NoodverlichtingLED.nl

NoodverlichtingLED.nl

NoodverlichtingLED.nl is van oorspong een groothandel in kwalitatief goede LED nooduitgang verlichting die we aanbieden tegen scherpe prijzen. Ook als consument kunt u nu rechtstreeks bij ons uw armaturen inkopen.

Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur via telefoon en WhatsApp op nummer: +31 (0) 85 773 19 06. Bij een bestelling vanaf € 55,- is de verzending gratis. We hanteren een zichttermijn van 30 dagen, wat betekent dat je zonder opgaaf van reden de spullen gratis retour kunt sturen. Wij mailen je het retouretiket.

Voor het samenstellen van het assortiment aan nooduitgang verlichting werken we samen met keuringsinstanties, installateurs, brandbeveiligingsspecialisten en natuurlijk eindklanten die deze armaturen uiteindelijk in hun gebouw krijgen geïnstalleerd. NoodverlichtingLED.nl is een onderdeel van LumenXL b.v., specialist op het gebied van LED verlichting. LumenXL richt zich op de levering van voornamelijk LED verlichting in Europa, met als voornaamste markten Nederland, België, Duitsland, Denemarken en Frankrijk. De kwaliteit van de producten wordt gegarandeerd door onze strikte kwaliteitsinspecties. Bij bestellingen vanaf 500 armaturen per type kunnen we ook op maat produceren. Al onze armaturen zijn goedgekeurd voor de Europese markt en liggen op voorraad in Enschede, waardoor we een korte levertijd van een werkdag hebben. Bezoek op ons: https://www.noodverlichtingled.nl
Filter 511 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 439 met beschrijving

• Harry Overink
    Geverifieerde klant van NoodverlichtingLED.nl

Heb al vaker wat besteld is altijd goed en op tijd geleverd

• Willy Weenen

Snelle reactie en uitvoering

• Hoe beoordeel je NoodverlichtingLED.nl?

• Gilbert Smeets
    Geverifieerde klant van NoodverlichtingLED.nl

zo snel geleverd, daar wordt ik blij van

• Callinghe t.a.v. A.J. Meijer
    Geverifieerde klant van NoodverlichtingLED.nl

Snelle service en scherpe prijzen.

• René van schaijk

• Adrie Ritsma

Goede en snelle levering

• Rein Boer
    Geverifieerde klant van NoodverlichtingLED.nl

Voor een prima prijs een mooie LED verlichting en snelle bezorging.

• jm laar

Levering was er snel