Kasteleinenkampweg 11A
5222AX Den Bosch

The Feedback Company 4103 9,3

Charles beoordeelde op 2017-02-06

Voor mijn Aquarium een Controller Set TC 420 met led strips gekocht. Bestaande uit RGB en HW.
daarbij nog los een blauwe en Warmwit strips besteld. Uitstekende set. Controller werkt ook zeer goed.
Duidelijke handleiding, maar ook bij evt onduidelijkheden wordt je snel per mail of tel. geholpen.
Snelle levering, en goede service. verlengkabels voor de waterdichte strips zij van goede kwaliteit, waterdichte schroefverbindingen. Tc420 wordt compleet met voeding en alle software en programma's geleverd.

E van Weert beoordeelde op 2016-12-29

Bestelling aanpassen zonder problemen en nu er 1 strip defecten heeft meteen zonder gezeur een nieuwe strip thuisgestuurd. Top Service!!!!!

Edwin beoordeelde op 2016-12-25

-Duidelijke handleiding = kan beter en duidelijker
-Software controller = voor verbetering vatbaar, loopt geregeld vast op Win7-PC

E Sinon beoordeelde op 2016-11-17

Prettige mensen goede service en vlotte levering.

Thea beoordeelde op 2016-09-29

Eerst gebeld over de 72 led strip 4 in 1...heel goed advies gekregen van Danielle.
Heb één compleet pakket van 3 meter (4 in 1) led gekocht. Is heel gemakkelijk aan te sluiten. De verlichting is werkelijk top de kleuren blijken heel heilzaam te zijn voor mijn dochter Sabine zij is hoogsensitief. Deze dimbare led's geven geen trillingen zoals bij sommige led's wel het geval is.....Ben Danielle dan ook zeer dankbaar dat zij mij op trillingen wees die een led kan afgeven. Dat zie je niet vaak dat een bedrijf echt aan de klant (mee)denkt....Heb de volgende dag nog 2 strips bijbesteld van elk 1 meter voor in de slaapkamers....uiteindelijk wil ik deze strips door mijn hele huis. De kleuren zijn echt prachtig.....Nog heel veel dank Danielle voor je goede en zeer eerlijke en geduldige advies.
Graag tot een volgende keer

M.Frank beoordeelde op 2016-09-06

Als je iets vraagt per mail of telefonisch is het artikel waar ik een vraag over stelde zowat al in de brievenbus en nog gratis ook dit een een uitstekende service die Ivo bied ik vraag er niet om maar stuur het gratis naar me toe ,hij heeft overal een oplossing voor echt top ouderwetse service dat vinden de meeste mensen prettig ,dus Ivo groene duim van Magda Frank

ray kuijs beoordeelde op 2016-08-28

ook voor de aquarium een prima bedrijf en service, denken mee en snelle levering en garantie is oké

vankriekelsvenne Stefan beoordeelde op 2016-05-25

15 meter Rgbw ledstrips besteld voor buiten waterdicht,ik ben nog nooit zo goed geholpen aangaande service en begeleiding.Niks was te veel,telkens er leds moeten besteld worden zal ik steeds jullie sterk aanbevelen.Mijn oprechte dank.

P. Schipper beoordeelde op 2014-11-01

Uitstekend!