Nijverheidsstraat 5
088 430 30 87

7,9

The Feedback Company 1726 7,9

Harry-Ji beoordeelde op 2019-07-03

PAS OP: Deze lui zijn oplichters! Ze schermen met een bestand van 170.000 schoonmaaksters, hahaha! Check even alle klachten op klacht.nl over deze hulp-in-huis BV! En de vele andere BVs die er in Enschede op hun adres zijn. Allemaal fake! Ook al de reviews hier zijn gekocht via een agency, ook allemaal nep!

Ze leveren je niks en geven geen bedenktijd omdat ze zogenaamd met je aanvraag aan de gang zijn gegaan meteen. En dan krijg je meteen al het stalken met een factuur. Heel slim met IDEAL in email, zodat de drempel voor betalen laag is! en herinnering op herinnering sturen. Deze mensen verdienen geld door een slinkse site met voorwaarden dicht te zetten. En als je je inschrijft zogenaamd gratis, dan hang je namelijk al. Want je kunt er niet meer onderuit! inschrijven is gratis, maar nee je moet 31 EUR dokken! voor niks! want ze leveren niks. goed staaltje van online oplichterij dat kennelijk al 10 jaar aan de gang is!

PAS OP: ze hebben heel veel URLs met dezelfde site erachter en ze kopen traffic in op Google om je er naartoe te lokken! Advocaat inzetten helpt. En politie aangifte doen helpt zeker!

Zoë beoordeelde op 2019-01-07

Gratis inschrijven, gratis oproep plaatsen maar die € 30,13 die je moet betalen omdat ikzoekeenschoonmaker.nl blijkbaar direct voor je gaat zoeken en een kandidaat voorstelt wordt nergens vermeld? Echt ongelofelijk. Ik voel me echt belazerd. Ik heb me op de mobiele site ingeschreven en dacht ik kijk later op me laptop verder. Nog geen 3 dagen later had ik zogenaamd een match en kon ik gelijk binnen 12 dagen het bedrag betalen. Oplichters! Ik heb betaald en me gelijk uitgeschreven maar ik heb geen goed woord voor jullie over.

Reactie van Ik zoek een schoonmaakster:
Goedemorgen,
Alvorens u een aanvraag via ons plaatst vragen wij u nadrukkelijk of u akkoord gaat met de algemene voorwaarden. Zodra wij uw aanvraag krijgen gaan wij dan ook gelijk voor u opzoek naar een hulp.In uw geval hebben wij de zelfde dag nog een match gemaakt met een potentiƫle hulp. Wij vinden het een teleurstelling dat u onze service als slecht heeft ervaren. Indient de match niet voldoet aan uw eisen of u geen klik heeft met de kandidaat kunt u zich beroepen op de garantie die u krijgt van een jaar op uw aanvraag. Wij doen ons best om u snel te kunnen voorzien van een hulp.