Lindegracht 43
8441GK Heerenveen

B beoordeelde op 2018-08-17

Super service met een persoonlijke benadering. Vooral het handgeschreven briefje bij elke bestelling maakt een enorm verschil! In een tijd waar alles digitaal wordt afgehandeld, wat overigens erg fijn is, steken ze er wel boven uit door de tijd te nemen een persoonlijk berichtje te schrijven. Leveringen gaan snel en gemakkelijk.

Reactie van Euphoria:
En dat vinden wij nou precies belangrijk B! Online wordt het al gauw zo onpersoonlijk. En ook dat proberen we een beetje op te fleuren door klaar te staan met advies en natuurlijk een kort handgeschreven berichtje.

Bedankt voor het plaatsen van je review. Dat vinden we leuk! Zeker omdat je 100% tevreden lijkt te zijn. Graag tot ziens bij Euphoria!

J Kok beoordeelde op 2018-08-14

Ideal wilde in eerste instantie niet lukken, daar kreeg ik netjes een mailtje over, en na betaling had ik het product de volgende dag in huis, met een handgeschreven berichtje op de factuur. Heel netjes!

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Jij blij = wij blij! We hopen je natuurlijk opnieuw te mogen verwelkomen op onze webshop of zelfs in de winkel!

gunnar rohde beoordeelde op 2018-08-10

Reactie van Euphoria:
5 sterren = full score! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Fijn voor ons om te weten dat je tevreden bent, maar ook voor toekomstige klanten belangrijk. Graag tot een volgende keer bij Euphoria.

Kees Groen beoordeelde op 2018-08-08

Snel geleverd, goed verpakt en met een persoonlijk briefje bijgevoegd. Top.

Reactie van Euphoria:
Fijn dat je tevreden bent Kees! Daar doen we het voor. Heel graag tot ziens en bedankt voor het delen van je ervaring: dat wordt op prijs gesteld door ons en toekomstige klanten!

Charlotte Hermans beoordeelde op 2018-08-07

Vriendelijke service. Persoonlijke boodschap omwille van product dat niet in stock was en werd vervangen door een ander product.
Snelle levering.

Reactie van Euphoria:
In overleg een alternatief geleverd en toch zo tevreden. Fijn! Daar doen we het voor. Bedankt voor het delen van je ervaring! Graag tot ziens bij Euphoria!

Rene Dikkens beoordeelde op 2018-07-31

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je ervaring. En nog fijner dat het ook nog eens positief was. Zo help je andere klanten over de streep en laat je ons weten dat we goed bezig zijn! En dat zijn we graag. Graag tot ziens Rene :)

marcel niekus beoordeelde op 2018-07-26

Reactie van Euphoria:
Hoppa! 5 sterren van Marcel. Fijn dat je ervaring positief was en ook dat je die ervaring wilde delen. Thanks!

R. Tuite beoordeelde op 2018-07-08

Snel en goed, kunnen sommige webwinkels nog wat van leren.

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je ervaring en super dat je alle aspecten als zeer positief hebt ervaren. Daar doen we het voor! Zodat we ook online veel tevreden, terugkerende klanten mogen verwelkomen. Graag tot ziens!

willem vrolijks beoordeelde op 2018-07-07

Reactie van Euphoria:
Hoppa, 5/5 sterren! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Fijn dat je ervaring zo positief was en nog fijner dat je het ook wilde delen. Wordt op prijs gesteld!

PATRICK koelemij beoordeelde op 2018-07-04

Reactie van Euphoria:
FULL SCORE! Altijd fijn. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en natuurlijk zien we je graag weer bij Euphoria.

els vogelpoel beoordeelde op 2018-07-02

Reactie van Euphoria:
4/5 sterren is wat ons betreft een dikke voldoende. Bedankt voor het delen van je ervaring. Als je tips hebt om ook jouw 5e ster te kunnen bemachtigen hoor ik het graag :)

Rainer Beck beoordeelde op 2018-06-24

Reactie van Euphoria:
Danke für das Teilen Ihrer positiven Erfahrungen.

F.L.M. Steenmeijer beoordeelde op 2018-06-24

snelle service en goedkoop

Reactie van Euphoria:
Fijn dat alles goed bevallen is. Nóg fijner is dat je dat met ons en andere (potentiële) klanten wilde delen. Bedankt!

Alexander van der Graaf beoordeelde op 2018-06-21

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Euphoria. We zijn blij dat het positief was. Als je tips hebt over hoe we jouw vijfde ster ook kunnen verdienen horen we het graag!

frank boddeke beoordeelde op 2018-06-19

Beste Frank,
Bedankt voor je positieve beoordeling. Ook fijn dat je het wilde delen. Wordt op prijs gesteld. Graag tot ziens bij Euphoria ;)

Jaap de Leeuw van Weenen beoordeelde op 2018-06-10

Prima. Snelle levering.

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. We zijn blij dat alles goed bevallen is en hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Euphoria.

Sven Hoogervorst beoordeelde op 2018-06-01

Prima en persoonlijke service. Denken met je mee. Correcte en op-tijd-levering.

Reactie van Euphoria:
Fijn om te lezen :) Bedankt voor het delen! En natuurlijk zien we je graag opnieuw bij Euphoria.

Jos Ulijn beoordeelde op 2018-05-27

Reactie van Euphoria:
Fijn dat je ervaring zo positief is. Nog fijner dat je dat wilde delen met de buitenwereld. Graag tot ziens bij Euphoria :)

Marleen Tigchelaar beoordeelde op 2018-05-24

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het plaatsen van je positieve review. Dat wordt zeer op prijs gesteld. Graag tot ziens bij Euphoria!

Asje beoordeelde op 2018-05-22

goede en snelle levering en goede service

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je positieve review. Wordt zeer op prijs gesteld en we zijn blij dat je 100% tevreden bent. Graag tot ziens!