schelphoek 200

Bol.com 4 7,8

R de Block beoordeelde op 2018-11-09

Gewoon GOED

E Soffers beoordeelde op 2018-11-02

Voordeur bel met camera gekocht. Installeren ging echt makkelijk. Overdag haarscherp beeld. Zodra het donker is minder scherp. Heb daar over gebeld en we gaan nog even kijken of de infra rood goed werkt. Door drukte ben ik er nog niet toe gekomen.

Rene Snip beoordeelde op 2018-10-30

In de eerste plaats bleek de bel - die ik op 1 oktober 2018 via internet kocht - niet bij mij te kunnen worden aangesloten. De meterkast zat verder weg dan de 1 of 2 meter kabel die kennelijk wordt meegeleverd. Okay, ik ben niet zo technisch, daarom had ik ook een monteur erbij geregeld, maar had men op de site bij de slimme bel gewoon duidelijk aangegeven dat deze stroom nodig heeft, dan had ik dat ding natuurlijk niet gekocht. Dit staat echter niet heel erg duidelijk op de site vermeld.

De verwerkingstijd is traag. Misschien dat het voor standaard alleen een bel kopen goed werkt, maar ik had tevens installatie bijgekocht. Heel snel waren ze met het verlangen van betaling vooruit. Heel traag echter met het leveren van een monteur. Niks hoorde ik, dagenlang, ik heb gemaild, geen feedback, ik mailde weer, toen pas feedback dat de monteur zou bellen. Pas een week later werd ik eens door een monteur gebeld die pas dagen later (we waren intussen 2 weken verder sinds de koop) kon langskomen bij mij. Toen hoorde ik dus van hem dat het aansluiten niet ging lukken. Er werd gebeld met de club en alles zou worden teruggedraaid en teruggestort. Ik heb de bel geretourneerd uiteraard.

Vervolgens had ik na 2 weken nog niet mijn geld. Het ging in totaal om maar liefst plusminus 230 Euro!!! Ik had ze al gemaild waar het geld bleef. Hoorde niks; totaal geen reactie. Ga dan op die rotsite van ze maar eens een telefoonnummer zoeken om met ze in contact te komen! Dat kost je minstens 5 minuten. Deze mensen willen helemaal geen contact met klanten, die willen dozen schuiven via internet en cashen!

Het telefonisch contact was ronduit slecht. Ik werd door iemand te woord gestaan die niet enthousiast klonk, maar ingekakt en lui overkwam op mij. Hij vermoeide mij met verhalen dat zij 14 werkdagen (drie weken dus!!!!) erover doen om de terugbetalingslijst te verwerken en schoof het af op banken etc. Ik vertelde de man duidelijk dat dit onzin is omdat de verwerking per bank hooguit 1 werkdag duurt. Bovendien had ik via PayPal betaald, en daar is de verwerkingstijd per direct. Als men tenminste de moeite zou nemen om MIJN 230 Euro terug te storten. Dat zouden ze zeker doen. Het is nu 30 oktober en ik heb sinds de retourontvangst door hen van mijn slimme bel op 19 oktober jl. nog GEEN CENT gezien. Zo traag als de man klonk, die het weer wilde alschuiven door naar zijn interne organisatie te verwijzen (waar ik niks mee te maken heb omdat dit mijn probleem niet is; ik wil gewoon mijn geld terug), zo laks is deze club. Uit het voorgaande blijkt dat dat in al zijn facetten zo is; niet alleen bij het met een muisklik terugstorten van geld op mijn PayPal.

Mijn gevoel all over is dat dit een club is die totaal niet op klantenservice is ingesteld en ver beneden alle peil opereert. Wat een rotbedrijf. Ik raad af hier iets te kopen, tenzij je 100% zeker weet dat het voor jouw situatie plug en play is en je geen monteur nodig hebt.

Beste Rene,

Bij deze bevestig ik dat u uw geld terug krijgt binnen de wettelijke termijn (van 14 dagen). Maar wij proberen dit natuurlijk zo snel mogelijk af te handelen. We houden u hiervan op de hoogte en u ontvangt van ons bericht op het moment dat wij het hebben teruggestort.

Mochten er nog verdere vragen zijn dan horen wij dat graag.

Eric van Kessel beoordeelde op 2018-10-22

Dagje later in huis, maar werkt goed

Gerard Winterswijk beoordeelde op 2018-10-22

Tot nu goede ervaring, ik een een camera retour gestuurd , voor een andere, en hopen dat het goed gaat maar ik heb telefoon contact gaat , en dat gaat goed komen 👍👍

Rikie Schouten beoordeelde op 2018-10-17

Ik heb nog niks binnen helaas

Yvo Simons beoordeelde op 2018-10-10

Snelle levering en duidelijke instructies

C.Holtkamp beoordeelde op 2018-10-10

Erg blij met mijn beveiligingsysteem;kan niet anders zeggen dan een goed werkend produkt!
Uitstekende klantenservice via email en/of telefoon.
Wat mij betreft een aanrader!!

B.F. Been beoordeelde op 2018-10-09

Vlotte levering en ondersteuning via e-mail. Had wat problemen met resetten systeem na update firmware, maar dat is nu opgelost. Zonnekapje had iets langer gemogen, nog iets teveel lichtinval. Een buitenland met sensor is ‘s avonds wel nodig wil je goede gezichten zien, jammerlijk geen infrarood.
Maar het voldoet prima na wat aanpassingen

Anne-Marie beoordeelde op 2018-10-09

fijne deurbel met goed helder beeld. 1 minpuntje: alarm op je gsm kun je nu niet apart instellen voor als de deurbel gaat en bij bewegingsdetectie. ik zou graag zien dat dit nog toegevoegd wordt zodat je het zo in kunt stellen dat je altijd een melding kunt ontvangen als er iemand aanbelt maar niet steeds gestoord wordt door een melding van elke voorbijganger. Maar de beweging detectie wil ik wel aan hebben zodat er gefilmd wordt bij beweging. (maar dan dus zonder alarm...)

