Citroenvlinder 13

Google Plus/Places - 10,0

P beoordeelde op 2019-08-21

👍 👍 👍

Mark MIddelhuis beoordeelde op 2019-08-06

Snelle levering. Goed, veilig verpakt. De biertjes zijn bijna allemaal nieuw voor me en bevallen tot dusver heel goed.

Frank van der Veer beoordeelde op 2019-07-21

Ontving bier dat al over de houdbaarheidsdatum was. Kreeg na reclameren weliswaar geld terug, maar het helemaal niet verkocht mogen worden. Was een vergissing schreef men. Het andere merk was nog maar een maand houdbaar.

F. ten Brucke beoordeelde op 2019-07-16

Snelle levering, goede service en een prima glutenvrij suikervrij en koolhydraat arm biertje! Een aanrader.

Henk Botma beoordeelde op 2019-07-15

Zeer tevreden, gerekende bezorgkosten voor een waardebon werden keurig weer teruggestort.

Bernadette Tielen beoordeelde op 2019-07-05

Top

Alastair Kirkman beoordeelde op 2019-07-04

Snel geleverd - enige minpunt was dat de aflevering vond plaats om mijn factuur adres niet op de aflever adres en omdat ik niet thuis was moest ik het pakket ophalen van het postkantoor. Aflever adres stond wel vermeld in het bevestiging mailtje. Voor wat betreft het product die is aan te raden!

Marcus Vliem beoordeelde op 2019-05-16

Vlotte nette levering. Goed verpakt. Helemaal naar tevredenheid.

GJ beoordeelde op 2019-04-23

Ina Landstra beoordeelde op 2019-04-23

Prima service.

Ko beoordeelde op 2019-04-16

te trage levering, beloftes op.site niet waargemaakt

Jennifer Poole beoordeelde op 2019-03-28

Snelle en goed verpakte levering. Goed contact over de mail en het eerste suikervrije biertje dat ik geprobeerd heb (Triple) was echt top

Marc Zwezerijnen beoordeelde op 2019-03-07

Alleen jammer dat ze van 1 soort maar 1 flesje hadden. Ik vond de website niet heel makkelijk.

Myrna Hülsmann beoordeelde op 2019-02-19

Pakketje werd precies op het bepaalde tijdstip afgeleverd

Nadine beoordeelde op 2019-02-17

Erg lekker, geweldig dat ze koolhydraatarm bier verkopen en super snel bezorgd.

Suzan Willems beoordeelde op 2019-02-06

Duidelijke website, netjes ingepakt en op het beloofde tijdstip bezorgd.

Roxy Kapteijns beoordeelde op 2019-02-05

Prima op de hoogte gehouden. Snelle service

Froukje beoordeelde op 2019-02-05

Snelle levering.
Goed verpakt met karton ipv milieuonvriendelijkere plastic.
Fijn dat het pakket kan worden afgeleverd op afhaallocatie.

Lee-Roy De Lange beoordeelde op 2019-01-29

Snelle levering, verschillende bieren gekocht om uit te proberen. Zelfs 1 biertje extra gekregen👌🏻 Zeer tevreden klant!

Emma Smit beoordeelde op 2019-01-18

Lekkere biertjes!