Paradijsvogelstraat 41
9713BV Groningen

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Ingrid beoordeelde op 2018-04-14

Ik was vergeten aan te geven dat de zaadjes kadootjes waren, maar Happy Seeds had dat zelf bedacht en alle pakjes waren prachtig ingepakt. Heel fijn!
Ook snelle levering en duidelijke communicatie. Kortom, voor herhaling vatbaar!

Hoi Ingrid,
Fijn dat je er blij mee bent! Als er een kaartje bij zit verpak ik het altijd maar voor de zekerheid extra feestelijk. Leuk dat je dat hebt gewaardeerd. Fijne dag!

Marleen beoordeelde op 2018-04-13

Van de levering door Happy Seeds word je inderdaad gelukkig!

Reactie van Happy Seeds:
En van zo'n reactie wordt ik dan weer heel blij :) Bedankt!

Bart beoordeelde op 2018-04-13

In een leuke verpakking mijn zaadjes gekregen.
Prima webshop , snelle levering en je word via de mail goed op de hoogte ge houden.
Aanrader

Beste Bart,
Bedankt voor je leuke en positieve reactie. Erg fijn om te horen. Ik wens je veel plezier van de zaden en bloemen.
Groetjes.

Katrin beoordeelde op 2018-04-11

Snelle verzending, goed en duidelijk verpakt.
Ben benieuwd wat de bijen, hommels en vlinders daarvan gaan vinden.

Beste Katrin,
Erg bedankt voor je leuke review. Ik wens je veel succes met zaaien en weet zeker dat de bijen en andere insecten bij jou een geweldige tijd gaan hebben. Geniet van de kleurige bloemenzee straks!
Linda van Zomeren

Erik Verbeeck beoordeelde op 2018-04-10

Mooie duidleijke website. Snelle verzending. Mooi verpakt. Absolute aanrader !

Reactie van Happy Seeds:
Hoi Erik, Bedankt voor je positieve review! Fijn dat je zo tevreden bent met Happy Seeds.
Vriendelijke groeten, Linda

Wim beoordeelde op 2018-04-04

Al meer dan drie jaar bestel ik hier m'n bloemenzadjes, altijd goede kwaliteit en snelle levering. van de verpakking wordt je vrolijk! ;-)

Reactie van Happy Seeds:
Hoi Wim! Leuk dat ik je ook dit jaar weer kon helpen de tuin vrolijk en vol bloemen te maken. Bedankt voor je review.
Groeten, Linda

A.Vreeswijk beoordeelde op 2018-03-29

Gezellige en duidelijke site. Leuke correspondentie m.b.t. bestellen en verzenden. Niet zo formeel. En Linda doet wat ze beloofde. Alles de volgende dag in huis. Leuk verzorgd zo in die kleine zakjes, en op de site kun je per zaden/planten zien hoe je te werk moet gaan.
Ik ga in elk geval nog meer bestellen.
En... voor de prijs hoef je het niet te laten.
(A). Sjanie Vreeswijk.

Reactie van Happy Seeds:
Hoi Sjanie, Bedankt voor je leuke en positieve review! Ben blij dat je zo tevreden bent met de zaden en ik wens je veel succes met zaaien.

Britte beoordeelde op 2018-03-14

Superfijne website, met alle informatie waar je als leek op zit te wachten. Zondag besteld en meteen die dag nog een verzendbevestiging ontvangen. Dinsdag lagen ze op de mat, heel leuk verpakt, met een persoonlijk kaartje én nog een kadootje. Daar word je toch blij van?! Het is dat ik niet meer ruimte heb in m'n tuin, maar als ik ooit weer een vrij plekje heb of een kadootje nodig heb, dan weet ik waar ik moet zijn!

Reactie van Happy Seeds:
Hoi Britte, dankjewel voor je leuke review, erg tof om te lezen dat je er zo blij mee bent en je wat hebt aan de informatie op de website. Groetjes!

Carolien beoordeelde op 2018-03-13

Prima service, zondag besteld en dinsdag in huis, in een gezellig uitziende verpakking, met een leuk kaartje! En info erbij voor als je nog advies nodig hebt.

Reactie van Happy Seeds:
Hoi Carolien, bedankt voor je leuke review! Ik ben blij dat je tevreden bent :) Succes met het zaaien binnenkort.

Yoeri Witkam beoordeelde op 2018-03-10

Zaadjes besteld op donderdag en vrijdag lagen ze in mijn brievenbus.
Ook netjes aangegeven op elk zakje wat erin zit.
Zal hier zeker vaker bestellen!

Reactie van Happy Seeds:
Hoi Yoeri, bedankt voor je positieve review en fijn dat je blij bent met de snelle levering. Succes met zaaien!

Rob beoordeelde op 2018-02-27

Erg behulpzaam met advies aan de telefoon. Ook het persoonlijke kaartje dat bij de bestelling geleverd was met advies en suggesties werd zeer gewaardeerd. Top!

