BouwlampKoning
BouwlampKoning, onderdeel van LedKoning, biedt u alles op het gebied van bouwlampen. Denk hierbij aan bouwlampen met statief, LED schijnwerpers met sensor of werkend op zonne-energie. We zijn gespecialiseerd in alle soorten LED bouwlamp verlichting.

Koning in Prijs
Omdat wij al vele jaren ervaring hebben met het inkopen en importeren van led verlichting zijn we bijzonder goed op de hoogte van de prijzen in de markt. Zowel in China (waar vrijwel alle led producten geproduceerd worden) als in Nederland. De BouwlampKoning zal altijd de scherpste prijs bieden in verhouding tot de kwaliteit. Wij willen niet de goedkoopste leverancier zijn, maar wel de beste.

Koning in Kwaliteit
LED bouwlampen zijn er in alle vormen en maten, ook in diverse kwaliteiten. Door ons zorgvuldig inkoopproces en jarenlange ervaring kunnen wij 100% kwaliteit garanderen. Vandaar dat wij u niet de standaard 1 jaar garantie geven, maar zelfs 2 jaar garantie. We testen onze producten uitgebreid en houden zodoende onze kwaliteitsnormen hoog.

Koning in Service
De juiste prijs en de goede kwaliteit zijn voor onze klanten bijna vanzelfsprekend. De uitmuntende service blijft echter iedere keer weer verbazen, precies zoals wij vinden dat het moet zijn! Direct na de aankoop of 5 jaar verder. Van grote bestellingen tot kleine bestellingen. Wij staan altijd voor u klaar om uw vragen te beantwoorden en uitdagingen aan te gaan. Om problemen op te lossen en om service te verlenen. Om u iedere keer weer positief te blijven verbazen!
De zekerheden van https://www.bouwlampkoning.nl/

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019

Have you purchased from a member of ours? We then ask you to share your experience. These experiences are shown publicly to inform potential customers of the webshop's customer service.

WebwinkelKeur is completely independent. Our goal is to make e-commerce safer. We do not ask our members a high fee as we want all webshops to be able to join our cause. We are the point of contact for both the webshop and the customer.

Do you end up in conflict with one of our members? We will help you both to get to quick solution with our free mediation. If that shows to be impossible you have the opportunity to submit the dispute to DigiDispuut which can provide a binding verdict.