Anton Pieckplein 117A
5171CV Kaatsheuvel

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,0

Dianne van Gorp beoordeelde op 2019-01-30

Heerlijk gegeten, er was genoeg. 4 verschillende gerechten. In 4 groepen bezig geweest. Goede begeleiding. Was toevallig een hele koude avond, dus blij dat we op het laatst nog binnen konden opwarmen!

Reactie van The Fire Station:
Dank voor je review Dianne. Fijn dat we jullie een mooie ervaring hebben kunnen bezorgen!

Hugo van Oostrum beoordeelde op 2019-01-29

We hebben met een groep vrienden een work shop gedaan bij the Firestation. In deze workshop werd ons geleerd hoe en wat te bereiden op een Kamado bbq. Buiten het feit dat we veel geleerd hebben en ook erg gezellig hands-on bezig zijn geweest, was het resultaat fantastisch. Met de chef kok hebben we hele mooie producten klaar gemaakt en enorm genotne van het eind resultaat. Naar aanleiding van de workshop heb ik later zelf nog een kamado bbq gekocht bij de Firestation.
Waarschijnlijk doen we in de zomer nogmaals een workshop.

Reactie van The Fire Station:
Bedankt Hugo! Zoals je weet zijn we pas net gestart met de winkel en de workshops. Jullie waren onze 1e groep dus deze lovende woorden doen ons goed! Bedankt. Via deze weg ook nog bedankt voor je aankoop. Geniet ervan!

We zien jullie uiteraard heel graag terug voor een mooie 2e workshop. Groet, Kamiel