Lindegracht 43
8441GK Heerenveen

Google Plus/Places - 9,0

Anne beoordeelde op 2019-06-17

Snel en discreet bezorgd. Top! Echt een aanrader! Groetjes voor Mark!

Cockring lover beoordeelde op 2019-06-10

Mooie donut cockring van mr.b gekocht en deze zit superlekker,draag hem dag en nacht..goede en snelle levering van Euphoria... van mijn een dikke 10

Oeds Stienstra beoordeelde op 2019-06-04

Snelle discrete levering .
Erg leuk persoonlijk geschreven briefje bij de bestelling

jean ceulemans beoordeelde op 2019-05-31

Reactie van Euphoria:
Fijn dat je ervaring goed was. Bedankt voor het delen!

Geesje Baan beoordeelde op 2019-05-27

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring. Graag tot ziens!

David beoordeelde op 2019-05-23

Breed assortiment, goede prijzen, en erg klantvriendelijk.

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor je zeer positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Graag tot ziens bij Euphoria!

David Fourneau beoordeelde op 2019-05-21

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Jij blij = wij blij! Graag tot een volgende keer :)

Tjalling de Haan beoordeelde op 2019-05-21

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor de 4/5-sterren Tjalling. Graag tot een volgende keer!

Roger Kavena beoordeelde op 2019-05-18

Dear Roger,

Thanks for your 5-star review of Euphoria. We're glad that you're experience was so good. Hopefully we may help you again sometime soon!

Anne beoordeelde op 2019-05-17

Hele goede ervaringen met deze winkel: steeds snel antwoord op vragen (advies) en snel en discreet geleverd!

Reactie van Euphoria:
Dat vinden we fijn om te lezen. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. En natuurlijk graag tot ziens bij Euphoria ;)

J.j Jousma beoordeelde op 2019-05-17

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Graag tot een volgende keer!

Kevin van Summeren beoordeelde op 2019-05-14

Reactie van Euphoria:
Bedankt Kevin! Graag tot een volgende keer :)

BOD beoordeelde op 2019-05-13

Snelle levering.
Persoonlijke boodschap erbij.
Kortom top!

Reactie van Euphoria:
Fijn om te lezen! Bedankt voor het delen! Graag tot een volgende keer!

Fanny Koomen beoordeelde op 2019-05-13

Nog nooit een persoonlijk briefje gekregen bij een bestelling. Maar dat maakt ze juist uniek. Ik ben erg tevreden met mijn aankoop en ik ga in de toekomst zeker weer bestellen. Ga zo door!

Reactie van Euphoria:
Leuk om je te kunnen verrassen met zoiets kleins als een persoonlijk berichtje. Vinden wij zelf ook belangrijk! Anders is de online wereld zo kil... Fijn dat alles naar wens ging en we hopen je in de toekomst vaker te mogen helpen :) Bedankt voor het delen van je ervaring.

Wikje Draaistra beoordeelde op 2019-05-12

Heel tevreden, ik had het product de volgende avond al in huis met een goede pakketservice die juist aangaf wanneer hij langs kwam. Het pakketje was discreet verpakt. Daarnaast een eerlijk advies gekregen over mijn productkeuze. Zou deze webshop zeker aanraden aan iemand anders!

Reactie van Euphoria:
Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Daar doen we het voor! Graag tot een volgende keer!

Andre van Bussum beoordeelde op 2019-05-09

Goede site, goede discrete verpakking en snel geleverd.

Reactie van Euphoria:
Wow. Kortom: alles goed? Fijn! Bedankt en graag tot ziens!

Greta Metselaar beoordeelde op 2019-05-05

Wij zijn tevreden,hij werkt prima

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je ervaring Greta. Graag tot een volgende keer bij Euphoria.

mar ten hoeve beoordeelde op 2019-05-02

Reactie van Euphoria:
5 van dezelfde... Yahtzee! Bedankt en graag tot ziens!

Harry Loer beoordeelde op 2019-04-30

Reactie van Euphoria:
5-sterren - een dikke score. Als jij dik tevreden bent, zijn wij dat ook. Bedankt voor het delen van je ervaring.

kris kloos beoordeelde op 2019-04-29

Wij zijn zeer tevreden

Reactie van Euphoria:
En als jullie tevreden zijn, zijn wij dat ook! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring!