voederheil 12
5411RK Zeeland

8,6

Ralph beoordeelde op 2017-08-30

snelle levering en goed verpakt

Mia Tibben beoordeelde op 2017-08-14

Heel tevreden met het produkt, en ook met de afhandeling van problemen met de bestelling en vragen worden snel beantwoordt. Super.

Anoniem beoordeelde op 2017-07-24

Ik heb het nu 1 keer gebruikt en ben super enthousiast. Normaal zou mijn gezicht in die omstandigheden druipen van het zweet, en daar was nu niets van te merken. Ik ben blij! Geen grappig bedoelde opmerkingen hoeven aanhoren of bezorgde vragen 'of het wel gaat'. Heerlijk. Ik zou wel een dagcreme over de Neat face Waver aanbrengen. Bij mij voelde de huid wel trekkerig. Is niet erg, gezien het resultaat.

Esther Hansen beoordeelde op 2017-07-24

Altijd snel geleverd. Goed verpakt.
Super product

J.nicolai beoordeelde op 2017-07-14

Erg goede klantenservice. Voor het eerst iets besteld maar dat kwam met open dop aan. De helft van het product was er uit.
Er werd direct besloten om een nieuw flesje te sturen. 2 dagen later had ik het in huis. Helemaal top.

Marjo beoordeelde op 2017-06-14

Vandaag besteld, morgen in huis. Super!

Roel Slenders beoordeelde op 2017-01-24

Uitstekend

rafiek beoordeelde op 2016-09-29

Het werkt niet, houd het zweet niet tegen.
Ben echt teleurgesteld in jullie en het product wat jullie leveren!

Alicia Schothans beoordeelde op 2016-08-08

Als je als site zegt voor 15.00 besteld, morgen in huis, zou het fijn zijn als dit ook nagekomen word. Product was twee dagen te laat, helaas. Wel nette levering.

M beoordeelde op 2016-08-01

Prima product, prima service. Product doet wat het zegt. Bij de eerste bestelling was het flesje open gegaan in de envelop. Nadat ik met de klantenservice heb gemaild, gratis een nieuwe gekregen.

J. de Boom beoordeelde op 2016-07-25

Het toch wel kostbare pruduct heeft totaal geen effect teweeg gebracht

Jolanda Weimar beoordeelde op 2016-07-25

Zweet ik veel helpt mij echt heel goed. Mijn gezicht blijft droog zodat ook de make-up blijft zitten.
Ik ben er heel erg blij mee en ga het zeker weer bestellen.

Richard beoordeelde op 2016-07-19

Producten werden niet een dag later al bezorgd. En toen het wel werd bezorgd was dat op het factuuradres en niet op het afleveradres. Met twee mensen contact gehad. Dat was tamelijk kort, maar wel correct. Na mijn laatste reactie over het verkeerd afleveren, geen reactie meer ontvangen. Met de producten zelf is niks mis, maar de service bij deze eerste bestelling liet dus te wensen over.

F.L.M. de Nijs beoordeelde op 2016-07-08

Tevreden over de levering. Niet over het product.

Louise Kwast beoordeelde op 2016-06-22

Ik heb besteld Face Saver Gel transpireer altijd heel erg in mijn gezicht.
Ben erg tevreden over het product.
Je make up blijft mooi zitten.

LPCM v D beoordeelde op 2016-06-01

Erg tevreden over mijn bestelling!

Isabelle Vanderbeken beoordeelde op 2016-05-17

na mail, prima rechtzetting

Reactie van Zweet Ik Veel:
Beste Isabelle, dat kan nooit de bedoeling zijn! Kunt u mij uw ordernummer mailen via info@zweetikveel.nl? Dan ga ik het meteen voor u in orde maken.

Janssen beoordeelde op 2015-07-21

Ik had last van transpiratie onder de oksels, ik werd door een vriend op zweet ik veel gewezen. Ik heb de shirts en de Odaban spray besteld, ik ben erg tevreden met de producten en de service. Ik zou het anderen ook aanraden.

Stefan beoordeelde op 2015-07-20

Goede webwinkel met een prima service, een aanrader!

Luuk beoordeelde op 2015-07-20

Erg enthousiast over een product dat ik laatst bestelde en weer zal bestellen! Goed product en goede service, word ik blij van :)