Oranjelaan 22
8071LG Nunspeet

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,1

Decrem Roger beoordeelde op 2019-03-17

De levering was snel en keurig
Ik kreeg na de bestelling geen spontane mail noch tracking nummer.
Na mijn vraag kreeg ik wel alles

annick Hapers beoordeelde op 2019-03-16

Snelle correcte levering

RM Heemskerk beoordeelde op 2019-03-12

Prima webshop. Over de lotion voor baby's erg te spreken. Hiervan werd het eczeem weer rustig en de berg op zijn hoofd is er geleidelijk van verdwenen.

Marietje Reijers beoordeelde op 2019-03-08

Het gaat beter

Marc Koper beoordeelde op 2019-02-21

perfect product,
doet exact wat ik wil,
zonder cremmetjes of ander spul door inname van 3 theelepeltjes poeder per dag geen eczeem meer op mijn handen.
bezorging ook top, volgende werkdag in huis

Martin beoordeelde op 2019-02-20

Goed product.
Snelle service.

Martin Brakert beoordeelde op 2019-02-11

Snelle levering, goed verpakt.

Jan de Rijke beoordeelde op 2019-02-11

Prima product

Huib Van IJmeren beoordeelde op 2019-02-09

Meta De Vries beoordeelde op 2019-02-09

Gewoon goed.

S Boom beoordeelde op 2019-02-08

Prima levering . Product nog aan het uitproberen dus nog daarvan nog niet bekend of het bevalt.

H Van der Heijden beoordeelde op 2019-02-05

bestelling lukte niet ivm problemen van de server.
in de namiddag contact gehad en volgende dag toch bestelling ontvangen..
chapeau voor deze vertrouwens service!

Marielle van Duijn beoordeelde op 2019-01-28

Tevreden met de bestelde producten. Levering binnen 2 dagen.

Erwin beoordeelde op 2019-01-12

Fijn bij eczeem