Paradijsvogelstraat 41
9713BV Groningen

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Kitty Erren - Collin beoordeelde op 2018-01-18

Enkele jaren geleden een stuk grond gepacht. Deze ben ik aan het omtoveren tot bloemenweide. Vaste planten/bloemen en grote delen bloemen uit bloemenzaad van Happy Seeds. Twee grote delen korenbloemen (zaad gekocht bij Linda van Happy Seeds) gesplitst door een graspad is een groot succes. Heel mooi. Blauw, blauw, blauw. Een ander deel ingezaaid met een bloemen mix. Ook zeer geslaagd. Spannend wat er uit de grond komt. Klaverzaad heb ik op enkele graspaden gezaaid, waar ik in het midden de klaverstrook laat groeien. Denk ik aan bloemenzaad kopen. Denk ik aan Linda. Een goede service. Erg leuk verpakt met een vrolijke kaart of boodschap. Ook daar wordt ik blij van☺

Hoi Kitty,
Erg bedankt voor je uitgebreide en positieve review! Ik ben heel blij dat het zo goed gaat met het bloemenveld. De foto's zijn ook prachtig. Ik wens je opnieuw veel plezier van de bloemenzee komend seizoen!

Annet beoordeelde op 2018-01-11

Na plaatsen en betalen van de online bestelling kreeg ik geen bevestiging op mijn scherm te zien. Aangezien ik de bestelling op korte termijn nodig had om als cadeautje te geven, heb ik Linda gemaild. Ze reageerde super snel, verpakte het in een leuke cadeauverpakking en deed het dezelfde dag nog op de bus. Topservice dus! Dankjewel, Linda.

Hoi Annet,
Bedankt voor je review! Het ging inderdaad even mis met de bestelbevestiging, maar de bestelling was wel gewoon goed door gekomen. Ik ben blij dat ik je zo snel kon voorzien van de bloemenzaden.

Marijke beoordeelde op 2018-01-11

Inmiddels twee maal bedankjes besteld, ontvangen (heel snel) en uitgedeeld.
Een maal voor vrijwilligers van de ApneuVereniging; eenmaal prive bij gouden huwelijksfeest.
Reacties: wat ziet dat er fleurig uit; wat een leuke aktie; wat een toepasselijke bloemen (slaapmutjes resp. goudsbloemen). Overleg met HappySeeds verliep vlot en vriendelijk.

Hoi Marijke,
Erg bedankt voor je leuke en positieve review. Ik ben blij dat je op beide gelegenheden zo tevreden was over de bedankjes en leuke reacties heb gekregen.

Alice Bakker beoordeelde op 2018-01-11

Omdat mijn bedrijf vijf jaar bestaat, heb ik mensen die daaraan hebben bijgedragen een bedankje gestuurd (vergeet-mij-nietjes) van Happy Seeds. Ik heb er erg leuke reacties op gekregen. Een aanrader!

Hoi Alice,
Erg bedankt voor je review. Fijn dat je zoveel leuke reacties hebt gekregen op de bedankjes.

Veerle beoordeelde op 2018-01-11

Supersnelle levering (én meer)!

Hoi Veerle,
Bedankt voor je review! Ik probeer altijd zo snel mogelijk een bestelling op te sturen, dus ben blij dat je dat lekker snel vond.

Patricia Koopmans beoordeelde op 2018-01-10

In totaal heb ik zo’n 200 zakjes weidebloemenmix uitgedeeld als eindejaarspresentje. Mijn klanten vonden het prachtig. De zakjes zien er erg verzorgd uit. Voordat de zakjes worden gemaakt wordt eerst goed doorgenomen wat precies de bedoeling is. De levering ging ook supersnel, het is echt een aanrader!
Ook leuk als alternatieve kerstkaart.

Hoi Patricia,
Bedankt voor je positieve review. Ik vond het leuk om de bedankjes voor je te maken en ben blij dat ze zo in de smaak vallen.

Herma beoordeelde op 2018-01-10

Ruime keuze, ..mooie zaden
Zaden zitten leuk verpakt.
Tevens leuk om als kado te geven (en te krijgen)
Zeer klantvriendelijk en goede service.
Zeker een aanrader
Herma

Beste Herma,
Bedankt voor je review en fijn dat je blij bent met de zaden!