schelphoek 200
+31 85 782 2929

8,1

Bol.com 4 7,8

Noud beoordeelde op 2019-05-08

Een slimme deurbel besteld, wifi niet goed. Ik kreeg direkt een nieuwe opgestuurd met de mededeling dat de oude na vervanging kon worden geretourneerd. Dit heeft wegens en skiongevalletje ruim 3 maanden geduurd. Geen enkel probleem! Na uitwisseling was de 12 volt adapter in de spouwmuur gevallen. Alles terug gestuurd met de mededeling dat ze maar een factuurtje moesten sturen voor de verloren adapter.
Kreeg een berichtje dat ze alles hadden ontvangen en geen rekening voor de adapter zouden sturen.
Super service, graag tot volgende keer. Noud

Khalil beoordeelde op 2019-04-29

De bestelling geplaatst maar nooit ontvangen, ondanks de vele beloftes (via de email en de chat) telefonisch zijn ze niet bereikbaar !!! gelukkig heb ik via PayPal betaald dus makkelijk mijn geld terug kunnen halen

Alex Bouland beoordeelde op 2019-04-03

Eenvoudig te installeren. Vragen worden snel beantwoord. Ben er erg blij mee!

Theo beoordeelde op 2019-03-29

Goede service snel antwoord

Theo beoordeelde op 2019-03-28

Producten zijn goed en service ook. Deur sensor was defect werd gelijk kosteloos omgeruild. Snelle levering

Thomas beoordeelde op 2019-03-25

Camera en deurbel werken perfect, levertijd en service zit ook goed bij dit bedrijf

Rein Boers beoordeelde op 2019-03-17

Slimme deurbel gekocht. Je moest direct bestalen. Duurde meer dan drie week voordat hij geleverd werd. Kon niet geïnstalleerd worden.
Backoffice gaf aan dat dit inderdaad ook niet kon. Geretourneerd en ben nu al meer dan drie weken aan het wachten op mijn geld.
Superslecht......

Joop Gortemaker beoordeelde op 2019-03-12

Snelle kevering en goede ondersteuning

Erik van Delft beoordeelde op 2019-03-11

Deurbel en Buiten camera aangesloten. En op de app gekoppeld werkt perfect en naar behoren.
Voor weinig geld de voor en achterkant van me huis beveiligd. Nu nog even wachten op de externe deurgong en
klaar is Erik. Bedankt voor de snelle en goed uitleg van de handleidingen. Top Site.

Jamil Mouridi beoordeelde op 2019-03-10

Hij doet wat hij hoort te doen ,
Ik vind het goed.

Rianne Gaasbeek beoordeelde op 2019-03-09

beschrijving is super klein die je erbij krijgt.

De app werkt wel handig maar is heel traag helaas

Angela Van Meurs beoordeelde op 2019-03-09

Snelle levering. Camera reageert wel erg gevoelig op omgevingsbeweging, zoals vissen in de vijver. Decoraties in de tuin. Binnen de app is hier geen instelling voor.

Joop beoordeelde op 2019-03-09

Bedankt voor de snelle levering van de Deurbel en Buiten camera werken perfect ben er net even mee aan
het stoeien. Prima producten. Groeten Erik

mart timmermans beoordeelde op 2019-03-09

Geven goed antwoord op de vragen

J Verhoek beoordeelde op 2019-03-06

Helaas kan ik smartphone niet positief beoordelen daar er van alles misgaat.
Ten eerste ze schrijven in de mail vandaag besteld morgen in huis .
Was ruim 4 weekjes wachten tot álles uit China kwam
Vervolgens mis ik een externen bel werd nóg 2 weekjes later geleverd. Als laatste ze komen over ruim 2 weekjes de spullen aan sluiten ben je bijna acht weken verder

Roelof Lijkendijk beoordeelde op 2019-03-04

Niet gedacht dat ze zo snel leverden. Prachtig!!

Michael Scheffler beoordeelde op 2019-03-04

Heb deze dan maar besteld na lang zoeken op het net en een paar chats die ik met hun gedaan heb. ( super trouwens de service bij het chatten). Super snelle levering, heb de camera ook direct aangesloten alles ging super, moest ze alleen ff een keer resetten.
Dag later was ik wel verbaast als ik bij een kennis binnen kwam en zag dezelfde camera bij hem. Hij zei dat hij deze bij de ACTION heeft gekocht voor 35.00 euro. Ik was er kapot van. Direct contact opgenomen met de klantenservice, en hij vertelde mij deze merk van de Action helemaal niet te kennen. Het is van de buitenkant precies hetzelfde model maar wat er binnen zit is wel anders en je kan deze ook uitbreiden en die van de Action niet. Er waren dan ook heel veel klachten van het Action model wat ik dan ook gelezen heb op google.
Ben dan achteraf toch blij en de camera werkt ook perfect. Zou nu nog die bewegingsmelder erbij bestellen.
In totaal zou ik deze winkel een 9,8 geven.

Jack De feber beoordeelde op 2019-03-02

snelle bezorging en makkelijk contact voor vragen

A Bach beoordeelde op 2019-02-27

ze leveren snel en de camera heeft een mooi beeld handleiding is alleen niet erg duidelijk zeker voor iemand die niet veel van techniek heeft

Henk Timmer beoordeelde op 2019-02-27

goed