Citroenvlinder 13

Google Plus/Places - 10,0

Eric Vandemoortele beoordeelde op 2017-11-06

Ruim assortiment, snel geleverd

Suzanne van der W-L beoordeelde op 2017-11-06

Ruim assortiment. Helaas was het pakket bij DPD beschadigd geraakt, maar dit is vlot en naar volledige tevredenheid opgelost door de Glutenvrije Bier Specialistz.

Liesbeth Charbon beoordeelde op 2017-11-01

Geen enkele op- of aanmerking, gewoon goed!

Allerfoods beoordeelde op 2017-11-01

Duidelijke website met ruime keuze en eerlijke beschrijving per soort. Overzichtelijk bestellen en afrekenen. Gemakkelijk waar te bezorgen of af te halen. Top webwinkel

carla Gerdes beoordeelde op 2017-09-28

Na een vraag per email over glutenvrij bier kregen we heel snel (diezelfde avond) antwoord per mail. Daarna de bestelling geplaatst. Product werd vrij snel verzonden en we kregen netjes per mail een verzendcode.
Het bier is keurig verpakt zodat er geen flesjes kapot gaan. Het bier is erg lekker, wij hebben voor die weisse gekozen, vinden wij een aanrader.

r schram beoordeelde op 2017-09-27

top

Olga Edens beoordeelde op 2017-09-21

Snelle en goede levering. Ruim, gevarieerd assortiment.

Ron Loderus beoordeelde op 2017-09-11

Goede sortering en direct leverbaar.

Henny Rikken beoordeelde op 2017-09-02

Snelle levering en goed beschermd ingepakt

Marleen Kruk beoordeelde op 2017-08-30

Heerlijk pils, de leverancier was op vakantie toen ik bestelde maar het was er daarna snel. Helemaal top:)0

Ellen Kuipers beoordeelde op 2017-08-29

Veel keuze, snelle en goede levering en natuurlijk heerlijk bier!

marcia de zeeuw beoordeelde op 2017-08-27

Top levering, heerlijke biertjes

Geert Moes beoordeelde op 2017-08-02

prima, goede keuze mogelijkheden, snelle bezorging, en heel lekker bier.

Joop Burgers beoordeelde op 2017-08-02

Uw samples in goede staat ontvangen waarvoor nogmaals dank, voor hoe het verder zal gaan met ons plan, uw biertje tijdens een crematie...de beoordeling ligt nu nog bij mijn zoon die met vakantie is maar binnenkort uw biertje gaat beoordelen en het idee van serveren bij genoemde plechtigheid ook zal moeten accepteren, voor dit moment hartelijk dank voor uw aandacht

louise Veenstra-Jansen beoordeelde op 2017-08-01

Snelle levering, goed verpakt, gewoon prima, ja gewoon vind ik dat als je klanten wilt behouden. Bovendien is Daura bier naar mijn smaak de beste!!!!

Wilbert Schoenmakers beoordeelde op 2017-07-29

snel en goed verpakt.

Niek Broeders beoordeelde op 2017-07-25

Het is fijn dat er voor coeliakiepatiënten nu een ruime keuze is uit diverse glutenvrije biertjes.
Het is werkelijk een compliment dat u zich hebt toegelegd op deze biersoorten dit in tegenstelling tot andere bierzaken, die zich er (nog) niet op hebben toegelegd.
Bovendien werd de bestelling bijzonder snel geleverd!

Jan Bartels beoordeelde op 2017-07-20

Fijne service en leuk om andere bieren te ontdekken

hans keur beoordeelde op 2017-07-15

heel erg tevreden , de bestelling is snel geleverd

Anita Kerr beoordeelde op 2017-07-07

Heel snel levering. Super winkel.