Sint Martinusstraat 32

8,4

Anoniem beoordeelde op 2018-12-12

Anoniem beoordeelde op 2018-12-10

Johan Ober beoordeelde op 2018-12-08

Website vond ik overzichtelijk, bestellen en betalen ging vlot en snel en discreet thuisbezorgd.

Anoniem beoordeelde op 2018-12-07

jan beoordeelde op 2018-12-05

prima anoniem pakketje. snel ontvangen

Anoniem beoordeelde op 2018-12-04

Anoniem beoordeelde op 2018-11-19

Anoniem beoordeelde op 2018-11-06

Maya maya beoordeelde op 2018-11-03

Het was niet diep genoeg voor een man daar moesten jullie wel rekening mee houden

Anoniem beoordeelde op 2018-10-31

Anoniem beoordeelde op 2018-10-20

Anoniem beoordeelde op 2018-09-21

Ik was niet tevreden met het product maar ik had de afspraken omtrent het retourneren niet gevolgd. Na contact met de klantenservice is dit toch goed opgelost.

Anoniem beoordeelde op 2018-09-12

Konan beoordeelde op 2018-09-05

Super tevreden, het kwaliteits produkt had ik binnen een dag in huis!

Anoniem beoordeelde op 2018-08-30

Anoniem beoordeelde op 2018-08-25

Anoniem beoordeelde op 2018-08-10

Claire beoordeelde op 2018-08-03

Snelle levering, volgende dag in huis. Discrete verpakking.

Anoniem beoordeelde op 2018-07-24

W beoordeelde op 2018-07-13

Snel en anoniem verzonden.. En geleverd wat ik wilde.. Ook goeie kwaliteit