Visserstraat 38A

Mystery shopper

Lees
waarom

Hans beoordeelde op 2018-06-25

Graag wil ik langs deze weg mijn ervaringen met de Schoonmaakgeroe en de Evika producten met jullie delen.

Na een herverdeling van taken bij ons thuis mag ik nu een aantal schoonmaak werkzaamheden uitvoeren zoals : Ramen lappen, de badkamer/wc, afstoffen en de plavuizen. Vanwege een historie als professioneel tapijtreiniger had ik al gelijk de behoefte om eens rond te surfen op het www om te lezen wat de huidige ontwikkelingen zijn met betrekking tot schoonmaken. Na vele wazige verhalen en sprookjesachtige beloften kwam ik uiteindelijk de site van De Schoonmaakgoeroe tegen.

Na alles doorgelezen en de video's te hebben bekeken besloot ik telefonisch contact te zoeken vanwege een paar vragen die bij mij waren opgekomen. Uiterst netjes en uitvoerig werden mijn vragen beantwoord maar tevens werden mij duidelijke vragen gesteld omtrent mijn zienswijzen. Vol vertrouwen heb ik daarna een bestelling geplaatst waarmee ik voornoemde objecten in huis mee zou gaan reinigen. Aangezien de meeste handelingen nieuw voor mij waren heb ik veelvuldig gebruik gemaakt van de video's, het kost wat tijd maar me straks weer wat afleren waarschijnlijk meer.

Nu we een aantal maanden verder zijn kan ik schrijven dat ik zeer content ben met de schoonmaakproducten en materialen,
- het dweilen van de plavuizen is in een oogwenk gebeurd, het verzetten van de meubels kost nog het meeste tijd.
- ramen lappen binnen gaat geweldig zoals getoond op de video's, de buitenramen moet ik vooral de randen nog even bij langs met vezeldoek maar dat stelt niets voor.
- afstoffen is een genot om te doen met de stofwashand.
- de wc en badkamer vroegen voor mij althans de meeste tijd om de juiste "slag" te pakken te krijgen, maar ook hier ben ik inmiddels vertrouwd met wat ik doe.
- het wasmiddel gebruikt mijn vrouw ook tot tevredenheid en mag opnieuw besteld worden.

Mijn vrouw had behoorlijk wat scepsis vooraf maar kon de verleiding niet weerstaan om de taken aan mij over te dragen, na enkele werkzaamheden nog wat van haar tips ingepast te hebben zijn wij nu beiden zeer tevreden met de nieuwe producten van Evika en werkwijze aanbevolen door De Schoonmaakgoeroe !

Willeke Kers beoordeelde op 2018-04-11

Heb de miniwringer voor mijn schoonzusje besteld. Zij heeft niet meer de kracht om te wringen. Zij is er erg blij mee en kan weer heerlijk schoonmaken zonder al te veel last van haar handen te krijgen.
Goed produkt en goede service!

Eddy beoordeelde op 2018-03-28

Perfecte service! Evika vloerreiniger geeft een uitstekend resultaat op de linoleumvloer.
Of: 'Van moppe(re)n op het onderhoud met arbeidsintensieve zeepproducten naar quasi moeiteloos moppen...'

Pariculier beoordeelde op 2018-03-28

Duidelijke site om adviezen en instructies te lezen maar ook om te kijken naar demo video's. Vragen per mail mijnerzijds werden snel en uitvoerig telefonisch beantwoord waarna ik een bestelling geplaatst heb welke de volgende dag netjes bezorgd werd. Grote klasse !

Steven beoordeelde op 2018-03-19

Artikel via website besteld, afhandeling en communicatie hierover prima en snelle verzending. Prima website ook voor eventuele volgende aankopen.

Peter beoordeelde op 2018-03-07

Kwaliteit en veel kennis in huis. Erg blij met de bestelde producten en snelle levering.

A. Hooijer beoordeelde op 2018-03-02

Snelle en correcte levering

Silvia Bakker beoordeelde op 2018-02-25

prima, snelle levering

F.A.R. de Wildt beoordeelde op 2018-02-07

Vragen over een bestelling werden correct en vriendelijk beantwoord. Over de producten kan ik heel kort zijn: gewoon het beste dat verkrijgbaar is. TOP !!!!

Marco Koning beoordeelde op 2018-01-28

Zeer snelle levering. Ga het product nu proberen.

T Dros beoordeelde op 2018-01-22

Snelle levering. Top gedaan

Jacqueline beoordeelde op 2018-01-22

Zatermiddag besteld maandagmorgen al geleverd. Keurig verpakt en met een persoonlijke bericht van de verzender.
Ik wist van een dergelijke wringer via de hulp van mijn ouders. Via internet kwam ik bij de Schoonmaakgoeroe terecht, waar ik ook duidelijke instructiefilmpjes vond. De wringer besteld en gelijk gebruikt. Voldoet prima!

Elly Rosendal beoordeelde op 2018-01-20

Goede snelle levering ik ben zeer tevreden !!

ad meeuwsen beoordeelde op 2018-01-12

Zeer tevreden. Alles is verlopen zoals het hoort en je mag verwachten. Prima dus!

Hetty van Beek beoordeelde op 2018-01-11

kben heel erg blij met de emmer met wringer;komt er heel droog uit en bezorgt me geen pijn in mn hand !!

Martin den Hollander beoordeelde op 2018-01-11

Bestellen verliep probleemloos alleen na de betaling was het onduidelijk of het gelukt was omdat er 1 artikel bleef staan in het winkelmandje. Maar dat werd al snel toen de bevestiging van de bestelling kwam.

Krysia Merkx beoordeelde op 2017-12-17

snel

Jan Jedema beoordeelde op 2017-11-08

Na mijn e-mail contact, omdat mijn betaling even niet was getraceerd werd alles op een keurige manier alsnog opgelost. Ik zou dit bedrijf zeker in mijn kennissenkring aanbevelen.

Margriet Burgers beoordeelde op 2017-10-19

Heel tevreden, passend advies.

Peter Schlejen beoordeelde op 2017-10-01

Goede en snelle service! Prima advies!