Paradijsvogelstraat 41
9713BV Groningen

Hans de Greeuw beoordeelde op 2019-04-17

Ger Roodbeen beoordeelde op 2019-04-17

B Reinders beoordeelde op 2019-04-17

Snelle levering, zaden waren goed verpakt!

Daan Storm beoordeelde op 2019-04-16

Jacobine Schuijt beoordeelde op 2019-04-16

Snelle levering.

Suus Bakker beoordeelde op 2019-04-16

Supersnel in huis!

Hanneke van den Berg beoordeelde op 2019-04-16

Linda was super behulpzaam in het samenstellen van de zakjes met zaad en het ontwerpen van een bijpassende sticker! Ik vind het erg leuk dat mijn gasten nu de bloemen in mijn bruidsboeket als zaadjes mee krijgen naar huis en kunnen planten in hun eigen tuin!
Dank je wel Linda!

Elly Rost beoordeelde op 2019-04-15

Sacha Verhagen beoordeelde op 2019-04-15

Prima.

Yvette Groenewegen beoordeelde op 2019-04-15

Snel verstuurd. Duidelijke website. Tevreden. Nu hopen op mooie bloemen ;-)

Laurens van der Burg beoordeelde op 2019-04-15

Theo Roelofs beoordeelde op 2019-04-15

Snelle levering. Alleen nu nog afwachten wat er gaat bloeien?

Jose Claasen beoordeelde op 2019-04-14

De bestelling was snel bezorgd en zit netjes verpakt.

janny Bolink beoordeelde op 2019-04-14

Mooie zaden en snelle levering. Mijn enige aandachtspunt/verbeterpunt is de verpakking van de zaden. Het zit nu in kleine pasticzakjes. Liever zag ik het in kleine papierenzakjes.

Tatiana Kubacheva beoordeelde op 2019-04-14

henk schutte beoordeelde op 2019-04-14

Jan Willem van Egmond beoordeelde op 2019-04-14

Ingrid de Heij beoordeelde op 2019-04-14

Laliesel beoordeelde op 2019-04-13

Ik had een verkeerd huisnummer opgegeven bij de bestelling en kwam hier pas achter nadat ik van hen de mail ontving dat het verzonden was. Daar heb ik toen op teruggemaild en hier werd direct en adequaat op gereageerd. Bestelling dus toch netjes op het juiste huisnummer ontvangen. Of de zaadjes ook goed zijn kan ik nog niet zeggen ;) - een aantal zitten in de grond en ik zie de eerste sprieten al verschijnen. Op naar de zomer!

Marion Van den Oever beoordeelde op 2019-04-13