Sint Martinusstraat 32
1611BB Bovenkarspel

8,2

ikke beoordeelde op 2018-05-16

snelle discreet verzonden en een goed product

Anoniem beoordeelde op 2018-05-15

Matig. Het zou een penisvorm moeten zijn en het is alleen een kromme wortel zonder eikel of iets.

Laura van Zoomeren beoordeelde op 2018-04-16

Alles was duidelijk.

Jolanda beoordeelde op 2018-03-30

Prima levering en discreet

Jan beoordeelde op 2018-03-08

heel tevreden. snel in huis en voldoet aan mijn verwachting

jojo beoordeelde op 2018-01-24

materiaal is veel te hard en daardoor pijnlijk...dus artikelen van soepeler materiaal gaan verkopen

Reactie van Straponwebshop.nl:
Geachte heer, mevrouw,

Wat vervelend dat het door u bestelde artikel niet aan uw wensen voldoet.
Dit kunnen wij van te voren echter niet inschatten. Sommige mensen houden van hard materiaal terwijl andere mensen juist van zacht materiaal houden.

vjr beoordeelde op 2018-01-19

voelt goed aan en schuurt lekker aan de binnenkant.

John beoordeelde op 2018-01-17

Er wordt gesteld dat een artikel dat op voorraad is, de volgende dag geleverd wordt indien het voor 19:00 uur is besteld. Ik ervaar nu dat dit niet het geval is, na 1 1/2 dag nog niets gehoord.

Winston beoordeelde op 2018-01-17

het behoeft geen commentaar alles was in orde

Meisje beoordeelde op 2018-01-06

Snelle levering maar het product voldeed niet aan mijn verwachtingen

Anoniem beoordeelde op 2017-12-27

Veel aanbod en diversiteit, redelijk snelle levering (zelfs voor kerst) en goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Alleen jammer dat je geen mailtjes krijgt als de bestelling verzonden is, verwachte bezorgdag, etc.

Anoniem beoordeelde op 2017-12-14

Veel keuze. Helaas niet meer leverbaar maar het bedrag werd direct teruggestort.

Danielle beoordeelde op 2017-11-08

Snel en discreet verpakt alleen is het bij de buren afgegeven terwijl dat niet de bedoeling is. Maar dat is een fout van postnl

K beoordeelde op 2017-11-06

Snelle levering!

mannie beoordeelde op 2017-10-21

Het enige vervelende was dat ik geen bericht over de mail kreeg wanneer het pakketje bezorgd zou worden.

Anoniem beoordeelde op 2017-10-18

Levering binnen de aangegeven tijd en vragen werden goed en snel beantwoord via de mail.

Mark beoordeelde op 2017-10-04

Bestelling keurig op tijd geleverd.

Reactie van Straponwebshop.nl:
Beste Mark,

Helaas zijn we tijdelijk telefonisch niet bereikbaar, dit komt door een technisch probleem waar hard aan wordt gewerkt. We zijn echter ALTIJD per email bereikbaar, emails worden ook ALTIJD binnen 24 uur beantwoord. Wellicht komen emails in uw spambox terecht. We doen er in elk geval altijd alles aan om problemen op te lossen. Wellicht kun je ons nogmaals een email versturen met je telefoonnummer. Dan zorg ik dat er contact met je wordt opgenomen. In elk geval excuses voor de (tijdelijke) telefonische onbreikbaarheid.

Harry beoordeelde op 2017-08-15

Binnen 24 uur geleverd!

Verbeek beoordeelde op 2017-08-06

Goede prijzen, snelle levering. Levering werd bovendien netjes gecombineerd met een bestelling van dildokraam.nl

Onderstal beoordeelde op 2017-08-05

Snel geleverd en goede kwaliteit voor de prijs. Is geen leer zoals in de beschrijving staat maar dat verwachte ik al voor die prijs