voederheil 12

8,2

Roel Slenders beoordeelde op 2017-01-24

Uitstekend

rafiek beoordeelde op 2016-09-29

Het werkt niet, houd het zweet niet tegen.
Ben echt teleurgesteld in jullie en het product wat jullie leveren!

Alicia Schothans beoordeelde op 2016-08-08

Als je als site zegt voor 15.00 besteld, morgen in huis, zou het fijn zijn als dit ook nagekomen word. Product was twee dagen te laat, helaas. Wel nette levering.

M beoordeelde op 2016-08-01

Prima product, prima service. Product doet wat het zegt. Bij de eerste bestelling was het flesje open gegaan in de envelop. Nadat ik met de klantenservice heb gemaild, gratis een nieuwe gekregen.

J. de Boom beoordeelde op 2016-07-25

Het toch wel kostbare pruduct heeft totaal geen effect teweeg gebracht

Jolanda Weimar beoordeelde op 2016-07-25

Zweet ik veel helpt mij echt heel goed. Mijn gezicht blijft droog zodat ook de make-up blijft zitten.
Ik ben er heel erg blij mee en ga het zeker weer bestellen.

Richard beoordeelde op 2016-07-19

Producten werden niet een dag later al bezorgd. En toen het wel werd bezorgd was dat op het factuuradres en niet op het afleveradres. Met twee mensen contact gehad. Dat was tamelijk kort, maar wel correct. Na mijn laatste reactie over het verkeerd afleveren, geen reactie meer ontvangen. Met de producten zelf is niks mis, maar de service bij deze eerste bestelling liet dus te wensen over.

F.L.M. de Nijs beoordeelde op 2016-07-08

Tevreden over de levering. Niet over het product.

Louise Kwast beoordeelde op 2016-06-22

Ik heb besteld Face Saver Gel transpireer altijd heel erg in mijn gezicht.
Ben erg tevreden over het product.
Je make up blijft mooi zitten.

LPCM v D beoordeelde op 2016-06-01

Erg tevreden over mijn bestelling!

Isabelle Vanderbeken beoordeelde op 2016-05-17

na mail, prima rechtzetting

Reactie van Zweet Ik Veel:
Beste Isabelle, dat kan nooit de bedoeling zijn! Kunt u mij uw ordernummer mailen via info@zweetikveel.nl? Dan ga ik het meteen voor u in orde maken.

Janssen beoordeelde op 2015-07-21

Ik had last van transpiratie onder de oksels, ik werd door een vriend op zweet ik veel gewezen. Ik heb de shirts en de Odaban spray besteld, ik ben erg tevreden met de producten en de service. Ik zou het anderen ook aanraden.

Stefan beoordeelde op 2015-07-20

Goede webwinkel met een prima service, een aanrader!

Luuk beoordeelde op 2015-07-20

Erg enthousiast over een product dat ik laatst bestelde en weer zal bestellen! Goed product en goede service, word ik blij van :)

Jorn beoordeelde op 2015-07-20

De producten werken goed, levertijd is snel en ze zijn erg klantvriendelijk.

Robin beoordeelde op 2015-07-20

Een fijne webwinkel met goede service en producten die werken.

Denise beoordeelde op 2015-07-20

Goede producten, goede klantenservice en snelle verzending. Ik ben erg tevreden en zou er vaker bestellen.

Johan beoordeelde op 2015-07-07

Snelle levering, goede producten en ze helpen je graag. Al met al een erg goede ervaring!

Don Lucassen beoordeelde op 2015-07-07

Erg makkelijk, overzichtelijk en eenvoudig om iets te bestellen. Was de volgende dag in huis!

Wietje beoordeelde op 2015-07-07

Goede producten die erg goed werken.
je kan met vragen over de producten of voor advies terecht, is prettig