Visserstraat 38A

waarom

A.M.J. Boelkens beoordeelde op 2019-05-17

Maakt douchetegels uitstekend schoon

M Van Rijsingen beoordeelde op 2019-05-13

Nette levering! Ben heel blij met mijn aankoop. Ramen wassen kan dus ook leuk zijn;)

Anja H beoordeelde op 2019-05-12

Perfecte levering ! Perfecte producten ! 👌🏻

Petra beoordeelde op 2019-05-10

Ik ben erg tevreden over de Wringemmer. Helaas was het monteren van de wringer op de emmer voor mij niet te doen.
Ik heb dit aangegeven en het is prima opgelost.

Tony Ossendorp beoordeelde op 2019-05-03

Voor schoonmaaksystemen en -middelen een prima adres. Goede kwaliteit, snelle levering en plezierige klantenservice.

Huib de Vries beoordeelde op 2019-04-23

Binnen een dag in huis, telefonisch goed contact gehad

Wouter Gudde beoordeelde op 2019-04-18

Tevreden, snelle levering. Attente mensen. Persoonlijke benadering.

Sophia Huizinga beoordeelde op 2019-04-17

Ik heb mijn badkamer intensief gereinigd en het resultaat is geweldig!

Henk van de Velden beoordeelde op 2019-04-11

Snelle levering. Goed spul. Werkt als een trein!

gabrielle meierdrees beoordeelde op 2019-04-08

alles top verlopen

C Verburg beoordeelde op 2019-04-06

Snelle persoonlijk service

B beoordeelde op 2019-04-06

Snelle levering!

Silvia Bakker beoordeelde op 2019-04-01

Snelle levering, producten bevallen goed.

Anka Roza beoordeelde op 2019-03-31

Snelle levering van goede producten.

Ingrid Lamers beoordeelde op 2019-03-29

Snelle en goede levering.

Zip. beoordeelde op 2019-03-29

We zijn erg tevreden met de schoonmaak spullen. En kregen ze snel geleverd na de bestelling. Het ramen schoonmaken ging stukken sneller dan op de oude manier. Met heel mooi resultaat.

Peter Osterop beoordeelde op 2019-03-23

Altijd goed!

Sylvia Riemersma beoordeelde op 2019-01-13

na gebruik is gebleken dat het niet echt heeft geholpen,
ook nog niet weer gebruikt.

Reactie van Schoonmaakgoeroe:
Beste Sylvia,
Je hebt vorig jaar april besteld. Ik weet niet waar je het schoonmaakmiddel voor hebt gebruikt? Ik weet dus ook niet of het middel geschikt is voor hetgeen je in gedachten had. Ook weet ik niet of je het middel op de juiste manier hebt gebruikt.
Het verbaast mij dat je 10 maanden na aanschaf van het product een review plaatst. Misschien is het een goed idee om bij mij te informeren of te vragen hoe jouw schoonmaak probleem op te lossen. Ik had je hier graag mee geholpen. Maar goed het is je goede recht een review te plaatsen, bij deze.
Jaap Niezen

Hans beoordeelde op 2018-06-25

Graag wil ik langs deze weg mijn ervaringen met de Schoonmaakgeroe en de Evika producten met jullie delen.

Na een herverdeling van taken bij ons thuis mag ik nu een aantal schoonmaak werkzaamheden uitvoeren zoals : Ramen lappen, de badkamer/wc, afstoffen en de plavuizen. Vanwege een historie als professioneel tapijtreiniger had ik al gelijk de behoefte om eens rond te surfen op het www om te lezen wat de huidige ontwikkelingen zijn met betrekking tot schoonmaken. Na vele wazige verhalen en sprookjesachtige beloften kwam ik uiteindelijk de site van De Schoonmaakgoeroe tegen.

Na alles doorgelezen en de video's te hebben bekeken besloot ik telefonisch contact te zoeken vanwege een paar vragen die bij mij waren opgekomen. Uiterst netjes en uitvoerig werden mijn vragen beantwoord maar tevens werden mij duidelijke vragen gesteld omtrent mijn zienswijzen. Vol vertrouwen heb ik daarna een bestelling geplaatst waarmee ik voornoemde objecten in huis mee zou gaan reinigen. Aangezien de meeste handelingen nieuw voor mij waren heb ik veelvuldig gebruik gemaakt van de video's, het kost wat tijd maar me straks weer wat afleren waarschijnlijk meer.

Nu we een aantal maanden verder zijn kan ik schrijven dat ik zeer content ben met de schoonmaakproducten en materialen,
- het dweilen van de plavuizen is in een oogwenk gebeurd, het verzetten van de meubels kost nog het meeste tijd.
- ramen lappen binnen gaat geweldig zoals getoond op de video's, de buitenramen moet ik vooral de randen nog even bij langs met vezeldoek maar dat stelt niets voor.
- afstoffen is een genot om te doen met de stofwashand.
- de wc en badkamer vroegen voor mij althans de meeste tijd om de juiste "slag" te pakken te krijgen, maar ook hier ben ik inmiddels vertrouwd met wat ik doe.
- het wasmiddel gebruikt mijn vrouw ook tot tevredenheid en mag opnieuw besteld worden.

Mijn vrouw had behoorlijk wat scepsis vooraf maar kon de verleiding niet weerstaan om de taken aan mij over te dragen, na enkele werkzaamheden nog wat van haar tips ingepast te hebben zijn wij nu beiden zeer tevreden met de nieuwe producten van Evika en werkwijze aanbevolen door De Schoonmaakgoeroe !

Willeke Kers beoordeelde op 2018-04-11

Heb de miniwringer voor mijn schoonzusje besteld. Zij heeft niet meer de kracht om te wringen. Zij is er erg blij mee en kan weer heerlijk schoonmaken zonder al te veel last van haar handen te krijgen.
Goed produkt en goede service!