PrikkabelLED.nl / LumenXL

PrikkabelLED.nl / LumenXL

Wij zijn PrikkabelLED.nl, al meer dan 8 jaar een begrip op het gebied van de prikkabel en de bijbehorende LED lampen. Het assortiment is door de jaren heen uitgebreid met o.a. noodverlichting, stekkerdozen, verlengkabels, lichtslangen en kerstverlichting. De producten hebben met elkaar gemeen dat ze van een uitstekende kwaliteit zijn; zo zijn alle kabels van kwalitatief rubber. Doordat wij kwaliteit op 1 hebben staan zijn we uitgegroeid tot de grootste prikkabel leverancier van de Benelux. Zowel consumenten, verhuurbedrijven als horecazaken, maar ook installateurs en groothandels behoren al jaren tot onze trouwe afnemers.
De zekerheden van https://www.prikkabelled.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019