Oranjelaan 22
8071LG Nunspeet

Urbin Stoops beoordeelde op 2019-07-10

Ik heb veel minder last van me astma ben pas 1 week begonnen super

Reactie van Sanvita Healthy:
Fijn dat je zo snel resultaat hebt!

Natalie Hooiveld beoordeelde op 2019-07-09

Goede service, snelle levering, product zoals omschreven.

Rianne Zoeteweij beoordeelde op 2019-07-02

Til Muré beoordeelde op 2019-06-29

De Webwinkel van Sanvita Healthy is overzichtelijk. Genoeg keuze in allerlei producten. De bestelling was snel geregeld. Via de postbode
in de bus bezorgd en verpakt in stevige enveloppen. Na ongeveer een week al enig resultaat voor mijn huidaandoening. Momenteel geen last meer van jeukende bultjes.
Mocht dit voedingssuplement na verloop van tijd een goede en algehele uitwerking op het lichaam waarborgen dan is dit zeker een aanwinst.
Kortom, prima.
Met vriendelijke groet, Til Muré.

Reactie van Sanvita Healthy:
Bedankt voor de positieve review! Ik hoop dat u er nog lang plezier van hebt!

Karin Benjamins beoordeelde op 2019-06-26

Op donderdag avond besteld en vrijdag in huis gekregen. Jullie hebben het uitstekend gedaan, alleen de bezorger niet, het ging waarschijnlijk niet snel genoeg voor hem zodat hij het voor de deur heeft gezet. Vind ik niet netjes.

Reactie van Sanvita Healthy:
Mooi! Het voorval met de bezorger geef ik door, wat meer geduld bij de pakketdienst zou wel fijn zijn.

Linda Mosselmans beoordeelde op 2019-06-26

Snelle levering, goed produkt

Rianne Leeuwis Vlap beoordeelde op 2019-06-25

Mijn zoontje heeft kinkhoest en is de paardenmelkcapcules gaan gebruiken wat een super spul hij slaapt de hele macht door en hoesten is zo veel minder . Echt geweldig

Reactie van Sanvita Healthy:
Mooi dat het zo goed werkt! En zo uit de natuur:)

Esther MacDonald beoordeelde op 2019-06-12

Ik heb mijn bestelling snel ontvangen en ik heel vriendelijk geholpen door een medewerkster

Graag gedaan:)

Nami Sminaja beoordeelde op 2019-05-27

Moet nog wennen..

Reactie van Sanvita Healthy:
Kunnen we je ergens bij adviseren?

Gerrit Doppenberg beoordeelde op 2019-05-26

Ik heb helemaal geen klachten. Ik zou niet weten wat beter zou kunnen.
Het paardenmelk capsules helpen goed voor mijn psoriasis.
Ik ben heel tevreden.

Reactie van Sanvita Healthy:
Fijn dat het goed gaat. Bedankt voor de beoordeling!

Romy Broers Langedijk beoordeelde op 2019-05-25

Heel goed. Het helpt wel tegen een "kleine" ontsteking, het wordt wel minder.

Mandy Vanderhoven beoordeelde op 2019-05-17

Snelle levering en snel antwoord op berichten

Reactie van Sanvita Healthy:
Graag gedaan, veel succes met de capsules!

R. Van Noort beoordeelde op 2019-05-10

snel en gemakkelijk

Anneke Golsteijn beoordeelde op 2019-05-07

Super, de dag na de bestelling al geleverd, geen problemen gehad.

Reactie van Sanvita Healthy:
Bedankt voor de positieve feedback! Veel plezier met je producten!

Herma Fockens beoordeelde op 2019-05-06

Joke van de Streek beoordeelde op 2019-05-04

Snelle bezorging en een fijn product

DA Broersma beoordeelde op 2019-04-21

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelde product. Ik kon na de eerste keer al zien dat het zijn werk goed deed. Product voelt ook natuurlijk aan en ruikt lekker.

Over de communicatie ben ik minder tevreden. Ik kreeg namelijk na mijn bestelling tot in den treure mails. De ene keer was het dat mijn product werd geleverd, toen weer niet. En zo ging het steeds wat door. Zelfs 2 uur voor de levering nogmaals een bericht dat het product niet geleverd zou worden, waarna ik van de pakketbezorger een bericht kreeg dat het wel geleverd zou worden. Doordat dit de eerste keer was dat ik wat bestelde, kreeg ik wel argwaan. Gelukkig werd het product wel geleverd en had het een directe werking. Uiteindelijk dus toch een tevreden kant!

Reactie van Sanvita Healthy:
Bedankt voor het delen van je ervaring!
Sorry voor het sturen van de e-mails, gelukkig werd het toch nog die dag bezorgd. Tevreden klanten, daar gaan we voor!

Desire de Meza beoordeelde op 2019-04-13

heb veel over paarden poedermelk gelezen en heb er baat bij.heb dit doorgegeven aan vrienden en kennissen.
en hebben het ook besteld.

Reactie van Sanvita Healthy:
Super dat het helpt! Bedankt voor de reclame:)

Gerry Hannema beoordeelde op 2019-04-12

Gebruik het voor mijn allergie,en ben nu veel minder benauwd,en kan nu zelf genieten van het voorjaar.
En mijn bloeddruk is naar beneden gegaan...zelfs 1 tab minder.

Reactie van Sanvita Healthy:
Bedankt voor de mooie beoordeling! We zijn blij met dit mooie resultaat.

Harma Ververda _Nikolaas beoordeelde op 2019-04-08

het bevalt heel goed