Phone-Factory

Phone-Factory.nl is al ruim 9 jaar een begrip in smartphone hoesjes en accessoires. Voor cases en accessoires van bijna alle iPhone, Samsung en Huawei modellen ben je bij hen zeker aan het goede adres. Daarnaast blijven zij hun assortiment steeds verder verbreden met andere producten zoals Smartwatch bandjes.

Wat kun je van hen verwachten?

✅ Alle bestellingen worden gratis en met Track & Trace bezorgd, zodat je precies weet waar je aan toe bent en niet voor onverwachtse kosten komt te staan.

✅ Je bestelling wordt altijd door de brievenbus bezorgd, zodat je niet thuis hoeft te blijven om je bestelling in ontvangst te nemen.

✅ Als je voor 22:00 uur 's avonds je bestelling plaatst, leveren zij de bestelling dezelfde werkdag nog af bij hun verzendpartner PostNL. Zij bezorgen deze doorgaans binnen 1 werkdag bij jou thuis.

✅ Niet tevreden over je bestelling? Dan kun je deze altijd retourneren binnen 100 dagen.

De zekerheden van https://www.phone-factory.nl

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest