dikken beoordeelde op 2018-10-19

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je beoordeling Linda! Fijn dat alles zo goed bevallen is. We zien je uiteraard graag terug bij Euphoria.

Jannie Eskander beoordeelde op 2018-10-16

Uitstekende ervaring
Super service

Beste Jannie,

Dat horen we graag :) Fijn dat je tevreden bent. Graag tot ziens!

Linda Tamir beoordeelde op 2018-10-16

ik heb om assistentie gevraagd voor een bepaald product, alles werd heel snel en correct uitgevoerd, ben hhheeeelll tevreden

Beste Linda,

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Dat vinden wij hhheeelll erg leuk. We zien je graag terugkomen bij Euphoria.

Hankie beoordeelde op 2018-10-13

Zeer snelle levering, prima verpakt en een erg leuke persoonlijke boodschap op de pakbon, dank je Desiree!

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Ik heb je compliment doorgegeven aan Desirée - dat vond ze leuk om te horen! Graag tot ziens bij Euphoria.

M. Kuster beoordeelde op 2018-10-10

Snel, discreet, goed product.

Beste M.,
Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Bedankt voor het delen van je ervaring en graag tot een volgende keer bij Euphoria.

Corrie Bultman beoordeelde op 2018-10-05

Reactie van Euphoria:
Corrie! Tegen jou zeg ik geen sorry, maar bedankt: voor het delen van jouw review. Fijn dat je alles zo positief ervaren hebt. Graag tot ziens bij Euphoria

(en sorry voor de slechte grap...)