Boeweg 16
1943JN Beverwijk

Jacco Van Santen beoordeelde op 2019-05-24

Op tijd en dik voor elkaar

charlotte vermeulen beoordeelde op 2019-05-24

Hele snelle levering en de game is van goede kwaliteit

C.A. van Wijngaarden beoordeelde op 2019-05-21

Bestelling zelfde dag verstuurd. Netjes op de hoogte gehouden over de aflevering van het pakketje.

Regina Hogers beoordeelde op 2019-05-21

Kreeg een verkeerde bestelling binnen, was snel afgehandeld en had snel mijn eigen bestelling binnen.

Sabrina Faasse beoordeelde op 2019-05-19

Donderdag besteld,Zaterdag in huis

Peter Lebbink beoordeelde op 2019-05-12

snel en goed geleverd

Peter van Ham beoordeelde op 2019-05-10

Supersnel geleverd,goed verpakt en uitstekende kwaliteit

Stefan Sandifort beoordeelde op 2019-05-08

Positieve ervaring. We hadden een lading skylanders figuren besteld en ze werden binnen een paar dagen geleverd. Er bleek er wel een te missen. Hierover via de chat contact gehad, vriendelijk te woord gestaan en direct oplossing geboden.
Tevreden klant.

Amber Rijnkels beoordeelde op 2019-05-07

De site was moeilijk te vinden maar ik las veel goede revieuws dus ik nam de gok en bestelde een spel dat nieuw 35 euro was voor maar 10 incl verzendkosten! Zaterdag besteld dinsdag in huis! Alles zag er goed en netjes uit!

Kim beoordeelde op 2019-05-06

Bestelling erg snel verwerkt en verzonden. Artikelen in prima conditie, niet van nieuw te onderscheiden!

Reactie van Reway.nl:
Super bedankt voor de mooie beoordeling!
Veel plezier met uw producten! :)

claudia keppel beoordeelde op 2019-05-06

Heel tevreden, producten kwamen goed verpakt en de volgende dag al binnen.

Reactie van Reway.nl:
Bedankt goed om te horen veel plezier met de producten.

Marcel Smit beoordeelde op 2019-05-05

Tevreden

Zo horen wij het graag!

Smit beoordeelde op 2019-05-05

Goede levering. Netjes ingepakt.

Reactie van Reway.nl:
Bedankt goed om te horen!

S.A.C de Hoogh beoordeelde op 2019-05-02

Voor de eerste keer iets besteld, snelle levering . Goede berichtgeving over status van bestelling

Reactie van Reway.nl:
Bedankt voor de mooie beoordeling, erg blij mee!

Niels Smit beoordeelde op 2019-05-01

Zondag besteld, woensdag in huis. Geen verzendmail, na contact via chat snel antwoord. Goed werkende Skywalkers voor mijn zoon van 6, top!

Reactie van Reway.nl:
Bedankt, de verzendmail is aan gewerkt en werkt weer naar behoren! :) Veel game plezier voor uw zoontje!

Dirk van Dam beoordeelde op 2019-04-29

Snel en mooi

Reactie van Reway.nl:
Bedankt goed om te horen!

Joshua Suuring beoordeelde op 2019-04-29

het heeft twee dagen geduurt voordat het aankwam in plaats van 1 dag

Reactie van Reway.nl:
Bedankt voor de beoordeling! Erg vervelend dat het pakket vertraging had. Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Wij leveren het daar integen wel optijd af bij het postkantoor. Helaas is er bij PostNL nog wel eens vertraging waar wij niks aan kunnen doen. Ik hoop dat u het zo beter begrijpt, Wij bieden hiervoor wel onze excuses aan en hopen dat dit niet vaker voorkomt.

Veel plezier met uw bestelling.

Niels beoordeelde op 2019-04-27

3DS en bijpassend spel gekocht.
De 3DS werkt prima en het spel ziet er erg goed uit voor een 2e hands. De levering was snel, maar de mail met leverdatum en trackingcode waren ze vergeten te sturen waardoor de bezorger voor de deur stond toen ik niet thuis was.
Ook was het niet zo perfect schoongemaakt als beweert wordt en zat er nog een flinke vlek op de oplaadkabel.

Reactie van Reway.nl:
Bedankt voor uw beoordeling! Vreemd dat de mail niet verstuurd was, hier gaan wij verder naar kijken. Onze excuses hiervoor.
Wat betreft het schoonmaken kan natuurlijk niet. Wij gaan alle producten opnieuw schoonmaken na dit gehoort te hebben. Onze excuses, en bedankt voor uw 4 sterren als beoordeling! Veel plezier met uw 3DS.

Jens Hendricks beoordeelde op 2019-04-24

Gehouden aan de levertijd van 1 dag. Product ziet er erg mooi uit! En een erg goede prijs. Bedankt 😄

Reactie van Reway.nl:
Bedankt voor uw beoordeling! Erg goed om te horen dat alles naar wens is verlopen.

Koen Van boven beoordeelde op 2019-04-23

Snel en correct

Reactie van Reway.nl:
Bedankt voor uw beoordeling! :)