Fixfine.be

Fixfine.be

Fixfine Tegel Leveling Systeem
Kiest u voor het tegel leveling systeem van Fixfine, dan kiest u voor een foutloos en efficiënt geplaatste tegelvloer of -wand. Een leveling systeem – ook wel nivelleersysteem genoemd – waarmee zowel de professionele tegelzetter als doe-het-zelver op een eenvoudige en doeltreffende wijze de tegels werkelijk vlak kan plaatsen. Bovendien zorgt het leveling systeem ervoor dat de tegels op hun plaats blijven tijdens het droogproces met een dan gegarandeerd vlak en strak resultaat.

Bestel het tegel leveling systeem online
In onze webshop bestelt u alle onderdelen van het tegel nivelleersysteem gemakkelijk online. We bieden alle onderdelen van het tegel leveling systeem los aan, dus de leveling clips, keggen (ook wel wiggen) en tang, maar ook in de vorm een complete Tegel leveling starter kit waar alles al in zit. Benieuwd hoe het systeem werkt of bijvoorbeeld hoeveel tegel clips en wiggen/keggen u nodig heeft? U vindt alle informatie op de pagina Tegel Leveling Systeem.

De zekerheden van https://fixfine.be/

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017