Herderinnestraat 100
2512EA 's-Gravenhage

8,7

Julian Heel beoordeelde op 2019-02-15

Top winkel! Ik wilde mijn bestelling aanpassen, was geen probleem. Nadat ik het verschil had bijgestort werd het dezelfde dag nog verzonden. Erg tevreden ook met mijn tempered glass en cover voor mijn iPhone XR.

Thomas Post beoordeelde op 2019-02-15

Super!

Demylee Hoogendijk beoordeelde op 2019-02-14

Tevreden

Marlies beoordeelde op 2019-02-14

Wat een TOP coulance regeling bij een zoek geraakt product.
Een bestelling retour gestuurd maar zoekgeraakt en toch het bedrag retour gekregen.

Ibrahim Ozer beoordeelde op 2019-02-14

Top geleverd geen problemen gehad alles was optijd

Jasper beoordeelde op 2019-02-14

Snelle levering, deugdelijke producten en coulant bij onvoorziene situaties. Aanrader!!

bestel beoordeelde op 2019-02-14

makelijk en snel

Erik Roekevisch beoordeelde op 2019-02-13

Prima. 2 dagen na bestellen in de bus.

René Scholing beoordeelde op 2019-02-12

Snelle levering van prima geprijsd telefoonhoesje!

Ellen Cremers beoordeelde op 2019-02-12

Men noemt het een 360 graden hoesje maar zit op voorzijde enkel een heel dunne screenprotector. Daarbij kreeg ik als optie er los screenprotector bij te bestellen, dit gedaan omdat nier duidelijk was dat er die dus letterlijk al bij zat. Heb nu dus 2 dezelfde helaas.

R.W. beoordeelde op 2019-02-11

Snelle verzending door Phone Factory (zelfde dag nog) maar door vertraging van PostNL toch pas 4 dagen later in huis. Hoesje is uitstekend, niks op aan te merken!

Kirsten Van den Boomgaard beoordeelde op 2019-02-11

Snelle levering, goede kwaliteit

WT de Groot beoordeelde op 2019-02-11

Goede service beschermglas van iPhone werd kapot bezorgd na melding een nieuwe opgestuurd gekregen TOP

Britt Mulder beoordeelde op 2019-02-11

Kapot product geleverd gekregen. Er is gelijk contact met mij opgenomen en ik heb een nieuw product gekregen. Super service!

Reactie van Phone-Factory.nl:
Hi Britt,

We hebben je al geprobeerd te mailen over wat er precies kapot is aangekomen? Graag horen we van je zodat we het verder kunnen oplossen! We vinden het jammer dat hier gelijk een slechte recensie over is geschreven zonder eest contact met ons op te nemen.

Mvg,

Bart

Bas De Kroon beoordeelde op 2019-02-11

Snel geleverd en makkelijk bestellen.

Danielle Lommen beoordeelde op 2019-02-11

Bestelde case voor iPhone is prima van kwaliteit en voldoet aan de verwachtingen

Zahra Nassralla beoordeelde op 2019-02-10

Snelle verzending en geen moeilijkheden.

Ilsa beoordeelde op 2019-02-09

Een heel fijne phone case ontvangen. Screenprotector was in de eerste verzending vergeten, maar twee dagen later na een mailtje binnen gekregen. Goede service! Bedankt :)