Lindenhoutseweg 57a
6545AH Nijmegen

7,7

ilse verhallen beoordeelde op 2019-04-10

Ik zit nog steeds te wachten op mijn bestelling

Katharina J. beoordeelde op 2019-04-01

Snel en perfect

Leontien beoordeelde op 2019-04-01

Fijne webshop. Superfijne bh's. Wil nooit anders meer. Werd goed op de hoogte gehouden en bestelling was echt supersnel in huis. Aanrader deze shop. Perfect. Een dikke 10

Lies van Zanten beoordeelde op 2019-03-14

Gemakkelijk bestellen, alleen jammer dat er geen bericht komt dat de bestelling is ontvangen en verstuurd.

Reactie van Royal Lounge Junky Webshop:
Beste Lies,

Bedankt voor de goede beoordeling. Het issue omtrent de e-mail bevestigingen heb eens onder de loep genomen en zelfs een test bestelling geplaatst. Ik kreeg wel 'gewoon' de verwachtte e-mailtjes (een bevestiging dat die was geplaatst, een bevestiging dat hij werd verwerkt en één dat hij was verzonden). Ik zie ook geen rare dingen in jouw e-mail adres dus de laatste troef ik kan bedenken is een Spam(map/filter)?

We zullen het in ieder geval in de gaten houden!

Groet,

Lisa

Regina Houtman beoordeelde op 2019-03-11

Product niet afgeleverd op het tijdstip wat ze voorstelde. Geen papiertje dat ze geweest zijn! En dan. Nu in alphen ophalen! Wij hebben het gevoel dat ze helemaal niet aan de deur zijn geweest! Slechte bezorgservice!!!!!

Reactie van Royal Lounge Junky Webshop:
Beste Regina,

Dank voor de beoordeling. Niet de mooiste helaas. Net als de afhandeling van onze vervoerder. De klacht is in ieder geval doorgezet. Hopelijk heeft het een positieve invloed op een toekomstige levering, als wij nog eens een poging mogen wagen.

Groet,

Lisa

C. beoordeelde op 2019-03-08

Snelle en duidelijke communicatie; prima levering en mooie producten! 🙌