Ing. Hanlostraat 15
7547 RD Enschede
+31852500152

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Johan Kruiger beoordeelde op 2019-06-19

Het functioneren van dit bedrijf is goed en het product wat ik ontvangen heb is in eerste instantie ook goed.
Ook al heb ik het idee dat ik het bedrijf al ken. Het adres zeker. Is de inkoper over gegaan in een nieuw bedrijf?

F. Schouten beoordeelde op 2019-06-18

besteld , volgende dag bezorgd , keurig netjes verpakt. klasse

Roland Baele beoordeelde op 2019-06-08

Snelle levering en de producten voldoen aan de verwachting.

JP Support beoordeelde op 2019-05-21

Vlotte en correcte afhandeling van e-mails en orders

Luc beoordeelde op 2019-05-21

Zeer snelle service. Erg prettige en duidelijke website. Scherpe prijzen. De dimbare lampen en dimmer werken feilloos samen!! Verberpunten: Het verschil tussen de 2000K en 2650K lampen laten zien door middel van een foto waar beiden op staan.

Frans beoordeelde op 2019-05-20

Snelle levering en mooie kwaliteit

Patrik beoordeelde op 2019-05-20

Anoniem beoordeelde op 2019-05-20

prijs en leveringstermijn ok Verberpunten: doe zo verder

Emil beoordeelde op 2019-05-20

Geen enkel bezwaar, alles naar wens.

Arjen van strien beoordeelde op 2019-05-20

Snel en netjes Geleverd , goede site Verberpunten: Ga voor al zo door

Andre beoordeelde op 2019-05-20

prima kwaliteit kabels en snelle service Verberpunten: de website is soms wat onoverzichtelijk door het grote aanbod en de manier waarop je door moet klikken naar het eindproduct. als je echter een vraag steld is dit binnen de korste keren opgelost

Gideon beoordeelde op 2019-05-20

Snelle levering, makkelijke website

Frank beoordeelde op 2019-05-20

Snelle levering en prijs en kwaliteit zijn goed.

Anoniem beoordeelde op 2019-05-20

Gewoon een goed en betrouwbaar bedrijf met prima website.

Anoniem beoordeelde op 2019-05-19

Anoniem beoordeelde op 2019-05-19

werkt goed, info klopt

PLAN B architecten beoordeelde op 2019-05-19

Snelle en correcte service.

Martijn beoordeelde op 2019-05-16

Wat je besteld is goed spul tegen een goede prijs en levering is vlot. Verberpunten: Geen.

Anoniem beoordeelde op 2019-05-15

Snelle levering. Verberpunten: Nvt

Fraises de Guillaume beoordeelde op 2019-05-15

Zeer duidelijke gestructureerde webshop.
Mogelijkheid tot live chat.
Klantvriendelijk
Vlotte betaalmogelijkheid