Sint Martinusstraat 32
1611BB Bovenkarspel

Anoniem beoordeelde op 2017-10-18

Levering binnen de aangegeven tijd en vragen werden goed en snel beantwoord via de mail.

Mark beoordeelde op 2017-10-04

Bestelling keurig op tijd geleverd.

Reactie van Straponwebshop.nl:
Beste Mark,

Helaas zijn we tijdelijk telefonisch niet bereikbaar, dit komt door een technisch probleem waar hard aan wordt gewerkt. We zijn echter ALTIJD per email bereikbaar, emails worden ook ALTIJD binnen 24 uur beantwoord. Wellicht komen emails in uw spambox terecht. We doen er in elk geval altijd alles aan om problemen op te lossen. Wellicht kun je ons nogmaals een email versturen met je telefoonnummer. Dan zorg ik dat er contact met je wordt opgenomen. In elk geval excuses voor de (tijdelijke) telefonische onbreikbaarheid.

Harry beoordeelde op 2017-08-15

Binnen 24 uur geleverd!

Verbeek beoordeelde op 2017-08-06

Goede prijzen, snelle levering. Levering werd bovendien netjes gecombineerd met een bestelling van dildokraam.nl

Onderstal beoordeelde op 2017-08-05

Snel geleverd en goede kwaliteit voor de prijs. Is geen leer zoals in de beschrijving staat maar dat verwachte ik al voor die prijs

Verbeek beoordeelde op 2017-07-30

Snelle levering. Prima prijzen.

Gummibeer beoordeelde op 2017-07-29

Snel geleverd en in goede staat
Ga hier vaker bestellen

mario beoordeelde op 2017-07-19

Heel korte leveringstermijn. Goede kwaliteit van product.

Smit beoordeelde op 2017-07-09

Snelle, goede service ook bij omruilen product

Hans van der Vuurst beoordeelde op 2017-06-28

goed en anoniem verpakt

Tata beoordeelde op 2017-06-20

Goeie strapon . De dildo mag iets breed zijn . Verder maat was goed

Knabbel & Babbel beoordeelde op 2017-06-01

De website zou iets overzichtelijker kunnen. Het bestellen en de levering is verder perfect. We kopen er zeker weer!

Henny beoordeelde op 2017-04-20

Goede producten en snelle levering. Uitstekend

Rob beoordeelde op 2017-03-31

snelle en discrete service

piep beoordeelde op 2017-03-14

Snelle levering en de beschrijving van het artikel is precies zoals het is.

Anoniem beoordeelde op 2017-03-13

Anoniem beoordeelde op 2017-03-08

very prompt delivery indeed , and in plain packaging so 10/10 guy's , cheers , n

Dave beoordeelde op 2016-12-29

ZEer tevreden