Lindenhoutseweg 57a
6545AH Nijmegen

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,0

Lies van Zanten beoordeelde op 2019-03-14

Gemakkelijk bestellen, alleen jammer dat er geen bericht komt dat de bestelling is ontvangen en verstuurd.

Reactie van Royal Lounge Junky Webshop:
Beste Lies,

Bedankt voor de goede beoordeling. Het issue omtrent de e-mail bevestigingen heb eens onder de loep genomen en zelfs een test bestelling geplaatst. Ik kreeg wel 'gewoon' de verwachtte e-mailtjes (een bevestiging dat die was geplaatst, een bevestiging dat hij werd verwerkt en één dat hij was verzonden). Ik zie ook geen rare dingen in jouw e-mail adres dus de laatste troef ik kan bedenken is een Spam(map/filter)?

We zullen het in ieder geval in de gaten houden!

Groet,

Lisa

C. beoordeelde op 2019-03-08

Snelle en duidelijke communicatie; prima levering en mooie producten! 🙌