NoodverlichtingLED.nl

NoodverlichtingLED.nl

NoodverlichtingLED.nl is van oorspong een groothandel in kwalitatief goede LED nooduitgang verlichting die we aanbieden tegen scherpe prijzen. Ook als consument kunt u nu rechtstreeks bij ons uw armaturen inkopen. Voor het samenstellen van het assortiment aan nooduitgang verlichting werken we samen met keuringsinstanties, installateurs, brandbeveiligingsspecialisten en natuurlijk eindklanten die deze armaturen uiteindelijk in hun gebouw krijgen geïnstalleerd. NoodverlichtingLED.nl is een onderdeel van LumenXL b.v., specialist op het gebied van LED verlichting. LumenXL richt zich op de levering van voornamelijk LED verlichting in Europa, met als voornaamste markten Nederland, België, Duitsland, Denemarken en Frankrijk. De kwaliteit van de producten wordt gegarandeerd door onze strikte kwaliteitsinspecties. Bij bestellingen vanaf 500 armaturen per type kunnen we ook op maat produceren. Al onze armaturen zijn goedgekeurd voor de Europese markt en liggen op voorraad in Enschede, waardoor we een korte levertijd van een werkdag hebben. Bezoek op ons: https://www.noodverlichtingled.nl
Filter 418 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 377 met beschrijving

• Koen Wouters

Correct

Antwoord van NoodverlichtingLED.nl

Beste Koen, wij waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om uw positieve feedback met ons te delen en goed om te zien dat u tevreden bent over uw noodverlichting. Wij wensen u een langdurig en veilig gebruik van de noodverlichting!

• André Berentsen

Gewoon prima

Antwoord van NoodverlichtingLED.nl

Bedankt voor uw beoordeling, André. Goed om te zien dat onze noodverlichting bij u in de smaak valt. Wij wensen u een langdurig gebruik van uw product toe!

• Hoe beoordeel je NoodverlichtingLED.nl?

• RWG Veenendaal
    Geverifieerde klant van NoodverlichtingLED.nl

gewoon heel goede winkel!!!!!!!!!!!!!!!

• Peter Van oijen
    Geverifieerde klant van NoodverlichtingLED.nl

Goede prijs en super snel

• Douwe

Uitgebreid assortiment, goede prijs/prestatie

• Pieter Zwart
    Geverifieerde klant van NoodverlichtingLED.nl

goed materiaal prima prijs prima levering

Antwoord van NoodverlichtingLED.nl

Beste Pieter, bedankt voor het delen van uw positieve feedback. Wij waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling te schrijven. Wij wensen u een langdurig gebruik van uw noodverlichting!

• Yasin Carbogan
    Geverifieerde klant van NoodverlichtingLED.nl

Moooie prijzen, snelle en vriendelijk service,

Ik had 3 noodlichten gekochten en 1 bleek kapot te zijn, heb een mail gestuurd en volgende dag kreeg ik een nieuwe opgestuurd. Ook zeer vriendellijk,

zeker een aandrader

Antwoord van NoodverlichtingLED.nl

Goedemorgen Yasin, bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. Een zorgeloze ervaring van onze klanten staat centraal. Het is leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt en dat wij u goed hebben kunnen helpen met uw defecte product. Wij wensen u een langdurig gebruik van uw noodverlichting!

• André Hollegie

Doen wat ze beloven

Antwoord van NoodverlichtingLED.nl

Hartelijk dank voor uw positieve feedback, André. Het is goed om te horen dat onze noodverlichting voldoet aan uw verwachtingen. Wij wensen u een langdurig gebruik van de armaturen!

• Rutger
    Geverifieerde klant van NoodverlichtingLED.nl

Goede prijs/prestatie en correcte levering.

Antwoord van NoodverlichtingLED.nl

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, Rutger. Wat goed om te zien dat onze noodverlichting voldoet aan uw wensen. Wij wensen u een langdurig gebruik van uw armatuur.

• Sietse Hoekstra
    Geverifieerde klant van NoodverlichtingLED.nl

Een geweldig veilig product. De levering was razendsnel. Zeer nette prijs.

Antwoord van NoodverlichtingLED.nl

Beste Sietse, bedankt voor uw positieve feedback op onze noodverlichting. Wat goed om te horen dat het product naar wens is. Wij wensen u een langdurig gebruik van uw armatuur!