Sint Martinusstraat 32

Anoniem beoordeelde op 2019-05-16

Anoniem beoordeelde op 2019-05-08

Anoniem beoordeelde op 2019-05-03

robert beoordeelde op 2019-04-25

snel geleverde strap-on, mooi ontwerp en materiaal; jammer da bijpassende attributen niet leverbaar waren...

Anoniem beoordeelde op 2019-04-15

Anoniem beoordeelde op 2019-04-02

Gab van den Steen beoordeelde op 2019-04-01

Super discreet volgende dag al in huis

anton beoordeelde op 2019-03-20

Zeer tevreden vrijdag voor de middag besteld zaterdag voor de middag al in huis .Pakketje wordt netjes afgeleverd zonder afzender.

L. beoordeelde op 2019-03-06

Heel tevreden, snelle service.

Anoniem beoordeelde op 2019-02-26

Dutch55 beoordeelde op 2019-02-25

Goede service, snel geleverd.

Wieske Geluk beoordeelde op 2019-02-19

Goede levering maar weinig discretie. Dat is toch iets wat ik verwacht van zo iets.

Reactie van Straponwebshop.nl:
Bestellingen worden altijd 100% discreet verpakt. Aan de buitenkant valt niet te zien wat de inhoud van de verpakking is of wie de afzender is. Ook worden pakketjes niet bij de buren bezorgd.

hoek beoordeelde op 2019-01-28

Mooi kwaliteit

ton Mars beoordeelde op 2019-01-26

ik bestelde een bloeddrukmeter...die bleek er niet te zijn dus wachten op ?? bellen naar de fa. andere meter gekocht ging moeilijk bij bijbetalen, het lukte niet met de telefoon in de hand toch in orde gekomen. met begeleiding van de dame aan de desk opgelost. (ik ben 83)

Anoniem beoordeelde op 2019-01-20

Anoniem beoordeelde op 2019-01-13

Appie beoordeelde op 2018-12-16

De levering was zeer snel.