Visserstraat 38A

Mystery shopper

Lees
waarom

MS beoordeelde op 2019-07-16

Heel tevreden over de levering, de persoonlijke kaartje en de instructies op internet.

Elly Hausmanns beoordeelde op 2019-07-15

Hallo
Van bestelling tot bezorging Top!!

Tony Ossendorp beoordeelde op 2019-07-03

Goede kwaliteit en super voorlichting. Heel tevreden over de behaalde resultaten van schoonmaaksysteem ramen binnen.

M Van Rijsingen beoordeelde op 2019-07-02

Ik ben super tevreden met de schoonmaakspullen die ik tot nu toe heb gekocht. Werkt allemaal super gemakkelijk en snel. Ik kan iedereen deze produkten aanraden. De instructie filmpjes leggen precies uit hoe je eea kunt gebruiken. Ik wist niet dat poetsen zo gemakkelijk kon zijn. Een hele tevreden klant!

Tim beoordeelde op 2019-07-01

Product is geweldig, betaalbaar en snelle levering.

Jolanda van den Bosch beoordeelde op 2019-06-28

Een goed product en snelle levering. Maar vooral het persoonlijke briefje van Jaap bij de bestelling vind ik een teken van service.

Anna Hulsebosch beoordeelde op 2019-06-28

Bestelling razendsnel geleverd! Goede voorlichting en informatie op YouTube filmpjes. Tips en tricks en je mag/kan altijd een vraag stellen die worden keurig beantwoord.......want in de schoonmaakwereld valt nog veel te leren, zo blijkt

Julia Smeehuijzen beoordeelde op 2019-06-27

De uitleg op de video is goed. Ook voorkomt De uitleg dat je teveel schoonmaakmiddel gebruikt. De geur is prettig. De badkamer begint er al top uit te zien .

Tony beoordeelde op 2019-06-24

Kochten Evika reiningsproduct voor schoonmaken van grote natuurstenen vloeroppervlakken. Samen met het Evika Systeem Plus en Tronic moppen, ook uit deze webwinkel, krijgen we keer op keer een mooi resultaat. Schoon en streeploos. De duidelijk instructie(video) helpt bij de eerste keer gebruiken.

Bernadette Bauer beoordeelde op 2019-06-23

Directe en persoonlijke service en vlotte verzending. En kwalitatief zeer goede producten!

J.A Duizer-Jens beoordeelde op 2019-06-17

De wringer vindt ik zo wankeling bevestig op de emmer je kan het niet strak aantrekken.

Reactie van Schoonmaakgoeroe:
Goedemiddag,
Als ik uw reactie lees dan begrijp ik iets niet. Waarom trekt u als u niet tevreden bent niet bij mij aan de bel. U heeft zowel mijn telefoonnummer als mail adres. Ik ga heel ver in klanttevredenheid. Als er een probleem is dan los ik dat simpelweg op.
De wringer is een kwalitatief zeer hoogwaardig product. Een eigenschap van de wringer is dat hij zeer stabiel is. Als dit in uw geval niet zo is, dan kan het zijn dat of hij niet op de juiste manier is bevestigd of dat er mogelijk een fout in de wringer zit. Hoe dan ook de wringer moet het gewoon doen en als er een probleem is dan los ik dat graag op.

Het is uiteraard uw goed recht een negatieve review te schrijven. Persoonlijk vind ik het meer de schoonheidsprijs verdienen dit te doen als een probleem niet opgelost wordt. In uw geval heb ik hier geen kans voor gekregen. Zoals gezegd wil ik het graag oplossen.

Jaap Niezen

Tjibbe beoordeelde op 2019-06-16

Zeer tevreden, producten snel in huis en goede kwaliteit. Ik kan de producten zeker aanraden!

sylvia bouwmans beoordeelde op 2019-06-14

De volgende dag in huis. Product voldoet aan de verwachtingen. Goede uitleg, door filmpjes op website.

Peter Postema beoordeelde op 2019-06-14

Levering snel binnen
Persoonlijk handgeschreven berichtje is altijd leuk. Prima

P Watsing-Smits beoordeelde op 2019-06-11

Het bezorgen ging vlot en het product is oké.

Mayke van Wijk beoordeelde op 2019-06-11

Prima verzorging van het bestelde, vandaag besteld, morgen in huis. Erg goede service, fantastisch spul, ideaal voor mijn marmoleum vloer ! Handig in gebruik. Zeer tevreden.

Wesley Moonen beoordeelde op 2019-06-10

Het bestelde product kwam al snel in huis. Vandaag mijn badkamer grondig schoongemaakt zoals beschreven wordt in de video. Resultaat een zeer schone badkamer.

Goed product.
Snelle service.
goede uitleg voor het gebruik van het product.

Schoonmaakgoeroe bedankt!

margreet Bokhorst beoordeelde op 2019-06-09

Ik krijg de diep aanslag onder in de pot er niet weg mee,had er meer van verwacht.

Reactie van Schoonmaakgoeroe:
Beste Margreet,

U mag van dit product verwachten dat u er de aanslag in uw toiletpot mee kunt verwijderen. Er is wel een mits, mits u zich houdt aan de instructies zoals deze te lezen zijn op de website of te zien zijn in de instructie video.
Indien er een aanslag is onder in de pot, moet het water verwijdert worden. Als de sanitairreiniger in het water wordt gedaan wordt het gelijk verdunt en zal de werking niet voldoende zijn. Als vooraf het water is verwijderd brengt u de sanitairreiniger aan met de schuurspons en zet u de pot goed in met het middel. Goed opschuren met het middel, 5 a 10 minuten in laten werken en nog een keer schuren met de schuurspons. Bij een sterke vervuiling moet deze handeling een aantal keren herhaald worden. Er mag niet verwacht worden dat bij een sterke kalkopbouw het middel in één keer alle kalk verwijdert. Als het middel zo sterk zou zijn dan zou het glazuur in de toiletpot beschadigd worden.
Ik verwacht als u bovenstaande handelingen uitvoert, u het door u verwachte resultaat zult behalen. Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.

Jaap Niezen

I.J. Fransen-Hartog beoordeelde op 2019-06-09

Ik heb de producten nu een week in huis. Ik heb de ramenset excellent, de afstofhandschoen en het vloerreinigingsysteem plus inmiddels gebruikt. Ik ben zeer tevreden over de producten. Schoonmaken gaat idd een stuk sneller. Fijn ook dat de stok op de goede hoogte in te stellen is. Ik ben 1.86m lang en dit scheelt een hoop krom staan.
Ook de Cosmetische handschoen is een aanrader. Ik heb een overgevoelige huid. Was toch wat huiverig om hem te gebruiken, maar werkt prima. Totaal geen irritatie en toch een schone huid. Blij mee.

jolanda kirpensteijn beoordeelde op 2019-06-07

snel en correct