Haven 34
2871CN Schoonhoven

Janneke Van den bos beoordeelde op 2019-05-21

Alles naar tevredenheid, levering op tijd en mooie producten!

Ymke Harren beoordeelde op 2019-05-20

Bestelling was snel binnen en was mooi verzorgd verpakt. En het was een super mooi product kado gedaan voor moederdag. Moeder heeft meteen nog een tas besteld. Heel blij 😁

Henriette Aalders beoordeelde op 2019-05-20

Goede service en het ziet er netjes uit gebruik hem ieder dag

Joke Hendrikse beoordeelde op 2019-05-18

mijn eerste bestelling een keep-leaf wrap, erg tevreden

V Kroes beoordeelde op 2019-05-18

De bestelling kwam snel binnen. Daar zat nog een klein cadeautje bij (heel attent) en ik vind het gaaf dat jullie bewuste producten aanbieden.

Maartje van Gisbergen beoordeelde op 2019-05-16

Mooie producten, levertijd was te lang.

Lotte Buytaert beoordeelde op 2019-05-15

Mooie bekers. Helemaal tevreden over de bestelling

Tom Velghe beoordeelde op 2019-05-14

Snelle levering, leuke herbruikbare koffiebeker voor onderweg. De ontbijtbordjes zijn stevig, maar vallen wat klein uit. Iets grotere diameter zou voor mij handiger zijn.

Klasien Knol beoordeelde op 2019-05-11

Keurig op tijd bezorgd en ik ben ook zeer tevreden over het product op zich (een tasje van kurk). Duurzaam en origineel!

Klasien Knol beoordeelde op 2019-05-11

Anne-Marie van Kralingen beoordeelde op 2019-05-11

Meerdere setjes kinderservies gekocht. Netjes verpakt en duidelijke beschrijving toegevoegd over het product.

Eva Kleinmann beoordeelde op 2019-05-09

snelle levering. Great products. Adopted right away by my kids for school. :-)

Sabine van Rixtel beoordeelde op 2019-05-08

Mooie thermoskannen, alleen jammer dat er een deukje aan de onderkant van de groene fles zat. Ik ontdekte dit echter pas toen ik het al in gebruik had, helaas.

Anneke Graaff beoordeelde op 2019-05-08

Snel geleverd

Henny CUPPEN beoordeelde op 2019-05-08

Tijdige levering. Goede prijs en goed product

Marieke beoordeelde op 2019-05-06

Prima site. Snel geleverd.

F Vondeling-van Dijk beoordeelde op 2019-05-06

Goede prijzen, duidelijke info en snelle levering.

Baaroun beoordeelde op 2019-05-06

Duidelijke website, mooie producten. Goed verpakt snel in huis!

Anouk Passenier beoordeelde op 2019-05-04

Alles ging snel (sneller dan verwacht!) en soepel. Mooie producten.

Elke van den Berg beoordeelde op 2019-05-02

Snel geleverd