t'Vlak 5
2991EP Barendecht

Stucadoor- & Afbouwbedrijf Jansen te Amersfoort. beoordeelde op 2017-04-10

Na een fout van de leverancier van vloerenconcurrent, heeft vloerenconcurrent in de persoon van Niels een goede oplossing geboden. Wij zijn uitermate tevreden over deze service!

2G B.V. beoordeelde op 2017-01-23

Heel tevreden, goede kwaliteit en profesionele advies!

J. van Leeuwen beoordeelde op 2017-01-23

Ik heb een zeer goede ervaring met de vloerenconcurrent. Ik had een emmer (15kg) lijm besteld om pvc op de vloer te lijmen. Deze heeft post.nl. laten vallen en was voor een groot deel leeggelopen. Na een belletje met de vloerenconcurrent werd er meteen een nieuwe emmer lijm opgestuurd en zij gingen het met post.nl uitzoeken.
Met de eerste emmer kon ik beginnen en de tweede emmer kwam precies op tijd zodat ik door kon gaan met leggen. Al met al een goede service en heel te vrede met de afhandeling

h. vogel beoordeelde op 2016-12-03

gezocht naar afwerkprofielen tbv. laminaat.....kleur beuken (ouderwets?!) via site gevonden voor goede prijs! en toevallig voor mij eenvoudig af te halen, ivm, afstand....snel geregeld, en telefoontje dat binnen was......super!

Mark beoordeelde op 2016-11-22

Snel en heel hulpvaardig.

V beoordeelde op 2016-08-18

Laminaat op zondag besteld, op maandag geleverd. De tijdstip aangepast aan mij voorkeur. Alles telefonisch geregeld. Uitstekend service.

Suzanne beoordeelde op 2016-06-10

Goede communicatie, flexibel, goede levering en prijs. Ons kleed was wat vertraagd vanuit de leverancier en we werden keurig op de hoogte gehouden. De levering hebben we ook gezamenlijk af kunnen stemmen. Heel fijn!

Sanne beoordeelde op 2016-05-26

Prima, snel geleverd, alleen verzendkosten vrij hoog voor de levering van een strip.

Frans beoordeelde op 2016-04-27

Faire prijs, uitstekende afhandeling (ook na mijn eigen vergissing in de maand: prompt levertijd aangepast).
Ik ben zeer tevreden.

Frank beoordeelde op 2016-04-13

Prima volgens afspraak geleverd. Goede prijs en mooie kwaliteit karpet. Omdat we dichtbij woonden kwamen ze het zelf brengen en boden ook hulp aan bij het leggen. Kortom tevreden.

Francisca van Leeuwen beoordeelde op 2016-04-12

Voor een goede prijs na vlot contact werd de vloer geleverd zoals afgesproken. We zijn er erg blij mee!

Elbert beoordeelde op 2016-03-01

We zijn uitstekend geholpen door Vloerenconcurrent. De prijzen zijn super scherp, maar ook de levering is uitstekend. Vooraf een duidelijke afspraak over de levertijd. Volgens afspraak keurig op die datum aan huis bezorgd. Complete bestelling conform afspraak geleverd. Netjes vooraf gebeld om de levering af te stemmen en daarna nog telefonisch contact of alles naar wens is verlopen. Kortom, van harte aanbevolen!

Johan k. beoordeelde op 2016-01-18

Perfecte service, goede kwaliteit en een scherpe prijs!

Arno beoordeelde op 2015-12-11

Zeer tevreden. Duidelijke website en goede telefonische informatie over levering.
Houdt zich perfect aan afspraken.

Neil beoordeelde op 2015-12-03

Super Service. Snelle levering en verreweg de goedkoopste.
Echt een aanrader.

Ton Berendsen beoordeelde op 2015-10-29

Geweldige service. Ga zo door!

Wim van Mook beoordeelde op 2015-08-29

Onze ervaring met de Vloerenconcurrent is prima, de service is zelfs boven verwachting en de levering was snel en correct.

Marjo beoordeelde op 2015-07-14

Prima prijs, goed en snel geregeld,

Sandra beoordeelde op 2015-04-17

Netjes afgehandeld in goed overleg. Lage prijzen en goede kwaliteit. Keurig geregeld!

Derk beoordeelde op 2015-04-09

Ambiant laminaat besteld binnen 2 werkdagen in huis! Echt super! Ver weg de goedkoopste op internet.