Atoomweg 50
KvK 52014460

Thibaud Dehuit beoordeelde op 2019-06-19

Netjes

Mike Maassen beoordeelde op 2019-06-19

Vriendelijke en relevante berichten, zowel in mail vorm als op papier.

Simon Scherbeijn beoordeelde op 2019-06-18

Heel tevreden! Snelle afhandeling, snelle levering, prima product.
En de humor tijdens de bestel procedure was geweldig!

Brian beoordeelde op 2019-06-18

Super professioneel team dat de levering met een persoonlijk touch aanvulde..

Hierdoor een klant voor het leven 👍

karsten richter beoordeelde op 2019-06-18

schnelle lieferung - man könnte noch einiges verbessern-sonst bin ich zufrieden und werde auch noch mal bestellen!
das manko was ich noch ansprechen muss ,ist die bezahlung -wollte mir visa bezahlen und dies ging nicht -sollte man ändern -wäre klasse -da ich kein fan von paypal bin !!
mfg richter

Ronald Pijlman beoordeelde op 2019-06-18

Snel in huis en mailtjes worden snel beantwoord

El Habachi Aziz beoordeelde op 2019-06-18

Heel tevreden over de snelle levering en kwaliteit.

Wilson Man beoordeelde op 2019-06-17

Altijd goede producten, leuke ervaring bij en na het bestellingsproces! RetroNintendo is een top bedrijf!

Mathias Van Thielen beoordeelde op 2019-06-17

Ik had 2 spellen voor de Nintendo 64 besteld. Zijn mooi op tijd aangekomen met een persoonlijke comment.
Heel tevreden van het proces

Tayfun beoordeelde op 2019-06-17

Heel erg vriendelijk. Klantenservice snel, efficiënt en vriendelijk. Betaling snel afgehandeld

Nemagames beoordeelde op 2019-06-17

Super fijn bedrijf, uitgebreid assortiment, ontzettend klantvriendelijk (zelfs een handgeschreven kaartje bij de bestelling!)

sten roosen beoordeelde op 2019-06-15

Ik heb wat nintendo 64 dingen gekocht, bij jullie. Nou vind ik de retro games nog even goed als het huidige gamesgenre vanwege de uitdagende gameplay. Jullie bestelling viel op door de aandacht en de goede verzorgde levering> bovenop dat is jullie leuke orginele aanpak waar je ook nog vrolijk van word erg origineel wat jullie kwa berichten terugzenden. Ik zal klant blijven want retrogames blijven aantrekkelijk. Goede positieve stijl jullie team, houd dat erin zou ik zeggen hahahaha. groetjes en tot een volgende retroorder.

Dieuwertje Lodewijks beoordeelde op 2019-06-14

Mooi spel. Werkt goed. Bezorgdatum was alleen 2 dgn later dan aangegeven. Was voor zoontje stress ;)

Bulend beoordeelde op 2019-06-13

Snel, transparant en accuraat

Sjoerd Boswijk beoordeelde op 2019-06-13

De levering is altijd goed en de batterijen die ik besteld had deze keer zijn ook perfect.
Dit keer heb ik echter ook de outlet artikelen geprobeerd en daar schrok ik van. Zoals op de site aangegeven wordt, zijn deze spellen in een staat die niet geschikt is voor de normale verkoop, dus dat ik de cartridges moest reinigen voordat ze speelbaar waren, schrok ik niet van. Sterker nog, als je geen verzamelaar bent, het niet erg vindt om zelf te knutselen en je gewoon wil spelen, raad ik deze dienst zelfs aan.
Waar ik wel van schrok is dat een van de spellen die ik kocht (Tiny tunes) een repro was. Dat staat niet vermeld op de website en dat vond ik wel storend.

Willem Menting beoordeelde op 2019-06-12

Uitstekende service en de persoonlijke briefkaart bij de aankoop maakt het geheel af! Super bedankt en heb nu al veel plezier van mijn Game Cube.

Niels Elbeshausen beoordeelde op 2019-06-12

Alles prima, gab einen kleinen Schluckauf bei Bezahlung/Versand, wurde aber alles zeitnah und korrekt gelöst. Jederzeit wieder!

Jeroen beoordeelde op 2019-06-12

Snelle en correcte afhandeling.
Updates tussentijds.
Goede ervaring

Kevin Fels beoordeelde op 2019-06-12

Steeds snelle levering ,
Producten altijd proper verpakt .
Echt top !

Lisa Kürsten beoordeelde op 2019-06-11