Paradijsvogelstraat 41
9713BV Groningen

Alida Moerman beoordeelde op 2018-08-18

De bestelling werd supersnel geleverd, inclusief een extraatje, leuk! Naar ik later begreep was ik ongeveer de laatste klant voor de sluiting van de webshop wegens zwangerschapsverlof, maar daar heeft de service zeker niet onder geleden. Veel geluk met de baby!

Hoi Alice,
Bedankt voor je review en leuk dat je tevreden bent over de levering. Je was inderdaad een van de laatsten :) De baby is er nog niet, dus voor nazorg ben ik er nog. Ben wel heel benieuwd hoe het zal zijn als die zich straks aandient. Als alles hier weer wat rustiger is gaat de webwinkel weer open :)
Groetjes,

b willemse beoordeelde op 2018-08-18

...

Wim Meulmeester beoordeelde op 2018-08-18

Snel en goed geleverd.

Bedankt voor uw review!

Willemijn Wierbosch beoordeelde op 2018-08-16

Snel besteld, snel geleverd. Site is via mobiel ietswas onhandig in gebruik. Ik kon bijvoorbeeld de toegang tot het winkelkarretje niet vinden. Heb het op een alternatieve manier weten te achterhalen en wellicht ligt het aan mij. Maar dat zou een verbeterpuntje zijn: mobiele site verbeteren que werking en overzicht. Verder top!

Hoi Willemijn,
Bedankt voor je review en voor de feedback op de website. Goed dat je het zegt, want alleen zo kan ik de website verbeteren. Ik zal kijken wat ik kan doen om de mobiele website beter te maken.
Veel plezier van de zaden!
Groetjes, Linda

Inge Schillings beoordeelde op 2018-08-14

Er werd snel gereageerd op mijn e-mail en mee nagedacht wat het beste zou zijn. Nadat ik besteld had, had ik het product snel in huis.

Reactie van Happy Seeds:
Hoi Inge, leuk om te lezen dat je tevreden bent met de service en levering. Bedankt voor het schrijven van een review. Groetjes, Linda

Ester Voorburg beoordeelde op 2018-08-14

Snelle klantvriendelijke service.

Reactie van Happy Seeds:
Graag gedaan! Bedankt voor je review :)

MJG Becker beoordeelde op 2018-08-13

Binnen24.00 in huis 👍

Reactie van Happy Seeds:
Graag gedaan hoor! Bedankt voor de review.

Veerle Vel beoordeelde op 2018-08-13

Prima geholpen,heel tevreden, leuke webwinkel!,,

Bedankt Veerle!

Anita Van Dieren- Lans beoordeelde op 2018-08-12

Ideaal voor een afscheidscadeautje of andere kleine attenties. In de afgelopen maanden heb ik al 3 keer besteld en was binnen 1 a 2 dagen binnen. Erg prettig!

Reactie van Happy Seeds:
Hoi Anita, bedankt voor je review! Fijn dat je elke keer weer blij bent met de zaadjes en levering. Fijne dag! Groeten, Linda

Edgar St. Jago beoordeelde op 2018-08-11

Wat een service. De bestselling was niet door Postnl op het (juiste) afgeleverd. Dat wil zeggen nooit aangekomen. Kreeg de bestselling gewoon door Happy Seeds opnieuw opgestuurd.. Nike moeilijk doen. Gelukkig kwam deze bestselling wel aan. Bedankt Linda. Nogmaals wat een service.

Reactie van Happy Seeds:
Bedankt Edgar voor deze review! Helaas gaat het niet altijd goed met de post, daar ga ik niet moeilijk over doen. Fijn dat je het niet erg vond om iets langer te wachten. Veel plezier van de zaden! Groeten, Linda

Wendy Struis beoordeelde op 2018-08-11

Fijne zaadjes in leuke verpakking !

Reactie van Happy Seeds:
Hoi Wendy, fijn dat je het leuk vindt en bedankt voor het schrijven van een review! Groeten, Linda

Cobie Horváth- Huijsen beoordeelde op 2018-08-09

De bestelling is snel geleverd. Met nog een kadootje.

Bedankt voor je review!

Petra Stolte beoordeelde op 2018-08-06

Duidelijk website.
En zeer snelle levering!

Reactie van Happy Seeds:
Bedankt voor het compliment en de 5-sterren. Fijn dat je tevreden bent! Groetjes, Linda

Jaap Boere beoordeelde op 2018-08-06

Allert,persoonlijk,op tijd

Beste Jaap, bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden bent. Groetjes, Linda

Angelique Verbeeck beoordeelde op 2018-08-05

Snelle levering, goeie zaadjes. Ze doen het allemaal! Verder nog een leuk cadeautje erbij gekregen en een persoonlijk kaartje. Top winkel!

Hoi Angelique,
Dat is nou leuk om te horen! Bedankt voor je review en een fijne zomer gewenst!
Vriendelijke groeten,

Neeltje Kerkhoff-Machielsen beoordeelde op 2018-08-05

Er zijn nooit klachten geweest met Happy Seeds van Mevr. van Zomeren. Altijd correct en verzorgde aflevering van de bestelde zaden , ik word er blij van ! Ik hoop dan ook dat Mevr . van Zomeren een lieve gezonde en prachtige baby krijgt en dat zij , als de tijd daar weer goed voor is , dóór blijft gaan met haar kleurige en fantasievolle bedrijf !!! Alle goeds , met vriendelijke groet : Neeltje Kerkhoff- Machielsen .

Beste Neeltje,
Bedankt voor uw lieve en leuke review. Fijn om te horen dat u blij wordt van de zaden. En inderdaad, straks ben ik er even tussenuit voor de baby maar ik kom zeker terug hoor! Ik vind Happy Seeds veel te leuk. Ik wens u heel veel plezier van de zaden en een heerlijke zomer.
Groeten,
Linda van Zomeren

tjitske van der weerdt beoordeelde op 2018-08-04

ui tstekende service,vlug geleverd.

Reactie van Happy Seeds:
Bedankt voor uw review! Fijn dat u tevreden bent :)

Anouk van der Straten beoordeelde op 2018-08-04

Snel in huis, de zaden die ik besteld had. Ben benieuwd naar hoe ze bloeien!!

Reactie van Happy Seeds:
Hoi Anouk, bedankt! Ik wens je veel succes met zaaien (en water geven in deze droogte!) en hoop dat je er veel plezier van hebt. Fijne zomer!
Groetjes,

Els Fuchs beoordeelde op 2018-07-31

Zeer tevreden,snelle levering en ziet er gezellig uit.

Reactie van Happy Seeds:
Goed om te horen Els! Ik ben blij dat je zeer tevreden bent met de bestelling en levering. Groetjes, Linda

F.V. Snikkers beoordeelde op 2018-07-31

Binnen 1 week bezorgd, goed verpakt