Atoomweg 50
3542AB Utrecht
+31 (0) 30 820 1292
KvK 52014460

Douwe Buwalda beoordeelde op 2019-02-15

Vrij weinig over te zeggen. Ik plaatste een bestelling en ik had het de volgende dag in huis. Er zat wel alleen wel een kras op het batterijklepje dat ik had besteld. Het is alleen een erg goede kwaliteit klepje dus ik kan niet zeggen of dit een reproductie klepje is of een originele. Als het een origineel is is de kras natuurlijk beter te begrijpen.

Aan het eind van de dag wou ik gewoon een klepje en is de kras niet groot dus maakt het mij vrij weinig uit.

Annelies Vuijk beoordeelde op 2019-02-14

Vriendelijk, vrolijk en duidelijk qua communicatie en super snelle levering.

Piet Heijligers beoordeelde op 2019-02-14

Kabeltje was niet aangekomen, binnen een dag nageleverd met een handgeschreven excuses.

Laura Ruigrok beoordeelde op 2019-02-13

Prima kwaliteit. Snelle service

Peter de Boer beoordeelde op 2019-02-13

Er was wat mis gegaan met mijn bestelling, nadat ik dit had aangekaart werd dit al binnen een paar uur opgelost. Super goeie en persoonlijke service!

noa beoordeelde op 2019-02-12

Producten makkelijk verkocht, goed beoordeeld. Eerlijk, snelle en behulpzame transactie!

Sanne Herckens beoordeelde op 2019-02-12

Ik ben super tevreden over jullie! Ik ben zeer blij dat toen ik op zoek was naar een nintendo 64 console ik bij jullie website terecht kwam. Ik kan enkel zeggen dat jullie je uiterste best doen en ik super tevreden ben over jullie! Jullie hebben er zeker en vast een trouwe klant bij! Bedankt voor de uitstekende service!

Sigrid Van remoortere beoordeelde op 2019-02-12

Snelle service... !! Bedankt! Werkt prima!!

Rein beoordeelde op 2019-02-12

Snelle levering en bij fout in leveradres snel en goed geholpen.

Marco Verhoeven beoordeelde op 2019-02-12

Helemaal top en snel en goede communicatie!

Melanie Schade beoordeelde op 2019-02-12

Der Versand ist okay. Aber der Joystick vom Controller quietscht und ist etwas schwergängig.
Werde wohl nicht wieder hier bestellen. Gleiche qualität bekomme ich auch bei ebay.

Robin Wesker beoordeelde op 2019-02-12

Op tijd geleverd alleen stond al een savegame op de cardridge, dus niet exht gerefurbished.

Debbie Van lieverloo beoordeelde op 2019-02-11

Goede en snelle service en klant vriendelijke

Ute Weidmann beoordeelde op 2019-02-11

Sehr schneller Versand, Spiele funktionieren prima

Simone Schäfer beoordeelde op 2019-02-11

Zuverlässige und schnelle Lieferung
Leider konnte ich vorher nicht erkennen, dass es sich um ein gebrauchtes Teil handelt.

Manouk Stokhof beoordeelde op 2019-02-11

Snelle levering, wii werkt als een trein.

vincent charpentier beoordeelde op 2019-02-11

Helemaal top :D goede service!!

Mj Van sas beoordeelde op 2019-02-11

Op tijd geleverd