Haven 34
2871CN Schoonhoven

Maan beoordeelde op 2019-03-25

Snel geleverd

Ilse van der Meulen beoordeelde op 2019-03-25

Erg blij met de spullen, de levering en het contact met de winkel.
Er wordt snel gereageerd op je vraag. En er wordt ook verder gedacht dan de vraag die je stelt.
Daardoor kon mijn bestelling nog aangepast worden, zodat de fout in mijn bestelling op tijd kan worden gecorrigeerd. En het kleine extraatje gaat ik met veel plezier gebruiken.

Sanne Dijkstra beoordeelde op 2019-03-24

Super snel geleverd, en milieuvriendelijk verpakt. De producten voldoen aan mijn verwachtingen.

P Vlutters beoordeelde op 2019-03-22

Mooie kartonnen bekertjes met een coating die minder onvriendelijk is voor het milieu. En...voor een mooie prijs.

M Bijlhout beoordeelde op 2019-03-22

Was prima!

Ronnie Rombouts beoordeelde op 2019-03-21

Super ervaring

Hilde beoordeelde op 2019-03-20

vlotte levering, uitstekende thermosbeker!

Nel Verhoef beoordeelde op 2019-03-19

Maandag laten versturen en het was dinsdag op de plaats van bestemming.

Brigitte Verwiel beoordeelde op 2019-03-19

Uitstekende levering, communicatie en geweldig product.

Marjolein Tempelaar beoordeelde op 2019-03-19

Hele fijne service! Door de flexibiliteit van Marjolein heeft ze mijn pakketje direct na bestelling verstuurd waardoor mijn bestelling op tijd binnen was.
Bedankt!

Joyce Baaroun beoordeelde op 2019-03-18

Mooie producten. Goed verpakt & snel in huis. Bij de bamboe beker zelfs nog een info brief. Super service.

Cora Buursen beoordeelde op 2019-03-13

Heel tevreden. Dinsdag besteld volgende dag geleverd

K van Waalwijk beoordeelde op 2019-03-11

Netjes ingepakt. Goede kwaliteit spullen. Kinderen zijn er erg blij mee. Bamboe serviesset

Adriana Korving beoordeelde op 2019-03-11

Heel tevreden

Kim Jennes beoordeelde op 2019-03-08

Goede ervaring
Snel geleverd
Fijn dat er kortingen op de producten zaten

Christina Kemperman beoordeelde op 2019-03-04

Snelle levering, duidelijke informatie per mail, transparant bedrijf. En een leuke attentie bij mijn bestelling ontvangen! Erg tevreden mee.

Anne-Martine De Heer beoordeelde op 2019-03-02

Snelle lervering

Sabine Bielsma beoordeelde op 2019-03-01

Snelle levering. Goed ingepakt

Marieke beoordeelde op 2019-03-01

Producten snel ontvangen.

Jill Voysey beoordeelde op 2019-03-01

Mijn bestelling was snel geleverd,