NoodverlichtingLED.nl

NoodverlichtingLED.nl

NoodverlichtingLED.nl is van oorspong een groothandel in kwalitatief goede LED nooduitgang verlichting die we aanbieden tegen scherpe prijzen. Ook als consument kunt u nu rechtstreeks bij ons uw armaturen inkopen. Voor het samenstellen van het assortiment aan nooduitgang verlichting werken we samen met keuringsinstanties, installateurs, brandbeveiligingsspecialisten en natuurlijk eindklanten die deze armaturen uiteindelijk in hun gebouw krijgen ge├»nstalleerd. NoodverlichtingLED.nl is een onderdeel van LumenXL b.v., specialist op het gebied van LED verlichting. LumenXL richt zich op de levering van voornamelijk LED verlichting in Europa, met als voornaamste markten Nederland, Belgi├ź, Duitsland, Denemarken en Frankrijk. De kwaliteit van de producten wordt gegarandeerd door onze strikte kwaliteitsinspecties. Bij bestellingen vanaf 500 armaturen per type kunnen we ook op maat produceren. Al onze armaturen zijn goedgekeurd voor de Europese markt en liggen op voorraad in Enschede, waardoor we een korte levertijd van een werkdag hebben. Bezoek op ons: https://www.noodverlichtingled.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019