Herderinnestraat 100
2512EA 's-Gravenhage

8,7

Yorin Steijns beoordeelde op 2019-04-17

levering was zeer snel had het de dag erna al in huis mooi hoesje en een screenprotector besteld alleen de screenprotector was helaas te klein hoesje is prima en de levering was ook prima

morena reijke beoordeelde op 2019-04-16

Top service 👍 en de leukste telefoon hoesjes

B. Schneider beoordeelde op 2019-04-15

Snelle levering en goede kwaliteit.

Rick van der tol beoordeelde op 2019-04-15

Onlangs weer een hele bulk hoesjes afgenomen voor de werktelefoontoestellen van mijn personeel. De service die ik bij deze bestellingen heb ervaren is altijd goed!

Jochem bosman beoordeelde op 2019-04-15

Super service, snelle levering en het hoesje heeft mijn telefoon al tegen menig val partijen beschermd!

Kenan Turkeli beoordeelde op 2019-04-15

Snel levering.

Aernoudt Bottemanne beoordeelde op 2019-04-15

Snelle levering, nette prijzen

Roy Bouwmeester beoordeelde op 2019-04-10

Goed en snel! Top dus!

Robert beoordeelde op 2019-04-10

Prima, alleen PostNL brievenbuszending was twee dagen later dan beloofd op de site

E Meertens beoordeelde op 2019-04-10

Snel binnen, goede service!

Gerry-An Schets beoordeelde op 2019-04-09

Mijn bestelling was niet aangekomen. Nadat ik contact met ze heb opgenomen is er een tweede naar mij opgestuurd.
Die was er gelukkig binnen twee dagen.
Erg tevreden met de service !

Jildau beoordeelde op 2019-04-09

Een dag later al mijn nieuwe iphone x hoesje en glasplaat in huis. Over beide zeer tevreden! Top producten en zeer snel bezorgd.

M Plevier beoordeelde op 2019-04-09

Zeer snel mijn bestelling ontvangen. Helaas was deze niet compleet. Via Facebook contact gezocht en de volgende dag het tweede hoesje ontvangen. Top!

Enee Sonmez beoordeelde op 2019-04-09

Reactie van Phone-Factory.nl:
Order is om 23:25 uur besteld, logisch dat je hem niet de volgende dag in huis meer hebt. Volgende dag is de order netjes op tijd aan PostNL aangeboden, vervelend dat zij er wat langer over hebben gedaan dan de gewoonlijke 1-2 werkdagen die ze beloven. Jammer dat je de recensie aan ons schrijft en niet aan PostNL (waar de vertraging zit). Fijne avond!

Stacy Charles beoordeelde op 2019-04-09

Great prices and super fast delivery.

Hessel Hartgers beoordeelde op 2019-04-08

Goede service ik had iets verkeerd besteld zonder problemen omgeruild

Emö Oldenkamp beoordeelde op 2019-04-08

Snelle levering en prima informatie!

Chantalle Paulussen beoordeelde op 2019-04-05

Snelle levering, heerlijk!

Prasong Sitha beoordeelde op 2019-04-05

Het is super goed ik kan hem heel goed vast houden en zo dun helemaal wat ik het wil.

Sam Visscher beoordeelde op 2019-04-03

Hij doet het niet maar ik ging vanuit dat die het deed dus heb me doosje waar het in zat weg gegooid.

Reactie van Phone-Factory.nl:
Hi Sam,

Vervelend om te horen dat die het niet doet, dit hoort uiteraard niet! Wij vinden het jammer dat je ons niet eerst even een mailtje stuurt hierover ipv gelijk een slechte recensie te schrijven. Zo krijgen we niet de kans het netjes op te lossen (ook al heb je het doosje niet meer). We zullen je vandaag een nieuwe toesturen!

Fijne dag!

Groet,