PrikkabelLED.nl / LumenXL

PrikkabelLED.nl / LumenXL

Wij zijn PrikkabelLED.nl (LumenXL), al meer dan 10 jaar een begrip op het gebied van de prikkabel en de bijbehorende LED lampen. Onze klantenservice is bereikbaar op alle dagen, doordeweeks van 08:30 tot 23:00 uur en in het weekend van 08:30 tot 17:00 via telefoon en WhatsApp op nummer: +31 (0) 85 773 19 06. Bij een bestelling vanaf € 55,- is de verzending gratis. We hanteren een zichttermijn van 30 dagen, wat betekent dat je zonder opgaaf van reden de spullen gratis retour kunt sturen. Wij mailen je het retouretiket.

Het assortiment is door de jaren heen uitgebreid met o.a. buitenverlichting, tuinverlichting, binnenverlichting, noodverlichting, stekkerdozen, verlengkabels, lichtslangen en kerstverlichting. De producten hebben met elkaar gemeen dat ze van een uitstekende kwaliteit zijn; zo zijn alle kabels van kwalitatief rubber. Doordat wij kwaliteit op 1 hebben staan zijn we uitgegroeid tot de grootste prikkabel leverancier van de Benelux. Zowel consumenten, verhuurbedrijven als horecazaken, maar ook installateurs en groothandels behoren al jaren tot onze trouwe afnemers.
De zekerheden van https://www.prikkabelled.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019

Heb je een aankoop gedaan bij een lid van ons? We vragen je jouw ervaring te delen. Deze ervaringen worden publiekelijk getoond om andere consumenten te informeren over de service van de webwinkel.