Reactie van Happy Seeds:
Hoi Rob, bedankt voor je review! Ik hoop dat je veel plezier hebt van de bloemen straks. Succes met zaaien!

Ard beoordeelde op 2018-02-06

Snelle levering en een leuk presentje erbij gekregen.

Marina beoordeelde op 2018-02-02

Goede zaadjes, snelle service en persoonlijke zeer vriendelijke aanpak, wat mij betreft de perfecte combinatie met deze keer zelfs een geschreven kaartje en een lief cadeautje. Blij mee.

Hoi Marina,
Bedankt voor je leuke en positieve review! Ben blij dat je het waardeert.

Tess de Blaeij beoordeelde op 2018-02-01

Heel erg blij met de schattige happy seeds cadeautjes/ bedankjes.
Ik wilde graag iets origineels voor de kraamvisite en aangezien het geslacht nog een verrassing is heb ik voor de gele gekozen. Slechts 1 dagje gewacht en een lief zakje met petrselie erbij.

Dank u !!

Hoi Tess,
Wat een leuk idee om de zakjes aan de kraamvisite weg te geven! Ik wens je veel plezier en gezelligheid met al het bezoek. Groetjes, Linda

Kitty Erren - Collin beoordeelde op 2018-01-18

Enkele jaren geleden een stuk grond gepacht. Deze ben ik aan het omtoveren tot bloemenweide. Vaste planten/bloemen en grote delen bloemen uit bloemenzaad van Happy Seeds. Twee grote delen korenbloemen (zaad gekocht bij Linda van Happy Seeds) gesplitst door een graspad is een groot succes. Heel mooi. Blauw, blauw, blauw. Een ander deel ingezaaid met een bloemen mix. Ook zeer geslaagd. Spannend wat er uit de grond komt. Klaverzaad heb ik op enkele graspaden gezaaid, waar ik in het midden de klaverstrook laat groeien. Denk ik aan bloemenzaad kopen. Denk ik aan Linda. Een goede service. Erg leuk verpakt met een vrolijke kaart of boodschap. Ook daar wordt ik blij van☺

Hoi Kitty,
Erg bedankt voor je uitgebreide en positieve review! Ik ben heel blij dat het zo goed gaat met het bloemenveld. De foto's zijn ook prachtig. Ik wens je opnieuw veel plezier van de bloemenzee komend seizoen!

Annet beoordeelde op 2018-01-11

Na plaatsen en betalen van de online bestelling kreeg ik geen bevestiging op mijn scherm te zien. Aangezien ik de bestelling op korte termijn nodig had om als cadeautje te geven, heb ik Linda gemaild. Ze reageerde super snel, verpakte het in een leuke cadeauverpakking en deed het dezelfde dag nog op de bus. Topservice dus! Dankjewel, Linda.

Hoi Annet,
Bedankt voor je review! Het ging inderdaad even mis met de bestelbevestiging, maar de bestelling was wel gewoon goed door gekomen. Ik ben blij dat ik je zo snel kon voorzien van de bloemenzaden.

Marijke beoordeelde op 2018-01-11

Inmiddels twee maal bedankjes besteld, ontvangen (heel snel) en uitgedeeld.
Een maal voor vrijwilligers van de ApneuVereniging; eenmaal prive bij gouden huwelijksfeest.
Reacties: wat ziet dat er fleurig uit; wat een leuke aktie; wat een toepasselijke bloemen (slaapmutjes resp. goudsbloemen). Overleg met HappySeeds verliep vlot en vriendelijk.

Hoi Marijke,
Erg bedankt voor je leuke en positieve review. Ik ben blij dat je op beide gelegenheden zo tevreden was over de bedankjes en leuke reacties heb gekregen.

Alice Bakker beoordeelde op 2018-01-11

Omdat mijn bedrijf vijf jaar bestaat, heb ik mensen die daaraan hebben bijgedragen een bedankje gestuurd (vergeet-mij-nietjes) van Happy Seeds. Ik heb er erg leuke reacties op gekregen. Een aanrader!

Hoi Alice,
Erg bedankt voor je review. Fijn dat je zoveel leuke reacties hebt gekregen op de bedankjes.

Veerle beoordeelde op 2018-01-11

Supersnelle levering (én meer)!

Hoi Veerle,
Bedankt voor je review! Ik probeer altijd zo snel mogelijk een bestelling op te sturen, dus ben blij dat je dat lekker snel vond.

Patricia Koopmans beoordeelde op 2018-01-10

In totaal heb ik zo’n 200 zakjes weidebloemenmix uitgedeeld als eindejaarspresentje. Mijn klanten vonden het prachtig. De zakjes zien er erg verzorgd uit. Voordat de zakjes worden gemaakt wordt eerst goed doorgenomen wat precies de bedoeling is. De levering ging ook supersnel, het is echt een aanrader!
Ook leuk als alternatieve kerstkaart.

Hoi Patricia,
Bedankt voor je positieve review. Ik vond het leuk om de bedankjes voor je te maken en ben blij dat ze zo in de smaak vallen.