Oranjelaan 22
8071LG Nunspeet

Romy Broers Langedijk beoordeelde op 2019-05-25

Heel goed. Op tijd in huis gehad.

Mandy Vanderhoven beoordeelde op 2019-05-17

Snelle levering en snel antwoord op berichten

Reactie van Sanvita Healthy:
Graag gedaan, veel succes met de capsules!

R. Van Noort beoordeelde op 2019-05-10

snel en gemakkelijk

Anneke Golsteijn beoordeelde op 2019-05-07

Super, de dag na de bestelling al geleverd, geen problemen gehad.

Reactie van Sanvita Healthy:
Bedankt voor de positieve feedback! Veel plezier met je producten!

Herma Fockens beoordeelde op 2019-05-06

Joke van de Streek beoordeelde op 2019-05-04

Snelle bezorging en een fijn product

DA Broersma beoordeelde op 2019-04-21

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelde product. Ik kon na de eerste keer al zien dat het zijn werk goed deed. Product voelt ook natuurlijk aan en ruikt lekker.

Over de communicatie ben ik minder tevreden. Ik kreeg namelijk na mijn bestelling tot in den treure mails. De ene keer was het dat mijn product werd geleverd, toen weer niet. En zo ging het steeds wat door. Zelfs 2 uur voor de levering nogmaals een bericht dat het product niet geleverd zou worden, waarna ik van de pakketbezorger een bericht kreeg dat het wel geleverd zou worden. Doordat dit de eerste keer was dat ik wat bestelde, kreeg ik wel argwaan. Gelukkig werd het product wel geleverd en had het een directe werking. Uiteindelijk dus toch een tevreden kant!

Reactie van Sanvita Healthy:
Bedankt voor het delen van je ervaring!
Sorry voor het sturen van de e-mails, gelukkig werd het toch nog die dag bezorgd. Tevreden klanten, daar gaan we voor!

Desire de Meza beoordeelde op 2019-04-13

heb veel over paarden poedermelk gelezen en heb er baat bij.heb dit doorgegeven aan vrienden en kennissen.
en hebben het ook besteld.

Reactie van Sanvita Healthy:
Super dat het helpt! Bedankt voor de reclame:)

Gerry Hannema beoordeelde op 2019-04-12

Gebruik het voor mijn allergie,en ben nu veel minder benauwd,en kan nu zelf genieten van het voorjaar.
En mijn bloeddruk is naar beneden gegaan...zelfs 1 tab minder.

Reactie van Sanvita Healthy:
Bedankt voor de mooie beoordeling! We zijn blij met dit mooie resultaat.

Harma Ververda _Nikolaas beoordeelde op 2019-04-08

het bevalt heel goed

Yvie Breedenbach beoordeelde op 2019-04-07

Snelle service goede artikelen en het werkt ook echt . Top.

Nathalie Visser beoordeelde op 2019-03-28

Super service!

Egbert Buimer beoordeelde op 2019-03-26

Zeer snelle levering.

Decrem Roger beoordeelde op 2019-03-17

De levering was snel en keurig
Ik kreeg na de bestelling geen spontane mail noch tracking nummer.
Na mijn vraag kreeg ik wel alles

annick Hapers beoordeelde op 2019-03-16

Snelle correcte levering

RM Heemskerk beoordeelde op 2019-03-12

Prima webshop. Over de lotion voor baby's erg te spreken. Hiervan werd het eczeem weer rustig en de berg op zijn hoofd is er geleidelijk van verdwenen.

Marietje Reijers beoordeelde op 2019-03-08

Het gaat beter

Marc Koper beoordeelde op 2019-02-21

perfect product,
doet exact wat ik wil,
zonder cremmetjes of ander spul door inname van 3 theelepeltjes poeder per dag geen eczeem meer op mijn handen.
bezorging ook top, volgende werkdag in huis

Martin beoordeelde op 2019-02-20

Goed product.
Snelle service.

Martin Brakert beoordeelde op 2019-02-11

Snelle levering, goed verpakt.