NoodverlichtingLED.nl

NoodverlichtingLED.nl

NoodverlichtingLED.nl is van oorspong een groothandel in kwalitatief goede LED nooduitgang verlichting die we aanbieden tegen scherpe prijzen. Ook als consument kunt u nu rechtstreeks bij ons uw armaturen inkopen. Voor het samenstellen van het assortiment aan nooduitgang verlichting werken we samen met keuringsinstanties, installateurs, brandbeveiligingsspecialisten en natuurlijk eindklanten die deze armaturen uiteindelijk in hun gebouw krijgen ge├»nstalleerd. NoodverlichtingLED.nl is een onderdeel van LumenXL b.v., specialist op het gebied van LED verlichting. LumenXL richt zich op de levering van voornamelijk LED verlichting in Europa, met als voornaamste markten Nederland, Belgi├ź, Duitsland, Denemarken en Frankrijk. De kwaliteit van de producten wordt gegarandeerd door onze strikte kwaliteitsinspecties. Bij bestellingen vanaf 500 armaturen per type kunnen we ook op maat produceren. Al onze armaturen zijn goedgekeurd voor de Europese markt en liggen op voorraad in Enschede, waardoor we een korte levertijd van een werkdag hebben. Bezoek op ons: https://www.noodverlichtingled.nl
Filter 324 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 283 met beschrijving

• Anton Baten
    Geverifieerde klant van NoodverlichtingLED.nl

Duidelijke beschrijving, makkelijk te kiezen. Bestelling plaatsen en betalen ging allemaal vlot. Twee dagen na bestelling was het al geleverd. Het geleverde voldeed volledig aan de verwachtingen.

• Fred Röge
    Geverifieerde klant van NoodverlichtingLED.nl

Gewoon goed hun werk gedaan.

• Hoe beoordeel je NoodverlichtingLED.nl?

• Nazmi Karacaoglan

• Michel Pluys

Zeer goed materiaal

• S. van Spelde
    Geverifieerde klant van NoodverlichtingLED.nl

Supersnel geleverd, alles klopt én product is naar volle tevredenheid.

• Wendy

Prima levering

• Kitty Van Engelen

Prima geregeld

• robert zijp
    Geverifieerde klant van NoodverlichtingLED.nl

Goede prijs , snelle levering en prima product