Atoomweg 50
3542AB Utrecht
+31 (0) 30 820 1292
KvK 52014460

youri oomen beoordeelde op 2018-08-21

Snelle levering en goed verpakt. Niks op aan te merken.

Lars de Wilde beoordeelde op 2018-08-20

Product razendsnel geleverd. Geweldig!

Gijs van der Kooij beoordeelde op 2018-08-20

Snel geleverd, leuke email over de levering.

michel lukassen beoordeelde op 2018-08-18

Helemaal goed! Blij mee

J.C. van Golberdinge beoordeelde op 2018-08-18

Super tevreden, spullen verkocht aan Nintendoverkopen en het bedrag ervoor teruggekregen wat ik ook ongeveer berekend had.
Snelle check van spullen en snelle uitbetaling!
AANRADER!

M van Gelder beoordeelde op 2018-08-17

Snelle, goede service!

Stefan Böhle beoordeelde op 2018-08-16

Übersichlicher shop, schneller versand, günstig

Yuri van der Weide beoordeelde op 2018-08-16

Lekker snel in huis :)

robin Engelen beoordeelde op 2018-08-14

Goede kwaliteit van de producten en snelle levering.

thomas de brabanter beoordeelde op 2018-08-14

yoy

Jakke Biesbrouck beoordeelde op 2018-08-14

Goed opgebouwde webwinkel, alles is vlot terug te vinden. Groot aanbod, snelle levering en leuke gepersonaliseerde boodschap. Keep up the good work!

Daniël Dekker beoordeelde op 2018-08-14

Super

Iris beoordeelde op 2018-08-13

Tevreden! Duidelijke communicatie wannneer het pakket op de post gaat (erg leuke mail trouwens) en keurig verzorgd.

Marcel Nieuwstad beoordeelde op 2018-08-13

Snelle levering. In goede staat. En leuke notitie erbij !

Leo Bekooij beoordeelde op 2018-08-12

In eerste instantie had ik een verkeerde maat schroevendraaier voor een Nintendo 64 besteld (3.8 mm). Tel. contact opgenomen en de juiste maat besteld (4.5 mm), die ik de volgende ochtend al in huis had. De retour gezonden schroevendraaier is ook al verwerkt.

Dahl beoordeelde op 2018-08-12

Hat alles super funktioniert. Ware in in Top Zustand und sehr schnell geliefert.

J Fenenga beoordeelde op 2018-08-11

Er ging behoorlijk wat mis met mijn bestelling, maar desondanks prima opgelost!

Charlotte Kaandorp beoordeelde op 2018-08-10

Heel erg tevreden! Spellen van topkwaliteit en geweldige klantenservice.

Dirk Spaans beoordeelde op 2018-08-09

Ik ben zeer tevreden over RetroNintendoKopen. Ik heb 2 controllers besteld, 1 snes en 1 N64 (met nieuw pookje) beide originele. Na ontvangst in eerste instantie niet tevreden. Snes controller was een schroef die los zat en niet aangedraaid kon worden, waardoor de controller niet goed dicht zat. De N64 controller was naar mijn mening geen nieuw pookje ingezet.

Contact opgenomen met RetroNintendo over de mankementen. Zeer snel bericht gehad om beide terug te sturen, kreeg netjes een retourlabel (voorgefrankeerd). Na 3 dagen opnieuw de controllers in mijn bezit. Snes controller tip top in orde! N64 controller in orde. Nieuwe pookje is geinstalleerd door RetroNintendo.

Nieuwe pookje is overigens geen aanrader, voelt absoluut niet aan als het origineel, zeer stug, ook is de "Z" knop onder de controller niet goed in te drukken. Na wat onderzoek op internet bleek dat dit aan het pookje ligt. Iets waar RetroNintendo dus absoluut niks aan kan doen, omdat er simpelweg geen betere 3rd party pookjes op de markt zijn. Gamecube pookje overigens niet geprobeerd! (Veel slechte ervaringen over gelezen op internet) Mijn tip zou zijn om voor een originele N64 controller te gaan met een nog goed werkend origineel pookje.

Eind oordeel: Ik zal hier zeker weer bestellen in de toekomst, ruime keuze uit producten en zeer goede service en niet te duur!

Tessa Van Kolfschoten beoordeelde op 2018-08-07

Snel geleverd, leuk persoonlijk bericht erbij.