Horn 3

8,6

Lilian beoordeelde op 2019-07-13

Snelle discrete levering.

Martin beoordeelde op 2019-07-12

Supersnelle en betrouwbare levering. Ze beloven de volgende dag en het was er elke keer de volgende dag! Ik heb 3 bestellingen gedaan.

Anoniem beoordeelde op 2019-07-11

Anoniem beoordeelde op 2019-07-09

Anoniem beoordeelde op 2019-06-22

REMCO beoordeelde op 2019-06-21

Zeer snelle levering keurig discreet verpakt en een top artikel ben zeer tevreden zal zeker in de toekomst nog een keer bestellen 😀

Henk Leihendekker beoordeelde op 2019-06-21

Anoniem beoordeelde op 2019-05-16

Anoniem beoordeelde op 2019-05-08

Anoniem beoordeelde op 2019-05-03

robert beoordeelde op 2019-04-25

snel geleverde strap-on, mooi ontwerp en materiaal; jammer da bijpassende attributen niet leverbaar waren...

Anoniem beoordeelde op 2019-04-15

Anoniem beoordeelde op 2019-04-02

Gab van den Steen beoordeelde op 2019-04-01

Super discreet volgende dag al in huis

anton beoordeelde op 2019-03-20

Zeer tevreden vrijdag voor de middag besteld zaterdag voor de middag al in huis .Pakketje wordt netjes afgeleverd zonder afzender.