Citroenvlinder 13
7534LC Enschede
053-231 24 57

Google Plus/Places - 10,0

Marcus Vliem beoordeelde op 2019-05-16

Vlotte nette levering. Goed verpakt. Helemaal naar tevredenheid.

GJ beoordeelde op 2019-04-23

Ina Landstra beoordeelde op 2019-04-23

Prima service.

Ko beoordeelde op 2019-04-16

te trage levering, beloftes op.site niet waargemaakt

Jennifer Poole beoordeelde op 2019-03-28

Snelle en goed verpakte levering. Goed contact over de mail en het eerste suikervrije biertje dat ik geprobeerd heb (Triple) was echt top

Marc Zwezerijnen beoordeelde op 2019-03-07

Alleen jammer dat ze van 1 soort maar 1 flesje hadden. Ik vond de website niet heel makkelijk.

Myrna Hülsmann beoordeelde op 2019-02-19

Pakketje werd precies op het bepaalde tijdstip afgeleverd

Nadine beoordeelde op 2019-02-17

Erg lekker, geweldig dat ze koolhydraatarm bier verkopen en super snel bezorgd.

Suzan Willems beoordeelde op 2019-02-06

Duidelijke website, netjes ingepakt en op het beloofde tijdstip bezorgd.

Roxy Kapteijns beoordeelde op 2019-02-05

Prima op de hoogte gehouden. Snelle service

Froukje beoordeelde op 2019-02-05

Snelle levering.
Goed verpakt met karton ipv milieuonvriendelijkere plastic.
Fijn dat het pakket kan worden afgeleverd op afhaallocatie.

Lee-Roy De Lange beoordeelde op 2019-01-29

Snelle levering, verschillende bieren gekocht om uit te proberen. Zelfs 1 biertje extra gekregen👌🏻 Zeer tevreden klant!

Emma Smit beoordeelde op 2019-01-18

Lekkere biertjes!

Martine van Wijngaarden beoordeelde op 2019-01-14

Wordt perfect verpakt en snel geleverd!

Karin van der Hoven beoordeelde op 2019-01-14

Keurig ingepakt en op tijd geleverd...

Maud Bekink beoordeelde op 2019-01-11

Ik heb al een paar keer glutenvrij bier besteld via deze webwinkel en elke keer bevalt het weer goed. Het enige minpuntje van deze keer was de levering die iets langer duurde dan normaal. De levering zou eigenlijk 24 december aankomen volgens een mail die ik had gekregen voordat ik ging bestellen, maar uiteindelijk kwam de levering pas op 29 december binnen.
Verder is het bier altijd goed en veilig verpakt en smaakt het wederom heerlijk! Zeker een aanrader om bij deze winkel te bestellen!

Het aanbod is gigantisch en voor ieder wat wils. Ik ga hier nog regelmatig een bestelling plaatsen.

w.g Nederend beoordeelde op 2019-01-09

Goed

Teun Op ten Noort beoordeelde op 2019-01-04

De bestelling was een week te laat, zonder hier iets over te communiceren. Ik hoorde hier pas iets van toen ik erachter aan ging.

Clemens de Bont beoordeelde op 2019-01-04

Snel geleverd, lekker bier

Karin Van der Gulik beoordeelde op 2018-12-28

Tevreden, goede bezorging, goed verpakt en lekker bier!