Lindegracht 43
8441GK Heerenveen

Ulrike Klawitter beoordeelde op 2018-01-19

Tevreden, goede service, correcte afhandeling, snelle levering.

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor je positieve review. Jij blij = wij blij. Graag tot een volgende keer bij Euphoria!

Delight beoordeelde op 2018-01-14

Levertijd zoals aangegeven per product.

Degelijke pakket verpakking. Zeer goed afgesloten bruine doos voorzien van een aantal nieten. Zal bijv. bij verzenden ook niet per ongeluk open gaan.

Bij ondeugdelijk product zeer goede klantenservice!

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Fijn dat je blij bent met de geboden oplossing. Jij bedankt voor het snelle terugsturen. We verwelkomen je graag opnieuw op de webshop of in onze winkel.

Alfred beoordeelde op 2018-01-03

Duidelijke site. Helder in productie- en levertijd. Persoonlijke noot bij uitlevering. Super kwaliteit! Le.Of.En.Ge.

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je review Alfred. Blij dat je zo positief bent en leuk dat je dat met anderen en met ons wilt delen. Graag tot een volgende keer op onze webshop!

Stephan Blommen beoordeelde op 2017-12-24

Zeer goede communicatie en supersnelle service

Reactie van Euphoria:
Full Score. Daar doen we het voor. Bedankt voor het delen van je ervaring met Euphoria Stephan. Graag tot ziens!

Jonathan Devriese beoordeelde op 2017-12-05

Prima afhandeling en Snel geleverd. Bij problemen na het testen zeer vriendelijk verder geholpen met een gepaste oplossing! Zeer tevreden!

Beste Jonathan,

Bedankt voor je positieve review! Fijn dat je goed geholpen bent en ik hoop je in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Euphoria.

tineke beoordeelde op 2017-11-25

Snelle levering. Ruime keus. Top!

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor je positieve beoordeling Tineke. Graag tot een volgende keer bij Euphoria!

Cees van Baalen beoordeelde op 2017-11-17

Snelle reactie op mijn vragen. Verzending snel geregeld en gewenst afleveradres makkelijk aan te geven.

Reactie van Euphoria:
Hoppa, de volle 5 sterren. Graag tot ziens :)

Hendry beoordeelde op 2017-11-04

Prima service, discreet en prima op tijd !

Beste Hendry,

Bedankt voor je 5 sterren beoordeling! Een negatieve beoordeling is altijd sneller gemaakt dan een positieve. Fijn dat alles bevallen is en dat je de moeite nam om dat te laten weten. Graag tot een volgende keer bij Euphoria of op onze webshop.

Olga Vorozheykina beoordeelde op 2017-10-16

Great service and fast shipping. My items were packed very safely and discreetly. Overall an A++ experience, will definitely shop here again!

Reactie van Euphoria:
Thanks for your positive feedback. Glad to help and hopefully we can help you again sometime in the future. Many thanks!

M Leenart beoordeelde op 2017-09-12

snelle levertijd op de producten die besteld waren. Het foutje in de gegevens die ik had gemaakt werden snel recht gezet na dat ik een mailtje had gestuurd.

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor je feedback. Blij om te horen dat het positief bevallen is. Graag tot ziens bij Euphoria!

Heimen Stoffels beoordeelde op 2017-09-09

Supersnelle levering, leuk persoonlijk berichtje en heel vriendelijk contact. Helemaal toppie, houden zo en mocht ik (ooit) eens iemand tegenkomen die dit soort producten zoekt, dan beveel jullie van harte aan! :)

Reactie van Euphoria:
HIGH SCORE! Daar doen we het voor. Bedankt dat je je positieve ervaring hebt gedeeld.

Liz Blokpoel beoordeelde op 2017-09-04

Ik ben heel erg tevreden. Mijn bestelling had ik heel snel ontvangen. En de whatsapp service vind ik geniaal. Voor eventuele vragen heb ik meteen contact en antwoord. Echt top!

Reactie van Euphoria:
Fijn dat alles naar wens verlopen is Liz. Graag tot een volgende keer bij Euphoria!

Gaby Mus beoordeelde op 2017-09-01

Mooie goedverpakte spulletjes. de doos is heel onopvallend dus het is niet meteen te zien waar je geshopt hebt.
Spullen waren met zorg ingepakt.

Reactie van Euphoria:
FULL SCORE! Daar doen we het voor. Zeker dat we niets beter konden doen? Thanks voor je review. Graag tot ziens :)

Jumanah Khayat beoordeelde op 2017-08-13

At first my order was not correctly processed and I received one of my items as requested and the rest was not what I listed.

It took only one email for the team to respond positively and directly offering to send the correct items at no cost while asking me to keep the ones already received.

If you ask me, this is customer service at level A1+, I will surely come back to Euphoria.

Thank you team ... I am a very satisfied customer.

Dear Jumanah Khayat,

Thanks for your extensive review. I'm glad everything turned out fine like this. This was the easiest and best way for the both of us to solve the issue. We're sorry that it occurred, but glad that everything turned out great.

We hope to see you again on our website!

Kind regards,
Mark

tevreden klant beoordeelde op 2017-08-09

open minded en gastvrije shop.
Goede service en garantie op je product die goed nageleefd word bij defect.
Ik vind het een hele goede shop en raad het zeker aan om het te bezoeken.

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor je uitgebreide review. En natuurlijk goed om te lezen dat die dan ook nog positief is. Graag tot ziens in onze winkel!

Chris beoordeelde op 2017-08-07

Langs gegaan om een bestelling te plaatsen, zelf vind ik het een mooie open winkel en ziet er erg netjes uit .. de mensen zijn open en hebben verstand van zaken, zijn behulpzaam. De service is uitstekend en ze denken met je mee .. zeker een aanrader om eens langs te gaan . Kan uit ervaring zeggen dat de koffie klaar staat.

Beste Chris,

Bedankt voor deze review en de reviews op de webshop van je gekochte producten. Wij zijn erg blij dat je tevreden bent en dit dan ook nog eens wil delen met de wereld. Graag tot ziens als je weer eens wat nodig hebt (en/of voor nog een kopje koffie?)!

Joris beoordeelde op 2017-07-20

Vanaf bevestiging tot en met de verzending; de prompte berichtgeving van de status van de bestelling leest prettig en uitermate vriendelijk. De bestelling is dan ook keurig op tijd, de volgende dag in huis.

Beste Joris,

Fijn om te lezen dat je blij bent met de ervaring bij Euphoria. Met al die 5-sterbeoordelingen zijn wij natuurlijk ook erg blij! Graag tot een volgende keer!

Frankyb beoordeelde op 2017-07-14

Geweldige winkel
Lage drempel niets hoeft niet alles mag en gewoon mega relax.
Mooie is het zien voelen en bekijken van producten. Ipv online en hopen dat je wat goeds heb ipv alleen leuk er uit zien.

Reactie van Euphoria:
Mega relax! Haha, dat horen we graag. Bedankt voor je positieve feedback. Blij dat je zo'n positieve ervaring hebt. Graag tot ziens in de winkel!

Anoniem beoordeelde op 2017-07-04

Fijne ervaring. Bestelling plaatsen was super en de levering ook. Ik werd goed op de hoogte gehouden.

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Daar doen we het voor!

de schrijver beoordeelde op 2017-05-21

Perfecte levering

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor de positieve feedback. We zijn blij dat alles naar tevredenheid is verlopen. Graag tot ziens bij Euphoria!