schelphoek 200
+31 85 782 2929

8,1

Bol.com 4 7,8

Joop Gortemaker beoordeelde op 2019-03-12

Snelle kevering en goede ondersteuning

Erik van Delft beoordeelde op 2019-03-11

Deurbel en Buiten camera aangesloten. En op de app gekoppeld werkt perfect en naar behoren.
Voor weinig geld de voor en achterkant van me huis beveiligd. Nu nog even wachten op de externe deurgong en
klaar is Erik. Bedankt voor de snelle en goed uitleg van de handleidingen. Top Site.

Jamil Mouridi beoordeelde op 2019-03-10

Hij doet wat hij hoort te doen ,
Ik vind het goed.

Rianne Gaasbeek beoordeelde op 2019-03-09

beschrijving is super klein die je erbij krijgt.

De app werkt wel handig maar is heel traag helaas

Angela Van Meurs beoordeelde op 2019-03-09

Snelle levering. Camera reageert wel erg gevoelig op omgevingsbeweging, zoals vissen in de vijver. Decoraties in de tuin. Binnen de app is hier geen instelling voor.

Joop beoordeelde op 2019-03-09

Bedankt voor de snelle levering van de Deurbel en Buiten camera werken perfect ben er net even mee aan
het stoeien. Prima producten. Groeten Erik

mart timmermans beoordeelde op 2019-03-09

Geven goed antwoord op de vragen

Roelof Lijkendijk beoordeelde op 2019-03-04

Niet gedacht dat ze zo snel leverden. Prachtig!!

Michael Scheffler beoordeelde op 2019-03-04

Heb deze dan maar besteld na lang zoeken op het net en een paar chats die ik met hun gedaan heb. ( super trouwens de service bij het chatten). Super snelle levering, heb de camera ook direct aangesloten alles ging super, moest ze alleen ff een keer resetten.
Dag later was ik wel verbaast als ik bij een kennis binnen kwam en zag dezelfde camera bij hem. Hij zei dat hij deze bij de ACTION heeft gekocht voor 35.00 euro. Ik was er kapot van. Direct contact opgenomen met de klantenservice, en hij vertelde mij deze merk van de Action helemaal niet te kennen. Het is van de buitenkant precies hetzelfde model maar wat er binnen zit is wel anders en je kan deze ook uitbreiden en die van de Action niet. Er waren dan ook heel veel klachten van het Action model wat ik dan ook gelezen heb op google.
Ben dan achteraf toch blij en de camera werkt ook perfect. Zou nu nog die bewegingsmelder erbij bestellen.
In totaal zou ik deze winkel een 9,8 geven.

Jack De feber beoordeelde op 2019-03-02

snelle bezorging en makkelijk contact voor vragen

A Bach beoordeelde op 2019-02-27

ze leveren snel en de camera heeft een mooi beeld handleiding is alleen niet erg duidelijk zeker voor iemand die niet veel van techniek heeft

Henk Timmer beoordeelde op 2019-02-27

goed

Herman Kolk beoordeelde op 2019-02-27

Tot noch toe alles goed gegaan moet nog gemonteerd worden

Afd Inkoop beoordeelde op 2019-02-25

Verkeerde voorraad informatie op website, geen bericht dat er geen voorraad meer was, na herhaald aandringen levering mogelijk 3 weken later . Bestelling geannuleerd. Bevestigd maar geen geld terug. Na 3 weken werd opeens geleverd. Nu werd gezegd dat geld pas terug kon worden gestort nadat men de zending retour had ontvangen, terwijl de bestelling was geannuleerd en annulering geaccepteerd. Na dreiging met Juridische stappen werd geld teruggestort.

Reactie van Smart Home Beveiliging:
Beste heer/mevrouw,

Vervelend om te lezen dat er het één en ander fout is gegaan met betrekking tot uw bestelling. Inderdaad was uw annulering niet goed verwerkt, waardoor het product toch naar u was verzonden. Vandaar dat het terugstorten van het aankoopbedrag langer op zich liet wachten.

Alles is nu afgehandeld en onze excuses voor het ongemak. Wij proberen altijd van onze fouten te leren en onze dienstverlening te verbeteren!

Mochten er nog verdere vragen zijn dan horen wij dat graag.

Thomas

Martijn Koop beoordeelde op 2019-02-24

Tot 3 keer toe worden telefonische toezeggingen niet nagekomen: order wordt niet geannuleerd, bij retournering blijft terugstorting maar uit, en toegezegde vergoeding retourkosten zie ik nooit terug. Jammer.

Reactie van Smart Home Beveiliging:
Beste Martijn,

Er is inderdaad wat fout gegaan met de annulering van uw bestelling waardoor uw bestelling toch werd verzonden naar u. Onze excuses daarvoor! In ons systeem zie ik wel dat alles is teruggestort. Mocht u nog niks ontvangen hebben dan kunt u ons bellen op of een e-mail sturen en gaan wij er voor u achteraan. Voor alle contact mogelijkheden zie: https://www.smarthomebeveiliging.nl/contact/

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en we horen graag van u mocht er iets niet kloppen.

Thomas

Audy Saffrie beoordeelde op 2019-02-18

Prima webshop

H Kuipers beoordeelde op 2019-02-16

Eenvoudige installatie, goed werkend.

Robert Weerkamp beoordeelde op 2019-02-13

Slimme buitencamera doet wat die moet doen. Mooi product. Kabels handig aan 1 kabel, nadeel dat ev. gat in de muur ook dik moet zijn.
Vragen en problemen zijn vriendelijk en snel opgelost door support. Aanrader

Erik Kleinschiphorst beoordeelde op 2019-02-12

Netjes op tijd en alles volgens afspraak geleverd. 👍

Erik beoordeelde op 2019-02-10

Netjes geleverd de dag erop. Beschrijving beknopt maar duidelijk. Ondanks een bug in de IOS-app heel goede support van de klantenservice gehad. Al bij al een prima camera met duidelijke beelden.