schelphoek 200

Bol.com 4 7,8

Hennie de With beoordeelde op 2019-01-20

Prima en snel.

Dennis Van buren beoordeelde op 2019-01-15

snel geleverd, makkelijk te installeren

Wim Schaap beoordeelde op 2019-01-14

Het uitgebreide set welke ik besteld heb is echt een heel mooi en goed product.
Daarnaast is de begeleiding via chat of mail top geregeld.
Al met al een mooi product welke door een goed bedrijf verkocht wordt.

SF Chan beoordeelde op 2019-01-14

Prima contact. Installatie was ook eenvoudig en bij vragen kan je ze mailen.

John Bos beoordeelde op 2019-01-14

Lang moeten wachten voordat de bestelling geleverd werd.

Tristan Rohner beoordeelde op 2019-01-14

Heb zeer lang moeten wachten op mijn bestelling, en eenmaal aangekomen was hij niet compleet. Verder is het bestelde systeem wel goed en simpel te installeren en werkt naar behoren.

Arjan Rooijackers beoordeelde op 2019-01-14

Naar een levertijd van 8 werkdagen toch ontvangen.

Het werkt nog niet 100%
De handleiding is niet uitgebreid maar je wordt wel goed geholpen bij de helpdesk.

Jolanda Nieuwenhuijze beoordeelde op 2019-01-13

Heel tevreden, door de feestdagen was er vertraging maar ik werd keurig op de hoogte gehouden

Albert Albers beoordeelde op 2019-01-13

Super systeem. Zeer tevredenšŸ‘

Ann-kristin Groot landeweer beoordeelde op 2019-01-09

Bestelling gedaan en direct betaald.
Daarna heb ik niks meer gehoord.Geen bevestiging.1 week later had ik wel mijn bestelling binnen.

Fred Mein beoordeelde op 2019-01-08

Wordt goed geholpen

Jack van Koppen beoordeelde op 2019-01-08

Snel geleverd, product is precies wat ik ervan verwacht had.

Diny Okhuijsen beoordeelde op 2019-01-06

Uitstekende service.

Henk Bos beoordeelde op 2019-01-05

Snel geleverd. Ziet er degelijk uit en een scherp beeld op de smart phone.

L.J.P. Hoefnagels beoordeelde op 2019-01-03

Ontvangst bestelling duurde wat langer dan beloofd maar alles in goede orde ontvangen,

Marcel Dluis beoordeelde op 2019-01-02

Het lukte mij niet helemaal en ben meer dan goed geholpen door de mensen van dit bedrijf...

Melissa Magendans beoordeelde op 2019-01-02

De bestelling was zelfs met kerst ertussen toch erg laat binnen maar naar bellen direct excuses en direct dezelfde dag verzonden. Het installeren ging gemakkelijk (zelfs voor mij als vrouw :D), het ophangen moet nog gebeuren. De kwaliteit van de beelden is erg goede, nightvision nog niet ondervonden.

Fred van Amen beoordeelde op 2019-01-01

Prima shop
snelle levering
goede artikelen

AGM Coolen beoordeelde op 2018-12-28

Goed persoonlijk advies en snelle bezorging. Ook het product wat ik ontvangen heb is een zeer goed product, in tegenstelling tot andere gelijkwaardige producten. De behuizing van het apparaat is gegoten aluminium wat kwaliteit vertegenwoordigd. Voorlopig beoordeel ik op constructie, materiaalkeuze en design, omdat ik het apparaat nog niet geïnstalleerd heb. Maar ik twijfel een seconde dat de installatie problemen zou kunnen opleveren.

Frank Verhoeven beoordeelde op 2018-12-28

Vorige week een smarthomebeveiliging systeem gekocht, snelle levering, maar wat belangrijker is, is de goede service.

De slimme stekker kreeg ik niet ingesteld en ik had ook geen alarm geluid op mijn telefoon. De helpdesk chat ingeschakeld en met hulp van Thomas was alles snel geregeld, Top!!!