Phone-Factory

Phone-Factory.nl is al ruim 5 jaar een begrip in smartphone hoesjes en accessoires. Voor cases en accessoires van bijna alle iPhone, Samsung en Huawei modellen ben je bij hen zeker aan het goede adres. Daarnaast blijven zij hun assortiment steeds verder verbreden met andere producten zoals Smartwatch bandjes.

Wat kun je van hen verwachten?

✅ Alle bestellingen worden gratis bezorgd, zodat je precies weet waar je aan toe bent en niet voor onverwachtse kosten komt te staan.

✅ Je bestelling wordt altijd door de brievenbus bezorgd, zodat je niet thuis hoeft te blijven om je bestelling in ontvangst te nemen.

✅ Als je voor 18:00 uur 's avonds je bestelling plaatst, leveren zij de bestelling dezelfde werkdag nog af bij hun verzendpartner PostNL. Zij bezorgen deze doorgaans binnen 1 tot 2 werkdagen bij jou thuis, ook in België.

✅ Niet tevreden over je bestelling? Dan kun je deze altijd (kosteloos) retourneren binnen 14 dagen.

De zekerheden van https://www.phone-factory.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017