De Hoven 49
7607EX Almelo
06 - 188 26 556

Sylvia Bracke beoordeelde op 2018-12-20

snelle levering,geweldige produkten en 2 geschenkjes,super service !

Marjolijn Kelder beoordeelde op 2018-11-23

Mooie producten en netjes verpakt.

Reactie van Sweet Scent:
Hi Marjolijn, bedankt voor je aardige beoordeling! Geniet ervan :-)

Nicole Moesman beoordeelde op 2018-11-23

Snelle levering van mijn bestelling.
Producten waren ook erg leuk ingepakt.Een feestje om uit te pakken.
Kreeg er ook een extraatje bij.
In de webwinkel is ook volop keus.

Reactie van Sweet Scent:
Hi Nicole, wat een lieve beoordeling! We doen graag ons best om onze klanten altijd wat extra's te geven. Geniet van de heerlijke producten!

Roelie Faber beoordeelde op 2018-11-17

Ben heel erg tevreden. De bestelling is snel geleverd en ziet er uitstekend uit.

Reactie van Sweet Scent:
Hi Roelie, bedankt voor je aardige beoordeling. Geniet ervan! :-)

Sharon van der Velde beoordeelde op 2018-09-27

Heerlijke geuren! Mooie prijzen en snelle levering. Bij vragen snel en vriendelijk antwoord!

Reactie van Sweet Scent:
Hi Sharon, bedankt voor je positieve beoordeling, geniet ervan! :-)

Sonja de Waal-Snijder beoordeelde op 2018-09-06

Snelle levering en mooi en degelijk verpakt.

Reactie van Sweet Scent:
Hi Sonja, bedankt voor je aardige beoordeling! :-)

Talitha Tijhoff beoordeelde op 2018-09-06

De producten ruiken heerlijk en waren supersnel in huis, wat wil een mens nog meer? 😊

Reactie van Sweet Scent:
Hi Talitha, super fijn dat je tevreden bent met alle spulletjes! Bedankt voor je beoordeling :-)