Visserstraat 38A

waarom

T Dros beoordeelde op 2018-01-22

Snelle levering. Top gedaan

Jacqueline beoordeelde op 2018-01-22

Zatermiddag besteld maandagmorgen al geleverd. Keurig verpakt en met een persoonlijke bericht van de verzender.
Ik wist van een dergelijke wringer via de hulp van mijn ouders. Via internet kwam ik bij de Schoonmaakgoeroe terecht, waar ik ook duidelijke instructiefilmpjes vond. De wringer besteld en gelijk gebruikt. Voldoet prima!

Elly Rosendal beoordeelde op 2018-01-20

Goede snelle levering ik ben zeer tevreden !!

ad meeuwsen beoordeelde op 2018-01-12

Zeer tevreden. Alles is verlopen zoals het hoort en je mag verwachten. Prima dus!

Hetty van Beek beoordeelde op 2018-01-11

kben heel erg blij met de emmer met wringer;komt er heel droog uit en bezorgt me geen pijn in mn hand !!

Martin den Hollander beoordeelde op 2018-01-11

Bestellen verliep probleemloos alleen na de betaling was het onduidelijk of het gelukt was omdat er 1 artikel bleef staan in het winkelmandje. Maar dat werd al snel toen de bevestiging van de bestelling kwam.

Krysia Merkx beoordeelde op 2017-12-17

snel

Jan Jedema beoordeelde op 2017-11-08

Na mijn e-mail contact, omdat mijn betaling even niet was getraceerd werd alles op een keurige manier alsnog opgelost. Ik zou dit bedrijf zeker in mijn kennissenkring aanbevelen.

Margriet Burgers beoordeelde op 2017-10-19

Heel tevreden, passend advies.

Peter Schlejen beoordeelde op 2017-10-01

Goede en snelle service! Prima advies!

Doortje beoordeelde op 2017-09-21

Vragen goed en vriendelijk beantwoord.
Snelle levering.
Ik ben enthousiast over de de producten

Susan Klaassen beoordeelde op 2017-09-19

Heel tevreden,goede service, goede producten.

Theo Wegman beoordeelde op 2017-09-13

De ene dag besteld en de andere dsg in huis. Kan niet beter.

Mark Gommans beoordeelde op 2017-08-12

Snel bezorgt. Schone badkamer en duidelijke instructie videos.

Yvonne van Mechelen beoordeelde op 2017-08-10

de bestelling werd super snel geleverd en voldoet precies aan de verwachtingen.

J.C Patijn beoordeelde op 2017-08-06

Prima voorlichting, snelle levering en wij zijn tevreden over de geleverde producten!

Harmanna Nap beoordeelde op 2017-07-25

Zeer goede producten en een prima service. Snelle en correcte levering met een persoonlijke noot door een bijgevoegd handgeschreven briefje.

Ilona Peeters beoordeelde op 2017-07-21

Had dit niet verwacht, maar perfect, nu spierpijn, was toveren, alles is nu schoon en fris, kan niets anders tegen op

J.T. Rigter beoordeelde op 2017-06-24

Voor de aanschaf van de producten goed advies gekregen per mail, telefoon en via de informatieve site. Snelle en correcte levering van de bestelde producten en kreeg er zelfs nog iets extra's bij. Ik voel passie bij het bedrijf voor de schoonmaakbranche en betrokkenheid voor mij als klant.

Chris beoordeelde op 2017-05-28

keurig en snel geleverd!