Oranjelaan 22
8071LG Nunspeet

Jose Van Bergen beoordeelde op 2019-09-13

klant bestelling 61735 beoordeelde op 2019-09-04

Snelle levering en helpt goed bij mijn psoriasis. Heb eerst drie maanden capsules ingenomen en nu neem ik 1 capsule per dag. Ook de dagcreme en nachtcreme gebruikte ik tegen de jeuk, heel fijn! levering is ook altijd snel.

Kitty Bischoff beoordeelde op 2019-08-26

snelle accurate levering

Rita Achten beoordeelde op 2019-08-07

Ik gebruik de paardenmelkcapsules nu voor de vierde maand en mijn buik is minder gezwollen,en ik heb de indruk dat ik minder honger heb (kan mss ook een beetje te maken hebben met het warme weer) psoriasis is wel niet verminderd ,maar de ontsteking zelf lijkt beter te zijn ,de huid onder de schilfers ziet er gezonder uit

Reactie van Sanvita Healthy:
Bedankt voor het delen van je ervaring! Hopen dat de psoriasis nog weg trekt.

Sarah Wachtendonk beoordeelde op 2019-08-06

Snelle levering goed product heb er nu een week later al baat bij.

Reactie van Sanvita Healthy:
Zo, dat is snel! Hopen dat het helemaal overgaat. Succes!

Gea beoordeelde op 2019-08-05

Zeer tevreden. Snelle levering. Klachten van psoriasis en Rosa cecea en darmklachten zijn sterk verminderd al na een maand. Blijf het gebruiken nu

Reactie van Sanvita Healthy:
Fijn dat het dubbel goed werkt!

J.P.T.H.G. van Hal beoordeelde op 2019-07-25

Voor kinkhoest gekocht na paar dagen al meteen effect merkbaar en vol me veel vitaler! Veel minder hoesten

Reactie van Sanvita Healthy:
Fijn dat het zo snel werkt!

Alie Pons beoordeelde op 2019-07-21

Heel te vreden. Bestelling was heel snel geleverd.

👍🏻

Urbin Stoops beoordeelde op 2019-07-10

Ik heb veel minder last van me astma ben pas 1 week begonnen super

Reactie van Sanvita Healthy:
Fijn dat je zo snel resultaat hebt!

Natalie Hooiveld beoordeelde op 2019-07-09

Goede service, snelle levering, product zoals omschreven.

Rianne Zoeteweij beoordeelde op 2019-07-02

Til Muré beoordeelde op 2019-06-29

De Webwinkel van Sanvita Healthy is overzichtelijk. Genoeg keuze in allerlei producten. De bestelling was snel geregeld. Via de postbode
in de bus bezorgd en verpakt in stevige enveloppen. Na ongeveer een week al enig resultaat voor mijn huidaandoening. Momenteel geen last meer van jeukende bultjes.
Mocht dit voedingssuplement na verloop van tijd een goede en algehele uitwerking op het lichaam waarborgen dan is dit zeker een aanwinst.
Kortom, prima.
Met vriendelijke groet, Til Muré.

Reactie van Sanvita Healthy:
Bedankt voor de positieve review! Ik hoop dat u er nog lang plezier van hebt!

Karin Benjamins beoordeelde op 2019-06-26

Op donderdag avond besteld en vrijdag in huis gekregen. Jullie hebben het uitstekend gedaan, alleen de bezorger niet, het ging waarschijnlijk niet snel genoeg voor hem zodat hij het voor de deur heeft gezet. Vind ik niet netjes.

Reactie van Sanvita Healthy:
Mooi! Het voorval met de bezorger geef ik door, wat meer geduld bij de pakketdienst zou wel fijn zijn.

Linda Mosselmans beoordeelde op 2019-06-26

Snelle levering, goed produkt

Rianne Leeuwis Vlap beoordeelde op 2019-06-25

Mijn zoontje heeft kinkhoest en is de paardenmelkcapcules gaan gebruiken wat een super spul hij slaapt de hele macht door en hoesten is zo veel minder . Echt geweldig

Reactie van Sanvita Healthy:
Mooi dat het zo goed werkt! En zo uit de natuur:)

Esther MacDonald beoordeelde op 2019-06-12

Ik heb mijn bestelling snel ontvangen en ik heel vriendelijk geholpen door een medewerkster

Graag gedaan:)

Nami Sminaja beoordeelde op 2019-05-27

Moet nog wennen..

Reactie van Sanvita Healthy:
Kunnen we je ergens bij adviseren?

Gerrit Doppenberg beoordeelde op 2019-05-26

Ik heb helemaal geen klachten. Ik zou niet weten wat beter zou kunnen.
Het paardenmelk capsules helpen goed voor mijn psoriasis.
Ik ben heel tevreden.

Reactie van Sanvita Healthy:
Fijn dat het goed gaat. Bedankt voor de beoordeling!

Romy Broers Langedijk beoordeelde op 2019-05-25

Heel goed. Het helpt wel tegen een "kleine" ontsteking, het wordt wel minder.

Mandy Vanderhoven beoordeelde op 2019-05-17

Snelle levering en snel antwoord op berichten

Reactie van Sanvita Healthy:
Graag gedaan, veel succes met de capsules!