Vluchtoord 11
5406XP Uden
+31 85 782 5333

8,1

Tineke beoordeelde op 2019-06-12

Dinsdagavond laat besteld en donderdag werd het al bezorgt.
Bestelling en betaling ging ook vlot en gemakkelijk. 👌

Anoniem beoordeelde op 2019-06-11

Anoniem beoordeelde op 2019-06-11

Anoniem beoordeelde op 2019-05-31

Anoniem beoordeelde op 2019-05-30

Anoniem beoordeelde op 2019-05-27

Melissa De proot beoordeelde op 2019-05-24

Heel snelle levering en netjes verpakt.

Anoniem beoordeelde op 2019-05-23

Anoniem beoordeelde op 2019-05-01

Anoniem beoordeelde op 2019-04-24

Anoniem beoordeelde op 2019-04-08

Geweldig, het heeft mij erorm geholpen (oksels)

Anoniem beoordeelde op 2019-03-31

Frank van nieuwenhoven beoordeelde op 2019-03-26

Super winkel...goedkoop en snel in huis..5*+++

mika beoordeelde op 2019-03-11

gewoon goed zo als het hoort !

Anoniem beoordeelde op 2019-03-06

Anoniem beoordeelde op 2019-03-04

Frank van nieuwenhoven beoordeelde op 2019-02-28

Heel tevreden met de bestelling.snelle levering en de opmerking die ik zelf later heb toegevoegd is uitgevoerd en er gratis bij gedaan echt super! Raad zeker aan om hier te bestellen en na lang zoeken nog de goedkoopste ook.

MIeke Sikkes beoordeelde op 2019-01-30

Prima aanpak. Netjes afgehandeld.

Eric Ischers beoordeelde op 2018-12-12

De spray wekt bij mij irritatie op. Een alergische reactie. Jeuk en rode huid.
Bij mijn man jeuk en hij blijft zweten.
Best wel duur product zonder enig resultaat.

Anoniem beoordeelde op 2018-12-12