Vluchtoord 11
5406XP Uden
+31 85 782 5333

7,7

mika beoordeelde op 2019-03-11

gewoon goed zo als het hoort !

Anoniem beoordeelde op 2019-03-06

Anoniem beoordeelde op 2019-03-04

Frank van nieuwenhoven beoordeelde op 2019-02-28

Heel tevreden met de bestelling.snelle levering en de opmerking die ik zelf later heb toegevoegd is uitgevoerd en er gratis bij gedaan echt super! Raad zeker aan om hier te bestellen en na lang zoeken nog de goedkoopste ook.

MIeke Sikkes beoordeelde op 2019-01-30

Prima aanpak. Netjes afgehandeld.

Eric Ischers beoordeelde op 2018-12-12

De spray wekt bij mij irritatie op. Een alergische reactie. Jeuk en rode huid.
Bij mijn man jeuk en hij blijft zweten.
Best wel duur product zonder enig resultaat.

Anoniem beoordeelde op 2018-12-12

Bernard beoordeelde op 2018-09-28

Goed product. Klopt precies zoals de beschrijving aangeeft, met een mooi resultaat. snelle levering aan huis.

Anoniem beoordeelde op 2018-09-14

Anoniem beoordeelde op 2018-09-10

Anoniem beoordeelde op 2018-09-10

Anoniem beoordeelde op 2018-07-22

Reactie van Zweet Ik Veel:
Beste,

Bedankt voor het bestellen bij onze webshop. Graag zouden we willen weten wat de reden is voor uw review van 2 sterren. Alvast bedankt voor uw tijd.

Mvg,

Onderdeel van Wizkom Shops

LPCM van Dongen beoordeelde op 2018-07-20

heel fijn en werkt meteen.

Anoniem beoordeelde op 2018-07-20

Helma van Weert beoordeelde op 2017-12-15

Geweldig produkt
Ga zeker weer bestellen
Geen glimmend gezicht meer

Ralph beoordeelde op 2017-08-30

snelle levering en goed verpakt

Mia Tibben beoordeelde op 2017-08-14

Heel tevreden met het produkt, en ook met de afhandeling van problemen met de bestelling en vragen worden snel beantwoordt. Super.

Anoniem beoordeelde op 2017-07-24

Ik heb het nu 1 keer gebruikt en ben super enthousiast. Normaal zou mijn gezicht in die omstandigheden druipen van het zweet, en daar was nu niets van te merken. Ik ben blij! Geen grappig bedoelde opmerkingen hoeven aanhoren of bezorgde vragen 'of het wel gaat'. Heerlijk. Ik zou wel een dagcreme over de Neat face Waver aanbrengen. Bij mij voelde de huid wel trekkerig. Is niet erg, gezien het resultaat.

Esther Hansen beoordeelde op 2017-07-24

Altijd snel geleverd. Goed verpakt.
Super product

J.nicolai beoordeelde op 2017-07-14

Erg goede klantenservice. Voor het eerst iets besteld maar dat kwam met open dop aan. De helft van het product was er uit.
Er werd direct besloten om een nieuw flesje te sturen. 2 dagen later had ik het in huis. Helemaal top.