Pieter beoordeelde op 2018-10-08

Goed alarmsysteem! Prima service.

Stian beoordeelde op 2018-10-08

Zeer snel geleverd, en simpele installatie!

Rene Snip beoordeelde op 2018-10-06

Is niet zo makkelijk te installeren als op de site wordt gezegd en je hebt een lange internetkabel nodig...montage duurt lang voor dat je gebeld wordt, maar met vooraf betalen zijn ze wel direct en snel

Remy van Dommelen beoordeelde op 2018-09-29

De medewerker , te weten,(Thomas) zoals hij zichzelf noemt is prima te bereiken ,behulpzaam inzake installatie aangeschafte beveiliging-camera ,doch de camera zelf is mijns inziens van inferieure kwaliteit daar er het een en ander aan binnenwerk van de smart-camera ontbreekt ,er zit geen slot om de bijgeleverde SD-kaart in te steken ,alsmede reset-knop ontbreekt ,fout van de fabrikant ?
De gebruiksaanwijzing is zeer sumier , de gratis down te loaden App vraagt in het Chinees om comfirmatie of gebruiker akkoord gaat met het 1 of ander ,ik spreek jammerlijk genoeg geen Chinees ,dus het is gokken waar men mee akkoord gaat .
Samenvattend zal ik niet meer bij dit bedrijf een beveiligingscamera bestellen daar het vertrouwen mijnerzijds er niet meer is.
Met vriendelijke groet R van Dommelen

Henk Griffioen beoordeelde op 2018-09-24

Positief: Snel antwoorden op vragen over de installatie.

Michella beoordeelde op 2018-09-22

3 dagen bezig geweest met installatie van slimme deurbel en volgens support lag het aan wifi bereik. Voor €100 wifi extender moeten aanschaffen maar werkte nog steeds niet.
Mocht apparaat terugsturen en zou geld terugkrijgen maar toen we dit daadwerkelijk wilde doen kon het ineens niet meer. Enkel omruiling was mogelijk. Vertrouwen in product, bedrijf en support is weg. Geen interesse in omruiling. Boevenpraktijken!

Beste Michella,

We hebben middels diverse gesprekken geprobeerd om uw wifi verbinding te optimaliseren en de deurbel om te ruilen voor een nieuw en goed werkend exemplaar. Gezien de deurbel al meer dan een maand in uw bezit is en deze is gemonteerd en gebruikt kunnen wij helaas niet overgaan tot terugstorting van het volledige aankoopbedrag. We willen u graag helpen aan een goed werkend product en ook zijn we bereid om een andere oplossing voor te schotelen. Ik verzoek u om verdere correspondentie en onderhandeling voor een oplossing via de e-mail voor te zetten.

Webcare team

Michiel Heikens beoordeelde op 2018-09-19

Nu een paar dagen in gebruik. Helaas is de camerabeelden zeer instabiel qua verbinding. Dit ondanks goede WiFi verbinding. Ook werkt de app niet goed als je twee telefoons dezelfde account gebruikt. De bijgeleverde sensoren werken wel goed. Helaas is de camera sensor ook overgevoelig ondanks dat ik het op lage gevoeligheidsgraad heb gezet. Het alarm is al een paar keer onnodig afgegaan. Hopelijk zijn hier oplossingen voor.

Beste Michiel,

We hebben elkaar ook telefonisch gesproken met betrekking tot uw problemen. Hieronder nog een aantal punten om uw problemen op te lossen:

- Het netwerk dient stabiel genoeg te zijn om een video stream te kunnen openen, u kunt hiervoor ook ter ondersteuning het volgende item op onze website bekijken: https://www.smarthomebeveiliging.nl/faq-items/aan-melding-netwerk-fout-probeer-later-opnieuw/
- Om per apparaat meldingen te ontvangen is het noodzakelijk om voor elk apparaat een eigen account aan te maken. Zodra u per apparaat een eigen account instelt ontvangt per account een alarmmelding.
- U kunt de bewegingsdetectie hoger/lager zetten of u kunt de bewegingsdetectie uitzetten en alleen op infrarood detecteren. Zo vinden er geen valse meldingen meer plaatst, maar blijft de camera wel alles in de gaten houden en meldingen geven bij ongewenst bezoek!

Mocht u er niet uitkomen of andere vragen hebben dan horen wij dat graag van u. Wij zijn zowel telefonisch als via de Livechat op onze website te bereiken.

Henk Heijnen beoordeelde op 2018-09-17

Product de volgende dag geleverd. Mooie ondersteuning met eigen App.

mw. Van veen beoordeelde op 2018-09-16

Monteur is 4.5 uur bezig geweest en t alarm doet t nog steeds niet!

Beste mevrouw van Veen,

Als eerst onze excuses voor de gelopen zaken met betrekking tot onze installatie service. Zoals met u besproken wordt er opnieuw een monteur gestuurd en zijn de kosten voor het eerste keer installeren op onze rekening!

We horen graag of alles verder naar wens is en voor vragen kunt u ons zowel telefonisch bereiken als via de livechat op onze website.

Bert Mastenbroek beoordeelde op 2018-09-16

Alles snel geleverd. Redelijk duidelijke omschrijving voor installatie. Alarm gaat niet makkelijk uit.