Hogehoek 6

9,9

H van wingerden beoordeelde op 2019-02-05

Heel tevreden. Binnen 1 dag in huis

Nathalie Ket beoordeelde op 2018-12-21

Duidelijke communicatie, snelle levering. Scherpe prijzen!

Eric Batteau beoordeelde op 2018-12-14

Trapje in steigerhout is degelijke en sterke constructie, maar de zwarte -schroeivlekken?-zijn er over! Beter was geweest het hout te logen!

Maria beoordeelde op 2018-11-23

Prima service, ringen en steentjes keurig verpakt verzonden. Ik bleek de verkeerde maat ring besteld te hebben en een van de steentjes vond ik niet mooi. Na een mail direct antwoord en zonder problemen de ringen kunnen omruilen en steentje kunnen retourneren. Geld zonder problemen retour op mijn rek.

Romy van rijckevorsel beoordeelde op 2018-09-10

Vriendelijk en persoonlijk.

Sonja Meijers beoordeelde op 2018-09-05

Snelle en nette levering!

Sandra van er Klugt beoordeelde op 2018-09-01

Via Marktplaats een kralen armband besteld, contact was goed en snel. Levering was ook supersnel! Meer dan tevreden ☺️

Erna Polman beoordeelde op 2018-08-28

Goede service,snel in huis

Trudy van den Broek beoordeelde op 2018-08-26

Heel tevreden, had wat vragen en die werden ook heel snel beantwoord, super vriendelijk. Webshop heel overzichtelijk en verzending meteen dezelfde dag. Voor mij een reden om vlg keer weer hier te bestellen

Sonja beoordeelde op 2018-08-25

Snelle en nette levering, helemaal tevreden.

Frank beoordeelde op 2018-07-05

Duidelijke fijne site
Goed en snel contact
Rappe levering

Beste Frank,

Bedankt en veel plezier met je bestelling!

Fennah.nl

Larissa beoordeelde op 2018-06-28

Fijne site met goed overzicht. Goede hulp waar nodig. En snelle levering.

Reactie van FennaH.nl:
Bedankt Larissa. Veel plezier met je bestelling!

Groetjes Fennah.nl

Anja van der Ven beoordeelde op 2018-06-26

Bestelling de volgende dag al in huis, helemaal top!

Reactie van FennaH.nl:
Bedankt voor je beoordeling Anja!