Lindegracht 43
8441GK Heerenveen

Jolanda Visser beoordeelde op 2018-10-20

Goede service, je mag alles vragen. En een nette discrete erg vriendelijke eigenaar!

Linda Dikken beoordeelde op 2018-10-19

Jannie Eskander beoordeelde op 2018-10-16

Uitstekende ervaring
Super service

Linda Tamir beoordeelde op 2018-10-16

ik heb om assistentie gevraagd voor een bepaald product, alles werd heel snel en correct uitgevoerd, ben hhheeeelll tevreden

Hankie beoordeelde op 2018-10-13

Zeer snelle levering, prima verpakt en een erg leuke persoonlijke boodschap op de pakbon, dank je Desiree!

M. Kuster beoordeelde op 2018-10-10

Snel, discreet, goed product.

Beste M.,
Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Bedankt voor het delen van je ervaring en graag tot een volgende keer bij Euphoria.

Corrie Bultman beoordeelde op 2018-10-05

Reactie van Euphoria:
Corrie! Tegen jou zeg ik geen sorry, maar bedankt: voor het delen van jouw review. Fijn dat je alles zo positief ervaren hebt. Graag tot ziens bij Euphoria

(en sorry voor de slechte grap...)

B beoordeelde op 2018-10-04

Super aardig team. Altijd een persoonlijke touch en persoonlijk contact. Zeer uniek in digital land!

Reactie van Euphoria:
Kijk! Hier doen we het voor, B.! Bedankt voor het uitgebreid delen van je ervaring. We helpen je graag en zien je ook graag weer terugkomen bij Euphoria. Daar doen we ons best voor. Dus... tot ziens? :)

Charrissa Van tilburg beoordeelde op 2018-09-25

Beste Charissa,
Wat fijn dat je jouw ervaring wilt delen met ons en (nieuwe) klanten. Top om te zien dat je ons beoordeeld met 5 sterren. Graag tot een volgende keer bij Euphoria!

Hetty Huntink beoordeelde op 2018-09-17

Beste Hetty,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring bij Euphoria. Het is voor ons fijn om te lezen dat je het als positief ervaren hebt. Bovendien help je andere klanten wellicht de streep over naar een nog leukere tijd in de slaapkamer :)

D Kleijbeuker beoordeelde op 2018-09-13

Snel geleverd volgens afspraak.

Beste D.
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. We zijn momenteel niet de snelste met verzenden en ook niet altijd de goedkoopste - maar bij vragen antwoorden we snel en we geven je betrouwbaar advies als je dat nodig hebt. Ook ben je bij ons geen nummer maar een klant. En de klant is koning bij Euphoria. Fijn dat je jouw positieve ervaring hebt gedeeld en we zien je graag weer bij Euphoria.

Bas Nieuwenhuis beoordeelde op 2018-09-10

Reactie van Euphoria:
Bas! Bedankt voor het delen van je review. Fijn om te lezen dat je ervaring met Euphoria zo positief was. We zien je graag opnieuw verschijnen in onze webshop of kom eens langs in onze winkel in Heerenveen :)

E Zuidema beoordeelde op 2018-09-04

Beste E,
Je gaf al bij ons aan dat je het "zeer ongepast" vond dat we een persoonlijke noot op je pakbon hadden geschreven. Dat kan! Dit doen we juist om het online shoppen wat persoonlijker te maken en te laten weten dat échte mensen jouw bestelling met zorg behandelen. Veruit de meeste klanten waarderen dit heel erg en worden er juist erg enthousiast van.

Zoals reeds gemeld gaan we hier niet mee stoppen. Ik kan begrijpen dat dit momenteel niet jouw voorkeur heeft. Toch verwelkomen we je graag opnieuw bij Euphoria als je toch van gedachten verandert.

rob janssen janssen beoordeelde op 2018-09-04

Beste Rob,

Wat fijn dat je ervaring zo positief was en ook heel fijn dat je dit wilde delen met anderen en ons. Bedankt en graag tot ziens bij Euphoria.

W. Boontje beoordeelde op 2018-09-04

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het plaatsen van een beoordeling. Fijn om te weten dat je alles als positief hebt ervaren. Graag tot ziens W.!

Barbara De Jong beoordeelde op 2018-08-30

Reactie van Euphoria:
Hoppa! De volledige score. Bedankt voor je positieve beoordeling Barbara. Dat wordt gewaardeerd. Graag tot ziens bij Euphoria!

Harry beoordeelde op 2018-08-29

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je ervaring, Harry. Dat wordt op prijs gesteld door zowel ons als toekomstige klanten. Fijn dat je ervaring positief was! We zien je graag opnieuw bij Euphoria.

Robert Kerkum beoordeelde op 2018-08-28

goed emailcontact met een vleugje humor vind ik leuk

Beste Robert,

Leuk om te horen! Daar doen we het voor natuurlijk. Bedankt voor het plaatsen van je review en uiteraard graag tot ziens bij Euphoria.

freek dijkstra beoordeelde op 2018-08-28

Goede service en snelle levering

Beste Freek,
Bedankt voor het delen van je ervaring met Euphoria. Ik vind het fijn om te lezen dat het je goed bevallen is. Graag tot ziens!

E Koops beoordeelde op 2018-08-27

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn om te zien dat je ervaring zo positief was. We helpen je graag opnieuw en mochten we toch iets beter kunnen doen, horen we het graag.