Atoomweg 50
3542AB Utrecht
+31 (0) 30 820 1292
KvK 52014460

Gerard Wijs beoordeelde op 2019-08-20

Uitstekende informatie en snelle levering. Bracht de N64 weer tot leven met AV-aansluiting (3 x tulp) en AV-HDMI converter. Moest wel even de contacten opschieten met fijn schuurpapier en de contacten van de spellen reinigen met alcohol en wattenstaafje. M'n kleinkinderen zijn blij en de groten hebben een gevoel van nostalgie !! :)

sindy van Haestregt beoordeelde op 2019-08-20

Supersnelle levering, eind van de middag besteld, volgende dag in huis!

Ahsen Shafiq beoordeelde op 2019-08-20

Snelle en uitstekende service! Leuke kaart erbij ook :)

Rik Veerman beoordeelde op 2019-08-19

Goede serves. De gamecube was makelijk te installeren en ik ben bij met het tijdschrift.

Riccardo ten Cate beoordeelde op 2019-08-19

Super tevreden, bestelling snel in huis en kwaliteit was perfect!

brian chundro beoordeelde op 2019-08-19

Top!

nicole birker beoordeelde op 2019-08-19

Een zeer prettige ervaring om hier je vestelling te plaatsen. Het bestelde wordt snel geleverd, je wordt op een humoristische wijze op de hoogte gehouden vsn het gehele proces en het contact met wie dan ook van het team verloopt in mijn ogen fantastisch! Een dikke welverdiende pluim van mij!

Anoniem beoordeelde op 2019-08-19

producten geleverd zoals beschreven en een snelle levering

Nathalie beoordeelde op 2019-08-16

Snel en makkelijk geregeld, goed op de hoogte gehouden in het proces!

Hans beoordeelde op 2019-08-15

👍

Ria Treuren beoordeelde op 2019-08-15

Ik was in eerste instantie wat sceptisch (klonk te mooi om waar te zijn) maar dit bleek geheel ongegrond. Super duidelijk allemaal en geheel zoals netjes binnen de beloofde tijd afgehandeld en de centjes zeer snel op mijn bankrekening.
Ik zou het een ieder zo aanraden, als je tenminste van je Nintendo spullen af wil.

Ed beoordeelde op 2019-08-15

Goede adhandeling, duidelijke reactie en betaald naar waarde. Prima ervaring!

Kas Van der Tas beoordeelde op 2019-08-15

Eerst n mail gestuurd met n vraag (avonds laat!! Binnen een half uur antwoord. Echt top), daarna bestelling geplaatst. Snelle service binnen 2dgn binnen. En de service die ze hebben om je op de hoogte te houden van waar jouw bestelling is helemaal fantastisch en humoristisch!!

Kevin Kieft beoordeelde op 2019-08-15

Goede en snelle levering

Johan Verboomen beoordeelde op 2019-08-15

Perfect niks op aan te merken.

Arie van de Nadort beoordeelde op 2019-08-15

Geweldige producten en top service! Er werkte iets niet zoals het hoorde, en zonder gemor en gezeik kreeg ik een andere opgestuurd. Die overigens prima werkt! Bedankt. Ik kom zeker nog eens terug.

Tom Linda beoordeelde op 2019-08-14

Der Kundenservice ist sehr gut und die Bestellung kam sehr schnell.

Sander Verbraak beoordeelde op 2019-08-14

Heel tevreden! Snel geleverd en originele manier van afhandelen, daar was ik blij door verrast!

Topverkoper

B Siezenga beoordeelde op 2019-08-13

Snelle levering, kwaliteit is goed. 1 vervangend GC pookje staat een beetje scheef, maar werkt wel naar behoren.

Twan Schepens beoordeelde op 2019-08-13

Wat een superfijne winkel is dit toch. De medewerkers zijn reuze enthousiast, het aanbod is groots, de verzending snel en de artikelen worden in goede staat bezorgd. Aanrader dus.