schelphoek 200

Bol.com 4 7,8

Berry Smulders beoordeelde op 2019-07-17

Frits van Ooijen beoordeelde op 2019-07-17

Bastiaan Pieroelie beoordeelde op 2019-07-17

Redelijk goede ervaring. Product is prima, communicatie niet helemaal top. Na betaling geen communicatie over de bestelling ontvangen. Na actie (mail) vanuit mij, terugkoppeling gehad en werd het product verzonden en net op tijd ontvangen (verjaardagscadeau).

Peter Koetsheid beoordeelde op 2019-07-17

Ruud Van uijthoven beoordeelde op 2019-07-16

Ben heel tevreden aansluiten ophangen en instaleren was gemakkelijk. Top

Egbert Zeef beoordeelde op 2019-07-16

Jan Gerritsen beoordeelde op 2019-07-16

Dunja Ruyters beoordeelde op 2019-07-16

Taufik Kartadjoemena beoordeelde op 2019-07-15

Tinus Niemeijer beoordeelde op 2019-07-15

Louella beoordeelde op 2019-07-15

Product is redelijk snel aangekomen. Installatie had wel wat haken en ogen maar is met behulp van vriendelijke medewerkers snel opgelost. nu plaatsen en kijken hoe goed het werkt!

jan just de la paisieres beoordeelde op 2019-07-15

Levertijd is wel eens een probleem maar verder goed geholpen per telefoon en alles werkt uitstekend

Appie Ganzevoort beoordeelde op 2019-07-15

Henk R beoordeelde op 2019-07-14

gewoon goed, zoals het hoort en verwacht wordt

Randy Van der spek beoordeelde op 2019-07-13

Sylvia Slinger beoordeelde op 2019-07-10

Sander beoordeelde op 2019-07-10

Zeer goed geholpen via telefoon en email!!

Paul Out beoordeelde op 2019-07-10

Roald Van den Berg beoordeelde op 2019-07-08