Nijverheidsstraat 5
088 430 30 87

8,0

The Feedback Company 1483 8,0

Zoë beoordeelde op 2019-01-07

Gratis inschrijven, gratis oproep plaatsen maar die € 30,13 die je moet betalen omdat ikzoekeenschoonmaker.nl blijkbaar direct voor je gaat zoeken en een kandidaat voorstelt wordt nergens vermeld? Echt ongelofelijk. Ik voel me echt belazerd. Ik heb me op de mobiele site ingeschreven en dacht ik kijk later op me laptop verder. Nog geen 3 dagen later had ik zogenaamd een match en kon ik gelijk binnen 12 dagen het bedrag betalen. Oplichters! Ik heb betaald en me gelijk uitgeschreven maar ik heb geen goed woord voor jullie over.

Reactie van Ik zoek een schoonmaakster:
Goedemorgen,
Alvorens u een aanvraag via ons plaatst vragen wij u nadrukkelijk of u akkoord gaat met de algemene voorwaarden. Zodra wij uw aanvraag krijgen gaan wij dan ook gelijk voor u opzoek naar een hulp.In uw geval hebben wij de zelfde dag nog een match gemaakt met een potentiƫle hulp. Wij vinden het een teleurstelling dat u onze service als slecht heeft ervaren. Indient de match niet voldoet aan uw eisen of u geen klik heeft met de kandidaat kunt u zich beroepen op de garantie die u krijgt van een jaar op uw aanvraag. Wij doen ons best om u snel te kunnen voorzien van een hulp.