Atoomweg 50
3542AB Utrecht
+31 (0) 30 820 1292
KvK 52014460

Wesley Hoek beoordeelde op 2018-10-15

Een leuke website met veel leuke retro artikelen en handleidingen!

Pakketjes zijn netjes verpakt en kwamen snel aan. Contact via de e-mail ook erg snel en vriendelijk.

Ik kom zeker nog wel terug!

Folkmar Drondorf beoordeelde op 2018-10-14

Der Bestellvorgang ging sehr flott. Dann hat es aber ziemlich lange gedauert bis mal was bei mir angekommen ist. 1 Teil fehlte aber da ging es dann sehr schnell mit der Nachlieferung.

Ted Wijers beoordeelde op 2018-10-14

Snelle levering en een mooi verhaaltje bij de bestelling en bevestiging....😂

Ward Van Goethem beoordeelde op 2018-10-13

Snel geleverd en prima in orde. Leuke mail met info over mijn bestelling. Super. Ik raad deze winkel aan bij iedere retro game liefhebber.

Ellen Plones beoordeelde op 2018-10-12

Heel tevreden. Snelle levering ,besteld en de volgende dag in huis. En wat een geweldig leuke en verrassend originele aankondiging van mijn bestelling !!!! Ik heb er van genoten ;)

Vicky Bakker beoordeelde op 2018-10-12

Heel tevreden. Snelle oplossingen en goede communicatie

Inge Hazekamp beoordeelde op 2018-10-12

Snel besteld en geleverd en ook prima kwaliteit game.

Patricia beoordeelde op 2018-10-12

Prima website, verkopen wordt heel gemakkelijk gemaakt. Prima en snelle afhandeling. Ik ben tevreden...

Erik Van t Hoog beoordeelde op 2018-10-11

AAA+

Daniel Hentschel beoordeelde op 2018-10-10

TOP Ware zum sehr guten Preis.
Vielen Dank für die schnelle Abwicklung, werde auf jeden Fall weiterempfehlen!!

Daniel mit Samuel

Mathijs Gorter beoordeelde op 2018-10-10

Er ging even wat mis in de communicatie maar het was snel en naar tevredenheid opgelost.
Super service!!!
Heb gelijk nog een bestelling geplaatst.

Thomas Buchholz beoordeelde op 2018-10-08

Hat lange gedauert ist aber angekommen.

Wellens Davy beoordeelde op 2018-10-07

Supersnelle service en uitstekend verpakt. Nogal humoristische email met de nodige uitleg:-)

Kirsten beoordeelde op 2018-10-05

Goede en snelle afhandeling. Leuke manier van contact via de mail, heel vrolijk, ik werd daar wel blij van :)

Frank & Inge beoordeelde op 2018-10-04

Snel, eerlijk en gemakkelijk!

patrick kop beoordeelde op 2018-10-04

Heel tevreden

Conny Kokot beoordeelde op 2018-10-04

CD Hülle ist sehr abgegriffen aber läut

Giovani Vandertrappen beoordeelde op 2018-10-03

Goede en snelle levering van producten. Producten zijn ook altijd in goede staat. Hebben ook een uitstekende garantie & service bij problemen. Ik heb hier al meerdere producten besteld met een gerust hart!

Richard Prins beoordeelde op 2018-10-03

Hele goede webwinkel, heel overzichtelijk.
Kom hier heel graag kopen en rondneuzen.

traen caroline beoordeelde op 2018-10-02

eerlijke prijzen goed kwaliteit