de Rijlst 4a
8521NH Sint Nicolaasga

Michael beoordeelde op 2017-03-31

Laat normaliter weinig tot geen reviews achter, maar mijn ervaring met Sub Sports is het delen waard: gedurende het gehele aankoop-, afweging-, pas- en retourproces altijd netjes en snel te woord gestaan en geassisteerd door Anton. Snelle verzending en afhandeling van retourbetalingen. En last but not least; hoge kwaliteit producten voor een goede prijs. Kortom: een aanrader!

Roy Delissen beoordeelde op 2017-03-13

Ik heb even moeten wachten op mijn bestelling omdat er met de verwerking iets mis was gegaan, maar na een telefoontje is alles snel en goed opgelost. Kwaliteit en pasvorm van de kleding is uitstekend. De shirts die ik besteld heb zitten als een tweede huid.

Reactie van Subsports Performance wear:
Beste Roy,
Bedankt voor je positieve feedback, wij werken er hard aan om sneller uit onze directe voorraad te verzenden, wij verwachten dat we dit met een aantal maanden kunnen doen, zodat vandaag besteld=morgen geleverd ook bij ons van toepassing is.

Gerard Nijkamp beoordeelde op 2017-03-03

Super product, snel geleverd! bestel hier nu al jaren en altijd snel in huis
Ik adviseer wel om een maatje groter te bestellen dan je normaal gewend bent.

Reactie van Subsports Performance wear:
Beste Gerard, dank je voor je positieve feedback, elke dag doen wij onze uiterste best om 5 sterren beoordelingen te ontvangen!