Atoomweg 50
3542AB Utrecht
+31 (0) 30 820 1292
KvK 52014460

Jeroen Vanelslander beoordeelde op 2019-04-23

Heel tevreden snelle levering.

Luke Stratmann beoordeelde op 2019-04-23

Der Versand hätte etwas früher abgewickelt werden können, sonst alles super

Peter Ewald beoordeelde op 2019-04-23

1a Ware und schnelle Lieferung. Top

Marijn Strootman beoordeelde op 2019-04-22

Goed

Jan Lindeman beoordeelde op 2019-04-22

Een hel snelle levering met een fantastisch werkend product.

Frank Hoedemakers beoordeelde op 2019-04-22

Mijn bestelling werd niet geleverd, maar super service! Met sorry kaartje erbij werd de bestelling zonder discussie opnieuw verzonden. Dit is waar een kleine webshop groot kan zijn!

Bart Kleinlangevelsloo beoordeelde op 2019-04-19

Ik heb mijn bestelling goed ontvangen. Bij aanvullende vragen ben ik zeer goed te woord gestaan en ook echt verder geholpen. En tot slot zijn de bevestigingmails geschreven met een taalgebruik die mij deed gniffelen. Kortom een zeer goede ervaring!

Terence beoordeelde op 2019-04-19

Heel tevreden! Snelle en correcte levering. En de kwaliteit is zeer goed.

JK beoordeelde op 2019-04-19

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop via deze site www.retronintendokopen.nl. Ik kreeg alles vlot binnen. Betaling verliep probleemloos. Een telefoontje met een vraag van mij werd direct naar tevredenheid afgehandeld. Kreeg een handgeschreven kaartje erbij. Daar scoor je punten mee :)

Mitchell Meijster beoordeelde op 2019-04-19

Tevreden, snel bezorgd.

Lorenzo Bruyneel beoordeelde op 2019-04-19

Perfect in alle opzichten, dank u.

Sarah beoordeelde op 2019-04-19

Top bedrijf!!! Snel en nauwkeurig!!

Sybille Delaere beoordeelde op 2019-04-18

Mijn zoon was super blij met zijn Nintendo 64. Super snelle levering en vooral de opstelling van jullie mail was geweldig! ๐Ÿ˜

j verbeek beoordeelde op 2019-04-18

supersnel geleverd

Bart Immeker beoordeelde op 2019-04-18

Juiste en snelle levering!!! Plus een grappig mailtje ๐Ÿ‘

Jan Hoogstrate beoordeelde op 2019-04-17

Alkes volgens plan

Liesbeth Steeman beoordeelde op 2019-04-17

Leuke rétro games die bijna nergens anders nog te vinden zijn, in uitstekende staat ontvangen. De prijzen zijn ongeveer het zelfde als op comic con, maar zonder de stress van ze daar te zoeken!

Senne Buijze beoordeelde op 2019-04-16

Kwam hier door serpentgameplay en was eerst sceptisch maar nadat alles wat ik besteld had aan was gekomen in uitstekende conditie was ik helemaal blij hoop jullie te zien in Tilburg!

Marcel Nijssen beoordeelde op 2019-04-16

Snelle levering! En leuke manier van communiceren ๐Ÿ˜„

Naomi Praas beoordeelde op 2019-04-16

Geweldige klantenservice, bij elke bestelling zit een persoonlijk bericht wat ik ontzettend waardeer. Dan voel je je als klant ook veel meer gewaardeerd. En als je voor zes uur besteld heb je het meteen de volgende dag in huis.
Ook is de kwaliteit van de producten in bijna perfecte staat.