Vluchtoord 11

Anoniem beoordeelde op 2019-08-30

Anoniem beoordeelde op 2019-08-20

Anoniem beoordeelde op 2019-08-18

TINY PUTS beoordeelde op 2019-08-16

nog niet echte verbetering helaas!!

Pim de vries beoordeelde op 2019-08-16

Het duurde langer dan een week tot ik het product binnen had en toen ik ze wilde contacten ging dat niet

Zeer slechte site beoordeelde op 2019-08-15

Ik nog altijd mijn product niet ontvangen.

Anoniem beoordeelde op 2019-08-15

Anoniem beoordeelde op 2019-08-12

Had het product zaterdag besteld en kreeg maandag de bestelbevestiging, daarna niks meer gehoord. Uiteindelijk zelf na meer als een week een mail gestuurd, bleek het artikel uitverkocht te zijn en konden me niet zeggen wanneer het er weer zou zijn..erg teleur gesteld. Wel snel mn geld terug gekregen

Youri beoordeelde op 2019-08-11

3 weken terug besteld, tot op heden nog niks binnen maar ben wel mijn geld kwijt.

Anoniem beoordeelde op 2019-08-08

Anoniem beoordeelde op 2019-08-07

Anoniem beoordeelde op 2019-07-31

Rachelle Borgers beoordeelde op 2019-07-29

Ik heb niks binnen gekregen en er is niemand te bereiken, ik wil mijn geld terug!!! Maar krijg niet eens iemand aan de telefoon. Nooit meer bestellen hier!!!!!

Erna Stolk beoordeelde op 2019-07-25

levering was niet compleet waar ik voor betaald had en de verpakking helemaal vies met olie en parfumlucht! Hun niet kunnen bereiken voor de klacht, uiteindelijk een derde telefoonnummer ergens op internet gevonden.Veel onduidelijkheid hoe het bedrijf nu eigenlijk heet want er waren in de communicatie later diverse namen.Er zat geen factuur bij.Moet wel zeggen na eindelijk contact wel de ontbrekende artikelen ontvangen.
Al met al een onduidelijk bedrijf waar wij niets meer zullen bestellen!

Oompie beoordeelde op 2019-07-15

Super slechte webwinkel ik bestel een product en krijg een totaal versschild product toe gestuurd erg jammer

Erik van der vlis beoordeelde op 2019-07-04

Het middel werkt niet bij mij helaas

Fenny Douma beoordeelde op 2019-06-26

Het product heeft 2 dagen min of meer gewerkt. Was wel alsof ik een plastic kapje had getrokken over gezicht, hals en nek. Voelde het eerste uur plakkerig en trekkerig. Dagen erna brak het zweet gewoon door.
Ik heb de ingredriënten nagekeken op google. Blijkt zelfs dat de stoffen in de gel toxisch kunnen zijn door ophoping van afvalstoffen in de hersenen. 60% meer kans op Alsheimer, risico op borstkanker. Ben verbaasd dat het middel überhaupt verkocht mag worden.