Keyserswey 79
2201CX Noordwijk

8,1

Hans beoordeelde op 2018-12-04

Geleverde lamp bleek helaas een defect te bevatten. Probleemloos en snel support gekregen en een nieuw exemplaar.

Dohmen beoordeelde op 2018-10-09

Niet te pakke. Te krijge

Leen beoordeelde op 2018-07-17

Product werkt redelijk goed. Helaas zijn er elke dag lampen of rolluiken die niet doen wat ze moeten doen. Temperatuur sensoren zijn werkelijk beroerd slecht. Geschiedenis nooit uit te lezen en werkt 95% van de tijd niet. Na contact met HomeWizard werd voorgesteld apparaat retour te sturen. Kon paar weken duren voor ik een andere zou krijgen. Heel veel draait op homewizard hier dus geen optie. Een andere oplossing hadden ze niet. Belachelijk. Zelfs voorgesteld een nieuwe te bestellen en na binnenkomst oude terug te sturen maar dat kon ook niet.

Alfons beoordeelde op 2018-02-07

Vraag gesteld over instelling preventieve verlichting (tijd) duidelijk telefonisch beantwoord
Nette telefonische uitleg gegeven over verder te leveren producten
Top service

stefan wildhagen beoordeelde op 2018-02-03

apparaat raakt defect door het gebruik van hun online backup systeem.
telefonische zijn slecht bereikbaar tot niet. '
dat mijn apparaat valt buiten de garantie de enigste oplossing opsturen en zelf voor de kosten opdraaien... nou lekker dan !

peter vd berg beoordeelde op 2017-12-19

2 de 868MHz Connected lamp besteld functioneerde 1 maand naar behoren
daarna niks anders als problemen
1 ste lamp doet alles wat hij moet doen
er is niets veranderd in de omgeving vd lamp
vreemd en grote ergenis

Martijn beoordeelde op 2017-12-13

Storing in apparaat. Klantenservice niet te bereiken telefonisch. Zeker 50 minuten in de wacht gestaan. Hierna werd verbinding verbroken.

Na een mail verstuurd te hebben ben ik teruggebeld en is het probleem opgelost. Apparaat bleek defect
Jammer dat homewizard de telefonische klantenservice niet goed op orde heeft. Anders kregen ze een hoger cijfer.

Wouter beoordeelde op 2017-10-05

Na drie maanden ging er vorige week een lamp stuk. Na melding mocht hij retour. Na drie dagen gerepareerde lamp retour. Hij doet het weer prima.
Deze week weer een bestelling gedaan. Levering na twee dagen. Top service en snelle levering. Apparatuur werkt prima. Tot op heden slechts één storing.

Martin beoordeelde op 2017-06-23

Besteld en twee dagen later al ontvangen, super. Makkelijk te installeren met behulp van de app. Ben er blij mee en zal waarschijnlijk het aantal apparaten verder uitbreiden.

Astrid beoordeelde op 2017-06-11

Makkelijke installatie! Mooi design rookmelder en handige bevestiging met plakmagneet.
Lamp is zeer mooi en handig.
Helemaal blij mee♡♡♡

John beoordeelde op 2017-04-05

Zeer snelle levering en netjes verpakt.
Goede communicatie over de levertijd.
Alle onderdelen van geleverde set werken goed.

Tonnie vogel beoordeelde op 2017-03-18

Donderdag bestelling gedaan. Volgende dag levering. Zie bij post nl dat ze aan de deur geweest zijn echter hele dag thuis geweest niets gezien. Vandaag zou dan eindelijk pakket bezorgd worden. Zie net dat ze bezorging uitgesteld hebben naar volgende werkdag. Maandag dus. Is niet wat je verwacht bij volgende dag levering!!

H.J. Hamer beoordeelde op 2017-03-04

Helaas lukt het niet om de water melder aan te sluiten, de lamp en rookmelder wel.
Het lijkt alsof deze stuk is. Verzoek verzonden om een nieuwe te zenden.

Edwin Bust beoordeelde op 2016-12-02

Mooie producten zijn van homewizard
bedien bijna mijn hele huis mee en nu ook nog kijken wat mijn zonnepanelen opleveren per dag
en hopen dat er ook een dag komt dat ik mij nest thermostaat kan bedienen er maar dat is voor de toekomst
verder ook een goed support je krijgt meteen antwoord op je vraag Super

Ed vd Bosch beoordeelde op 2016-11-09

Bestelling en levering ging prima. Maar het product (868MHz Connected LED lamp) werkt "nog" niet naar behoren. Als de dimmer lager dan 15% wordt ingesteld, wat in mijn geval gebruikelijk is dan kan de lamp niet meer worden uitgeschakeld. Een update zal dit probleem moeten verhelpen. Verder gebruik ik ook de app op de Macbook via Chrome en/ of Safari. Hierin laat de lamp zich helemaal niet zien.

Jordy beoordeelde op 2016-10-20

Ik heb 4 lampen besteld het leveren en prijs was allemaal netjes. Maar der is 1 lamp gewoon kapot geleverd. Lampje brand wel maar connect niet met de wifi. Er ligt ook onder in de lamp is los onderdeeltje...

Marijn Ros beoordeelde op 2016-10-18

Heel tevreden over de homewizard.
Afgelopen week systeem uitgebreid met 2 brandmelders.
Installatie gemakkelijk en duidelijk.
Veilig idee, rolluiken openen nu automatisch bij brandmelding.

H.Beumer beoordeelde op 2016-09-22

Jammer dat niet in de mail staat dat de iphone 4 niet hiervoor geschikt is. Iemand blij maken met een dode mus.

Ben beoordeelde op 2016-09-07

Snelle levering van rookmelder, echter zonder de op de website beloofde gratis smartwares bevestigingsset. Volgens Homewizard is dit een op=op actie, echter dit staat niet bij het artikel vermeld en ondanks dat ze op zijn blijft men op de website aangeven dat je bij iedere rookmelder een gratis bevestigingsset krijgt.
Dit is gewoon misleiding.

Louis beoordeelde op 2016-08-27

Product op vrijdag bestel en de volgende dag al binnen. Daarna meteen geinstalleerd wat heel erg makkelijk was. De app gaf precies aan hoe verschillende onderdelen aangezet moesten worden en het werkte meteen.